Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2014, 07:47
patriciaholland
Avatar van patriciaholland
patriciaholland is offline
Hallo,

Ik kan maar geen hoofdvraag bedenken voor m'n profielwerkstuk. Ik doe het over schiphol. Ik heb lopen denken en denken, maar al m'n hoofdvragen zijn niet goed.

Kan iemand me helpen met een hoofdvraag over schiphol? En als je dan toch bezig bent ook een aantal deelvragen?

Alvast bedankt

Patricia

Laatst gewijzigd op 17-09-2014 om 07:56.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2014, 08:35
Verwijderd
Ja, maak je eigen huiswerk. dit heeft bovendien niets met studeren te maken.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2014, 08:49
patriciaholland
Avatar van patriciaholland
patriciaholland is offline
Citaat:
Ja, maak je eigen huiswerk. dit heeft bovendien niets met studeren te maken.
Sorry hoor, ik vraag alleen maar om een beetje hulp. Dat is zeker te veel gevraagd...
Met citaat reageren
Oud 17-09-2014, 10:17
Verwijderd
Als je echt niet verder komt dan "Schiphol" en daar niet eens een vraag bij kunt verzinnen, dan is dat inderdaad te veel gevraagd ja. Waarom doe je het over Schiphol? Wat lijkt je leuk en/of interessant aan Schiphol?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2014, 14:01
patriciaholland
Avatar van patriciaholland
patriciaholland is offline
Citaat:
Als je echt niet verder komt dan "Schiphol" en daar niet eens een vraag bij kunt verzinnen, dan is dat inderdaad te veel gevraagd ja. Waarom doe je het over Schiphol? Wat lijkt je leuk en/of interessant aan Schiphol?
Ik doe het over Schiphol omdat ik er zowat naast woon. Ik weet nog niet zo superveel erover dus leek het me wel een geschikt onderwerp. Over het algemeen ben ik best wel slim, maar ben niet zo goed in goede en geschikte vragen bedenken.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2014, 14:39
Verwijderd
Dan ben je dus niet best wel slim een enorme beperking als je totaal geen creativiteit hebt.

Zal ik je nu eens een gouden tip geven? Dit is wel echt voor gevorderden hè, ik kan me voorstellen dat je het niet kan volgen, maar ik heb geprobeerd het in duidelijke stappen op te schrijven.

1. Typ in de adresbalk "www.google.nl". Zonder de aanhalingstekens uiteraard.
2. Typ in de zoekbalk "profielwerkstuk schiphol".
3. ????
4. Profit!!!

Internet staat godverdomme vol met profielwerkstukken over Schiphol én met voorbeelden van hoe een profielwerkstuk te maken met in de voorbeelden steeds Schiphol.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2014, 14:43
patriciaholland
Avatar van patriciaholland
patriciaholland is offline
Tsssss, m'n vraag was of iemand me kan helpen met het bedenken van een goede hoofdvraag. Ik hoef van een 1 of ander dom persoon te horen hoe google werkt.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2014, 14:45
Verwijderd
De derde link op google gaat over hoe je een goede hoofdvraag kunt vinden en neemt daarbij schiphol als voorbeeld. Het is echt precies wat je zoekt. Maar als jij te lui bent om ook maar dát te doen, en liever tijd besteed aan jezelf slim en mij dom te noemen, jouw keuze hè. Succes
Met citaat reageren
Oud 17-09-2014, 14:50
patriciaholland
Avatar van patriciaholland
patriciaholland is offline
Hmm oké je hebt misschien wel gelijk, maar ik wil eigenlijk een originele hoofdvraag en die kan ik niet vinden op internet. Ik heb de site gevonden, bedankt. Ik had niet zo dom moeten reageren, maar ik ben een beetje gestrest momenteel. Sorry..
Met citaat reageren
Oud 17-09-2014, 15:45
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Voor welk vak is het eigenlijk? Want het verschilt nogal of je iets wilt uitzoeken over hoeveel geld er in schiphol omgaat per dag (economie) of het over de gezondheidsgevolgen voor de mensen die dichtbij wonen gaat (biologie). En dit zijn maar 2 simpele voorbeelden
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 18-09-2014, 06:38
patriciaholland
Avatar van patriciaholland
patriciaholland is offline
Citaat:
Voor welk vak is het eigenlijk? Want het verschilt nogal of je iets wilt uitzoeken over hoeveel geld er in schiphol omgaat per dag (economie) of het over de gezondheidsgevolgen voor de mensen die dichtbij wonen gaat (biologie). En dit zijn maar 2 simpele voorbeelden
Het is voor economie en ik zat inderdaad aan het geld te denken. Leuke avatar trouwens
Met citaat reageren
Oud 18-09-2014, 20:44
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Dit hoort op huiswerkvragen CME. Ik verplaats het voor je.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 26-09-2014, 01:31
the economist
the economist is offline
De steeds weer terugkerende vraag rond Schiphol is natuurlijk steeds of ze weer moeten uitbreiden of niet, of dit economisch echt noodzakelijjk is, en wat de omgeving daarvan denkt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58.