11-06-2003, 19:47 | ||
Citaat:
11-06-2003, 23:06 | |
Verwijderd
|
Ligt eraan wie het is...
Bij een wat stevige vrouw vind ik tepelpiercings snel mooi, ik weet niet... Bij een man vind ik ze eigenlijk nooit mooi... Een penis/vagina-piercing... mja, vind ik niet mooi. Zelf zou ik ze overigens nooit nemen, heb er 1 in m'n neus gehad en nu 2 in m'n oren, daarbij laat ik het wel |
12-06-2003, 10:29 | ||
Citaat:
Waar doen ze een piercing bij het mannelijk geslachtsdeel eigenlijk doorheen? Lijkt me niet zo denderend. Piercing net boven de clitoris vind ik er wel mooi uitzien. Zou het zelf never de nooit niet doen, maar ik vind het wel wat hebben. Tepelpiercing... Zowel bij meiden als jongens zeer oké. Durf het zelf niet. Heb helaas nog nooit een mannelijke tepelpiercing irl gezien...
12-06-2003, 11:49 | |
ze kunnen ook echt door de eikel heen zeg maar, bv door het plasgaatje naar binnen en dat aan de voorkant (de kant van je gezicht af, bij het toopje zeg maar) eruit.
of gewoon dwars door de eikel heen, ban links naar rechts.. zoals ik al zei, ze lijken mij erg pijnlijk
12-06-2003, 13:26 | ||
Citaat:
Op Borneo is een bevolkingsgroep die de ophang bouten en moeren van de door ontwikkelingssamenwerking aangeleverde buitenboordmotoren er door heen slaan...
12-06-2003, 13:45 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
En ontopic: ik vind het afschuwelijk lelijk en knap er ontzettend op af. |
13-06-2003, 17:07 | ||
Citaat:
Voor haar geeft het tijdens de sex extra genot en ze zegt dat haar orgasmes lekkerder zijn geworden. Het grootste voordeel vindt ze dat ze door de extra prikkeling gemakkelijk en stiekem kan masturberen als ze dat wil. |
13-06-2003, 18:31 | |
om te zien: absoluut niet mooi
een vagina, penis en borsten zijn van nature al ' mooi' . Het is een orgaan, heeft natuurlijke vormen, en dan ga je er zomaar out of the blue staal doorheen jassen, nee ik vind het een weerzinwekkend gezicht, ook nergens voor nodig behalve het seksuele ( niemand ziet 't toch) en dat vind ik smerig
14-06-2003, 21:40 | ||
Citaat:
Whaha... nu wil ik douane-beambte worden. Komt er zo'n jongedame aan... BIEP BIEP BIEP "Mevrouw, komt u even mee? Ik moet even in uw ondergoed kijken." Maar ja, dan mogen ze natuurlijk weer om een vrouwelijke beambte vragen... |
14-06-2003, 21:40 | ||
Citaat:
|
15-06-2003, 16:32 | |
Iedereen doet hier te bescheten over piercings vind ik.
1: het is geen staal, maar titanium. 2: volgens mij gaan die niet af bij die piepapparaten. 3: pijn valt reuze mee. Ik heb zelf een tepelpiercing, vind hem mooi staan. Mensen verwachten het niet bij me, maar ja. CLitoris vind ik gewoon mooi om te zien en eikel vind ik ook mooi. Niet mooi vind ik alle piercings in het gezicht met uitzondering van de tong. Tepelpiercing bij een vrouw heb ik nog nooit gezien. Wel bij een klasgenote door de bikini heen
17-06-2003, 15:31 | |
Mijn vriend heeft een oorbel rechts, hij heeft er ook wel het koppie voor.
Maar een piercing in je eikel, lijkt me niet zo'n lekker gevoel, en het aanzien van zo'n ding lijkt me al helemaal niks.
Laatst gewijzigd op 17-06-2003 om 17:25. |
17-06-2003, 15:37 | ||
Citaat:
|