Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2014, 11:31
Barca1
Avatar van Barca1
Barca1 is offline
Goedemiddag,

Voor m'n stage, moet ik ideeën bedenken, om gegevens van klanten te krijgen. Maar voornamelijk hun e-mail. Ik heb er al een paar bedacht, maar ik heb er nog een aantal nodig. Heeft iemand hier een paar goede ideeën voor?

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2014, 11:58
Verwijderd
Even voor de zekerheid: je wilt klantgegevens van bestaande klanten hebben? Dus niet van potentiële klanten?

Wat voor bedrijf gaat het om? Bij een supermarkt of andere retailer kun je bijvoorbeeld een klantenkaart aanbieden, waaraan kortingen verbonden zijn, en waarvoor het invullen van een emailadres verplicht is. Maar ligt er nogal aan wat voor bedrijf je precies bent. Ik ben bereid dit te doen bij de AH, maar niet bij de lokale snackbar. Mijn stamkroeg daarentegen organiseert nogal vaak spelletjes/quizzen/voorspellen van sportwedstrijden etc. Daarvoor sta ik graag mijn emailadres af.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2014, 12:25
Barca1
Avatar van Barca1
Barca1 is offline
Het gaat eigenlijk om beide. De winkel bestaat al een paar jaar, dus de meeste e-mailadressen, zullen verouderd zijn. Of menen kopen 1x een blikje verf, en komen daarna nooit meer. Dus mijn stage bedrijf, wilt via de e-mails, een nieuwsbrief opstellen, en die om de zoveel tijd versturen, zodat de klanten het bedrijf niet vergeten. Wat er allemaal in moet komen, is nog een groot vraagteken.

Het gaat om een verfbedrijf. Het is een vrij klein winkeltje, maar hebben wel de ambitie, om op korte termijn, een grotere zaak te gaan zoeken/openen. Ze geven al kortingen, aan schilders die langskomen. Aan particulieren, geven ze niet echt korting. Alleen 5% als ze zichzelf aanmelden.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2014, 08:59
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Klantenkaart invoeren of een ander spaarsysteem opzetten waarmee je een mailadres kan krijgen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 21-09-2014, 09:30
Verwijderd
Bordje op de toonbank: "schrijf u nu in voor de nieuwsbrief en maak kans op een cadeaukaart!"
Lijst ernaast om emailadressen op te schrijven zodat het laagdrempelig blijft.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:07.