Advertentie | |
|
19-05-2017, 07:07 | |
ik kan er altijd moeilijk over praten, maar ze moet zeker niet roken en heb ook geen zin aan een meisje die straattaal gebruikt in al haar zinnen. Ze moet kleiner dan mij zijn want ik ben al 1.85. Blond of bruin haar spreken mij wel echt aan, helemaal mooi is als ze een lichtelijk tintje heeft. Ik kan zelf namelijk wel heel bruin worden.
Ogen weet ik niet zo zeer. Mooie borsten zijn ook leuk natuurlijk maar ik kijk eerst naar het gezicht of het totale lichaam. Heel mager vind ik ook niet mooi, en een beetje een verliijdelijke lach mag ook wel want dan wordt ik echt helemaal gek. En als laatste moet ze gewoon lief zijn en niet jongensachtig, ik hou er wel van als ze leuke kleding aan heeft. Ik weet wel best goed wat ik voor kleding bij een meisje leuk vind |
19-05-2017, 07:14 | |
Ik zie vaak ook meer mooie meisjes op een party of festival bij mij in de stad dan op TV.
Innerlijk is voor mij ook erg belangrijk, maar het oog wil ook wat. Kontje mag van mij wel redelijk groot zijn en dan ook een strakke broek. En sorry het is niet een belediging maar ik val niet op gottictypes, kan ik niks aan doen. En vaak val ik ook niet op roodharigen, en waar ik van op hol sla is dat ze nagellak gebruikt, liefst altijd. Misschien maakt dat voor anderen niet uit, maar ik wordt er wel erg warm van. |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen kevints98 | 5 | 16-11-2013 13:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 13:21 | |
Verhalen & Gedichten |
De weg naar een nieuwe toekomst MissyGeduld | 2 | 21-09-2004 15:06 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 14:50 | |
ARTistiek |
[verhaal] Spiegelbeeld Tegenbeeld. Verwijderd | 8 | 11-09-2002 20:19 | |
Liefde & Relatie |
Stelling: 'aardige' jongens zijn inferieur. Verwijderd | 55 | 10-06-2002 01:34 |