Ongelezen 11-06-2012, 22:28
fizzle-fluffy
21V - Lid
fizzle-fluffy is offline
Gaat dit topic nu over homoseksualiteit of over oksels?
Ongelezen 11-06-2012, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Gaat dit topic nu over homoseksualiteit of over oksels?
Aangezien het over oksels scheren gaat, gaat het deels over homoseksualiteit
Maar ik ben al gekapt, we kunnen beter doorgaan in dat homoseksualiteitstopic.
Met citaat reageren
Ongelezen 11-06-2012, 23:50
Inspire
20M - Lid
Inspire is offline
Citaat:
Wat een onzin weer. Maar daar praat ik graag verder over in het andere topic...
Ongelezen 12-06-2012, 01:26
Hakuna
32M - Lid
Hakuna is offline
Ik scheer gewoon om de twee dagen mijn oksels zo veel mogelijk glad of de meeste hier dat nou (onacceptabel) homo of gay vinden kan mij worst wezen!

Waarvan akte.
Ongelezen 12-06-2012, 09:07
Lomyrne
23V - Lid
Lomyrne is offline
Citaat:
Wat is dit nu voor onzin? Er zijn zoveel mannen die het doen! (Mannen ja,geen jongetjes).
Ongelezen 12-06-2012, 09:39
erikhorn
Lid
erikhorn is offline
ik scheer het wel altijd .. die bevallen me heel goed, dus voor de mannen die het ook weg willen scheren, ik raad deze aan!!

Laatst gewijzigd door Em.; 12-06-2012 om 23:11. Reden: reclame maken hoeft niet hoor
Met citaat reageren
Ongelezen 12-06-2012, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Wat is dit nu voor onzin? Er zijn zoveel mannen die het doen! (Mannen ja,geen jongetjes).
Alsnog wordt het als gay beschouwd.
Met citaat reageren
Ongelezen 12-06-2012, 22:14
Lomyrne
23V - Lid
Lomyrne is offline
Citaat:
Alsnog wordt het als gay beschouwd.
Door jou ja, maar ik had het over mannen
Ongelezen 13-06-2012, 07:52
DAH
17M - Lid
DAH is offline
Citaat:
Win opmerking
Ongelezen 13-06-2012, 11:25
Vowel
V - Lid
Vowel is offline
Citaat:
<3
Met citaat reageren
Ongelezen 13-06-2012, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Moet ik mij nu beledigd voelen?
Met citaat reageren
Ongelezen 13-06-2012, 19:12
Inspire
20M - Lid
Inspire is offline
Citaat:
+1
Ongelezen 13-06-2012, 21:36
icetea296
16M - Lid
icetea296 is offline
Citaat:
Moet ik mij nu beledigd voelen?
waarschijnlijk

maar wat maakt het uit xD doe wat je wit met je oksels als je echt wil lachen plak er lijm op en trek het eraf
Met citaat reageren
Ongelezen 13-06-2012, 22:24
Verwijderd
Citaat:
waarschijnlijk
Achja, ik trek mij alleen wat aan van de mening van een echte vrouw, niet van een hoer.

Oh wacht, dit is opeens wel beledigend?
Met citaat reageren
Ongelezen 13-06-2012, 22:54
Lomyrne
23V - Lid
Lomyrne is offline
Citaat:
Achja, ik trek mij alleen wat aan van de mening van een echte vrouw, niet van een hoer.

Je mag vinden wat je wilt maar om nu gelijk hoer te zeggen... bewijst maar weer hoe kinderachtig je bent.
Ongelezen 13-06-2012, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Je mag vinden wat je wilt maar om nu gelijk hoer te zeggen... bewijst maar weer hoe kinderachtig je bent.
Ach, alsof dat serieus was. Jij bent degene die begint met beledigen.
Met citaat reageren
Ongelezen 14-06-2012, 00:13
Inspire
20M - Lid
Inspire is offline
Citaat:
Jij bent degene die met 'beledigende' stellingen gaat strooien die je dan ook totaal niet onderbouwd...
Ongelezen 14-06-2012, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Jij bent degene die met 'beledigende' stellingen gaat strooien die je dan ook totaal niet onderbouwd...
Heb ik ergens gezegd dat ik het gay vind? Ik heb alleen gezegd dat het als gay wordt beschouwd.
Wat ik wél heb gezegd is dat ik onder de indruk ben dat mannelijke homoseksuelen zich meer bezig houden met uiterlijk dan de gemiddelde heteroseksuelen.
Met citaat reageren
Ongelezen 14-06-2012, 11:51
Catch
V - Lid
Catch is offline
Citaat:
Ik heb alleen gezegd dat het als gay wordt beschouwd.
.
Iig niet door mij. Ik ken zat homo's die hun okselhaar niet scheren overigens.

