Advertentie | |
|
08-07-2012, 19:23 | ||
Citaat:
Doe het niet! Het is slecht voor je gezondheid, het is duur, je gaat er van stinken, je wordt er lelijk van, je gaat er van hoesten en je raakt er heel makkelijk verslaafd aan. Als je dat allemaal afweegt tegen het enige mogelijke voordeel dat het (misschien) lekker is. Zou je er dan echt aan beginnen? Daarnaast is de kans enorm groot dat je in de toekomst spijt krijgt en dat je enorm je best moet doen om te stoppen. Dit is namelijk erg moeilijk omdat het zo verslavend is. Kortom: Wees slim, doe het niet. |
09-07-2012, 15:26 | |
Ik ga er van uit dat je een jaar of 14 bent dus je 1e probleem is niet om je peuken te verstoppen maar om ze te kopen!En ik denk niet dat pappie of mammie ze voor je willen meenemen bij de super..... Dus hou je geld lekker in je zak en krijg ook geen gezeik met je ouders en doe het niet. Roken is echt niet stoer of cool. Tis alleen ongezond en je gaat ervan uit je muil meuren.
|
10-07-2012, 13:51 | |
Nee dat denk ik niet Stoney hij heeft vast wel oudere vriendjes die voor 2 peuken een pakje kankerstokjes voor hem willen halen. Maar waarom een oplossing zoeken voor een probleem dat nog niet bestaat? Ik heb me ook wel eens afgevraagd hoe wappie ik me zou voelen na een shotje heroine maar ik denk dat ik toch maar geen spuit in me arm ga douwen. En als je het toch doet een paar bruikbare tips: 1. alleen een peuk opsteken in je blote reet en niet meer je moeder kussen want ze ruikt het gegarandeerd aan je adem en je kleding. 2: als je helemaal geen plek kan vinden verstop ze dan ergens waar de zon niet schijnt, maar ik weet niet of ze daar lekkerder van gaan smaken. 3: kijk naar het topic van LikeABoss , die is 15 en na 2 jaar gestopt, misschien willen zijn ouders jou wel adopteren.
|
11-07-2012, 17:45 | |
Als je égt égt wil roken,
VERTEL HET GEWOON, heb ik ook gedaan. En als je ouders een beetje gul zijn kopen ze na een week of 2 ook wel pakjes voor je om op te halen of voor te schieten... Trouwens, ik zal et niet doen. Ik ga in de zomervakantie ook stoppen want eerst is het lekker en gezellig maar dan word het smerig en steek je een peuk op puur voor de verslaving ook al wil je geen peuk. Laatst gewijzigd op 11-07-2012 om 17:53. |
18-07-2012, 03:03 | |
Okee dit vind ik toch best wel vreemd aan iedereen die op deze topic gereageerd heeft, deze jongeman vraagt naar tips om het verborgen te houden. Hij vraagt niet of het goed of slecht is voor hem verder, waarom kunnen jullie je niet gewoon bij de vraag houden en daarop antwoorden? In plaats van hem dingen opnieuw uit te leggen wat hem waarschijnlijk al vele malen eerder is uitgelegd. Geef hem tips, zeik niet over dat hij wil gaan roken of dat hij niet moet gaan roken, als dat kind dat wil laat hem gewoon. Hij komt voor tips over het verbergen van roken nou knul hier kan je een paar krijgen:
- Eet kauwgom na het roken. - Drink of eet vooral zoete dingen dit overheerst vaak de rook geur. - Blijf minstens 200 meter weg van het huis waar je ouders wonen. - Verstop je peukjes buitenshuis bij een vriend of vriendin of verstop ze binnenshuis op een onverwachtse plek met meer risico. - Geef je ouders de indruk dat je iets anders slechts doet wat hun ook tegen zit maar waar je minder voor gestraft word zodat ze er minder snel achter komen dat je rookt. (al is dit ook wel risico nemen omdat als ze er dan wel achter komen ze je nog zwaarder straffen) En tot slot: Pik geen aanstekers uit huis maar koop ze zelf. Dit kan namelijk ook opgevallen worden door ouders en evt. schoonmakers of zo iets dergelijks. Succes ermee P.S. Kan de rest volgende keer zich gewoon aan de vraag houden in plaats van te zitten zeiken over dat hij het wel of niet moet doen, beantwoord gewoon waar hij voor gekomen is punt. Laatst gewijzigd op 18-07-2012 om 03:09. |
18-07-2012, 19:35 | ||
Citaat:
|
20-07-2012, 05:32 | ||
Citaat:
Het idee van dit forum is mensen voor te lichten om slechte gedrag/gebruik beter te doen, en niet om ze beter te maken in slechte dingen.... dus joh, als jij zo stoer wilt zijn om te roken, wees dan ook een echte vent en verzin zelf iets daarnaast: de beste verstopplekken zijn plaatsen die alleen jij kan bedenken en waar niemand anders op komt
27-07-2012, 20:01 | |
sorry?? Ik hoor vaak dat mensen willen stoppen maar niet dat ze willen beginnen met roken.
