Oud 26-05-2012, 17:59
primaa
primaa is offline
Wat vinden jullie dames?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2012, 18:19
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Neuh, ik doe het vooral voor mezelf, niet voor mannen.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2012, 18:27
mariohelmes1990
Avatar van mariohelmes1990
mariohelmes1990 is offline
okselhaar naja ik doe het soms wel soms niet want ja met deze hitte heeft het geen nut dan stinken je armen toch
als het kouder word scheer ik me oksels omdat het dan minder ruikt als iemand zegt dat je dan niks ruikt is ie gek
Met citaat reageren
Oud 26-05-2012, 20:22
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
okselhaar naja ik doe het soms wel soms niet want ja met deze hitte heeft het geen nut dan stinken je armen toch
als het kouder word scheer ik me oksels omdat het dan minder ruikt als iemand zegt dat je dan niks ruikt is ie gek
Come again?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2012, 20:41
Verwijderd
Scheren gaat me een beetje te ver voor mannen, bijhouden als je het te lang vindt (met een schaar) vind ik er wel beter uitzien
Met citaat reageren
Oud 27-05-2012, 01:28
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik vind het wel mannelijk, liever houden dan weghalen. En de mannelijke geuren die jullie uitzweten schijnen heel aantrekkelijk te zijn voor vrouwen, hormonen enzo.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2012, 12:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
'schijnen'
Met citaat reageren
Oud 27-05-2012, 12:50
Vesta
Avatar van Vesta
Vesta is offline
Ik vind okselhaar bij mannen maar vies...
__________________
Contrasting the snow, for the argony.
I'd rather know.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2012, 12:52
Chocolat_muffin
Chocolat_muffin is offline
Citaat:
Ik vind okselhaar bij mannen maar vies...
Met citaat reageren
Oud 27-05-2012, 12:57
Verwijderd
Mijn vriendje scheert zijn oksels omdat hij dan minder snel zweet/ruikt. Hij is daar ooit mee begonnen omdat hij heel op het podium stond en hij veel en snel zweette. Sinds hij zijn oksels wegscheert is dat veel minder, zegt hij. Ik vind het wel prima. Wegscheren hoeft niet perse, als het maar bijgehouden wordt.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2012, 18:25
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Ik haal het weg, vind zoveel haar beetje smerig onder oksels.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2012, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriendje scheert zijn oksels omdat hij dan minder snel zweet/ruikt. Hij is daar ooit mee begonnen omdat hij heel op het podium stond en hij veel en snel zweette. Sinds hij zijn oksels wegscheert is dat veel minder, zegt hij. Ik vind het wel prima. Wegscheren hoeft niet perse, als het maar bijgehouden wordt.
Scheert hij zijn oksels weg?

Ontopic: Ik vind een beetje okselhaar bij mannen wel leuk. Het heeft wel iets mannelijks.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 03:15
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Mannen horen haar te hebben. Niet scheren dus. Maar dat geldt voor het hele lichaam, niet alleen de oksels.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 05:52
That's why
That's why is offline
Oké, ik heb het al, en ben 11. En beetje génant, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 06:20
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
Dan scheer je het af, als je okselhaar génant vindt, ach de éne meid vind okselhaar mooi en de ander niet. jij vind het niet prettig dan knip of scheer je het weg, ja, de één heeft al op jongere leeftijd okselbeharing dan de andere leeftijdgenoot.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 17:20
klaaaar
klaaaar is offline
Mijn vriend scheert het wel weg 'omdat het kietelt'. Ik vind het ook mooier.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 19:00
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
het kan me niks schelen.
__________________
Allem voran die Tat.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 19:05
xrampage
Avatar van xrampage
xrampage is offline
mag ik vragen wat dit met seksualiteit te maken heeft?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-05-2012, 19:07
manonn01
Avatar van manonn01
manonn01 is offline
Niet scheren, maar bijhouden. Helemaal geen okselhaar is niet echt mannelijk.. Maar het moet ook niet centimeters lang zijn, gewoon netjes trimmen
__________________
No matter what happens, the right people will always find a way to stay in your life
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 20:02
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
mag ik vragen wat dit met seksualiteit te maken heeft?
Die link is inderdaad niet zo heel sterk, dus ik denk dat hij beter op lifestyle past! Even verplaatsen.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Scheert hij zijn oksels weg?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Wat vinden jullie dames?
ik zeg doen mannen zonder okselhaar vind ik eenmaal aantrekkelijker
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 20:33
Verwijderd
maar je doet maar wat jij beter vind okselhaar of geen okselhaar boeiuhhnn
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Die link is inderdaad niet zo heel sterk, dus ik denk dat hij beter op lifestyle past! Even verplaatsen.
Niet Lichaam & Gezondheid? o:
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Lifestyle: Alles over jouw levensstijl, de gedragsnorm, kleding, make-up en inrichting die daarbij hoort.
Lijkt me dat het daar wel onder valt.

