|
|
|
|
Ik hou ervan om op een zwoele zomeravond in de tuin te zitten samen met goede vrienden en vriendinnen en dan genieten van een goed glas wijn en een lekker kaasplankje! Bier en chips is dan echt not-done! En ik ben pas 18!
|
|
||
|
Citaat:
Wat onverantwoord. ![]() Ik ben te jong om na twaalf uur snachts te werken. En dat heb ik gister nog gedaan. Echt té stout.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Laatste tijd volgens mij niks meer gedaan waar ik te jong voor ben.
Vroeger wel eens gedronken terwijl het toen nog niet mocht, maar ik dronk bijna nooit wat. Nu drink ik niet (alleen met oud&nieuw ofzo ms 1 glaasje). Ik heb nog nooit gerookt (wel geblowd, maar nooit "normale sigaretten" zeg maar). Wel grappig, want ze zeggen dat als je ouders roken, je dan zelf meer kans hebt om te gaan roken. Mijn ouders roken beide en ik rook niet en mijn broer en zus ook niet. ![]() Ik heb trouwens wel eens geblowd terwijl ik er te jong voor was, maar dat was nooit meer dan een paar trekjes, gewoon uitproberen (in totaal 3x gedaan ofzo, alleen een paar trekjes dus). Wat ben ik braaf.
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|