Oud 18-08-2014, 12:03
Johan153
Johan153 is offline
DE WAARSCHUWING
Nieuwe profetieën ontvangen door een Europese zienster onthullen wereldwijde gebeurtenissen in de aanloop naar de Tweede Komst.

WAAROM VINDT DE WAARSCHUWING PLAATS?
 Om aan iedereen te bewijzen dat God bestaat.
 Om iedereen terug te brengen naar Jezus en de weg van de waarheid.
 Om de impact van de zonde en het kwaad in de wereld te verzwakken door bekering.
 Als hulp om ons te redden vóór de Dag van het Laatste Oordeel door ons de kans te bieden om vergiffenis te vragen voor de zonden die we gepleegd hebben.
 Om de niet-gelovigen te bekeren die geen kans op verlossing zouden hebben zonder deze grootse daad van barmhartigheid.
 Om het geloof van de gelovigen te versterken

WAT ZAL ER GEBEUREN TIJDENS DE WAARSCHUWING?
 Iedereen, ouder dan 7, zal een persoonlijke mystieke ontmoeting met Jezus ervaren welke ongeveer 15 minuten zal duren.
 Het is een geschenk van God de Vader om de mensen terug tot de waarheid te brengen. Het zal zijn zoals op de Dag van het Laatste Oordeel maar deze keer zullen jullie niet veroordeeld worden. In plaats daarvan zullen jullie de kans krijgen om vergiffenis te vragen.
 Aan de hemel zullen twee kometen botsen.
 De mensen zullen denken dat dit catastrofaal is, erger dan een aardbeving, maar dat is niet zo – het is een teken dat Jezus gekomen is.
 De lucht zal rood worden. Het zal eruit zien alsof deze in brand staat en dan zullen jullie een groot kruis in de lucht zien om jullie eerst voor te bereiden.
 Atheïsten zullen zeggen dat het een wereldwijde illusie was. Wetenschappers zullen naar een logische verklaring zoeken maar die zal er niet zijn.
 Het zal spectaculair zijn en zal ons niet schaden want het is afkomstig van Jezus als een daad uit Liefde en Barmhartigheid.
 Onze zonden zullen ons getoond worden en we zullen ons enorm verdrietig en beschaamd voelen als deze aan ons geopenbaard worden. Anderen zullen zo misselijk en geschokt zijn door de manier waarop hun zonden geopenbaard worden dat zij dood zullen neervallen voordat zij de kans hebben om vergiffenis te vragen.
 Iedereen zal in het bijzijn van God de toestand van hun ziel zien – het goede dat zij in hun leven gedaan hebben, het verdriet dat zij anderen hebben aangedaan en alles wat zij nagelaten hebben om te doen.
 Veel mensen zullen neervallen en tranen van opluchting wenen. Tranen van vreugde en geluk. Tranen van verwondering en liefde.
 Want het zal daarna, eindelijk, mogelijk zijn om een nieuw leven te leiden aangezien we de volledige waarheid kennen.