Ik heb liever niet dat mannen hun okselhaar scheren want ik denk dat ze betere dingen met hun tijd kunnen doen + okselhaar is dikke prima. Maar als iemand dat wil doen moet hij dat vooral doen.
Met citaat reageren
Ongelezen 14-06-2012, 12:59
Vowel
V - Lid
Vowel is offline
Citaat:

Citaat:
Zeg, we gaan niemand voor hoer uitmaken, hè? En ten tweede moet je eens niet alles zo serieus nemen. Zie je die smiley in haar post? Juist ja, het was een grapje. Dus niet zo op je teentjes getrapt zijn.

En nu ophouden, allemaal!
Met citaat reageren
Ongelezen 14-06-2012, 13:13
bierkoning
27M - Forumbaas
bierkoning is offline
idd een beetje lief doen nu! potjandrie!

om het dan maar over okselhaar te hebben, er zijn mensen die het scheren ervan een beetje gay vinden, dat hoeft niet te betekenen dat het ook zo is... ieder zijn eigen mening. Persoonlijk werk ik het in de lente een beetje bij. maar helemaal wegscheren niet.
Ongelezen 14-06-2012, 16:44
huntingyade
M - Lid
huntingyade is offline
ik vind het scheren van lichaamsbeharing in het algemeen bij mannen op de baard na eigenlijk niets. naar mijn mening vind ik het er dan nogal kinderlijk uitzien. een man mag best wat haar haar op het lichaam hebben. of je dat nou bijhoud dat het nite superlang wordt is wel oke.
ik zelf scheer het niet weg maar het is bij mij ook nooit heel lang geworden.
Met citaat reageren
Ongelezen 03-07-2012, 13:28
xeva
Lid
xeva is offline
weghalen, het is veeeel frisser en het ziet er beter uit
Met citaat reageren
Ongelezen 04-07-2012, 12:28
Verwijderd
Jep... haal m'n okselhaar ook helemaal weg, omdat ja, frisser en vind het er beter uit zien.
Met citaat reageren
Ongelezen 14-07-2012, 02:14
SushiMonster
Lid
SushiMonster is offline
Je moet het zelf weten.
Ongelezen 21-07-2012, 16:51
aiek
Lid
aiek is offline
ik hars wel, ik vind okselhaar/beenhaar er niet echt lekker uitzien,
en verder dans ik, dus ik verplicht het mezelf;;
Met citaat reageren
Ongelezen 21-07-2012, 16:53
aiek
Lid
aiek is offline
als jongen zou ik mn okselhaar knippen, het ziet er beter uit maar niet zo vrouwelijk
Met citaat reageren
Ongelezen 21-07-2012, 17:21
kevin89
M - Lid
kevin89 is offline
ik scheer het wel.. het is veel hygiënischer.
Met citaat reageren
Ongelezen 22-07-2012, 08:34
Vowel
V - Lid
Vowel is offline
Citaat:
ik scheer het wel.. het is veel hygiënischer.
Nee. Haar is niet vies. Haar is haar. Als je je niet wast, dán ben je vies.

Wanneer snappen mensen nou eens dat haar niets te maken heeft met hygiëne?
Met citaat reageren
Ongelezen 22-07-2012, 11:51
Diamera
18V - Lid
Diamera is offline
Citaat:
Nee. Haar is niet vies. Haar is haar. Als je je niet wast, dán ben je vies.

Wanneer snappen mensen nou eens dat haar niets te maken heeft met hygiëne?
Haha jij bent altijd degene die dat misverstand uit de wereld probeert te helpen. Vind je het ook niet frisser voelen dan, een gladde oksel? Ik heb zelfs het idee dat je minder snel gaat ruiken als er geen haar zit!
Met citaat reageren
Ongelezen 22-07-2012, 12:24
Vice
Lid
Vice is offline
Citaat:
Haha jij bent altijd degene die dat misverstand uit de wereld probeert te helpen. Vind je het ook niet frisser voelen dan, een gladde oksel? Ik heb zelfs het idee dat je minder snel gaat ruiken als er geen haar zit!
Is natuurlijk ook afhankelijk hoeveel haar je daar hebt zitten. Zelf heb ik vrij weinig okselhaar en ik scheer het alleen omdat ik dat mooier vind staan bij mouwloze topjes en jurkjes.
Ongelezen 23-07-2012, 16:21
Vowel
V - Lid
Vowel is offline
Citaat:
Hmm, tja, het ligt eraan wat je precies bedoelt met "frisser". Ik vind het fijner voelen, maar niet omdat ik het met haar "vies" vind voelen. Glad is wel fijner (niet kriebelig) en mooier en dát is waarom ik het scheer, maar niet omdat ik het vies vind. Snap je?