En het is echt zonde van je geld en je gezondheid ik zou geen reden weten waarom je dit wilt. Misschien lijkt het je nu heel lekker maar 1 jaar later plaats je hier een bericht met de vraag hoe je moet stoppen. |
01-08-2012, 13:16 | |
Verwijderd
|
Ik weet wel een manier om je over te halen.
''Mannen die roken, hebben een lager testosteronniveau in hun bloed en testosteron is nodig om sperma te kunnen produceren. Nicotine kan niet alleen de binnenkant van de bloedvaten beschadigen, maar ook de zaadcellen in het sperma. Per zaadlozing maken rokende mannen minder sperma en in deze kleinere hoeveelheid sperma bevinden zich ook nog eens minder zaadcellen. Het natuurlijke proces dat ervoor zorgt dat zaadcellen goed kunnen bewegen, wordt beperkt door stoffen uit tabaksrook. Zaadcellen moeten goed kunnen bewegen om de eicel te kunnen bereiken. Wanneer het sperma van mindere kwaliteit is, wordt de mogelijkheid van een man om een kind te verwekken verkleind. '' |
05-08-2012, 03:14 | |
Weet je? Als jij wil beginnen met roken vind ik het best.
Dus hier wat tipjes voor je: - Mint + zoete dranken werken tegen de adem. - Deo en een paar extra rondjes om de rotonde tegen de stank in je t-shirt. - Je peuken kunnen wel in je kluisje. - Je handen heb ik niet echt iets voor, gewoon ff wassen en niet te dicht bij je moeders neus houden... Spoiler alert: Eerste keer zal je gaan hoesten. (Tenzij je een ijzeren conditie hebt (maar waarom zou je dan roken )) De smaak is bij sigaretten heel scherp, maar best lekker Maar als je toch wil gaan roken, kies dan voor de pijp Volle smaak, je rookt alleen tabak, en veel minder over je longen. Ik heb een tijdje als een fietsketting gerookt (Rrr-Hoest), maar rook nu alleen af en toe nog een sigaartje tijdens het varen. Aan alle mensjes hier die zeggen dat het slecht is, die hebben gelijk, maar ik trek me daar niks van aan Succes met je eerste ervaring, Mvg, DeKaasHaas (Just another smoker ) P.S.: Ik ben begonnen omdat ik het een keer wilde proberen, maar het lekker vond. (Dus niet om stoer te doen ofzoz) Laatst gewijzigd op 05-08-2012 om 03:16. Reden: P.S.: |
08-08-2012, 02:05 | ||
Citaat:
08-08-2012, 02:07 | ||
Citaat:
08-08-2012, 20:31 | |
Roken je ouders zelf ?
Dan is het makkelijk om het geheim te houden. Hun kleding ruikt dan ook en hun huis ruikt ook naar tabak. Ik ben begonnen op men 12de om 'stoer' te doen, achteraf gezien hardstikke stom. En na die 3 jaar zijn ze er nog niet achter. Dus gewoon niet geheim houden, en ze er zelf achter laten komen. Vroeg of laat, ze komen erachter. |
08-08-2012, 22:27 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
En er is geen enkele upside aan roken en ik heb alle recht om te zeggen dat ik een hekel heb aan rokers omdat ze mij er ook mee lastigvallen. |
08-08-2012, 22:44 | ||
Citaat:
er zitten wel voordelen aan het roken hoor. het werkt zeer bevorderend bij het ontmoeten van mensen in nieuwe situaties. en het bevorderd de kracht van je zaad zoals eerder in dit topic aangegeven is volgens mij. dus je hebt serieus geen 1 persoon in je directe famillie of vriendengroep die rookt ?
08-08-2012, 23:05 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
beginnen met roken margoooootjee | 53 | 16-01-2015 20:40 | |
Drugs & Alcohol |