Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2010, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Ach je kan nooit gelijkspel maken in ronde 1, teveel mensen die liegen/geen stem hebben. En ik vind het op zich niet een rare uitspraak van Toddish, want de wolven willen vast Archont er snel uit hebben als hij aan de goede kant staat en dat weet Toddish ook, dus ik denk dat hij het daarom gewoon zei.

Ik stem op nummer 3 want 3 is een kutgetal. En dat blijkt Sann te zijn.
Aha, dus hier zeg je dat je gelijkspeld NIET wil hebben. Maar nu ga je wel op 1 persoon stemmen waar nog geen stemmen over waren?

Rare uitspraak terwijl je ook op mij of Toddish kan stemmen.
Advertentie
Oud 17-03-2010, 14:04
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Hoezo? Ik zeg niet dat ik het niet wil hebben, ik zeg alleen dat het toch niet gaat lukken om het uit te lokken in de eerste ronde. Dus ik stem gewoon op iemand met een kutreden, zoals de meeste mensen in ronde 1 doen, waarom zou ik gaan schapen?
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 17-03-2010, 14:08
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ik moet toegeven dat ronde 1 gewoon een kutreden moet zijn behalve natuurlijk als er iets gebeurd als vorige keer met fizzle.
__________________
Yoloswag 420
Oud 17-03-2010, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Hoezo? Ik zeg niet dat ik het niet wil hebben, ik zeg alleen dat het toch niet gaat lukken om het uit te lokken in de eerste ronde. Dus ik stem gewoon op iemand met een kutreden, zoals de meeste mensen in ronde 1 doen, waarom zou ik gaan schapen?
Je hebt gelijk ik had het te snel en verkeerd gelezen. Ik dacht dat jij zei dat gelijkspel niet slim is in ronde 1.

Laatst gewijzigd op 17-03-2010 om 15:29.
Oud 17-03-2010, 16:31
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Wammus
1. grl

Testout.com
2. N00dles

Archont
3. Leif
10. JasperJD
11. Toddish
14. Heksjuh

Toddish
4. Absinthe
6. Dott
7. Archont
8. Sann
15. Kleinepierik

Leif
5. Fizzle-fluffy

Fizzle-fluffy
12. Wammus

Musiquefreak
13. Femke Sjekkie

Sann
16. Tink*
__________________
Pang
Oud 17-03-2010, 16:34
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
De gelijk spel kans zit er nog in ik hoop daar dan natuurlijk ook vurig op. Die wolfjes blijf ik wel de baas. Och eerste ronde is altijd een beetje een 'jammer ronde' als er een paar mensen op je stemmen is het een mooie mannier om stiekem te zeggen dat jou stem ook random is en er mooi bij aan sluiten.
__________________
Pang
Oud 17-03-2010, 17:14
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Inleiding

[Femke Sjekkie]: // Sann is dood. N00dles; orders?//
[N00dles]: // Dott/Toddish: met mij. Femke/Fizzle: gang 2//
[Dott]: // Roger.//
[Fizzle-fluffy]: // Yatta! //
[Toddish]: // De rest?//
[Femke Sjekkie]: // Onbekend. Achter gebleven na die gorgoyles prob.//
[N00dles]: // Later. Eerst de missie.//

'De idioten! Kijk ze nou! Waar is het respect gebleven?'. Het woedende geknarsetand werd overstemd door gegrinnik.
'Maak je niet druk. Mensen, je kent ze toch? Zelfs Hybris heeft het op gegeven'


'Archont! Tink*!' Grl gaf het op. Als ze niet kwamen, dan maar geen eten. Ze wilde de villa binnen lopen, maar glipte toen vlug achter een zuil. Maar moeder liep haar gelukkig voorbij, en daarmee ook de zekere kans op een nieuw vervelend klusje.
Ze liep de tuin in en luisterde hoe haar broertje Latijnse naamvallen repeteerde met zijn leraar Wammus. Ze zuchtte jaloers; zij wilde ook graag les...

[Leif]: //Shit, dit overleef ik niet.//
[Kleinepierik]:// Kom, kom, zo ver is het nog niet. Ik help je.//
[Leif]: //nee eerst de missie.//
[Kleinepierik]: //Nonsens, we hebben Sann al verloren; dat is wel voldoende voor vandaag.//

'Weet je wat het met jou is? Je zeurt. Voor plezier kun je zelf zorgen...'