Anyway, ik kan me er eigenlijk niet zo heel druk over maken. Het hoort bij mannen, en het ziet er raar uit als mannen geen okselhaar hebben vind ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2012, 22:17
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Ik vind het er ook een tikkeltje vreemd uitzien als het helemaal glad is daar bij een man. Ik zou het lekker laten zitten, misschien bijhouden als het te lang naar je smaak wordt. Maar inderdaad, doe waar jij je fijn bij voelt.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 00:43
Omegatypez
Avatar van Omegatypez
Omegatypez is offline
Hou het gewoon bij met een schaar, anders is het GAYYY!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 01:02
joris19
Avatar van joris19
joris19 is offline
Ik knip en scheer mijn okselhaar wel
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 14:37
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Gewoon bijhouden, okselhaar scheren is toch wel een beetje niet-mannelijk.
Als mijn okselhaar echt onder mijn t-shirtmouwen uit komt dan gaat de schaar er in, overdrijven is ook een kunst, zeg maar.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 03-06-2012, 03:45
Determination
Avatar van Determination
Determination is offline
Helemaal weg vind ik wel wat vreemd bij mannen, gewoon bijhouden zou ik zeggen.
__________________
.. But that's all rumor.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 21:49
Paplepel
Avatar van Paplepel
Paplepel is offline
Ik scheer het 1 keer in de 3 weken, zo'n vieze pluk zuurkool onder m'n armen vind ik persoonlijk 3x niks!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 19:24
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Ik knip en scheer mijn okselhaar wel
Ik ook, maar ook de rest van mijn lichaamsbeharing gaat eraf. Alleen mijn hoofdhaar mag lekker lang doorgroien.

@ Omegatypez....Trouwens wat is er volgens jou mis met ''gay zijn'' ?
__________________
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Ik ook, maar ook de rest van mijn lichaamsbeharing gaat eraf. Alleen mijn hoofdhaar mag lekker lang doorgroien.

@ Omegatypez....Trouwens wat is er volgens jou mis met ''gay zijn'' ?
Begrijp me niet verkeerd, ik ben totaal niet anti-gay, maar er is iets mis met homo's, puur omdat het niet de bedoeling is dat een man op een man valt, en een vrouw op een vrouw.
Het is een (negatieve) afwijking in het DNA. In onze maatschappij in ieder geval . Dat is in ieder geval de theorie die ik het meest logisch vind. Het kan zijn dat je het er niet mee eens bent dat het vast ligt, want echt wetenschappelijk bewezen is het, voor zover ik weet, niet.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 20:18
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Een negatieve afwijking in het DNA? wtf
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Een negatieve afwijking in het DNA? wtf
Homoseksueel zijn vind jij niet negatief? De onzekerheid die het met zich meebrengt, het gepest, het geweld, en geen kinderen kunnen maken met je geliefde? Het lijkt me een behoorlijk negatieve impact hebben op de persoon. Ik denk dat bijna iedereen veel liever heteroseksueel wilt zijn?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 20:26
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Homoseksueel zijn vind jij niet negatief? De onzekerheid die het met zich meebrengt, het gepest, het geweld, en geen kinderen kunnen maken met je geliefde? Het lijkt me een behoorlijk negatieve impact hebben op de persoon. Ik denk dat bijna iedereen veel liever heteroseksueel wilt zijn?
Oh, op die manier negatief. Maar dan ben ik het nog steeds niet met je eens. Ik denk wel dat het lastiger kan zijn als je homo bent, maar ik zou het niet negatief willen noemen in de context die jij aan geeft.

