|
|
|
|
Mn favorieten zijn toch wel Celia!!!! en Allison.
Vind Celia een geweldige stijl hebben, en vind dr mooi. Ze lijkt idd iets ouder, maar ja. Allison is gewoon zo cute <333 en sexy.Aminat vind ik ook prachtig/sexy, maar zij modelt minder goed. ![]() Straks de nieuwste ep kijken. ![]() edit: gekeken Ik vind zowel Teyona als Fo arrogant/aanstellerig. Laatst gewijzigd door Mr Soija; 24-04-2009 om 19:31. |
|
|
|
|
|
nou
![]() maar wel terecht dat ze eruit ging...ze had inderdaad moeite met dr lengte. nu ben ik dan voor aminat denk ik. volgende aflevering gaan ze runway oefenen gok ik, en dan zal allison er uit gaan. daarna is de beautyshoot voor covergirl, en dan komen ze er eindelijk achter dat celia toch HEEL ERG LELIJK is dus dan gaat zij er uit. en met de runway zjin aminat en teijona tegen elkaar, en dan wint aminat. ![]() dus mijn gok gaat zijn: 1. aminat 2. teijona 3. celia 4. allison
|
|
|
|
Oh ik heb ook al die foto's gezien.
Fo vond ik goed, maar die laatste foto op 't strand was echt bagger. Teyona vond ik in het begin niet leuk, maar de laatste foto's (behalve de covergirl) waren echt super; Allison was echt bijzonder en had ook wel mogen winnen. Of London, maar die was er allang uit
|
|
|
![]() ^ Hier vond ik London echt super. ![]() <3 ![]() Awww dit is nog altijd de beste; vóór de makeovers, love it. ![]() Hier viel Sandra af, maar deze foto was nog wel erg geslaagd toch? ![]() Voor de Fo fans <3 ![]() ![]() ![]() Met die 3 vind ik het niet raar dat ze gewonnen heeft, maar Allison had ook echt mooie foto's.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Net pas finale gekeken trouwens. Door het commentaar bij de torrents wist ik al dat Allison niet ging winnen (en dus Teyona). Weer wat afgeleerd. Mara goed, was gelukkig toch de laatste ep. ![]() Volgende maand (9 september) is nieuw seizoen, maar voor het eerst kan ik er nog niks over vinden (op wikipedia dan).
|
||
|
|
|
|
Seizoen 13 is inmiddels begonnen
met allemaal meisjes onder de 5'7! Ik zit op dit moment in Amerika dus kan lekker alles volgen op tv. De meisjes zijn veeeel mooier dan anders vind ik, maar dat komt waarschijnlijk omdat ze veel meer keus hadden. Wie volgt het nog meer? ![]() Edit: Ik vermoed ook dat Tyra de meisjes verplicht op flatjes laat lopen! Heb nog niemand gezien met hakken (ook niet tijdens de jury), volgens mij doet ze het alleen maar om zo zelf nog groter en nog bijzonderder te lijken...
Laatst gewijzigd door Jannekus; 11-09-2009 om 05:14. Reden: Toevoeging |
|
|
|
|
|
Ik vind Erin gaaf! Haar foto's ook
![]() Nicole vind ik ook prachtig, sowieso waren er zooveel mooie foto's afgelopen aflevering! Maar ik ben voor Erin . Denk dat Nicole ook ver gaat komen maar dat zij afvalt bij de commercials ofzoiets.