N00dles zette met een zucht van verlichting zijn hoofd-microfoon af. De klok wees inmiddels kwart voor 4 's nachts aan. De missie had langer geduurd dan verwacht, maar het einde was bevredigend. Jammer van Sann, maar ach, zij was toch nooit zo'n strategisch genie geweest. Ze zal binnenkort wel weer bij de clan aankloppen onder een nieuwe nick.
'Goed, genoeg monsters bevochten vandaag. Bedtijd'.

Iets klopte er niet, maar wat? Het was te warm in haar kamer, en haar kussen te hard en onregelmatig. Maar wat de doorslag gaf, was het warme gehijg bij haar oor. Sann schoot overeind en keek recht in het gezicht van een jong, zwart hondje. Na van de eerste schrik bekomen te zijn, keek ze om zich heen en schrok opnieuw.
Het is vreemd genoeg om buiten wakker te worden, maar wakker worden in een compleet onbekende omgeving is des te beangstigender.

'Wat is het laatste dat je je herinnert?', vroeg Dott. 'Werkelijk niets bijzonders, jongedame. Ik bezocht mijn bed en vanochtend ontwaakte ik hier.' antwoordde Kleinepierik vertwijfelt. 'Voor mij hetzelfde verhaal', zuchtte Dott. 'Och jee, de missie. Dit komt wel bijzonder slecht uit.'
'Welke missie?' vroeg Dott verbaasd. Vriendelijk antwoordde Kleinepierik: 'Van mijn clan Herakles, in....' 'Gods and Gargoyles,' maakte Dott zijn zin verbijsterd af.

'Dus jij bent Sann.... Waar slaat dit op? Waarom zit onze halve clan ineens hier in dit godverlaten gebied?' zei Toddish vertwijfelt. Hij snapte er niets meer van. Eerst was hij wakker geworden bovenop zijn clan-leader N00dles, en niet veel later waren ze een ander meisje tegen het lijf gelopen die eveneens een 'bekende' bleek te zijn. Al leek Fizzle-fluffy het allemaal niet zo interessant te vinden; ze had alleen aandacht voor de schattige pup.
'Onbekend of niet, godverlaten is het in ieder geval niet', antwoordde Sann, en wees naar het kleine witte stipje in de verte.

'Archont!' riep het meisje verrast uit. 'Waar zat jij nou weer, stoute jongen?'. Vrolijk blaffend holde Archont naar Grl. De kat die ze in haar armen had, wachtte niet af en vloog sissend en blazend de dichtst bijzijnde boom in. 'Nee Archont, laat Tink* met rust!'

De groep was inmiddels de villa genaderd en N00dles nam het meisje met verbazing op. Haar kleding was zo ouderwets. 'Sorry', begon Sann', 'maar waar zijn we?' Nog voor het meisje antwoord kon geven, gilde Fizzle-fluffy al enthousiast: 'Kawaii! Wat een gave cosplay! Hoe lang speel je Gods and Gorgoyles al?'
Grl keek haar verbaasd aan. Wie waren deze mensen? En wat zien ze er vreemd uit? 'Dit is het landgoed van mijn vader JasperJD, zoon van Testout.com, mijn grootvader,' antwoordde ze trots.

'Nog meer gasten, Grl?'. Een trotse dame met een prachtige vogel kwam de hoek om lopen, gevolgd door een oudere man en een jong meisje. 'Breng Absinthe naar haar kooi en laat de gasten aan mij over.' Gehoorzaam nam Grl de vogel over en liep weg, na een laatste blik op de vreemde gasten geworpen te hebben.
Heksjuh bekeek de nieuwe gasten taxerend. Dezelfde vreemdsoortige kleding als de andere twee. Eigenlijk moest ze hen wegsturen. Zij hadden geen plaats voor landlopers. Maar ze dacht aan het vreemde visioen van afgelopen nacht, en de angst bleek sterker dan haar hooghartigheid...

--------------------------------------------------------

Het gezin

Grootvader Testout.com



Vader JasperJD, moeder Heksjuh en zoon Musiquefreak



Dochter Grl



Leraar Wammus



Archont



Tink*



Absinthe



De clan Herakles

N00dles



Sann



Toddish



Fizzle-fluffy



Kleinepierik



Dott



Femke Sjekkie



Leif

__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 17-03-2010 om 17:30.
Oud 17-03-2010, 17:19
Verwijderd
hulde x10 voor dit verhaal!

en voor de foto's!
Oud 17-03-2010, 17:46
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
hahaha, geweldig, ben benieuwd hoe het verder gaat
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 17-03-2010, 17:48
kleinepierik
kleinepierik is offline
Citaat:
Inleiding


Kleinepierik

[afbeelding]

Volgens mij wordt dit een te gek verhaal!!!!