En verder: http://forum.scholieren.com/showthre...6#post32528686
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-06-2012, 16:18
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Begrijp me niet verkeerd, ik ben totaal niet anti-gay, maar er is iets mis met homo's, puur omdat het niet de bedoeling is dat een man op een man valt, en een vrouw op een vrouw.
Het is een (negatieve) afwijking in het DNA. In onze maatschappij in ieder geval . Dat is in ieder geval de theorie die ik het meest logisch vind. Het kan zijn dat je het er niet mee eens bent dat het vast ligt, want echt wetenschappelijk bewezen is het, voor zover ik weet, niet.
Wiens "bedoeling"? En kom nu niet aanzetten met "de natuur" want "de natuur" heeft geen bedoelingen én het komt ook voor bij dieren (en als die niet bij "de natuur" horen weet ik het ook niet meer).

Citaat:
Homoseksueel zijn vind jij niet negatief? De onzekerheid die het met zich meebrengt, het gepest, het geweld, en geen kinderen kunnen maken met je geliefde? Het lijkt me een behoorlijk negatieve impact hebben op de persoon. Ik denk dat bijna iedereen veel liever heteroseksueel wilt zijn?
Ja, dat zijn negatieve dingen die je kunt ervaren wanneer je homo bent, maar het "homo zijn" is helemaal niet "negatief".
Met citaat reageren
Oud 09-06-2012, 17:14
Verwijderd
Ik ben net te hetero om mijn oksels te scheren.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2012, 02:48
Verwijderd
Citaat:
Wiens "bedoeling"? En kom nu niet aanzetten met "de natuur" want "de natuur" heeft geen bedoelingen én het komt ook voor bij dieren (en als die niet bij "de natuur" horen weet ik het ook niet meer).



Ja, dat zijn negatieve dingen die je kunt ervaren wanneer je homo bent, maar het "homo zijn" is helemaal niet "negatief".
Dat het ook bij dieren voorkomt, betekent niet dat het positief is. Dat betekent alleen maar dat het enigszins een afwijking is die regelmatig voorkomt, ook bij andere soorten. Homoseksualiteit vind ik absoluut negatief, simpelweg omdat het veel meer nadelen heeft dan voordelen. Ik denk dat de meeste homoseksuelen veel liever heteroseksueel waren geweest, en er zitten ook niet meer positieve dan negatieve voordelen aan homoseksuelen. Kijk, autisme kan ook voordelen met zich meebrengen, zoals genialiteit op bepaalde manieren, maar over het algemeen is het toch een behoorlijk negatieve afwijking.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2012, 10:13
xxaerxx
xxaerxx is offline
Ja doen het is lelijk een klein beetje ok maar een hele bos
Met citaat reageren
Oud 10-06-2012, 10:27
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat het ook bij dieren voorkomt, betekent niet dat het positief is. Dat betekent alleen maar dat het enigszins een afwijking is die regelmatig voorkomt, ook bij andere soorten. Homoseksualiteit vind ik absoluut negatief, simpelweg omdat het veel meer nadelen heeft dan voordelen. Ik denk dat de meeste homoseksuelen veel liever heteroseksueel waren geweest, en er zitten ook niet meer positieve dan negatieve voordelen aan homoseksuelen. Kijk, autisme kan ook voordelen met zich meebrengen, zoals genialiteit op bepaalde manieren, maar over het algemeen is het toch een behoorlijk negatieve afwijking.
In welk opzicht dan? De meeste "nadelen" aan homo-zijn komen doordat homo's te maken hebben met mensen die vinden dat homoseksualiteit een behoorlijke negatieve afwijking is.

OT: ik zou niet weten waarom ik mijn okselhaar zou moeten scheren.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2012, 11:56
Number95
Number95 is offline
Het maakt mij in principe niet uit, maar zodra jij met zweetplekken tot aan je knieën loopt, zou ik je toch adviseren het bij te houden.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2012, 12:18
Verwijderd
Homo zijn is geen ziekte.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2012, 15:14
Verwijderd
Citaat:
In welk opzicht dan? De meeste "nadelen" aan homo-zijn komen doordat homo's te maken hebben met mensen die vinden dat homoseksualiteit een behoorlijke negatieve afwijking is.

OT: ik zou niet weten waarom ik mijn okselhaar zou moeten scheren.
Kun jij een situatie schetsen waarbij homoseksualiteit meer voordelen heeft dan nadelen? In een andere maatschappij als de onze zullen de nadelen absoluut minder/kleiner zijn, maar ik kan me niet zo 1 2 3 bedenken wanneer het wél meer voordelen zou hebben

Citaat:
Homo zijn is geen ziekte.
Zegt iemand hier dat dan?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2012, 17:24
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:

ik zou niet weten waarom ik mijn okselhaar zou moeten scheren.
Ik wel, is hygienisch (ruikt minder) en praktisch en niet onbelangrijk ziet er als je topjes en shirts draag met blote schouders gewoon beter en netter uit. En dat okselscheren heeft niks met een bepaalde geaardheid oid te maken.