Ik heb er trouwens heel weinig en heel lichte haartjes, dus zelfs als ik het een week (of twee ) niet scheer, zie je het niet zitten.
Met citaat reageren
Ongelezen 23-07-2012, 21:06
Quintiano
M - Forumbaas
Quintiano is nu online
In geval van tanktops/mouwloze shirts lichtelijk bijharken, maar voor de rest: lekker laten wapperen die lokken
Ongelezen 24-07-2012, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Hmm, tja, het ligt eraan wat je precies bedoelt met "frisser". Ik vind het fijner voelen, maar niet omdat ik het met haar "vies" vind voelen. Glad is wel fijner (niet kriebelig) en mooier en dát is waarom ik het scheer, maar niet omdat ik het vies vind. Snap je?

Ik heb er trouwens heel weinig en heel lichte haartjes, dus zelfs als ik het een week (of twee ) niet scheer, zie je het niet zitten.
En ongeschoren vrouwelijk beenhaar dan? Als ik dat zou zien dan zou het me niets verbazen als ik kotsneigingen zou krijgen, wat dan weer geassocieerd kan worden met "vies". Gewoon... smerig . En dan weet ik dat die haartjes zelf vast niet stinken, maar toch krijg ik (en ik zal vast niet de enige zijn) er een behoorlijk vies gevoel bij.
Met citaat reageren
Ongelezen 24-07-2012, 21:24
Ingegerd
Lid
Ingegerd is offline
^Maar waarom dan? IK snap dat niet zo goed, al helemaal bij beenhaar niet. Okselhaar kan ik me dan nog beter voorstellen, dat je dat vies vindt. Ik scheer mijn benen omdat ik het een vervelend gevoel vind als het lang niet geschoren is. Maar eigenlijk ook alleen wanneer ik daar zin in heb, meestal een keer per week,soms drie keer per week, soms twee weken niet.
Ongelezen 24-07-2012, 22:46
Verwijderd
Citaat:
^Maar waarom dan? IK snap dat niet zo goed, al helemaal bij beenhaar niet. Okselhaar kan ik me dan nog beter voorstellen, dat je dat vies vindt. Ik scheer mijn benen omdat ik het een vervelend gevoel vind als het lang niet geschoren is. Maar eigenlijk ook alleen wanneer ik daar zin in heb, meestal een keer per week,soms drie keer per week, soms twee weken niet.
Ik denk dat dat komt omdat het een gewoonte is voor de vrouw om haar benen te scheren, en het als zeer onverzorgd wordt beschouwd als er duidelijk beenhaar te zien is. "Die zal zich ook vast nooit douchen". Misschien op zo'n manier
Met citaat reageren
Ongelezen 25-07-2012, 04:29
Vowel
V - Lid
Vowel is offline
Citaat:
En ongeschoren vrouwelijk beenhaar dan? Als ik dat zou zien dan zou het me niets verbazen als ik kotsneigingen zou krijgen, wat dan weer geassocieerd kan worden met "vies". Gewoon... smerig . En dan weet ik dat die haartjes zelf vast niet stinken, maar toch krijg ik (en ik zal vast niet de enige zijn) er een behoorlijk vies gevoel bij.
Citaat:
Ik denk dat dat komt omdat het een gewoonte is voor de vrouw om haar benen te scheren, en het als zeer onverzorgd wordt beschouwd als er duidelijk beenhaar te zien is. "Die zal zich ook vast nooit douchen". Misschien op zo'n manier
Ja, ik snap hier ook niets van hoor.

Waarom is vrouwelijk beenhaar vies en mannelijk beenhaar niet? Dat je het niet mooi vindt kan ik begrijpen (al zie je het volgens mij alleen als de vrouw heel donkere haren heeft óf je er heel dichtbij staat). Dat je het niet fijn vindt voelen als je het aanraakt, dát kan ik ook begrijpen. Dat zijn overigens ook de enige twee redenen dat ik het scheer.

Maar dat je het vies vindt en kotsneigingen krijgt, of het associeert met "niet douchen".. Ik snap er echt geen fuck van. Nogmaals: haar is niet vies. Als je je niet wast, dán ben je vies.
Met citaat reageren
Ongelezen 26-07-2012, 09:36
Applepie
16V - Lid
Applepie is offline
Ik heb niets tegen okselhaar bij mannen, zij moeten zelf maar weten of ze het wegscheren of niet, zolang ze zich hier maar prettig bij voelen. Bij vrouwen vindt ik geschoren oksels wel vanzelfsprekend, maar als een vrouw zich daar niet scheert zal ik er ook niet van opkijken, allemaal een eigen keuzen, en het is inderdaad maar haar, niets om vies te vinden. Je hebt toch ook haar op je hoofd? En dat vinden mensen dan weer niet vies.
Met citaat reageren
Ongelezen 26-07-2012, 13:37
Hunterlife
21M - Lid
Hunterlife is offline
Ik scheer gewoon mijn okselhaar. En laatst ook wat bij mijn benen (glutes, deel quadriceps). Ik heb gewoon veel haargroei. En door de zon zweet ik nog meer.