Maar waarom ben ik zo'n oude opa????

Laatst gewijzigd op 17-03-2010 om 17:50. Reden: Quote ingekort
Oud 17-03-2010, 17:51
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Plz zeik niet zo sommige mensen hebben opeens een heel ander geslacht
__________________
Yoloswag 420
Oud 17-03-2010, 17:53
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Plz zeik niet zo sommige mensen hebben opeens een heel ander geslacht
Nou inderdaad
Oud 17-03-2010, 17:54
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Zucht. Foutje. Sorry.
Oud 17-03-2010, 17:54
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Wel props voor de koele foto's!
Oud 17-03-2010, 17:56
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Volgens mij wordt dit een te gek verhaal!!!!

Maar waarom ben ik zo'n oude opa????
JE moet het anders zien, je bent een coole opa die technologie snapt en graag met sexy meiden in een clan games speelt
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 17-03-2010, 18:01
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Ja... Wat betreft die geslachtveranderingen: het lukte me niet om voldoende goeie foto's te vinden.
Zo'n driekwart van de meespelende mensen is vrouwelijk, dus sommige hebben dat met hun geslacht moeten bekopen.
Oud 17-03-2010, 18:03
Verwijderd
Haha, die dieren <3 Maar...Gods&Gargoyles, is dat een bestaand iets?
Oud 17-03-2010, 18:07
Verwijderd
Woef!
Oud 17-03-2010, 18:08
Verwijderd
Terug naar het spel.

Kans dat ik eruit ga. Ik heb het gevoel dat het gelijkspel wordt. Dat jullie hierna te lang op blijven fixeren. En ik vind de post van Tink nog steeds raar.

Maargoed we zullen het straks zien.
Oud 17-03-2010, 18:14
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Haha, die dieren <3 Maar...Gods&Gargoyles, is dat een bestaand iets?
Niet dat ik weet.
Oud 17-03-2010, 18:15
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Tijd zal het leren, ik heb mijn stem in elk geval doorgegeven, dus die is definitief
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 17-03-2010, 18:16
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Tijd zal het leren, ik heb mijn stem in elk geval doorgegeven, dus die is definitief
+ 1
Oud 17-03-2010, 18:22
Verwijderd
oh mijne is vanmiddag al doorgegeven, dus ook definitief
Oud 17-03-2010, 18:25
Verwijderd
WTH
Oud 17-03-2010, 18:27
Leif
Avatar van Leif
Leif is offline
Wat een geweldig verhaal

En mijn stem is door gegeven.
Oud 17-03-2010, 18:34
Verwijderd
Citaat:
+ 1
Waar heb je op gestemd dan?
Oud 17-03-2010, 18:35
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Waar heb je op gestemd dan?
Dat ga ik jou aan je neus hangen zeker. Ik mag dan wel een nieuweling zijn, maar ik ben niet gek
Oud 17-03-2010, 18:37
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Met dat soort gedrag maak je jezelf alleen maar verdacht
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 17-03-2010, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Dat ga ik jou aan je neus hangen zeker. Ik mag dan wel een nieuweling zijn, maar ik ben niet gek
Ehm, het is wel slim om te laten weten op wie je gestemd hebt Anders kunnen we natuurlijk niets opmaken uit de lijstjes. En als je slecht bent, zeg je op wie je doet alsof je gestemd hebt.
Oud 17-03-2010, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Dat ga ik jou aan je neus hangen zeker. Ik mag dan wel een nieuweling zijn, maar ik ben niet gek
Als ik erin blijf ben jij de eerste die eruit gaat. Het is grote onzin en niet meewerken aan het spel als je niet verteld op wie je stemt.

Tegenwerking van het spel en het dus niet zoeken naar de slechte is dus wolvengedrag of een andere slechterik.

Je staat vanaf nu bovenaan mijn lijstje.
Oud 17-03-2010, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Dat ga ik jou aan je neus hangen zeker. Ik mag dan wel een nieuweling zijn, maar ik ben niet gek
Het is wel echt de bedoeling dat je dat aangeeft Musiquefreak. Je moet niks over je functie bekend maken, maar wel over je stemgedrag, dat doet iedereen, zodat er evt. informatie uit de stemlijsten gehaald kan worden enzo
Oud 17-03-2010, 18:40
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Als ik erin blijf ben jij de eerste die eruit gaat. Het is grote onzin en niet meewerken aan het spel als je niet verteld op wie je stemt.

