Advertentie | |
|
16-06-2003, 12:31 | ||
Citaat:
20-06-2003, 16:24 | |
Er zijn enkele dingen die mijn afschuw aanwakkeren op straat en in uitgaansgelegenheden, één daarvan is luitjes die met een 50plussers merk poloshirt rondlopen met de kraag omhoog.
Waarom is Lonsdale in sommige scholen verboden? Omdat het haat opwekte...(de reden van deze haat is hier volledig irrelevant). Ik heb een beetje alle posts doorgelezen en heb geconstateerd dat ik niet de enige ben die van mening is dat, ten eerste het lelijk staat, en ten tweede dat de uitstraling ervan sommige mensen het bloed onder de nagels vandaan haalt. ( in de zin van Kijk naar mij en voel je minder.) Ongetwijfeld zijn er onder die kraaghagedissen ook goede lui.
20-06-2003, 16:56 | ||
Citaat:
20-06-2003, 17:24 | ||
Citaat:
Omdat het ook een stempel is die mensen eraan hebben gegeven, en deze wel terecht wordt gevonden, omdat de ouders/ andere volwassenen het niet eens waren met de uitstraling van de merken en manieren van dragen. Met de Gaastra, Ralph Lauren, McGregor en alle andere zoontjevandebaasmerken hebben die ouders en volwassenen geen probleem, omdat ze zich niet moreel aangesproken voelen om een bepaalde doelgroep die zich niet prettig voelen bij mensen met die merken te beschermen. Ze vinden hun kinderen, netjes gekleed, ze zien niet in dat de dure kleding, vooral met kraag omhoog, bij anderen een indruk kunnen wekken dat ze meer zijn dan de rest. Dat is hoe ik erover denk. Als je het niet met me eens bent, zeg dan WAAROM je je kraag omhoog doet, en als de reden is dat je je dan zekerder voelt met je kraag omhoog, WAAROM voel je je zekerder? Ik heb geen problemen met mensen die hun kraag omhoogdoen omdat ze het mooi vinden en altijd al zo hebben gedaan. Maar sommige mensen doen het nu plotseling ineens "omdat ze het mooi vinden".
20-06-2003, 21:38 | ||
Citaat:
Nouja, ik vind kraagjes omhoog voor een jongen en meisje mooi staan. En dan heb ik het niet over 5 kragen over elkaar heen. Maar ik ben ook van mening dat je vaak mensen ziet die expres hun kraag omhoog doen, om dan arrogant en ´íkbenalles´te gaan doen.. |
21-06-2003, 10:22 | |
Ik doe het zelf ook altijd. Zolang je maar geen Grease gevoel krijgt, dat je denkt dat je kunt gaan vliegen met die kraagjes. Dat is gewoon fout. Als ze maar gewoon een beetje nonchi omhoog staan. Mja, en ze moeten wél omhoog.. polo'tjes met 't kraagje naar beneden vind ik echt foeilelijk. Nette blousjes/overhemden daarentegen wél naar beneden.
26-06-2003, 17:38 | |
Ik vind die kraag omhoog diep triest. Het ziet er níet uit en het zijn altijd kakkers. Poloshirtje met kraag omhoog, nette omgevouwen spijkerbroek, puma schoenen en een arrogante kop erboven. Iedereen die zijn kraag omhoog heeft, heeft hem alleen maar omhoog omdat íedereen hem omhoog heeft. Sneu...
|
26-06-2003, 21:53 | |
Kraagjes grmbl waarom gebruiken mensen kraagjes niet waarvoor ze zijn.
Kraagjes zijn er om naar beneden gedragen te worden. Ik heb twee bloesjes (geen duur merk) en ik draag ze altijd zoals het hoort DUS met de kraag naar beneden.
27-06-2003, 00:44 | |
Verwijderd
|
kijk naar mij ik ben beter dan jullie
Wat boeit dat nou of je em omhoog of omlaag hebt staan. Af en toe vind ik het mooier om me kraagje omhoog te doen en soms laat ik em gewoon omlaag. Voor sommige mensen is het nou eenmaal gewoon een manier van kleden en meer niet. Wat een gezeik toch altijd |
27-06-2003, 01:02 | ||
Citaat:
|
27-06-2003, 01:07 | ||
Citaat:
Had trouwens ook een enorme gok, dus de neuzen onder ons zijn in goed gezelschap.
27-08-2003, 19:34 | |
Ik vind het mooi, maar dan niet 5 over elkaar. Ik doe het zelf ook. En ik vind het bij jongens EN meisjes leuk staan. Dat komt dan misschien ook wel omdat ik het op school en in 't dorp vaak zie en dan wen je eraan . Ik snap alleen niet dat je je kan irriteren aan een kraag, kom op! Dan irriteer je je toch aan het arrogante hoofd dat erbij zit, maar niet aan kraag...
27-08-2003, 23:07 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
[polo]Kraag wel of niet omhoog? AMDFreak | 91 | 05-08-2005 17:56 | |
Lifestyle |
Polo`s zijn voor kakkers??? VicTriX | 116 | 24-04-2005 12:06 | |
De Kantine |
Wat is een kakker ? I love stars | 122 | 18-07-2004 10:11 | |
Lifestyle |
Kraag...omlaag? snOOdleF | 3 | 11-06-2003 22:21 | |
Lifestyle |
Ok dit is een serieuze topic dus niet lachen. Hoe word ik kakker? GRRR | 58 | 25-01-2003 23:49 | |
Lifestyle |
Waarom altijd die kraag? Verwijderd | 70 | 11-09-2002 20:12 |