Advertentie | |
|
05-09-2003, 13:46 | ||
Citaat:
+ luister even naar lief Sjeherazadete <3
05-09-2003, 20:05 | |
zwartrode globe schoentjes, heeel mooi
donkerblauwe overzeas broek met vreselijke spuitbusvent er op (moet ff iets overheen ofzo) verder issie mooi en een discman en cdtasje, handig voor op mn werk. http://members.lycos.nl/fallenfromgrace/newstuff/ pics
05-09-2003, 20:36 | ||
Citaat:
Bij de MyCom? Die wilde ik ook kopen! Maandag: "Nee, heb ik niet meer, krijg ik morgen weer binnen." Volgende dag: "Nee, ik moet ze morgen bestellen en dan krijg ik ze pas vrijdag binnen, dus dan kan je ze zaterdag ophalen." Vandaag: "Nee, ik heb ze morgen niet en ik weet niet wanneer ik ze krijg, het distributiecentrum en hoofdkwartier is aan het verhuizen dus ik weet niet wanneer ik ze krijg." Vertel ff wat erover? Is t een goed ding voor 79 euro?
05-09-2003, 20:47 | |
Verwijderd
|
- Zwart grofgehaakt afzaktruitje.
- (Bad)jas-achtig iets in de Japanse stijl, kimono-like. Viesroze met allerlei japans versierselgrut er op, zwart langs de mouwen/randen ed. Van zijde. - De meest lieve laarsjes ooooooit. :] Zwart leer, enkelhoog. Met een limoengroene voering en op elke laars twee limoengroene bloempjes met lange stelen. Ofzo. Ik maak er wel een foto van, van die beschrijving valt niks te maken. Prr. Ohja, en 'n Warhammer Fantasy rulebook, als het goed is. :] |
06-09-2003, 10:04 | ||
Citaat:
- Pukkelpop-foto's! - Uittreksel bevolkingsregister. (Woehoe, examen.) - 23ringsmap. - Hoop wiskundeschriften. |
06-09-2003, 11:45 | ||
Citaat:
Leuk ding, compleet geleverd. Het is natuurlijk geen Sony, maar hij is zeker goed. Het geluid is wel goed, maar niet heel veel bass. Ondanks dat komt er een zuiver geluid uit (ik heb wel mijn eigen fontopia oortelefoontjes erop aangesloten). Er zit een kabel bij, 3 kapjes voor over de usb-plug, een ijzeren touwtje met plastic eromheen voor om je nek, een batterij. Er kunnen ook andere bestanden naast je MP3's erop, zodat je bijvoorbeeld als je op school bent je stuff op school kunt openen. Laatst gewijzigd op 06-09-2003 om 17:42. |
06-09-2003, 16:29 | |
donkerbruin lingerie setje
En zwart saaaaaai ondergoed voor m'n opleiding, want je moet lichamelijk onderzoek op elkaar doen.. je mag geen kant, geen string etc aan doen.. dus ik heb wat van die boxertjes gekocht enzo (maar ik was ook niet van plan om daar in een kanten stringetje te staan )
06-09-2003, 17:16 | |
Gossip Girl, Cecily von Ziegesar, gewoon bij de Bruna.
Gezichtsmaskertje, de Tuinen. Beetje brede klassieke riem, burberry. Oranje/wit gestreept jeansbroek, Guess? Donkere spijkerbroek, ook van Guess? Nieuw flesje Noami Campbell.
06-09-2003, 17:24 | ||
Citaat:
vandaag alleen een milkshake morgen de nieuwe vn halen en maandag kleren kopen.
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, tapes, shirts etc. ? nuclearwarfare | 500 | 10-01-2005 18:04 | |
Games |
Laatste aanwinst. Stevill | 95 | 09-02-2004 00:08 | |
Lifestyle |
Evaluatietopic Verwijderd | 144 | 16-09-2003 00:06 | |
Lifestyle |
Je laatste aanwinst! Roos | 494 | 22-06-2003 10:06 | |
Lifestyle |
Wat heb jij als laatste gekocht? rodina | 397 | 16-05-2003 21:30 | |
Lifestyle |
Wat is jouw laatste aanwinst? Roos | 570 | 23-10-2002 09:55 |