|
|
|
|
Oeh Erin 2 x in de bottom two
, gaat niet zo goed. Maar jeez wat heeft zij een interessant gezicht vind ik. Net zoals Nicole overigens Ik vind het fijn dat Brittanny eruit is, vond haar heel lelijk en koud overkomen, ze deed me denken aan Bree van Desperate Housewives ![]() Verder snap ik niet wat Sunday er nou nog steeds doet. Volgens mij een heel leuk meisje, erg mooi maar echt veel te commercieel, die kan toch nooit high fashion gaan doen. Verder vind ik Jennifer ook echt vrij lelijk. Snap ook niet waarom ze de 2e beste foto had van deze week, er was letterlijk niets bijzonders in te zien. Laura had de tweede beste foto na Nicole! Laura is wat mij betreft ook echt de 'middenmoot'. Mijn top is dan ook: 1) Erin 2) Nicole 3) Laura 4) Sunday 5) Jennifer Of ben ik nou nog iemand vergeten? Wat ik trouwens wel fijn vind is dat bij de andere seizoenen mijn favoriet er vrij snel uitging of in ieder geval nooit de top 3 heeft bereikt. Vanaf het begin ben ik voor Nicole en vooral voor Erin en ze zitten er gewoon alletwee nog in
|
|
|
|
Een finale tussen Nicole en Laura zou echt top zijn. Van mij mogen ze allebei winnen
Nicole is een beter model, maar Laura is beter CoverGirl materiaal. Ben dus benieuwd wie er wint! Oh, en er gaan er volgende week twee uit!! Nu maar hopen dat dat Erin en Jennifer zijn.
|
|
|
|
Nee joh, Erin moet echt naar de finale! Als je zo'n mooi hoofd hebt dan hoor je daar gewoon in. En ze wordt gewoon fout geportretteerd op tv, ik bedoel het kind is 18, tuurlijk zeurt ze dan veel. Ik vind d'r nog steeds geweldig
![]() ![]() Jennifer eruit! En waarom gaan er nou 2 uit? Ik had liever een double elimination eerder in de show gehad. Ik hoop dat Jennifer & Laura eruit gaan en dat de finale dan tussen Nicole en Erin gaat. Maar idd, misschien is Laura het meeste covergirl. Erin & Nicole zijn alletwee meer high fashion, maar of ze ook met hun lengte geaccepteerd zullen worden, ik raag het me af. Ik denk dat Nicole uiteindelijk gaat winnen, wat ik misschien ook wel terecht zou vinden aangezien ze heel consistent heeft gepresteerd. Maar toch: Erin for the win haha!
|
|
||
|
Citaat:
, maar je ziet dat het wel helpt . Deelneemsters met een 'modellenhoofd' komen over het algemeen verder dan voormalig winnaressen van ANTM of HNTM. Ik noem een Elyse (cycle 1), Mollie Sue (cycle 6) en blijkbaar doet Patricia van HTNM het ook zo goed nu. Oh en ik zou het stom vinden als ze geen catwalk zouden doen. Dan geeft Tyra eigenlijk al aan dat kleine modellen niet geschikt zijn voor de catwalk, ik dacht dat ze iets wilde veranderen in modellenland . Ik vind heel veel meisjes heel mooi in dit seizoen maar ik ben heel benieuwd of ze ook echt werk als topmodel zullen krijgen, misschien wel 'gewoon' modellenwerk maar ik vrees toch dat ze niet veel geboekt zullen worden voor high fashion vanwege hun lengte .
|
|
|
|
De finale gaat dus tussen Nicole en Laura
, jammer van Erin maar ik ben wel blij dat Jennifer er niet bij zit. Die had echt niet zulke mooie foto's! Verder vond ik het raar dat tijdens de shoot Erin het blijkbaar heel goed deed (zeker nadat ze liedjes begon te zingen in zichzelf ) en Laura zag eruit alsof ze gedronken had de avond daarvoor (zei Jay). En dan tijdens panel zegt Tyra eigenlijk dat er maar één mooie foto was van Erin en meerdere van Laura. Ook had ik het idee dat Nicole veel mooiere foto's op haar film had staan, hier was het lichaam inderdaad niet zo mooi, maar goed ze zit sowieso wel terecht in de finale. Ik vind nu ook echt dat Nicole moet winnen, zij heeft werkelijk echt geen lelijke foto gehad en ook veel challenges gewonnen + beste foto's
|
|
|
|
Jennifer heeft een open-mouth syndroom. Toen je op het eind al haar foto's terug zag had ze op elke foto haar mond open
![]() En ik ben ook blij met de final two <3 Maakt mij nu niet uit wie er wint. Nicole is foto technisch beter en Laura heeft een meer covergirl personality. Ik denk dat Nicole het ook wel maakt in de modellenindustrie zonder dit programma, vanwege haar sterke look.
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|