|
|
|
|
Ik zat vet emo te doen en alles en toen besefte ik me dat het de tijd van de maand is, dus werd het me allemaal wat duidelijker. Ik heb echt elke maand weer dat ik er gewoon net even niet tegen kan een avondje en dan moet alles er even uit en daarna is het weer oke. Dus toen belde een vriendin of ik zo thee kom drinken, dus ik ga nu lekker janken, dan douchen en dan lekker naar haar.
|
|
|
|
goedddd
vandaag heeft hij mijn broer ontmoet en omdat ik zelf niet zo´n hele goede band met mijn broer heb was ik een beetje bang voor de ontmoeting, maar het was gezellig
|
|
|
Lid
|
Het gesprek zit erop. Het begon eigenlijk nogal luchtig, want hij stond me op te wachten in het park waar het vol zat met de mieren en ik had sandalen aan en een mier beet me, dus deed ik mijn sandaal af en huppelde (op hak) wat verder... redelijk komisch, maar het maakte de sfeer wat lichter.
En het was echt een goed gesprek. Misschien had ik de dingen die ik hem gezegd had al eerder moeten zeggen, en dan was het nu niet uit... maar alles gebeurt om een reden of niet? We babbelden over hem als persoon, over mij als persoon, en over ons. Hij wil me niet verliezen zei hij. En hij wil als ik terug ben van reis (ik ga half december weg en kom eind januari terug) kijken hoe het gaat tussen ons. Ik zei hem dat het goed was. Dat als ik hij me wil, dat hij me dan zoekt. Maar dat ik niet op hem ga wachten,dat ik ga verder doen, en dat ik hem niet kan garantizeren dat ik vrij zal zijn. Ik had het erover hoe hij zo gesloten is, hoe hij niet genoeg deelde, en hoe ik misschien ook niet genoeg deelde. Dat het niet klopte dat toen hij het uitmaakte ik er geen idee van had dat het slecht ging tussen ons, en dat er in een koppel altijd angsten en twijfels zijn, en dat onze situatie vast en zeker nog extra moeilijk is, en dat er daarom net moet gebabbeld worden. En ik zei hem dat ik het gevoel had dat ik altijd gewacht heb op hem. En ik had het hem over de mogelijkheden, over de hyptetische mogelijkheden in de toekomst Hij zei dat er te veel druk was in zijn leven. Dat er zoveel gaande was, en dat hij besloten had om het te verlichten door mij los te laten. Daarop zei ik hem dat ik net geen druk moest zijn, maar een steun... En dat hij als hij bij mij was, zich altijd goed voelde, maar als hij weer weg was, dat hij zich dan arm voelde... En dat het hem stoorde dat ik praktisch altijd betaalde als we uitgingen, en dat hij het niet leuk vond dat we samen zo het land bekritiseerden. Ik zei dat hij net zo een zaken moest zeggen... hij zei dat hij dat nu pas besefte En hij had het bijvoorbeeld over de trainingen, of ik daar was of niet. Ik zei dat het voor mij simpel was: is het gedaan tussen ons, dan ga ik terug, en anders niet. En toen zei hij zoiets van ja, maar misschien kan dat wel als we duidelijke afspraken maken ofzo. Ergens wil hij nog meer tijd... hij wil niet dat het gedaan is. En dat is goed voor mij... hij mag al de tijd nemen die hij wil, maar ik ga niet meer wachten. En ik heb zoiets van: waarom zou ik droevig zijn over een relatie die eigenlijk niet zo goed was (dat besef ik nu)? Misschien zoekt hij me wel op, misschien niet. Misschien komen we weer bij elkaar en hebben we apart deze tijd nodig om te groeien... of misschien groeien we uit elkaar. Hij zei me toen we aan het wandelen waren op weg naar huis dat hij wou hebben dat we elkaar spreken, en dat ik hem mag schrijven, en hij mij. En hij nam mijn hand vast. We wandelden hand in hand, en hij stopte tweemaal om me te knuffelen. En ik voel me kalm en rustig. Het wachten is gedaan... Ik ga mijn leventje leiden zoals ik het leuk vind (o.a. met die vriend uitgaan, het zal vast en zeker niets worden met deze, zelf niet als rebound, maar het zal vast en zeker erg leuk zijn)... en als hij zoekt om weer deel van mijn leven te zijn, dan zie ik wel... (sorry voor het lange verhaal, maar ik moet het van me afschrijven) |
|
|
|
|
@Juana: Gek is dat hè, dat je soms pas kunt praten als je afstand neemt. Of misschien niet echt gek, maar als het misgaat zie je er pas de noodzaak van. Het klinkt wel als een echt goed gesprek
|
|
|
|
Gisteren was totaal niet het plan om elkaar te zien. Hij heeft ook gewoon gewacht tot ik klaar was met mijn tentamen, zodat ik niet met de bus hoefde. Vanavond praten na het werk. Ik hoop zo dat er wat uit gaat komen.
