Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2016, 12:06
dutchboy666
dutchboy666 is offline
Hallo iedereen,

Ik krijg sinds woensdag ochtend 3 x per dag tramadol en ik merk dat ik helemaal geen stijve kan krijgen. Mijn vriendin is nog niet geweest dus ik weet niet hoe het dan gaat maar met e zelf is het niet gelukt. Weet iemand of dat een bijwerking is ofzo?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2016, 12:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hallo iedereen,

Ik krijg sinds woensdag ochtend 3 x per dag tramadol en ik merk dat ik helemaal geen stijve kan krijgen. Mijn vriendin is nog niet geweest dus ik weet niet hoe het dan gaat maar met e zelf is het niet gelukt. Weet iemand of dat een bijwerking is ofzo?
Heb je de bijsluiter van het medicijn er al op nageslagen?

Is dit een medicijn wat je langere tijd moet blijven gebruiken, of wat je nu tijdelijk gebruikt?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-03-2016, 12:15
dutchboy666
dutchboy666 is offline
Citaat:
Heb je de bijsluiter van het medicijn er al op nageslagen?

Is dit een medicijn wat je langere tijd moet blijven gebruiken, of wat je nu tijdelijk gebruikt?

Ja, daar staat niks over seksuele benadeling maar wel dat je er suf van kan worden. Ik gebruik het tijdelijk. Ik mag stoppen wanneer ik wil, en ik denk dat ik er nu onmiddelijk mee ga stoppen want ik ben nog redelijk jong en heb liever seks met mn vriendin en pijn!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2016, 12:18
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Waarom heb je tramadol voorgeschreven gekregen? Wat voor pijn?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2016, 12:19
dutchboy666
dutchboy666 is offline
Citaat:
Waarom heb je tramadol voorgeschreven gekregen? Wat voor pijn?
Heb dinsdag operatie aan mijn schouder gehad.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2016, 12:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Heb dinsdag operatie aan mijn schouder gehad.
Misschien is dan even voorzichtig doen, je pijnstillers nemen en een weekje geen seks dan helemaal niet zo'n slecht idee. Je wil je schouder ook niet onnodig extra belasten waardoor het herstel slechter gaat, en tijdens de seks kan je nogal onverwacht vreemde bewegingen maken
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-03-2016, 20:37
Eeuwigestudent
Eeuwigestudent is offline
Een erectiestoornis is niet echt een directe bijwerking van tramadol. Al kan het medicijn wel invloed hebben op het hebben van seks. Een bijwerking van tramadol is verhoogde serotonine-spiegel, dat wordt in verband gebracht met het anders beleven van een orgasme, ook kan het zijn dat de zaadlozing langer duurt.
Maar dus op de vraag of het een erectiestoornis veroorzaakt, de kans acht ik klein.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16.