Advertentie | |
|
24-02-2003, 13:47 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik liet ook iedereen (ouders ) handtekeningen zetten, die ze nu hadden, die ze ooit hadden gehad enz., om mee te vergelijken. |
24-02-2003, 15:03 | |
kep hele rare... Al sje heel goed kijkt en heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel fantasie hebt, zou je mn naam en voorletters erin kunnen ontdekken... Tis eigenlijk meer een combinatie van die van mn vader en die van mn moeder.... Die maakte ik teveel na vermoedelijk
|
25-02-2003, 07:56 | |
ik heb die van mij bedacht toen ik een jaar of 9-10
ik was altijd bezig met een handtekening verzinnen en die ik toen verzonnen heb ben ik gewoon blijven gebruiken. t is best wel simpel, mijn initialen, voor en achternaam hoofdletters, middelste naar kleine letter verbonden door wat onnavolgbare kronkeltjes
25-02-2003, 09:55 | |
Heb al een paar jaar een handtekening.
Ik bekeek een keer die van mijn vader en heb toen zijn begin zegmaar overgenomen. Alleen hij maakt van die krul een P en ik een J hehe. Maar goed, het blijkt dus dat mijn opa ook hetzelfde begin had (de pa van mijn pa) en mijn oom ook (de broer van mijn pa). En mijn oom heeft ook een J. Dus onze 2 handtekeningen lijken ontzettend op elkaar... Opzich wel grappig
25-02-2003, 17:43 | |
Ik had er al 1 toen ik nog erg jong was, die heb ik ook jaren volgehouden. Vorig jaar januari, bij het ophalen van m'n paspoort, was ik opeens toe aan iets nieuws. Nu is het gewoon m'n eerste voorletter met m'n achternaam, voluit geschreven. Zonder rare krasjes ofzo..
Wel een beetje rot: als je in je identiteitsbewijs een andere handtekening hebt, moet je m dus overal veranderen, anders krijg je (logisch) problemen. Daar stond ik dan bij de bank om 1 formuliertje te laten tekenen.. ("Heb jij dit getekend?" "Waarom is je handtekening anders dan in ons bestand" *beveiliging erbij gehaald* )
27-02-2003, 00:41 | |
Mja, gewoon de eerste letter van mijn roepnaam en mijn achternaam. De 's' in mijn achternaam is een beetje groot, maar er staat niks door mijn naam heen; dat zei m'n vader toen ik vroeger zo'n 'grotemensenhandtekening' wilde en er een random krul doorheen zette; je naam doorkrassen is niet goed, zo jezelf wegvagen...
|
27-02-2003, 12:09 | |
de mijne is ontstaan toen ik een jaar of 12/13 was. eerst ff 10 verschillende handtekeningen op papier zetten en daarna de leukste eruit kiezen. ik heb ondertussen alweer een andere. de eerste letter van mijn naar en dan mijn achter naam een beetje onduidelijk erachteren met een streep er door heen.
|
27-02-2003, 22:02 | |
S t e f door elkaar en a n erachteraan geplakt, dan een dubbele streep erdoor. Vroeger was dat een bolle lijn eromheen
Maar ja, de tijd leerde mij dat dat nogal vervelend was als het persé in een hokje moet passen ofzo
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Avatar/handtekening (leukomteweten) Verwijderd | 69 | 30-12-2015 10:18 | |
Werk, Geld & Recht |
Vakantie geboekt! T...S | 23 | 06-04-2005 08:55 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
heb engels brief gemaakt. kan iemand nakijken aub halilo | 32 | 23-02-2004 10:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 12:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Handtekening tussen de sterren.... Secreet | 2 | 03-05-2003 10:43 | |
ARTistiek |
Onzichtbaar mooi 2 (een beloofd vervolg) Anne | 24 | 12-08-2002 21:29 |