|
|
|
|
Ik heb sinds een week een vriend en het voelt gewoon heel erg goed samen. Ik heb absoluut geen twijfels. We zijn zowat dag en nacht bij elkaar en misschien is dat een beetje te veel, maar het voelt gewoon wel heel goed. Ik ben benieuwd hoe het gaat als ik volgende week weer naar school moet. Dan ga ik het weer drukker krijgen met andere dingen en kunnen we niet meer continue bij elkaar zijn.
|
|
|
|
Ik baal ervan dat ik een jaloerse trut ben, want ik wil niet jaloers zijn en ook geen trut. Ik wil hem vrij laten in zijn keuzes, maar dat is verdomd lastig als je het vertrouwen mist dat zijn keuze een keuze voor jou zal zijn. Daar helpen zijn woorden niet bij, maar dingen achterhouden al helemaal niet.
|
|
|
|
Ik heb nu ongeveer twee maanden bij hem gewoond omdat dat even moest door omstandigheden, maar hij is in die tijd nog geen stap dichterbij een dergelijke stap. Dus ga ik volgend weekend weer terug naar mijn eigen huis en ik denk dat ik dan maar even een beetje tijd weg van hem moet nemen.
|
|
|
|
Normaal is hij per week wel een paar dagen bij mij maar deze week maar een avond en die avond had ik ook nog rijles. Dus net maar even gebeld, was al heel lang geleden maar wel fijn. Even m'n verhaal kwijt kunnen, even met elkaar praten, even gewoon je dingen kwijt kunnen bij iemand die je snapt, die weet hoe dingen zijn en bij wie je niets uit hoeft te leggen. Heerlijk
En hij houdt van mij en ik houd van hem en we vinden het gewoon veel te leuk samen en zaterdag komt ie weer Morgenavond komt er een vriendin van me bij me eten en slapen en die blijft tot zaterdagavond dus dan hebben we ook nog een avondje met z'n drieen en dat is ook heel gezellig ![]() Ik vind het zo leuk dat mijn vrienden zijn vrienden worden en zijn vrienden mijn vrienden. Hij nodigt nu ook mensen uit bij mij die ik amper ken omdat het toch ook wel een beetje zijn huisje is en omdat het zoveel makkelijker is ze hier uit te nodigen dan bij zijn ouders. Het is gewoon fijn om samen alles te kunnen doen wat wij willen zonder met iemand anders rekening te hoeven houden. Ik voel me echt groot nu zo samen met ons eigen huisje en onze eigen dingen doen
|
|
|
Lid
|
Hij wil me blijkbaar duidelijk maken dat hij me niet kwijt wil?
