12-12-2003, 23:11 | |
Bij het meisje dat ik leuk vind, is het al genoeg als ze me gewoon aanraakt, als ze door m'n haren gaat. Ik weet het niet, als ik haar alleen aankijk, dan voel ik het al.
Twee vriendinnen van mij heel opgewonden gekregen laatst. Ik ken ze al 3 jaar, 'k ben op allebei verliefd geweest, nou niet meer, maar 'k vind ze nog allebei 2 van de mooiste meisjes die ik ken. Ze hebben allebei een vriendje, maar ze hebben bekend biseksueel te zijn. Één van hen heeft bekend met de ander gezoend en zelfs gevreeën te hebben. Allen een verhaal kan dus al voldoende zijn |
13-12-2003, 13:04 | |
Ik vraag me af of de topicstartster bedoelt te vragen hoe ze haar vriendje moet opwinden, of dat ze zich afvraagt hoe je een jongen die je wilt verleiden gek kunt krijgen?
Kijk, als het om je vriendje gaat is het makkelijk. Dat jij jij bent is al genoeg. En als het om verleiden gaat, hmm. Bedoel je verleiden voor de sport? Voor een sexrelatie? Of om een echte relatie mee te starten? |
13-12-2003, 14:19 | |
Om eerlijk te zijn, ik word absoluut niet opgewonden van de dingen die je beschrijft. Over het algemeen word ik zelden opgewonden, maar als ik opgewonden word, komt dat doordat de fantasie die ik heb enigszins aan de werkelijkheid beantwoordt, dat wil zeggen, de fantasie is reëel (of meer reëel dan andere minder reële dingen), of komt het door het algehele gedrag van een bepaalde persoon, bijvoorbeeld vrijzinnig, een met mij overeenkomstige kijk op bepaalde dingen in het leven, etc.
|
13-12-2003, 18:13 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
13-12-2003, 21:11 | |
geef mij iemand in een toga en ik val flauw .
Maar voor de allendaagse toga-loze meisjes: ze moeten de X factor hebben. Zolang ze zich maar niet extreem blond gedragen gelijk die "hihi's, wat bij je toch sterk" want dat is een afknapper tot en met
14-12-2003, 02:02 | |
parfum...
geloof het of niet, iedereen heeft EEN geur waarvan hij Superopgewonden wordt... voor sommigen is het vanille, voor anderen aardbei-geur (dit heb ik uit threads van andere fora die hier specifiek over gaan) voor mij is het een of ander parfum dat mijn ex op had (naam van ex voor bepaalde redenen niet gegeven, naam van parfum niet omdat ik het niet meer weet) best frustrerend als je bij de tandards zit en er komt een of andere oude vrouw binnen met DAT parfum op...
14-12-2003, 14:00 | |
Niet de parfum doet het, maar ieders eigen luchtje. Iedereen ruikt een beetje anders. Sommigen vind je al snel stinken, zelfs met parfum, anderen gaan alleen maar onweerstaanbaar ruiken als ze gezweet hebben na een flink eind met tegenwind. Of beter nog, na een stevig robbertje wrij worstelen tussen de lakens.
Mits dagelijks gedoucht stink je niet hoor, als je van jezelf al lekker ruikt. Dus alles camoufleren met die gore Axe ofzo....zonde! Milde iedere dag shampoo, dat verdraag ik nog. Of babyzeep. Verder komt er hier niets anders in huis! |
14-12-2003, 17:28 | |
Ik heb laatst een boek gekocht van LaVey en daarin staat er onder andere iets over "The Law of the Forbidden".
Hier zijn er een paar links daarover: http://members.tripod.com/~TheComple...ing/witch.html http://bewitchingbrimstone.deepestfe...lovemagic.html |
15-12-2003, 16:29 | ||
Citaat:
je gaat toch ni iemand, waarvan je denkt: hmmm... da kan wel iets worden later op de dag' als je er langs loopt in z'n ballen knijpen, ik bedoel... dan heb ik het wel gezien voor de rest van de dag *bvs dat knijpen 50 N oplevert* ontopic: onschuldig kijken is cute... heheheh... ook leuk, als je iets van jezelf aanraakt, dat je zelf niet doorhebt dat dat lichaamsdeel toch vrij intiem kan zijn...
15-12-2003, 17:40 | ||
Citaat:
|
15-12-2003, 19:00 | ||
Citaat:
Waar onwetende beginners en wanabe evil mensjes zich goed mee kunnen vermaken hoor .
16-12-2003, 08:28 | ||
Citaat:
maar zonder aanraken: als ik een meisje aankijk, en ze lach, slaat haar hoofd een beetje neer... en dan die blik van onder die wimpers... dat doet em helemaal |
16-12-2003, 09:42 | |
mmm zelf kijk ik ze altijd gewoon aan, en dan als ze trug kijken iets langer blijven kijken, beetje onschuldig lachen en dan je hoofd wegdraaien naar beneden of opzij en dan ergens naar staren wat niks voortsteld (blijf overigens nog ff dat lachje vast houden)... na even kijk je hem weer aan, niet te abrubt
en idd doen alsof je niet doorhebt dat jij jezelf met je nagels over je arm streelt, of ergens anders natuurlijk... dat is geloof ik zo'n beetje hoe ik het doe, het is eigk meer automatisme dus ik weet het niet precies... en vooral je ogen ook gebruiken, niet bang kijken ofzo... een beetje zelfvertrouwen uitstralen en toch een beetje verlegen
16-12-2003, 18:16 | |
bij mijn vriendje werkt het als we zoenen, als ik op een bepaalde manier kijk, of op mn lip bijt of langs mn lippen lik, als ik met mn haar speel, als ik zachtjes geil in zn oor fluister, en als ik lipgloss op heb.
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 23:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 01:04 |