23-04-2003, 16:15 | |
Surfen naar www.wehkamp.nl en dan in het linker menuutje gaan naar "Nieuw Hoofd"
|
23-04-2003, 16:26 | |
Wat dacht je van je benen bij elkaar houden. Als je op je rug onder hem ligt, legt jij je benen gestrekt tussen de zijne. Hij krijgt dan veel meer wrijving, en voor jou is het ook lekker, omdat je schaamlippen en clitoris meer voelen. Plezier voor twee.
Maar hij moet natuurlijk gewoon minder rukken.
23-04-2003, 16:29 | ||
Citaat:
Hem sneller laten klaarkomen? Bij mij werkt het altijd wel als ze me een beetje 'naar mijn orgasme toe praat'. Dus een beetje 'dirty talk', maar wel op een lieve manier. (Ik heb een hekel aan échte dirty talk, dat werkt niet bij mij)
23-04-2003, 16:40 | ||
Citaat:
Precies, nieuw hoofd, wat denkt-ie wel. Nergens voor nodig, daar kun je toch gewoon een theedoek overheen leggen? Je mag zo'n nieuw hoofd bij wehkamp namelijk niet ruilen. Ik heb het ook geprobeerd, en nou zit ik hier aan vast. Of liever gezegd, het zit aan mij vast.
23-04-2003, 16:41 | ||
Citaat:
hmm ja ik heb het probleem dat ik gewoon supersnel klaarkom, maar ik heb het trukkje onder de knie om mijn orgasme een degelijke poos uit te stellen dus dat is wel mooi meegenomen
23-04-2003, 16:45 | ||
Citaat:
23-04-2003, 16:56 | ||
Citaat:
23-04-2003, 17:26 | ||
Citaat:
bekkenbodemspieren aanspannen net voor de ejaculatie, eigenlijk stel je dus de ejaculatie uit en niet het orgasme, dus je hebt het gevoel wel maar de troep niet
23-04-2003, 20:49 | |
Verwijderd
|
Hoesten of lachen dan trekken vanzelf de spieren in je vagina krachtig samen... maar ja, om nu altijd te hoesten of lachen tijdens de sex, dat is ook weer zo wat. Ik wil 't eigenlijk ook wel weten, soms duurt het me iets te lang voordat m'n vriend klaarkomt... en ja, dan veranderen we al van standje zodat mijn benen meer bij elkaar zitten, en ik doe ook sneller en wilder, en ik concentreer me op hem ipv op mezelf...
|
23-04-2003, 21:14 | ||
Citaat:
|
24-04-2003, 13:18 | ||
Citaat:
Karnemelk ook niet. Maar ontopic: leg je hand om de schacht, terwijl hij met zijn eikel in je zit, en trek de huid naar zijn buik toe. Daardoor komt zijn eikel onder spanning te staan en voelt hij het heel goed. Dan is het met een paar bewegingen bekeken. Even oefenen met vasthouden natuurlijk, als je te wild beweegt, kun je hem niet vasthouden. Is ook meer een methode voor als je zelf boven zit en zelf beweegt. Je pakt hem dan vast met je hand achter je rug.
|