Hij stuurde 's nachts (het uur dat hij terugkwam van zijn training) nog een smsje met 'slaapwel', en vannamiddag sprak hij me aan op msn. En toen ik na een poosje zei dat ik ging gaan door studeren omdat ik lang genoeg pauze genomen had (morgen weeral examen pfff), zei hij 'ok, je weet dat ik veel van je houdt, ik stuur je een zoen' (hé, klinkt beter in spaans). Waarop ik antwoordde 'ja dat weet ik, daar heb ik nooit aan getwijfelt... ik denk dat jij meer twijfelde dan ik'. Ah, en nu heeft hij iets in zijn nick staan in verband met januari, janus en de gelukzaligen... waardoor ik me dus afvraag of het iets te maken heeft met ons. In januari wil hij kijken of we elkaar terug kunnen vinden, janus is de romeinse god van een nieuw begin... Misschien zoek ik er ook te veel achter. Maar ik hou voet bij stuk: ik ga niet op hem zitten wachten. Voor het eerst sinds 3 jaar ben ik weer vrijgezel...ik voel geen liefdesverdriet (misschien omdat ik weet dat hij nog van me houdt?)... ik denk dat ik daar maar eens van moet profiteren (ingewikkelde jongen, ingewikkelde ik, ingewikkelde relatie) |
|
|
|
|
^ idd, hem gewoon naar jou toe laten komen
en de ervaring leert: hoe minder moeite je voor hem doet, hoe meer moeite hij voor jou doet (nouja vaak dan).ot: hm opzich ging het de laatste tijd wel echt goed, maar gister en vandaag mis ik m toch wel weer.. denk dat ik m morgen maar een keer mail, vragen hoe het met hem gaat (hm nu pas ik bovenstaande niet echt op mezelf toe maargoed )gelukkig veel afleiding! over een week dus een date met een, voor zover ik nog weet, leuke jongen. en heel grappig, ik dacht laatst: nu ik weer helemaal vrij ben kan ik de seks jongen wel weer eens bellen. nog niet gedaan, maar toen nam hij zelf opeens contact op na heel lang! hij weet dat ik weer vrij ben dus die zie ik binnenkort ws wel weer. vast geen goed idee, maar het is goede afleiding (en goede seks ) dus ik vind het prima. ow en dan hebben we nog de jongen van mn vereniging, waar ik hartkloppingen van krijg als hij me aankijkt/aanraakt of zelfs alleen maar in de buurt is. maar gelukkig weet ik zelf ook wel dat het nergens op slaat.
|
|
|
23V - Lid
|
Elke keer val ik na een tentamenweek in een soort gat ofzo. Voel me ineens weer kut. Waarschijnlijk omdat mijn doelen ineens weg zijn. Heb zin om het met iemand te delen, om nu vanavond tegen iemand aan te kruipen.
Wel de hele avond lekker bij mijn broer en vriendin gezeten. Wat een schatten <3 |
|
|
|
|
Ik voel me nog steeds die jaloerse trut...
Ik wilde dat ik niet overal zo'n drama van zou maken. Dat ik wat meer vertrouwen zou hebben. In hem, in ons, maar vooral in mezelf. Ik wil hem vrij laten in zijn keuzes en er op vertrouwen dat hij bij mij blijft, maar ik vind mezelf zo niet-leuk dat ik niet kan snappen dat hij dat wel vindt... En het helpt gewoon níet dat hij dingen voor me verzwijgt. Daar ben ik nog het meest boos/verdrietig om. Terwijl ik best kan snappen dat hij dat doet... als hij het gezegd had, was ik waarschijnlijk ook niet de liefste geweest. Ik wil niet zo ingewikkeld zijn. Dat eeuwige verstand dat totaal anders redeneert dan dat stomme gevoel.
|
|
|
|
ex tegengekomen bij het stappen en dat was op het begin erg leuk en gezellig, tot ik met twee gasten stond te praten en hij daarna bijna niets meer zei. ik was de kroeg nog niet uit en hij smste 'ga je nou met een van hun naar huis?' en daarna smsjes dat ie 'facking jaloers was en bot deed omdat hij het niet aan kon zien'.
ik wil hem terug
|
|
|
|
Iedereen nog bedankt voor de reacties. Ondanks dat jullie allemaal gelijk hebben, is het niet altijd leuk om te horen. Ik ben me er van bewust dat mijn reacties heel zwart-wit zijn en dat jullie reacties daar ook naar zijn. Jammer/gelukkig genoeg is het allemaal niet zo zwart-wit en is het in meerendeel van de tijd van onze relatie wel gewoon leuk.
Nu ook.. ik heb ontzettend problemen met werk en betaling van een dikke vette rekening. Hij steunt me enorm en is ontzettend lief. Hij denkt mee en probeert oplossingen te verzinnen. Voorlopig dus even zelf mn dingen regelen. Helaas brengt dit gruwelijke stress met zich meer, waardoor ik veel last krijg van mn Lupus en ik heel snel moe ben. Hierdoor ben ik ook niet de liefste/gezelligste en hij begrijpt dat zo goed! Ff doorbijten nog.. |
|
|
|
||
V - Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
23V - Lid
|
Pff. Laatste tijd leuk normaal contact met de ouwe gehad, veel gepraat over zijn verliefdheid op een bezette vrouw. Maar nu vertelt ie me net dat ze bij hem is blijven slapen en het maakt me zo boos. Had hem gewoon hoger zitten. Ik snap niet dat hij een 2e plaats vriendje wil zijn, want hij verdient beter en heb het idee voor niets 30392929 adviezen te hebben gegeven.
