|
|
|
|
Draag je echt hemden (van die hemden die je ook al droeg toen je 10 was) of gewone hemdjes met spaghettibandjes? Want als je die draagt vind ik het gek dat je uitgelachen wordt. Veel tienermeiden dragen die. De 'kinderhemden' zijn natuurlijk wel een beetje raar, als je die draagt als tiener, want je bent geen kind meer.
'Kinderhemd' Hemdje met spaghettibandjes
|
|
|
|
wat is het verschil tussen een beugel bh en een bh zonder beugel :x?
ik ben nu 13 en begin al 'wat'te krijgen, ik heb nu gewoon zoon bh'tje maar zonder vulling ![]() een soort bikini maar dan in bh vorm ![]() zoon bh die ik heb, KLIK die kun je voor 7 euro kopen bijde hema per stuk maar dan in het wit, heel fijnn
|
|
||
|
Citaat:
Misschien ratel ik het maar, hoor. Maar dat had ik gehoord. ![]() Oh en je moet geen cup-beha kopen die te groot is als je wilt dat je borsten groter lijken want dat zien mensen echt wel. Als de cups goed passen, meestal niet, maar als ze te groot zijn krijg je een heel gek effect.
|
|
|
|
Ohja, de potloodtest! Dat is wel een goeie hoor.
Want als er wel een potlood blijft hangen dan is het niet meer comfortabel of goed om zonder beha rond te lopen, dat is het volgensmij meer.
|
|
|
Lid
|
Haaai meisjes.
Ik & me vriendin hebben ook dit probleem gehad. En je hoeft je er niet voor te schamen, (ik zelf was er ook een gepest over). Maakt niet uit als je dat niet weet, want je kan gewoon naar een beha winkel want die vinden het niet grappig of raar dat je daar bent om het te meten. Inderdaad ga naar de hema heb je leuke, ik ben ook kieskeurig met dat kiezen zit ook geen een lekker!! Maar ik draag ook gewoon eentje omdat het anders zo raar staat en op den duur voel je het niet eens meer of die wel zit of niet. Schaam je er niet voor, en gewoon doen, je doet wat je zelf wilt.. Groetjes, Mirthe & Thera |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Als eerste beha kun het beste AA nemen... |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Dat iedereen meteen duizent mensen kent bij wie geen potlood blijft hangen, betekent niet dat het geen handige test is. En de meeste tienermeiden hebben ook geen beha nodig: vaak genoeg hebben ze onder hun mooie jurk of onder hun uitgaanstruitje met open rug toch ook geen beha?Maar dat het niet per se nodig is betekent niet dat je het niet prettig mag vinden.
|
|
|
|
nooit een bh gehad tot ik 15 was. niemand merkte het of ik het aan had vanwege mijn veel te wijde kleding.
maar toen ik wat strakkere meer meisjesachtige kleren ging dragen vond ik het er wel fijner en mooier uitzien . weet niet meer wat ik erbij voelden vond het niet echt stoer ofzo. maar wel leuk.
|
|
|
|
Het ligt er natuurlijk aan hoe groot je borsten zijn. Ik draag nu vaak bh met nog een hemd erover, dat is vooral fijn in de winter. Ik zit in de 5e en ik zie ook nog wel hemden (met spaghettibandjes) en ik ben nog nooit uitgelachen. Maar ik trek me er toch niets van aan.
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|