| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Oftewel je had geen inzicht in het te verrichten werk en moest je onderdaniger opstellen tegenover de alwetende schoenenmensen (even kut gezegd). Dat is wat anders dan 'niet passen'.
Met hun geklets eromheen. Sorry dat ik het zo bot stel maar ik vind het wel lame dat ze je daarmee hebben weggestuurd.
|
|
||
|
Citaat:
nee, maar als ik het zo lees heb je wel gelijk ja.
|
|
||
|
Citaat:
Ik zeg niet dat ze gelijk hebben hoor, maar het zou helpen als ze je ontslaan, dat ze ook je kans op een volgende baan wat vergroten.
|
|
|||||
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
|
|
|
Ik lag me in bed groen en geel te ergeren aan al het lawaai (schreeuwende mensen, achteruitrijdende vrachtwagens met piepjes, de ondergrondse afvalbakken die werden geleegd, getimmer, geboor
![]() ) en toen kreeg ik heel erg 'ochtendhumeur' van KvK in m'n hoofd ![]() Dat zal me leren zo chagrijnig te zijn
|
|
|
|
Goedemorgen mensjes
. Ik heb straks een afspraak bij Sanquin en ik heb een kaartje getekend hoe ik er moet komen want de printer is kapot. Nu gaat dat meestal wel goed, dus ik heb goede hoop dat ik er gewoon netjes op tijd ben .
|
|
|
|
Ik ging net mijn pakje halen bij het postkantoor en toen ik daar stond herinnerde ik me dat het pakje er pas na 4 uur is als je 'm de dag ervoor hebt laten doorsturen (ik was 15 minuten niet thuis en uiteraard kwam de postbode precies op dát moment), dus maar weer naar huis. Toen ik de sleutel in het slot stak bedacht ik dat ik dat pakje helemaal niet gisteren, maar eergisteren heb laten doorsturen, dus hij lag er natuurlijk wel gewoon. Dus maar weer terug naar het postkantoor, door de regen.
![]() Maar nu heb ik wel m'n pakje
|
|
|
|
HAH, ik heb een boek tweedehands gekocht op bol, bij voordeelboekenonline. Die verkoopt licht beschadigde maar ongelezen boeken. Ik vroeg me dus nog even af hoe erg die beschadiging is, maar het blijkt dat het boek helemaal in orde is, alleen de onderkant van de bladzijden zijn verkleurd (dus alleen de kopse kant van de bladzijden)
|
|
|
|
Zo, vandaag en morgen nog werken en dan.. Heb ik zondag vrij zodat ik maandag weer lekker kan gaan werken
Ik heb zin in vakantie. Nare weken om te draaien als 'de rest' collectief op vakantie is. Overuren galore
|
|
|
|
Wat een dramatische klotetreinen zeg
Vanochtend heb ik er 2,5 uur over gedaan om van DH Centraal naar Amersfoort te komen, omdat de treinen naar Utrecht amper reden en ik zelfs om moest reizen via fokking Schiphol, waar ik ook weer 20 minuten kon wachten *duikt bed in*
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|