En ik weet eerijk gezegd niet goed waarom het me zo kwaad maakt. Ik gun hem echt de liefde van zijn leven, maar niet een wijf dat achter haar vriends rug om met hem aankloot terwijl hij op haar wacht thuis. Of ik ben gewoon jaloers.. dat kan natuurlijk ook. Samenvattend:
|
|
|
||
23V - Lid
|
Citaat:
Als jij nou even een forumparty organiseert, ben ik erbij! Bluh. Ben voor het eerst in maanden eens vrij op zaterdasgnacht, en ik heb weer eens niemand om mee uit te gaan of iets leuks te doen. Voel me vriend-loos en sta op het punt om die datejongen te smsen.. maar dat zou dan echt als aatste keusje zijn en das niet eerlijk. Maar ik wi niet alleen thuis zitten. |
|
|
|
|
Lid
|
vandaag deed hij weer net als gisteren;
Hij stuurde me 's morgens vroeg een smsje (op een uur dat hij normaal nooit wakker is) met de vraag of ik in het weekend in stad zou zijn of niet. Ik antwoordde dat ik het niet nog niet wist, dat het mogelijk was, waarom?' En toen stuurde hij dat hij bleef een virus hebben op zijn computer (ik had hem de avond ervoor gemaild dat hij een virus had die automatisch mails zit rond te sturen naar zijn contacten), en dat hij anders graag wou hebben dat we elkaar zagen en of ik graag naar een hotel zou gaan. En terwijl ik nadacht over wat ik zou antwoorden kreeg ik nog een berichtje met 'je moet niet op me letten, het is gewoon dat ik je ook op die manier mis, ik trek mijn plan wel'. Uiteindelijk antwoordde ik dat het onmogelijk was die ochtend omdat ik moest studeren voor mijn examen, en of hij wou dat ik dit weekend hier bleef, en ik zei hem op msn te komen i.v.m. het virus. Uiteindelijk zei hij niets meer over zijn voorstel om elkaar te zien en hielp ik hem op msn met zijn virusprobleempje. Wil hij zich ervan verzekeren dat ik hem niet loslaat? Of begint hij nu echt te twijfelen aan zijn beslissing en wil hij niet meer wachten op januari? Ik denk dat ik maar blijf reageren zoals ik doe... geen iniciatief van mijn kant, maar wel reactie. Hmm, morgen ben ik uitgenodigd voor een feestje waar hij eventueel ook zal kunnen zijn, en de vriend ook. Ik weet eigenlijk nog niet wat ik morgen ga doen. Of ik blijf in de stad of niet, en als ik blijf kan ik kiezen tussen dit feestje en een ander... wel leuk om te merken dat ik zoveel keuze heb (@ Nattigheid, ja, hij is een Argentijn) |
|
|
|
|
Gisteravond was gezellig, intelligente gesprekken gevoerd met vriendlief en zijn vader. Samen lekker gewerkt voor school en vanochtend fijn samen wakker geworden. Toen hij me bij de bushalte afzette was het allemaal wat minder, God mag weten waardoor, maar goed, je kan niet alles hebben
En damn, wat een rotweer....
|
|
|
V - Lid
|
Juana: zou ie je niet gewoon aan het lijntje houden om zich ervan te verzekeren dat ie altijd een back upje heeft? Ik heb ook in Latijns Amerika gewoond en ik heb dat soort dingen regelmatig gezien...
