Advertentie | |
|
14-11-2010, 21:00 | |
Enige tip die ik kan geven is: Zorg dat jouw ouders en zijn ouders overleggen en inderdaad desnoods aparte kamers vragen. (ook al wil je misschien gezellig op 1 kamer slapen) En geef ze een 'voorwaarde' als iets van: Pa, ma, mag het als jullie overleggen met zijn ouders en mijn eventueel bellen of sms'en en als ik me niet aan de afspraken hou, dan mag je ... dagen huisarrest geven, Zoiets? Misschien dat dat helpt? Dta geeft je eerlijkheid aan en het geeft aan dat je echt niks verkeerds wilt doen, dat je zelfs bereid bent om er straf voor te krijgen mcht je je niet aan de afspraak houden!
Nou heel veel succes in ieder geval, ik heb hetzelfde ongeveer gehad, ik had dan alleen het 'geluk' dat mn vriendje een eigen huis had en ik dus alleen mijn moeder OF vader (want die zijn ook nog eens gescheiden en alleen mn ma woonde in dezelfde stad als mn vriendje) met een smoesje om de tuin te lijden of over te halen en dan kon het al! (Ik zei meestal dat ik naar de club was en daar een wedstrijd ging kijken, die duren tot half 1 en dan dat ik geen vervoer naar huis kon regelen, dus veilig bij een vriendin van de club bleef slapen (ze wisten niks van mn vriendje namelijk)) |
14-11-2010, 23:03 | ||
Citaat:
die denken 'mijn vervelende puberdochter zoekt een manier om het te laten mogen en nu probeert ze dit'
15-11-2010, 22:05 | |
ik weet niet hoe lang jullie al samen zijn? kan van invloed zijn, maar als ik het zo lees denk ik toch wel een half jaar. en dan vind ik dat het moet kunnen.
Mischien zijn je ouders bang dat er iets gebeurd? logisch dat ze dat denken, ze zijn zelf ook jong geweest. Ik mocht van mijn ouders niet met mijn vriendin op 1 kamer slapen totdat ze aan de pil was (ouders van vriendin hadden er echter geen probleem mee dat we op 1 kamer sliepen). Stel het gaat mis, want als je goed opgewonden bent kunnen de hormonen het wel eens van het gezond verstand overnemen, dan zit je dik in de shit als je zwanger wordt. ik denk dat dit voor je ouders een rede kan zijn. En vraag het ze gewoon: papa, waarom mag ik niet bij (naam vriendje) logeren, of hij bij ons? en als je dan als antwoord krijgt: het is maar 5 minuten lopen dan zeg je: stel we woonde 1 uur fietsen uit elkaar, mag het dan wel? of niet, zo nee waarom? het lijkt me wel redelijk als je ouders dit gewoon beantwoorden. |
16-11-2010, 16:10 | |
Verwijderd
|
Ja ik vraag me toch altijd af waarom die ouders moeilijk doen over het bij elkaar slapen. Hun zijn zelf toch ook jong geweest en weten dat als je klaar bent voor seks dat je dat niet tegen kan gaan houden. Wat Little Phoebe ook al zij, " Overdag kan je ook seks hebben"
Laat je vader en de ouders van hem dit topic eens lezen. Klikt misschien wel drastisch maar zo zien ze misschien in dat het niet zo raar is. |
18-11-2010, 11:21 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex terugnemen na vreemdgaan Huppeldepups | 9 | 10-07-2012 20:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 13:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Verpest mijn avond! Sasjeliefff | 21 | 05-04-2006 09:48 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Strijd van binnen (deel 1) Man of Chrome | 23 | 26-12-2004 15:12 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 14:15 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 22:59 |