Advertentie | |
|
03-09-2005, 15:47 | ||
Citaat:
|
03-09-2005, 21:58 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Je bent niet mee geweest dus? Jammer! Wel heel knap dat je het gezegt hebt tegen de decaan en dat je een afspraak hebt! Ga je wel lessen volgen? xx |
05-09-2005, 21:47 | ||
Citaat:
trouwens waar heb jij feverin voor? en ben je er tevreden over? x |
27-05-2012, 23:44 | ||
Citaat:
31-05-2012, 13:51 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
02-06-2012, 02:40 | ||
Citaat:
Daar tegenover staat dat medicijnen van de 'pharmateutische bedrijven' onze levensverwachting met 30 jaar heeft vergroot , dus een 'big cheer' daarvoor. |
27-06-2012, 19:17 | |
Ik herken het een heel klein beetje. Ik schaam me heeel erg voor mijn angst, ik ben namelijk bang voor luchtballonnen. Geen idee precies waarom, maar het heeft wel iets met de grote van de ballon te maken. Ik ben niet bang voor weilanden bijvoorbeeld, maar er zit wel iets aan van; geen beschutting of iets, helemaal open.. het gekke is; ik ben ontzettend graag op een strand en ik ben niet verlegen, bang, alleen.. maar dus wel dit, dus ik snap je. helaas geen oplossing.
|
08-08-2013, 09:57 | |
Beste devilcat,
ik voel volledig met je mee. Ik heb het ook al sinds mijn 10 jaar. Ben afgelopen week naar egypte geweest en daar hebben we 1 volledige dag een excursie in de woestijn gedaan. ik heb vele dingen niet mee kunnen doen vanwege mijn angst zoals een berg in de woestijn beklimmen, een kamelenrit en op een grote open vlakte leuke foto's trekken. Ik begrijp volkomen hoe je jezelf voelt, want op strand heb ik dit ook even erg. |
09-08-2013, 06:06 | |
Pfff 2 jaar psychiater en medicijnen en geen enkele vooruitgang? En ik heb al geen hoge pet op van psychiaters..
Even een super rationele blik op de situatie; het enige waarbij ik me kan voorstellen dat open ruimte en open lucht angstig zouden zijn, is als ik me voorstel dat de zwaartekracht er plotseling mee op zou houden; hoogtevrees maar dan andersom. De oplossing zou dan zijn; verdiep je in zwaartekracht, bedenk je bijvoorbeeld dat de aarde zelfs de maan op 385.000 km afstand al 4,5 miljard jaren vasthoudt. Ze (de aarde) zal nooit haar liefste Devilcat loslaten, al zou ze (jij) 't willen. En anders kun je voorlopig even overal je eigen "tentje" meenemen: een modieus parapluutje. |
09-08-2013, 10:07 | ||
Citaat:
Maar zo gek is 't toch niet? Angst voor het oneindige boven je zoals TS het schreef 8 jaar geleden? Geen beschutting? Hoogtevrees als geen beschutting ONDER je, angst voor het vallen naar beneden, agorafobie als angst als geen beschutting boven je. |
11-08-2013, 05:46 | ||
Citaat:
Aan de andere kant kan dit topic wel eens interessant zijn voor mensen met ditzelfde syndroom. Zo worden via Google of de zoekfunctie van scholieren.com regelmatig topics ge"up"t. Ik zag trouwens gisteren iemand op klaarlichte dag iemand met een (modieus) parapluutje lopen, maar dat kan ook tegen de bloedhete zon hier zijn geweest. |
22-07-2019, 18:51 | |
Beste,
Ik heb momenteel hetzelfde, het was voor 5 maanden zo erg dat ik zelfs niet meer wist wie ik was of hoe of waar ik was. Telkens dacht ik als ik ooit a vliegen ga ik weer trippen in een ander land etc. Bij mij was de oorzaak degelijk het vliegen op mijn 12de en dan recent gevlogen zonder medicatie om het te overwinnen. 1 ding is zeker God laat zijn kinderen nooit in de steek, maar je moet ook moeite doen. Durf rustig aan meer en meer en hoop dat ik het binnekort definitief overwin! Deze zijn allemaal in je eigen psychologie aangemaakt, je (we) maken deze angsten aan en zochten op google wie hetzelfde heeft! Googlen zou ik nooit doen! Je maakt jezelf banger! Hypnose is een middel die in je onderbewustzijn de wortels triggerd en de angsten afbreekt, psycholoog en gedragstherapie kan helpen! Je moet er wel voor openstaan! En niet zeggen van verdomme ik doe al 5x hypnose of 2 jaar therapie het haalt niets uit. Je moet zeggen van het lukt en zal lukken en jezelf positief houden in je brein! Want ik heb hetzelfde en nog altijd als k naar het lucht kijk ofso denk ik aan die nare periode dat ik gepasseerd ben kvoel nog wel angsten, maar eerder angst om eraan te denken en of ik het wel ga overwinnen! Maar we zijn op aarde gekomen en dit is 1 malig! Voor alles is er een oplossing als je moeite doet! God bless us all! Ik wou deze positieve bericht opsturen, want wou jullue effectief zeggen heb hetzelfde en voel me 75% al beter en op naar de 100! In Jesus name! Aman! |
23-07-2019, 13:28 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
09-04-2021, 13:28 | |
Hoi beste Devilcat,
Ik heb al jaren last van exact hetzelfde probleem, tijdens het lezen van je bericht ging de angst zelfs weer een beetje opspelen. Ik ben blij eindelijk iemand te hebben gevonden met hetzelfde probleem. Het gaat echt slecht, ik kom bijna nergens meer en ik durf niets, ik maak me net als jij zorgen om uitjes of excursies. Gewone cognitieve gedragstherapie werkt niet, ik probeer en probeer het maar en het werkt gewoon niet. EMDR leek wel een beetje te helpen, maar die effecten zijn alweer afgezwakt. Heb jij iets gevonden wat werkt/helpt??? En hoe is het nu met jou?? |
Advertentie |
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 14:14 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 07:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 22:45 | |
ARTistiek |
Achter de Werkelijkheid Inemine | 33 | 09-06-2002 21:43 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 19:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 22:59 |