Advertentie | |
|
08-05-2003, 17:52 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
08-05-2003, 18:45 | ||
Citaat:
Spongebob rules Ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor |
08-05-2003, 21:13 | |
nadat cartoon network alles in het nederlands ging nasynchroniseren was er niets geweldigs meer aan.
en de beste cartoon allertijden; johnny bravo, kreeg een nieuw directie team waardoor het nu de slechtste cartoon allertijden is..
08-05-2003, 21:22 | |
Ik ga gillen van die tekenfilms. Jezus wat een rotdingen. Slecht getekent, geen verhaal en het slaat uberhaupt nergens op. Doe mij maar een disneyfilm, dat is tenminste kwaliteid. Er zijn ook wel leuke, andere tekenfilms, maar die vind ik vrij zeldzaam eerlijk gezegt. (noem er 1: Alfred, dat is wel leuk)
Het enigste wat (ik dacht dat het op nickelodeon was) nog een beetje grappig is (tenminste dat vond ik altijd leuk) is bassie en Adriaan.
09-05-2003, 12:24 | |
Gister voor het eerst SpongeBob gezien.... vond het op zich wel leuk maar het haalt het niet bij series als Life with Louie. Daar zap ik zeker niet (zo snel) weg maar deze bleef ik alleen kijken omdat er verder niks was.
En na alle verhalen over hoe grootsch en humorisch mr Squarepants wel niet was vond ik het dus eigenlijk wel een beetje tegenvallen
10-05-2003, 18:07 | ||
Citaat:
sponsbob en rocketpower zijn imho much beter dan drakenbalZ en yu-go-oh en havenzwaar zpinners. dat vind ik pas zooi! spons en raket hebben tenminste humor. en humor vinnik beter dan zinloos vechten
10-05-2003, 21:03 | |
Verwijderd
|
jjjaaaa ik ben egt superfan van spongebob en dan ook egt fan!!!hij is egt zooo grappig en lief en dan ook nofg patrick die zoo superdom is dat het gewoon erg is. alleen jammer dat ze zoveel herhalingen uitzenden. IK SCHAAMK ME ER DUZZ EGT NIE VOOR!! hihi gewoon kijkuh, hier is spongebob bijna un rage! xxxjes
|
11-05-2003, 14:05 | ||
Citaat:
13-05-2003, 17:17 | ||
Citaat:
15-05-2003, 10:23 | |
ow ben een poos niet op dit topic geweest, veel reacties gehad zie ik.
ze zijn in oost en noord nederland idd van plan om de zender weg te halen, op www.reddekindertelevisie.nl willen ze dan dat je je digitale handtkekening zet, maar dan willen ze ook je adres en tel.nr NO WAY. wat spongebob betreft: zat laatst ff met het 7 jarige broertje van een vriendin van mij te babbelen, t ventje is pas 7 en vindt het irritant (ik mag het geeneens zien van me ouders vanwege dat stemmetje) ik vind m toch geniaal |
15-05-2003, 20:00 | ||
Citaat:
17-05-2003, 22:01 | |
Zingt: Hij woont in een ananas diep in de zee--> Sponge bob square pants
Hij ziet zo geel als een kaassoufle--> Sponge bob square pants Iedereen weet wat een mafkees het is--> Spongebob square pants Die vierkante friet is zo gek als een vis--> Spongebob square pants, sponge bob square pants, sponge bob square pants, spongie boooobbb square paaaaaaaannnts!!!!!! = the spongebob theme whoeooeoeoe!!!!! SPONGE BOB RULES!!!!!! I'm real fan kijk bijna iedere dag!!!
11-06-2003, 10:17 | |
[QUOTE]Snow schreef op 09-06-2003 @ 12:20:
[B]Actie Team Nu: De Vleselijke Man, hij is supersterk en superbloot. haha vleselijke is echt geweldig "au joh!" Spongebob is ook cool, geniale humor zit daar in. Het is wel jammer dat die stemmen van Rocket Power bij die nieuwe afleveringen zo verneukt zijn, zonde..
11-06-2003, 18:05 | |
Effe vraagje.
Bij Spongebob, Sandy die eekhoorn hoe is die eigenlijk in zee terecht gekomen? Ze komt uit texas zeiden ze in een aflevering maar weet iemand dit hoe ze er terecht is gekomen?
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Nickelodeon herintroduceert Kindernet op 4 april Nothing | 52 | 20-03-2011 21:07 | |
ARTistiek |
Serie tekeningen voor kinderverhaal Verwijderd | 26 | 06-12-2006 14:33 | |
De Kantine |
Mijn zusje gaat uit, gekleed als hoer... Mark Almighty | 262 | 11-04-2005 19:37 | |
Films, TV & Radio |
Happy Tree Friends REIE | 41 | 09-06-2004 14:57 | |
Films, TV & Radio |
Mail aan Nickelodeon: Teddy Ruxpin gna | 5 | 16-03-2004 18:25 | |
Films, TV & Radio |
Overgesproken tekenfilms: Vooruitgang? Shalie4you | 30 | 26-07-2002 01:05 |