07-09-2003, 17:44 | |
Ik kan het juist helemaal niet van schuren oid. Ik snap het mechanisme wel, het zal iets te maken hebben met het kantelen van je bekken en de spieren die je daarbij aanspant. Maar ik doe het daar niet op, tenzij er een man in me zit. Dan gooit het me over het randje.
07-09-2003, 17:58 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
07-09-2003, 18:04 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
07-09-2003, 18:13 | ||
Citaat:
Hetzelfde eigenlijk met de vibo, er tegenaan dus, alleen vinger ik mezelf hier vaak bij omdat het wat langer duurt. Nee, het is niet alsof je geneukt word, ik heb iig nog nooit een piemol in dat tempo voelen trillen
07-09-2003, 18:20 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
07-09-2003, 18:58 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
07-09-2003, 18:59 | ||
Citaat:
ze komt niet klaar van vingertjes in en uit bewegen, maar wel van het moeilijk doen. En daarom doet ze dus moeilijk... Is lezen nou echt zo lastig?
07-09-2003, 21:14 | ||
Citaat:
Het ding in m'n hand en dan wrijven maar. En een schuurmachine... WHAAAAAAAAAA het idee alleen al. |
07-09-2003, 21:19 | ||
Citaat:
en houd op over de schuurmachine... ik krijg nou al rillingen.... brrr.... auw. |
07-09-2003, 23:01 | ||
Citaat:
07-09-2003, 23:11 | ||
Citaat:
nee hoor, gewoon de oldschool manier blijft het fijnste
07-09-2003, 23:12 | ||
Citaat:
|
08-09-2003, 00:06 | ||
Citaat:
08-09-2003, 08:13 | ||
Citaat:
hmm.. mn vriend doet toch echt niets verkeerd. ik krijg t wel warm, ga trillen maar ik kom niet over die rand heen ofzo. maar ik zit er vaak zooo ontzettend dichtbij. dat voel je gewoon. en zelf doe ik t nie met mezelf. gewoon omdat ik geen zin in sex heb als ik alleen ben. of i.i.g. niet met mezelf. |
08-09-2003, 08:54 | |
Hmm zelf doe ik het ook vaak met de douchestraal en vroeger weles geschuurd.. was ook lekker.. hmm nog es gaan proberen.
Euuhm maar van vingeren word ik zelf totaal niet opgewonden, vidn het wel lekker (soms) maar ook niet altijd. Maar als mn vriend het doet dan vind ik het weeell lekkerrrrrrr en kom ik zkr weten klaar.. alleen een stuk minder heftig dan dat ik klaarkom door een docuhe straal.. en tijdens se sex kom ik ook minde rheftig klaar.. hmm wou dat ik klaarkwam zoals met de douche straal..
08-09-2003, 09:01 | |
Verwijderd
|
een ex van me schuurde trouwens wel eens over de schacht van mijn lul. Dus ik op me rug, zij over me heen en dan over de lengte heen bewegen. Ik begreep nooit waar ze me bezig was, maar nu ik deze topic lees en terug denk aan die aantal keren.. begin ik het pas te begrijpen
|
08-09-2003, 09:22 | ||
Citaat:
Ik "schuur" niet als ik mezelf bevredig. Gewoon met twee vingers de clitoris masseren, that's all. Onder het genot van een lekker verhaaltje gaat het ook nog eens super snel.
08-09-2003, 13:46 | |
De 'tandenborsteltruc' wordt wel vaker gebruikt. Heb wel eens gehoord dat als je veel op deze manier masturbeert, je clit dusdanig ongevoelig kan worden dat je bijna niet meer met je vingers kunt klaarkomen.
Dus af en toe eens van methode wisselen. En ook voor jongens zijn er meerdere methoden; je kunt (over bijvoorbeeld een matras) schuren, sommige jongens kunnen -net als veel meiden - klaarkomen van de waterstralen uit de douche (mij nog nooit gelukt trouwens, hoewel het heel erg lekker en opwindend voelt en ik heel erg dichtbij een orgasme ben), je kunt 'm op verschillende manieren vastpakken, bewegen en/of knijpen, ... Anyway, als je maar op een een of andere manier wrijft - maar dat geldt voor de meeste meiden ook. Klaarkomen zonder fysieke stimulatie - zoals Sarah dat kan - zit er niet in voor jongens, helaas. Ik weet van meerdere vrouwen dat ze klaar kunnen komen zonder dat ze op hun intieme plekken worden aangeraakt, die kunnen ook een orgasme krijgen als je bijvoorbeeld hun nek of voorhoofd masseert
08-09-2003, 13:49 | ||
Citaat:
08-09-2003, 16:48 | ||
Citaat:
fak ja me 2
08-09-2003, 16:51 | ||
Citaat:
|
08-09-2003, 16:54 | ||
Citaat:
|