Advertentie | |
|
29-07-2018, 23:35 | |
Het was gewoon een telefoonnummer met netnummer (ook weer zo'n aanwijzing dat je met bejaarden van doen hebt) dus waarschijnlijk zal dat ook wel haar eigen nummer zijn geweest ja. Triest inderdaad :')
29-07-2018, 23:50 | |
Je kunt op Marktplaats toch ook op locatie zoeken. Er is zo'n optie dat je op de kaart kan zien wat je buren allemaal verkopen. Als die man als registratie-adres het adres van die vrouw gebruikt moet er makkelijk te zien zijn welke accounts haar adres misbruiken
03-08-2018, 14:53 | ||
Citaat:
Spoiler
Laatst gewijzigd op 03-08-2018 om 15:01. |
04-08-2018, 10:32 | |
Ja dat heb je goed gedaan! En dat je tekende herken ik wel, ik heb dat ook een keer gedaan in een totaal andere situatie maar vergelijkbaar in de zin van heel veel dingen achter elkaar die je hersenen nog moeten verwerken.
Dat lijkt me overigens een prima argument om je goedkeuring in te trekken.
04-08-2018, 17:09 | ||
Citaat:
En Ecneel, ik vind je echt een held dat je gewoon tegen zo'n kutwijf ingaat/in zou gaan. |
04-08-2018, 20:25 | ||
Citaat:
05-08-2018, 09:36 | |
Verwijderd
|
Ik verbaas me wel een beetje over de interne drama die deze actie veroorzaakt heeft bij Ecnelis. De heftigheid begrijp ik heus wel, maar niet zozeer de (lang naslepende?) gevolgen wanneer blijkt dat het een hufterproef is. Bij mij zou de overwinning zoveel zwaarder wegen, zou niet zo de nadruk leggen op euh, emotionele verkrachting, if you will.
|
05-08-2018, 14:06 | ||
Citaat:
Over lang naslepende gevolgen; ik denk dat ik er in totaal een dag boos om was en twee dagen zo van, hnnng? De derde dag dacht ik, ‘oke, bij een volgende keer ga ik een nóg grotere bek opzetten.’ Dat is wel een persoonlijke overwinning inderdaad! Over de lengte van de nasleep, dat is misschien wel bovengemiddeld lang peinzen, weet ik niet. En jij ook niet misschien, want ben je ooit in een vergelijkbare situatie geweest? En dan bedoel ik die mix van echt / niet-echt. Als ik een goed en treurig boek lees blijft dat ook wel een paar dagen in het hoofd rondwandelen en dat is fictie. Dit was ook fictie, maar je hebt niet die relativerende buffer van ‘dit is maar een film, dit is maar een boek’ tijdens het moment zelf. Als er daarna iemand van de regie met wapperende handen zegt ‘het is allemaal maar nep’, heb je alles al beleefd als écht. Dat vond ik lastiger dan ik had van te voren had verwacht. Ik ben vaker in agressieve situaties geweest en die bleven inderdaad niet zo lang hangen! |
05-08-2018, 14:18 | |
Oh en nog over wel of niet in beeld komen. Ik heb mijn toestemming ingetrokken en ben daarna nog benaderd of wilde overwegen of ik toch mee te doen (met mail - sms - bellen- voicemail). De beelden heb ik opgestuurd gekregen. Nadat ik aangaf niet op mijn besluit terug te komen kreeg ik bericht dat ze de beelden niet zullen gebruiken. (En niet een bericht dat ik dan onherkenbaar in beeld zal komen)
|
05-08-2018, 16:04 | ||
Citaat:
05-08-2018, 16:12 | |
Goed btw dat ze de beelden helemaal niet gaan gebruiken. Straks zitten ze bij de rijdende rechter en dat wil natuurlijk niemand.
Btw, I'm heb geen ervaring met prank-shows, maar ik maak wel eens mee op werk dat iemand iets doms/vervelends zegt, ik er serieus op inga en de persoon dan zegt 'haha ik maak maar een grapje joh!' Ik voel me dan zó stom, maar hee, die mensen hebben wrs geen idee hoe vaak ik echt domme/hatelijke opmerkingen hoor.
05-08-2018, 17:17 | |
Op zich heb ik niet zo’n moeite met deze manier van tv maken, wel met de afwikkeling er van zoals sommigen al zeiden. Ga niet meteen mensen een toestemmingsformulier onder hun neus douwen maar geef ze wat tijd om het te verwerken. En ik vind je wel een held dat je zo reageerde op dat wijf.
05-08-2018, 17:21 | ||
Citaat:
Ik kan me ook voorstellen dat je, als je nog eens in een situatie komt die erop lijkt, wel een paar keer extra nadenkt voordat je ingrijpt.
05-08-2018, 19:39 | ||
Citaat:
En bij dat laatste ga je er vanuit dat mensen in die situaties altijd rationeel handelen, wat nu juist vaak helemaal niet zo is.
05-08-2018, 19:47 | ||
Citaat:
05-08-2018, 19:49 | |||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
05-08-2018, 19:49 | |||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
05-08-2018, 20:15 | |
Ik heb hierin met Haubenmeise. Op het moment zijn alle emoties die je doormaakt gewoon hartstikke echt, of je nu later hoort dat het in scene gezet is of niet. Dat verandert niet dat jij op het moment in die situatie beleefde.
05-08-2018, 20:23 | ||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-08-2018 om 20:48. |
05-08-2018, 20:27 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus ook nooit meer een verborgencamerashow? Niet dat dat nog enig kijker trekt, maar voordat Ralph Inbar van het dak flikkerde tijdens een grap, trok hij er volle zalen mee. Ik denk dat per saldo het kleine leed dat één persoon aangedaan wordt prima kan als het gebruikt wordt om te laten zien dat mensen hun bek wel degelijk opentrekken als er onrecht om hen heen plaatsvindt. Dat laatste is ongelofelijk veel waard; het zou maar zou andere mensen kunnen motiveren om ergens eens wat van te zeggen in plaats van altijd maar slaafs hun mond te houden en pas beginnen met "ooooh wat errug, wat errruugggg" als de daders in kwestie buiten gehoorafstand zijn. |
05-08-2018, 20:51 | ||
Citaat:
|