Okselscheren vs geaardheid.. Wat is het verband?
__________________
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2012, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Ik wel, is hygienisch (ruikt minder) en praktisch en niet onbelangrijk ziet er als je topjes en shirts draag met blote schouders gewoon beter en netter uit. En dat okselscheren heeft niks met een bepaalde geaardheid oid te maken.

Okselscheren vs geaardheid.. Wat is het verband?
Dat homo's meer met hun uiterlijk bezig zijn en dus eerder geneigd zijn lichaamshaar bij te houden.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2012, 20:59
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Kun jij een situatie schetsen waarbij homoseksualiteit meer voordelen heeft dan nadelen? In een andere maatschappij als de onze zullen de nadelen absoluut minder/kleiner zijn, maar ik kan me niet zo 1 2 3 bedenken wanneer het wél meer voordelen zou hebben
De nadelen van homoseksualiteit liggen puur in de reactie van de maatschappij of sociale omgeving. In een maatschappij waarin homoseksualiteit niet als probleem gezien wordt, heeft het geen algemene nadelen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2012, 00:12
Verwijderd
Citaat:
De nadelen van homoseksualiteit liggen puur in de reactie van de maatschappij of sociale omgeving. In een maatschappij waarin homoseksualiteit niet als probleem gezien wordt, heeft het geen algemene nadelen.
Niet? Geen kind kunnen maken met je geliefde is geen nadeel?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2012, 14:24
Lomyrne
Avatar van Lomyrne
Lomyrne is offline
Eens in de zoveel tijd een beetje trimmen. Zo'n vieze pluk shag hoeft van mij niet. Helemaal kaal ook niet.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2012, 23:12
Inspire
Avatar van Inspire
Inspire is offline
Citaat:
Niet? Geen kind kunnen maken met je geliefde is geen nadeel?
Wat een flauwe kul...

- Ik ben homo en ik vind dat helemaal niks negatiefs. Ik ben heel gelukkig met mijn vriend en heb me nog nooit zo goed gevoeld. Wat Turk... ook al aangaf, die negativiteit ligt niet bij het homo-zijn maar bij hoe de maatschappij erover nadenkt. Er zijn helaas nog steeds kortzichtige idioten die denken dat homoseksualiteit iets is waar de maatschappij zich druk over moet maken. Maarja, net zoals met het vrouwen kiesrecht en het rookverbod in vliegtuigen, ooit zal men tot bezinning komen. De conservatieven tegen het soort 'vernieuwingen' als het homo-huwelijk bijvoorbeeld, verliezen het (historisch gezien) toch altijd.

-'Homo's zijn meer met hun uiterlijk bezig'
Al kan ik niet ontkennen dat dit bij het steriotype inderdaad het geval is, toch zijn er ook heel veel (veel meer) homo's die dat helemaal niet overmatig zijn (zoals ik en mijn vriend). Dit is net zoiets als 'Alle buitenlanders stelen'

- Het niet krijgen van een kind
Ja, dit is voor mij persoonlijk een nadeel. Al zijn er zat mogelijkheden om dit op andere manieren te doen, en dan zal ik dat kind met heel veel liefde opvoeden. Er zijn overigens ook zat hetero stellen die geen kinderen willen / kunnen krijgen, dus dit is niet pe cé een homo ding.

Laten we deze discussie overigens voortzetten hier: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1859157

OT: Ik gebruik meestal de tondeuse om het heel kort te knippen, wel zo fris. Zeker in de zomer. Waarom overigens wel je ballen scheren en niet je oksels?

Laatst gewijzigd op 11-06-2012 om 23:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Vraag
Lollalollq
21 12-07-2014 10:26
Lifestyle Relatie tussen een verzorgd uiterlijk en sociaal vaardig zijn (afgesplits)
Verwijderd
22 05-04-2012 22:21
Seksualiteit Schaamhaar een afknapper?
love_miss_piggy
88 04-02-2007 00:17
Seksualiteit Scheren?
Verwijderd
5 21-02-2006 01:06
Seksualiteit Het scheren van de mannelijke edele delen...
Scorpion3000
155 26-11-2002 14:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05.