Advertentie | |
|
19-11-2008, 19:38 | |
Prima te doen hoor. Zelfs tijdens het gebruik zou je nog alcohol kunnen drinken maar weet niet of je daar zin in hebt (ik vaak pas weer bij de come-down). Zorg er idd voor dat je genoeg water drinkt. Houd iets van 1 glas alcohol 1 glas water aan, mocht je het dus tegelijk willen doen (hoewel ik die indruk niet krijg uit je post te lezen, maar dan voor later )
En laat natuurlijk weten hoe je het vond!
19-11-2008, 20:15 | |
Verwijderd
|
Euforisch, heel veel energie, grote love-feeling, "het niet meer snappen", de grootste onzin uitkramen, alles lief en mooi vinden...een beetje van zulk soort rariteiten maar dat kan je beter gewoon op een drugs info website lezen, zie de sites van unity/trimbos/jelinek/uitjebol/erowid
|
19-11-2008, 20:33 | |
Dat, plus wat me het meeste opviel na de eerste keer is dat het eigenlijk heel natuurlijk 'voelt'. Bij veel drugs ligt het er dik op dat je onder invloed bent van, bij XTC heb ik altijd het gevoel dat het euforische uit mezelf komt. Dat maakt het voor mij veel meer de moeite waard. Ik gebruik 1 á 3 keer per jaar en dat vind ik prima.
16-12-2008, 17:40 | ||
Citaat:
19-12-2008, 08:31 | |
Verwijderd
|
al had ik het wel een enkele keer dat direct na het slikken die eigenlijk weer naar boven wou maar dat kon ik wel onder drukken. (spoelde hem weg met bier en had al redelijk at bier op). het nadeel zit hem er meer in dat als je teveel zuipt je eigenlijk het leuke van xtc verpest, en je word kenkersnel lazarus omdat je niet doorhebt dat je zo dronken aan het worden bent.
|
19-12-2008, 11:18 | ||
Citaat:
En wel lame dat zelfs op de meeste info sites staat dat water drinken goed is, period. Ik kan er helaas niets over vinden, maar er staat me iets bij dat 2 liter of minder per uur al geen kwaad meer kan |
19-12-2008, 21:52 | ||
Citaat:
20-12-2008, 14:57 | |
Omdat je dan wel héél veel natriumloze vloeistof moet binnenkrijgen.
Er wordt altijd wel voor gewaarschuwd, maar er zijn nu eenmaal gekke mensen en alles gebeurt ooit wel eens een keer. Maar vooralsnog heb ik het alleen vernomen uit de berichtgevingen rond ontgroeningsmissers.
20-12-2008, 15:07 | ||
Citaat:
Maar ik kan me herinneren dat die voorlichter van het Trimbos of Jellinek vertelde dat het drinken van water bij kleine hoeveelheden oid al schadelijk is? Het is even geleden dat ik de uitzending heb gezien, dus misschien heb ik het verkeerd onthouden of zo.. Ik neem aan dat die gast wel betrouwbare informatie verstrekt Ik heb ten minste wel vertrouwen in Trimbos =)
20-12-2008, 15:39 | ||
Citaat:
Hersenvloeistof word aangemaakt door je hersenen zelf, en gaat niet via de bloedbaan, vloeistof die je binnenkrijgt gaat dus niet direct naar je hersenen. Volgens haar is teveel drinken altijd slecht, maar een liter of 1 a 2 aan zuiver water is in geen geval schadelijk zolang de drug in kwestie de lever niet beschadigt, en dat doet xtc volgens haar niet. Ok, ik heb letterlijk geen idee wat dit allemaal betekend, maar heb klopt wel met het verhaal dat ik eigenlijk altijd hoor, zorg dat je 1 liter per uur binnenkrijgt en je bent ver uit de gevarezone |
20-12-2008, 15:58 | ||
Citaat:
Dank voor de toelichting, btw =)
20-12-2008, 16:03 | |||
Citaat:
XTC (mdma iig) onttrekt niet meer vocht dan normaal aan het lichaam, maar wel bestaat er een kans dat gebruikers meer vocht verliezen. Dit door minder remming op dansneigingen en het zich bevinden op locaties waar het heet is vanwege de grote hoeveelheid mensen met verlaagde remming op dansneigingen Met harder zweten verlies je én vocht én natrium en als je ook nog s hard afdraait (zo har dat je vergeet water te drinken) én geen vriendjes bij je hebt die op je letten (door je water en ofverkoeling te voeren) én je daarbij nog s alcohol gaat drinken kan je door de combinatie hitte en afwezigheid van koelmateriaal je hersenen beschadigen. Citaat:
20-12-2008, 16:07 | ||
Citaat:
Als je uit je reet 4 uur los gaat op een warme dansvloer, dan per uur |
15-06-2011, 19:21 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 19:11 |