| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik wél heb gezegd is dat ik onder de indruk ben dat mannelijke homoseksuelen zich meer bezig houden met uiterlijk dan de gemiddelde heteroseksuelen. |
|
|
|
||
V - Lid
|
Citaat:
Ik heb liever niet dat mannen hun okselhaar scheren want ik denk dat ze betere dingen met hun tijd kunnen doen + okselhaar is dikke prima. Maar als iemand dat wil doen moet hij dat vooral doen. |
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
![]() En nu ophouden, allemaal!
|
|||
|
|
|
|
idd een beetje lief doen nu! potjandrie!
om het dan maar over okselhaar te hebben, er zijn mensen die het scheren ervan een beetje gay vinden, dat hoeft niet te betekenen dat het ook zo is... ieder zijn eigen mening. Persoonlijk werk ik het in de lente een beetje bij. maar helemaal wegscheren niet.
|
|
|
|
ik vind het scheren van lichaamsbeharing in het algemeen bij mannen op de baard na eigenlijk niets. naar mijn mening vind ik het er dan nogal kinderlijk uitzien. een man mag best wat haar haar op het lichaam hebben. of je dat nou bijhoud dat het nite superlang wordt is wel oke.
ik zelf scheer het niet weg maar het is bij mij ook nooit heel lang geworden. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Snap je?Ik heb er trouwens heel weinig en heel lichte haartjes, dus zelfs als ik het een week (of twee ) niet scheer, zie je het niet zitten.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
. En dan weet ik dat die haartjes zelf vast niet stinken, maar toch krijg ik (en ik zal vast niet de enige zijn) er een behoorlijk vies gevoel bij.
|
|
|
|
|
|
^Maar waarom dan? IK snap dat niet zo goed, al helemaal bij beenhaar niet. Okselhaar kan ik me dan nog beter voorstellen, dat je dat vies vindt. Ik scheer mijn benen omdat ik het een vervelend gevoel vind als het lang niet geschoren is. Maar eigenlijk ook alleen wanneer ik daar zin in heb, meestal een keer per week,soms drie keer per week, soms twee weken niet.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Waarom is vrouwelijk beenhaar vies en mannelijk beenhaar niet? Dat je het niet mooi vindt kan ik begrijpen (al zie je het volgens mij alleen als de vrouw heel donkere haren heeft óf je er heel dichtbij staat). Dat je het niet fijn vindt voelen als je het aanraakt, dát kan ik ook begrijpen. Dat zijn overigens ook de enige twee redenen dat ik het scheer. ![]() Maar dat je het vies vindt en kotsneigingen krijgt, of het associeert met "niet douchen".. Ik snap er echt geen fuck van. Nogmaals: haar is niet vies. Als je je niet wast, dán ben je vies.
|
|||
|
|
|
|
Ik heb niets tegen okselhaar bij mannen, zij moeten zelf maar weten of ze het wegscheren of niet, zolang ze zich hier maar prettig bij voelen. Bij vrouwen vindt ik geschoren oksels wel vanzelfsprekend, maar als een vrouw zich daar niet scheert zal ik er ook niet van opkijken, allemaal een eigen keuzen, en het is inderdaad maar haar, niets om vies te vinden. Je hebt toch ook haar op je hoofd? En dat vinden mensen dan weer niet vies.
|
|
|
|
|
|
Ik scheer gewoon mijn okselhaar. En laatst ook wat bij mijn benen (glutes, deel quadriceps). Ik heb gewoon veel haargroei. En door de zon zweet ik nog meer.
Ik dacht dat het scheren van je oksels de norm was..... >.<
|
|
|
Verwijderd
|
Ik snap ook de deal met vrouwelijk beenhaar niet echt. Ik heb van mezelf echt donker haar, maar in de winter heb ik meestal echt geen zin om mijn benen te scheren, en in de zomer doe ik het alleen omdat ik het dan wel prettig vind dat mijn benen glad zijn. Maar ik scheer het echt niet vanwege hygiëne of wat dan ook. Ik kan het ook rustig niet scheren
.
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik kan me nog voorstellen dat je het in de zomer heel erg bijhoudt omdat je gaat zwemmen/zonnen/in korte broeken loopt, etc. Maar in de winter. ![]() Het is mij vaak een teveel aan moeite en tijd. Gewoon geen zin in dat gehannes.
|
||
|
|
|
|
Ik kan me prima voorstellen dat er vrouwen zijn die ook in de winter hun benen om de dag scheren. Je beschrijft dat je erg lichte haargroei hebt, maar dat kan niet iedereen zeggen. En daarbij, wil ik er behalve voor de buitenwereld, vooral voor m ´n vriend er appetijtelijk uitzien en ook zo voelen. Ik scheer mijn benen iets minder omdat mijn huid anders gaat irriteren, maar het groeit hard genoeg om voor laser ontharing te sparen.
Rot haargroei.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
). Mijn huid irriteert ook snel trouwens, dus wat dat betreft is lichte haargroei wel heel fijn. Ik snap wel dat het anders is als je hele dikke, donkere haren hebt. Maar zelfs dan denk ik: liever haar dan irritatie. En als mijn vriend een "ik krijg kotsneigingen"-houding zou hebben, dan kan 'ie opzouten. Pfft.
|
||
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|