Jezus verzoekt nu iedereen om te bidden voor de zielen die van de schok zullen sterven en die mogelijk in doodzonde verkeren. Iedereen moet zich nu voorbereiden. Jezus verlangt dat allen om vergiffenis vragen voor hun zonden voorafgaand aan de Waarschuwing.
Voor meer informatie:
www.TheWarningSecondComing.com
http://www.dewaarschuwing.be/
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2014, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Atheïsten zullen zeggen dat het een wereldwijde illusie was.
Precies, dat zou het ook zijn. Hoewel ik niet geloof dat het überhaupt gebeurt
Met citaat reageren
Oud 18-08-2014, 12:15
Verwijderd
Toen ik student was had ik een geile vriendin, en daarom erg vaak een second coming. Goede tijden. die komen dus terug?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2014, 12:35
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Wat een hufter die jezus/god. Mij eerst maken zoals het hem goeddunkt en mij daarna straffen omdat ik ben zoals hij mij heeft gemaakt. Moet ik vergiffenis gaan vragen voor dingen die hij mij heeft laten doen?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2014, 13:19
Verwijderd
Als dit soort idioten hun energie toch eens in coole onderzoeksgebieden zouden steken. Wauw.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2014, 18:43
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Als dit soort idioten hun energie toch eens in coole onderzoeksgebieden zouden steken. Wauw.
Ah dan krijg je een Richard Dawkins en die praat net zo veel onzin.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2014, 21:12
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik zou echt enorm balen als miljoenen mensen doen alsof ze namens mij praten. "jamaar pluis zegt dat en dat!". Arme Jezus.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 20-08-2014, 20:36
Creeperded209
Creeperded209 is offline
Hé je mag je op dit forum volgens mij op elke manier uiten, dus mijn mening mag ook op dit forum, namelijk dat ik god iets voor (op een manier) psychische mensen vind, mensen die nogal een obsessie hebben met mythes en fantasieën, maar als anderen er een goed gevoel / verlichting bij ervaren/hebben dan mag dat van mij.
__________________
"Don’t be afraid to lose yourself. The individual that comes out of the maze might just surprise you." ~ Juan Arbelaez
Met citaat reageren
Oud 20-08-2014, 21:01
Verwijderd
Wat zijn psychische mensen?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2014, 21:08
Creeperded209
Creeperded209 is offline
Citaat:
Wat zijn psychische mensen?
Jij?
__________________
"Don’t be afraid to lose yourself. The individual that comes out of the maze might just surprise you." ~ Juan Arbelaez
Met citaat reageren
Oud 20-08-2014, 21:48
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Waarom ouder dan zeven? Waarom ongeveer 15 minuten? Waarom twee kometen? Ik vraag me altijd af waar die specifieke dingen vandaan komen. Waarom kan Jezus geen gesprek van ongeveer 10 minuten hebben met een zesjarige?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2014, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Jij?
Ik denk dat je niet helemaal begrijpt wat psychisch betekent.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2014, 08:30
Verwijderd
Citaat:
Waarom ouder dan zeven? Waarom ongeveer 15 minuten? Waarom twee kometen? Ik vraag me altijd af waar die specifieke dingen vandaan komen. Waarom kan Jezus geen gesprek van ongeveer 10 minuten hebben met een zesjarige?
Ik vind het vooral verbijsterend dat god blijkbaar wil bewijzen dat hij bestaat, dan ben je omnipotent en alomwezig en alles en dan maak je je druk om mensen die niet geloven dat je bestaat. En bovendien dan met niets beter komen dan twee kometen. Gewoon "Hoi ik ben god hier ben ik" zou een stuk effectiever en duidelijker zijn, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2014, 09:20
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Jezus verlangt dat allen om vergiffenis vragen voor hun zonden voorafgaand aan de Waarschuwing.
Even voor de duidelijkheid; heeft Jezus dat aan die Europese zienster (wie?) gezegd? Dat is vreemd, want toen Jezus aan het kruis stierf was dat al om ieder's zonde te vergeven, zou raar zijn als dat nog een keer zou moeten, toch?
__________________
Het eerste deel van je leven wordt verpest door je ouders, het tweede deel door je kinderen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2014, 09:25
Verwijderd
Naja blijkbaar leeft Jezus nog als hij dit kan zeggen, dus dan zal dat zondes vergeven ook wel een geintje geweest zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2014, 13:23
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Even voor de duidelijkheid; heeft Jezus dat aan die Europese zienster (wie?) gezegd? Dat is vreemd, want toen Jezus aan het kruis stierf was dat al om ieder's zonde te vergeven, zou raar zijn als dat nog een keer zou moeten, toch?
Erfzonde. Pedant doen als je niet weet waar je het over hebt komt een beetje dom over. Maar zo rollen de meeste atheisten.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2014, 14:18
Verwijderd
Maar voor die andere zondes kun je ook gewoon een beetje goed doen of voor de ernstige zondes even biechten hoef je echt niet the second coming of chrysedalord voor af te wachten.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2014, 15:26
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Oprecht spijt hebben voor je doodgaat en snel Jezus Christus als je verlosser accepteren.
Zo blij dat ik katholiek ben
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-08-2014, 18:38
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Het is een geschenk van God de Vader om de mensen terug tot de waarheid te brengen. Het zal zijn zoals op de Dag van het Laatste Oordeel maar deze keer zullen jullie niet veroordeeld worden. In plaats daarvan zullen jullie de kans krijgen om vergiffenis te vragen.
Pfft, bedelen om een geschenk vind ik wel een beetje tacky hoor

Het is trouwens grappig dat alle elementen in het door jou geposte scenario volledig in beheer zijn van de grote luchttovenaar zelf. Het is dus de bedoeling dat wij nietige mensjes dit allemaal zeer veelbetekenend vinden, hoewel het eigenlijk gewoon een Trinitarische circle jerk is die net zo goed achterwege zou kunnen blijven? Yikes.

Je moet het maar kunnen, verontwaardigd zijn omdat je eigen creaties dingen doen die jij zelf mogelijk maakt en waar consequenties op volgen die jij zelf initieert.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2014, 22:20
dirk-janusIV
dirk-janusIV is offline
En ik voorspel dat de maan een grote Mexicaanse hoed zal krijgen die we vanaf de aarde kunnen zien om ons voor te bereiden op de komst van de almachtige taco.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Verlichting door de voeten van Anja
Moscow
0 03-01-2008 20:26
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Bijna net als wij, de wortels van vreemdelingenhaat
Verwijderd
17 09-09-2006 15:56
Verhalen & Gedichten Verlichting van de mensheid
KMBA
4 29-05-2005 16:23
Verhalen & Gedichten De visie en het visioen
Reynaert
3 07-01-2005 00:29
Levensbeschouwing & Filosofie Is het juist om mensen te hypnotiseren?
Dotcom
16 28-08-2004 05:14
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad...
0 22-03-2001 20:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15.