Tegenwerking van het spel en het dus niet zoeken naar de slechte is dus wolvengedrag of een andere slechterik.

Je staat vanaf nu bovenaan mijn lijstje.
Als je goed had opgelet ;

Citaat:
Ik stem op Femke Sjekkie, omdat 13 mijn ongeluksgetal is
En daar heb ik dus ook op gestemd
Oud 17-03-2010, 18:41
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
En nu heb ik mezelf verdacht gemaakt, onbewust en onbedoeld. Nouja, ik hoop dat het me vergeven word omdat dit mijn eerste spel is, weet ik veel dat het juist wél handig is om je stem bekend te maken
Oud 17-03-2010, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Als je goed had opgelet ;



En daar heb ik dus ook op gestemd
Je stond niet in het stemlijstje. En Toddish maakt die vaak vrij nauwkeurig. Maargoed dan mag ik het nog best vragen en als je dan zo'n antwoord geeft blijf je voor mij verdacht.

Daarnaast fijn dat je op het laatste moment nog nutteloos op iemand stemt waar nog op niemand gestemd heeft. Dit is ook verdacht.


Citaat:
En nu heb ik mezelf verdacht gemaakt, onbewust en onbedoeld. Nouja, ik hoop dat het me vergeven word omdat dit mijn eerste spel is, weet ik veel dat het juist wél handig is om je stem bekend te maken
Ja je bent verdacht omdat onder die post dat je zegt op wie je stemt je ook vraagt waarom? En daar geven sann en Absinthe je nog netjes aan waarom dit handig is.

Nu ga je weer van dat noobgedrag vertonen. Dat heeft 2 dingen te betekenen:

1. Noobgedrag is een graag gebruikte slechterikkentactiek, meerdere spellen is dit voorgekomen en ik heb hem zelf ook ooit toegepast als wolf.

2. Noobs of domme spelers, ook al ben je dorpeling kunnen stemlijstjes verkloten, verkeerd stemmen of makkelijk worden gemanipuleerd door wolven. Dus ik ben ze liever kwijt dan rijk.
Oud 17-03-2010, 18:44
Verwijderd
Ik roep mensen die op een willekeurige andere speler dan Archont of Toddish stemmen, op om te zorgen dat het geen gelijkspel wordt en dat Archont er nog even in blijft. Niet omdat ik hem zo lief vind oid, maar omdat het best kut is om hem na ronde 1 al te missen, vind ik.

Oh, en als ik mezelf hiermee verdacht maak, so be it.
Ik vind het gewoon een beetje een jammerlijk en dom begin van het spel zo.
Oud 17-03-2010, 18:45
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Ik heb vanmiddag al gestemd.
Oud 17-03-2010, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Wammus
1. grl

Testout.com
2. N00dles

Archont
3. Leif
10. JasperJD
11. Toddish
14. Heksjuh

Toddish
4. Absinthe
6. Dott
7. Archont
8. Sann
15. Kleinepierik

Leif
5. Fizzle-fluffy

Fizzle-fluffy
12. Wammus

Musiquefreak
13. Femke Sjekkie

Sann
16. Tink*
Je staat er niet in. Maar Toddish zal hem straks nog wel veranderen

Dus stop even met roepen dat ík beter moet kijken, ik ben denk ik een van de meest oplettende spelers.
Oud 17-03-2010, 18:47
Verwijderd
of Absinthe en Archont zijn beide wolven en houden elkaar de hand boven het hoofd

ik vergeef Musiquefreak haar noobgedrag deze ronde nog. Lees desnoods even een oud spel door, heb ik vorige keer ook gedaan. Vanaf morgen vind ik het verdacht. En dat geldt ook voor andere nieuwelingen

Edit: je kunt spelleider overigens prima en pm sturen dat je je stem wijzigt.
Oud 17-03-2010, 18:48
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Ja je bent verdacht omdat onder die post dat je zegt op wie je stemt je ook vraagt waarom? En daar geven sann en Absinthe je nog netjes aan waarom dit handig is.
Vraag ik waarom? Ik snap dit stukje van je post niet zo goed
Oud 17-03-2010, 18:49
Verwijderd
@Sann; wat ik net al zei
(en daarover was je het toch ook met me eens; het is zonde om een goede speler als Archont er in de eerste ronde al uit te spelen)
Oud 17-03-2010, 18:49
Verwijderd
Citaat:
of Absinthe en Archont zijn beide wolven en houden elkaar de hand boven het hoofd
Juist! We hebben een nieuwe tactiek!