Ik dacht dat het scheren van je oksels de norm was..... >.<
Ongelezen 26-07-2012, 22:08
Verwijderd
Ik snap ook de deal met vrouwelijk beenhaar niet echt. Ik heb van mezelf echt donker haar, maar in de winter heb ik meestal echt geen zin om mijn benen te scheren, en in de zomer doe ik het alleen omdat ik het dan wel prettig vind dat mijn benen glad zijn. Maar ik scheer het echt niet vanwege hygiëne of wat dan ook. Ik kan het ook rustig niet scheren .
Met citaat reageren
Ongelezen 27-07-2012, 04:37
Vowel
V - Lid
Vowel is offline
Citaat:
Ik snap ook de deal met vrouwelijk beenhaar niet echt. Ik heb van mezelf echt donker haar, maar in de winter heb ik meestal echt geen zin om mijn benen te scheren, en in de zomer doe ik het alleen omdat ik het dan wel prettig vind dat mijn benen glad zijn. Maar ik scheer het echt niet vanwege hygiëne of wat dan ook. Ik kan het ook rustig niet scheren .
Oh ja, vooral in de winter snap ik het niet als vrouwen het toch iedere dag of om de dag doen. Ik kan me nog voorstellen dat je het in de zomer heel erg bijhoudt omdat je gaat zwemmen/zonnen/in korte broeken loopt, etc. Maar in de winter.

Het is mij vaak een teveel aan moeite en tijd. Gewoon geen zin in dat gehannes.
Met citaat reageren
Ongelezen 27-07-2012, 10:47
Dutchess
23V - Lid
Dutchess is offline
Ik kan me prima voorstellen dat er vrouwen zijn die ook in de winter hun benen om de dag scheren. Je beschrijft dat je erg lichte haargroei hebt, maar dat kan niet iedereen zeggen. En daarbij, wil ik er behalve voor de buitenwereld, vooral voor m ´n vriend er appetijtelijk uitzien en ook zo voelen. Ik scheer mijn benen iets minder omdat mijn huid anders gaat irriteren, maar het groeit hard genoeg om voor laser ontharing te sparen. Rot haargroei.
Ongelezen 27-07-2012, 13:20
Verwijderd
Scheren is misschien gay, met de zippo de haargroei bijwerken in ieder geval niet.

Ik vind de tondeuse overigens een heel eind prettiger. Vrrrroem!
Met citaat reageren
Ongelezen 27-07-2012, 14:34
Vice
Lid
Vice is offline
Citaat:
Oh ja, vooral in de winter snap ik het niet als vrouwen het toch iedere dag of om de dag doen. Ik kan me nog voorstellen dat je het in de zomer heel erg bijhoudt omdat je gaat zwemmen/zonnen/in korte broeken loopt, etc. Maar in de winter.

Het is mij vaak een teveel aan moeite en tijd. Gewoon geen zin in dat gehannes.
Ik scheer sowieso niet mijn benen. Gebruik ontharingscrème en alleen wanneer ik een kort rokje of jurkje ga dragen.
Ongelezen 27-07-2012, 14:58
Vowel
V - Lid
Vowel is offline
Citaat:
Ik kan me prima voorstellen dat er vrouwen zijn die ook in de winter hun benen om de dag scheren. Je beschrijft dat je erg lichte haargroei hebt, maar dat kan niet iedereen zeggen. En daarbij, wil ik er behalve voor de buitenwereld, vooral voor m ´n vriend er appetijtelijk uitzien en ook zo voelen. Ik scheer mijn benen iets minder omdat mijn huid anders gaat irriteren, maar het groeit hard genoeg om voor laser ontharing te sparen. Rot haargroei.
Tja, als ik geld over had, zou ik dat ook doen. Niet omdat ik haar zo vies vind, maar omdat ik vooral de moeite en de tijd wil besparen (en dat is ook de reden dat ik er vaak geen in heb ). Mijn huid irriteert ook snel trouwens, dus wat dat betreft is lichte haargroei wel heel fijn. Ik snap wel dat het anders is als je hele dikke, donkere haren hebt. Maar zelfs dan denk ik: liever haar dan irritatie. En als mijn vriend een "ik krijg kotsneigingen"-houding zou hebben, dan kan 'ie opzouten. Pfft.
Met citaat reageren
Ongelezen 27-07-2012, 18:11
Mimuna
17V - Lid
Mimuna is offline
Mannen ZONDER okselhaar,
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren
Pagina 2 van 2 < 12

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic: