Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2016, 10:30
Anoniem@pje
Anoniem@pje is offline
Hey,
Ik ben nou al 10 dagen thuis. En ik ben naar de kinderarts geweest, die heeft migraine vastgesteld. Maar dat duurt dus nu al tien dagen en ik vroeg me af: Is 10 dagen normaal voor een migraineaanval?
Groetjes van ziek anoniempje
Met citaat reageren
Oud 10-03-2016, 10:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Migraineaanvallen zijn er in vele vormen en maten. Heel kut dat je het zo lang hebt! Er is niks aan te doen behalve afwachten en naar je lichaam luisteren. Als paracetamol geen verlichting geeft kan je huisarts misschien iets met codeïne voorschrijven.

Heb je het boek migraine van oliver sachs weleens gelezen? Dat beantwoordt Veel vragen over migraine!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2016, 20:02
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Stom genoeg werkt voor mij paracetamol totaal niet, ook niet in combinatie met ibuprofen. Wat wél werkt is een behoorlijke shot (2-3g) aspirine. In ieder geval loont het de moeite om vast te stellen wat werkt en wat niet werkt. De huisarts kan je daar bij helpen. Wel opletten met wat je voorgeschreven krijgt: zo schreef één huisarts mij sachets voor waar niets anders dan aspirine en een middel tegen misselijkheid in zat maar factor 15 duurder was dan domweg aspirine en anti-misselijkheid los aanschaffen bij de Kruidvat.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 10-03-2016, 20:48
Eeuwigestudent
Eeuwigestudent is offline
Het kan nooit kwaad dit soort problemen te bespreken met de huisarts. Deze kan verschillende middelen voorschrijven, bijvoorbeeld om een migraine aanval te stoppen maar ook te voorkomen wanneer je er vaak last van hebt.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2016, 21:50
Anoniem@pje
Anoniem@pje is offline
Dank jullie wel! Ben idd ook naar de huisarts geweest. En naar de kinderarts die heeft mij medicijnen voorgeschreven. Ik wil niet zeggen dat ze helemaal niet werken, maar geven ook niet heel verl effect.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2016, 21:54
Eeuwigestudent
Eeuwigestudent is offline
Ben je vandaag begonnen met de pillen? De pillen voor migraine moet je namelijk vaak een paar keer slikken voordat deze helemaal goed werken. Dat komt omdat er eerst een bepaalde concentratie bereikt moet worden. Nog niet de hoop opgeven
Met citaat reageren
Oud 11-03-2016, 00:25
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat heb je voor pillen gekregen?
Ik heb ook een tijdje medicijnen gekregen maar dat was rotspul. Het hielp wel tegen migraines maar ik werd er zwaar depressief van dus ik lag alsnog de hele dag in bed
Met citaat reageren
Oud 19-03-2016, 09:28
meestertjuh
meestertjuh is offline
Wat vervelend voor je! Er zijn gelukkig wel steeds meer behandelingen tegen migraine. Zelfs botox wordt nu geloof ik gebruikt...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Migraine
Paulien G
6 20-03-2008 18:12
Lichaam & Gezondheid [Migraine] Iemand tips/ ervaring mbt medicatie?
coopergirl
44 25-10-2005 15:23
Lichaam & Gezondheid migraine
Verwijderd
7 17-07-2004 20:08
Lichaam & Gezondheid Migraine
Dreamerfly
18 08-04-2004 18:11
Lichaam & Gezondheid migraine+aura: ervaringen?
Tulpje6
22 20-11-2003 14:43
Lichaam & Gezondheid Migraine
*Need Help*
1 04-09-2002 19:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14.