We gaan als wolven er bijna uitgaan ze openlijk verdedigen! Nu maar hopen dat het niet opvalt

Nu wil ik niet arrogant doen maar ik denk dat ik het wwspel redelijk goed door heb. Ik zou het ook jammer vinden om eruit te gaan zonder geldige reden en zonder dat ik mij kan verdedigen watn dit is puur pech.
Oud 17-03-2010, 18:50
Verwijderd
Ik wil Archont ook niet kwijt tot en concrete verdenkingen zijn. Maar zo wordt het natuurlijk wel heel makkelijk als hij wel wolf is & iedereen blijft roepen dat hij er maar in moet blijven want halleluja wat kan hij toch goed wws spelen. Maar ik vind hem nu niet verdacht. Ik vind nog niemand verdacht.
Oud 17-03-2010, 18:51
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
of Absinthe en Archont zijn beide wolven en houden elkaar de hand boven het hoofd

ik vergeef Musiquefreak haar noobgedrag deze ronde nog. Lees desnoods even een oud spel door, heb ik vorige keer ook gedaan. Vanaf morgen vind ik het verdacht. En dat geldt ook voor andere nieuwelingen

Edit: je kunt spelleider overigens prima en pm sturen dat je je stem wijzigt.
Dankje. Ik heb vanmiddag al het eerdere spel een beetje doorgespit, maar ik kan het eerste deel niet meer terugvinden
Oud 17-03-2010, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Dankje. Ik heb vanmiddag al het eerdere spel een beetje doorgespit, maar ik kan het eerste deel niet meer terugvinden
http://forum.scholieren.com/showthre...eerwolfspel+66
Oud 17-03-2010, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Vraag ik waarom? Ik snap dit stukje van je post niet zo goed
Je zegt een post hiervoor dat je niet wist dat je de stem moest doorgeven. Terwijl je in het begin van je topic dit al gevraagd hebt waarom dit moest en sann en Absinthe leggen je dit uit.

En nu snap je het weer niet? Ik hou je in de gaten.
Oud 17-03-2010, 19:01
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Je zegt een post hiervoor dat je niet wist dat je de stem moest doorgeven. Terwijl je in het begin van je topic dit al gevraagd hebt waarom dit moest en sann en Absinthe leggen je dit uit.

En nu snap je het weer niet? Ik hou je in de gaten.
Ik kan je wel een antwoord geven terwijl ik niet goed weet wat je bedoelt, maar daar schieten we ook niets mee op toch?

Ik heb niet gezegd dat ik niet wist dat ik de stem moest doorgeven, ik heb om bevestiging gevraagd dat de definitieve stem doorgegeven moet worden aan de spelleider. Sann en Absinthe hebben mij dit inderdaad uitgelegd, maar hieruit kon ik (tot nu toe) niet concluderen dat het daarom ook handig is dat je het hier ook post op wie je stemt.
Oud 17-03-2010, 19:06
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik vind ook dat als het ff kan Archont moet blijven, zijn speltechniek is misschien wat agressief, maar het houdt je wel alert.
En als ie dan een wolf blijkt te zijn, so be it, daar komen we dan ook wel achter lijkt me
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 17-03-2010, 19:09
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Ik twijfel om mijn stem in te trekken en te wijzigen. Archont is wel een sterke speler. Aan de andere kant, wat sann zegt, is het ook wel weer lekker gemakkelijk als iedereen zo denkt. Tegelijkertijd maakt het jullie ook wel verdacht, de mensen die ervoor pleiten dat Archont blijft, en hij zichzelf trouwens ook door de vinger naar mij te wijzen.

Laatst gewijzigd op 17-03-2010 om 19:14.
Oud 17-03-2010, 19:24
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Goed, I made up my mind. Vorige stem is vervallen, en nu gestemd op Toddish.

Maar Archont, ik houd je in de gaten. Je vertoont wel typisch wolven gedrag, je meteen richten op de zwakste (de nieuweling)
Oud 17-03-2010, 19:27
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik wil niet lullig doen, maar hoe weet je nou wat 'typisch wolvengedrag' is als je het nog nooit (of niet vaak) gespeeld hebt??
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 67: het einde en de nasleep
Verwijderd
172 16-04-2010 09:11
De Kantine Weerwolfspel 67 part 2
Leif
500 29-03-2010 20:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:56.