ontopic: Ik had gisterenavond een onwijs leuke avond met 3 homos, een vriendin en haar (peruaanse) man en haar stiefzus. Ik miste Peru zo. En ik miste de sfeer zo. Maar we waren met zn allen samen en we hadden het zo goed. Ik heb vanncht om half 3 de hele wereld gesmst. Dronken natuurlijk. maar ik had weer even het gevoel dat ik vrienden heb, en niet alleen op de wereld ben. |
|
|
|
V - Lid
|
Eehh. Date gister met broer-van was heel leuk, hij had er echt werk van gemaakt. We raakten ook maar niet uitgepraat, terwijl we elkaar toch een jaar of 7 niet gesproken hadden. Maar kreeg halvewege de avond ineens een uitgebreid en lief smsje van meneer ver weg, als antwoord op een heel neutraal smsje wat ik 's middags gestuurd had. Alsof ie het weet... Heb m'n hoofd desondanks toch goed bij m'n date kunnen houden, en zelfs nog gezoend toen we afscheid namen
Hij was lief en ik ga volgende week echt mee naar die bruiloft. Maar nu zit ik al de hele dag met meneer ver weg in m'n hoofd, terwijl broer-van eigenlijk perfect is/lijkt. Wat is het toch
|
|
|
Niks meer van de meneer van vorige week gehoord, verrassend. Maar het interesseert me eigenlijk niet zo, het was een leuke fling
.Mijn moeder kwam mijn ex tegen van de week en is behoorlijk tegen hem uitgevallen haha. Moet hij ook niet zo laf zijn om aan mijn moeder te gaan vragen hoe het met mij is. 'Ja volgens mij vindt ze het niet zo leuk om mij te zien of te spreken.' Hij was helemaal stil gevallen na dat relaas van mijn moeder en nu vind ik het stiekem zielig voor hem en wil ik hem heel graag bellen , maar ik weet dat dat een heel stom idee is en hij dat helemaal niet waard is. Ofzo?
|
|
|
|
|
Lid
|
Hehe, ik heb heel de middag zitten lachen. Ik heb een paar uur zitten chatte op msn met die vriend en het was echt leuk. We hebben afgesproken om morgen iets te doen.
Maar ik voelde me wat in de war door mijn ex gedrag en het feit dat de vriend een vriend van hem is. (en die me uitgenodigd had om morgen naar een match te gaan kijken waar ze beiden spelen) Dus belde ik hem op, en vertelde ik hem dat (was het niet dat het een vriend van hem was, had ik dat ook niet gedaan, maar ik wou niet dat hij het via hem zou te weten komen..of wou ik hem nog een laatste kans geven?). Hij zei dat het ok was, dat hij me niets kan zeggen, en dat ze toch niet zo een goede vrienden zijn. Hij legde ook zijn gedrag uit van gisteren, dat hij me miste etc., dat dat waar is, dat hij niet weet of hij dat moeten zeggen, en dat hij hoopt dat hij uit deze fase zal geraken. Dat wanneer hij denkt aan mij, dat hij denkt aan mij als een geweldige vrouw. Maar dat ik toch ook wou dat we op een andere manier aan onze relatie kunnen beginnen. Daarna babbelden we nog wat over wat we gisteren gedaan hadden/vandaag zullen doen. Het zou goed zijn als we een vriendschap kunnen opbouwen, maar na dit telefoontje denk ik dat ik hem beter toch een paar dagen niet zal spreken om het wat te laten bezinken Hé, hoe kan je zo emotioneel in de war zijn? Ik heb superveel zin om met die vriend uit te gaan, want het is echt leuk met hem te babbelen. Ergens ben ik ook wat bang: wat zoekt hij in mij. (nu, dat zal zich wel duidelijk maken als we elkaar beter leren kennen neem ik aan). En langs de andere kant behoort mijn hart aan mijn ex... en wil ik weer met hem samen komen, en ik denk dat ik er zeker van ben dat dat ook zal gebeuren. (waarom denk ik dat?) (ben ik nu met twee jongens aan het spelen? nuja, de ene wil niet met me samen zijn maar denk dat hij dat zal willen als hij zich mentaal weer in orde voelt heheh) |
|
|
|
|
ik ben teleurgesteld dat ik nu alleen thuis ben terwijl hij uit is met collegas terwijl ik ruim 2 maanden vaak voor hem ben thuisgebleven omdat ie invalide was en ik hem daarom niet graag alleen liet. En ik weet dat ik me aanstel en het onterecht is maar ik ben gewoon boos en heb zin om ruzie te maken
|
|
||
|
Citaat:
en niet bellen indd, goed bezig. flings zijn altijd leuk, verzet je gedachten even ![]() @ luna, je hebt gelijk, is ook zo, maar toch ![]() en soms moet je gewoon even ruzie maken en je hart luchten, heel gezond . X
|
|
|
|
Geen idee wat ik voel of zou moeten voelen. Leeg en alleen, maar niet op een vervelende manier, vreemd genoeg. Ben druk met school en werk en vrienden, dus ik heb weinig tijd om over dingen na te denken en dat komt me eigenlijk wel goed uit nu. Heb Michael de afgelopen weken in totaal nog geen twee uur gesproken en ik merk ook dat ik uren, soms zelfs dagen niet aan hem denk en dat houdt me vrij rustig.
