Advertentie | |
|
14-02-2012, 14:44 | ||
Citaat:
14-02-2012, 19:08 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Way to go |
14-02-2012, 20:43 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus vanuit jezelf heb je niet het fatsoen om te beseffen dat je ideeen gewoon klote zijn? Dan heb ik niet alleen medelijden met je huidige vriendje, maar met alle vriendjes die jij ooit nog zal krijgen |
14-02-2012, 21:32 | ||
Citaat:
En nee, ik ben nooit vreemdgegaan, ik kan niet voor anderen spreken. Maar zélfs mensen die ooit zijn vreemdgegaan zijn het er over het algemeen over eens dat het niet kan. Daarom noemen ze het ook vaak een "grote fout." Bewust vreemdgaan om te kijken of je nog wel gevoelens voor iemand hebt is helemaal debiel, want zodra je dat nodig hebt wéét je toch dat er iets niet goed zit? Volgens mij snap ik er gewoon niet zoveel van. |
15-02-2012, 00:17 | ||
Citaat:
|
15-02-2012, 14:40 | ||
Braaf wil ik het niet noemen, maar ik ben inderdaad nog nooit vreemd gegaan.. Ik snap ook niet waarom je dat zou willen doen. Maak het eerst uit met de 1 voordat je met de ander zoent of weet-ik-wat... Zo moeilijk is dat toch niet? Helemaal als hij dreigt met zelfmoord...
Hij is stom bezig door jou te willen manipuleren, maar jij bent ook niet echt lekker door te willen vreemdgaan... Citaat:
Laatst gewijzigd op 15-02-2012 om 14:42. Reden: ja, ik zag wat... |
15-02-2012, 15:12 | |
Als je serieus overweegt (of overwogen hebt) om met een ex van je te zoenen om te kijken hoe je gevoelens voor je huidige vriend zijn, lijkt me dat je niet echt van je vriend houdt en je het beter maar gewoon uit kan maken.
Vreemdgaan is een heel stom iets om te doen, als het in een moment van verstandsverbijstering of het-kan-me-niet-schelen-bui gebeurt is dat al zo. Maar om daadwerkelijk vooruit te plannen om met een ander te zoenen om te kijken hoe je je dan voelt getuigt wel van heel, héél waardeloze intenties. Maar ik kan me voorstellen dat het voor jou misschien wel makkelijker is om te doen, want hè, als je zoent met je ex dan vindt die je misschien wel weer leuk. Ondertussen kun jij met gemak je huidige vriend kwetsen want z'n gevoelens maken je blijkbaar niet zo gek veel uit. En als zijn hart dan door jou de grond in is gestampt beseft hij zelf dat je niet om hem geeft en misschien houdt hij dan opeens op met van je houden. Dan is je probleem als vanzelf opgelost. Serieus, als je zeker weet dat je het uit wil maken moet je dat gewoon snel en netjes doen, zeggen dat het je spijt maar dat je gevoelens gewoon weg zijn en je het daarom uitmaakt. Je had het inmiddels echt al tig keer kunnen doen.
16-02-2012, 12:03 | |
kijk hoe jullie praten tegen een klein meisje
ze snapt de helft van wat jullie zeggen niet eens.. kom maar even langs, dan gaan we ff vreemd en dan kan je het makkelijk uitmaken lieverd zaak opgelost! nee serieus, je moet gewoon met hem praten, vertel hem hoe dat je niet echt meer verliefd op hem bent en het beter is als jullie gewoon vrienden worden en niet meer vriend/vriendin. of whatever jij wil hoe dat het is =) |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe maak je vrienden uit een klas hoger dan jij??? somebody... | 38 | 03-04-2013 15:39 | |
Liefde & Relatie |
Hoe maak je het uit? Yana | 35 | 23-10-2005 14:40 | |
Liefde & Relatie |
hoe maak ik het uit? RoxX | 25 | 27-02-2005 23:36 | |
Liefde & Relatie |
hoe kan ik het beste beginnen? Verwijderd | 22 | 30-06-2004 21:52 | |
Software & Hardware |
[phpBB] Hoe upload ik het? Stofzuigerslang | 5 | 19-02-2004 16:55 | |
Liefde & Relatie |
hoe maak je het uit ? en als het uit is ? Verwijderd | 13 | 08-04-2002 20:18 |