Ik heb nog wel wat belangrijke beslissingen te nemen de komende tijd en die gaan veel impact hebben op m'n leven, dus we zien wel wat er gaat gebeuren.
|
|
|
|
Hmmm, aan de ene kant ben ik best gelukkig nu, aan de andere kant mis ik gewoon een vriendin die ik wat vaker zie, met wie ik alles kan bespreken. Ik heb het gevoel dat de vriendinnen die ik nu heb, mij een beetje voor als erbij zien, iemand die je eens in de zoveel tijd ziet en that's it. 't Zit waarschijnlijk voornamelijk in mijn hoofd, maar zo voelt het wel
Mjah, ik weet het ook niet. Zometeen samen met vriendlief studeren, wat goed is, want dan moet ik wel Nice!
|
|
|
|
Afgelopen week heel druk geweest met tentamens leren, dus had echt even zin in een weekendje met z'n tweeën. Geen verplichtingen, niet verplicht gezellig doen.. Vrijdagavond kwam mn beste vriendin, dus dat was wel even gezellig bijkletsen. Maar dat weekend met z'n 2en komt er niet van zeg. Gister was zn broer hier de hele tijd en we zouden met z'n 2en pannekoeken bakken en eten en bankhangen, blijft zn broer ook nog eten. Grr. En vandaag is ie de hele dag weg omdat ie moet voetballen en daarna nog iets voor zn ouders doen. Hmpf.
|
|
||
23V - Lid
|
Citaat:
Dit. Week geleden sinds de laatste date en op 2 platonische smsjes na, heb ik niets meer gehoord of van me laten horen. Wat irritant om niet te weten wat je ermee moet. Op zich wil ik hem wel weer zien, want heb wel zin in gezelligheid en een leuke avond, maar ik wil hem niet he idee geven dat we wat krijgen... Maar ja, hij vraagt he ook niet, dus wat dat bereft is de boodschap ook wel duidelijk. Bluhhh En en van mijn beste vriendinnen zit een aantal honderden kilometers verderop voor een aantal maanden en als zij terugkomt, zitt ik in Amerika. Op zich niet zo erg, maar vind het stom dat ze 100 afscheidsfeestjes had, maar mij even opbelde om te zeggen dat ze niet meer langs kwam om doei te zeggen |
|
|
|
|
Lid
|
Hé, wat een weekend. Zaterdagavond heb ik met 2 vriendinnen een fles tequila opgedronken (7 glazen elk hehe)... je kan je gaan inbeelden hoe we er aan toe waren...
En daarna gaan dansen. Ik ging wat vroeger naar mijn huis omdat ik in slaap viel en net toen ik thuis was belde mijn ex me. Ik met mijn half dronken kop, en hij 'ik kom naar je huis'. Hé? Hij is hier blijven slapen, we hebben samen 's middags gegeten en dan nog de namiddag op de bank hangend liggen babbelen. Ik snap er nog steeds niets van: wat deed hij bij mij? Toen hij door ging zei ik van 'er is niets verandert, juist', hij antwoordde er niet rechtstreeks op maar zei dat hij het leuk vond dat we elkaar zagen. En van die vriend heb ik niets meer gehoord, die heeft waarschijnlijk ook de siesta geslapen aangezien hij gisteren uitging. Morgen zal ik hem smsen met te vragen hoe zijn match is gegaan. Hoe dit precies zal werken? Hmm, ik heb nog nooit 2 jongens tegelijk gehad... maar als ik eerlijk ben is er niets aan de hand, juist? Mijn ex kent heel de situatie, hij heeft ze gecreerd, en als ik die vriend duideljk maak dat ik het 'zonder compromis' wil tussen ons... kan, toch? |
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|