Advertentie | |
|
05-01-2004, 20:06 | |
ik werd verliefd op mn vriend vanwege zn grappige glimlach, naar zijn uiterlijk verder heb ik amper gekeken, ik SMOLT van die glimlach! nu we 9 maanden verder zijn ben ik er achter dat dit niet de eerste de beste was, want onder die vele laagjes kleding die hij de bewuste avond aanhad schuilt een prachtlijf!!! en ja... de sex lijkt nu ook veel lekkerder
05-01-2004, 20:07 | ||
Citaat:
|
05-01-2004, 20:27 | |
Ik zou niet verliefd op een persoon kunnen worden als ik degen niet aantrekkelijk zou vinden. Zo simpel ligt het.
Ik vind mijn vriend nog steeds na bijna anderhalf jaar even aantrekkelijk als in het begin Dus ja ik denk dat het belangrijk is binnen een relatie.
05-01-2004, 22:03 | |
Er moet een zekere aantrekkingskracht zijn; uiterlijke (uitstraling etc) aantrekkingskracht, dat is bij iedereen zo, daarnaast moet 'r innerlijk ook een aantrekkinskracht zijn.
Alleen Zielen ontmoeten elkaar écht.
Laatst gewijzigd op 05-01-2004 om 22:05. |
05-01-2004, 22:14 | |
Aantrekkelijkheid is niet alleen het uiterlijk, ook de hele manier van doen, het karakter, de uitstraling etc..
Het gaat om het gehele plaatje en als je genoeg leuk vindt dan leer je de rest ook wel te waarderen. Juist die dingen die net iets anders zijn zorgen ervoor dat je die persoon leuk blijft vinden. Ik vergelijk het maar met top40 muziek. De deuntjes zijn heel catchy, je vindt ze heel mooi maar na een tijdje gaan ze al vervelen omdat het gewoon teveel binnen de verwachting valt (daarom vinden mensen ze zo snel leuk, complexere muziek moet je eerst vaker luisteren om het te snappen). Dit had ik met de band Lagwagon. Zij gebruiken offbeat drums die ik eerst verschrikkelijk vond maar nu vind ik het bloedmooi. Ik vond de rest van de instrumenten en de zang wel heel mooi en nu ben ik de drums ook gaan waarderen. |
05-01-2004, 22:34 | |
ik vind t zeker belangrijk dat mijn partner aantrekkelijk is. als dit niet zo is, ga ik dat na een tijdje ook echt zien en dan raak ik op hem afgeknapt.
ik vind mijn vriend na een jaar wat met hem te hebben gehad nog steeds aantrekkelijk en knap. hierdoor blijf ik hem super geweldig te vinden. hij heeft een bijna perfect innerlijk én is aantrekkelijk. zo raak ik gewoon niet op hem uitgekeken en kan ik weinig minpunten aan hem ontdekken. |
05-01-2004, 23:30 | |
Verwijderd
|
Uit de liefde ontstaat dat de ander aantrekkelijk wordt, ookal is diegene dat op het eerste gezicht niet.
Nou vond ik mn vriend vanaf het allereerste begin al superaantrekkelijk, maar dat was niet de reden dat ik op hem viel. Ik had zeg maar wel seksuele interesse voor hem, maar dat ik echt gevoelens kreeg was pas toen ik een avond echt met hem doorbracht en met hem praatte. Die *klik* die er toen was deed het em, niet zijn uiterlijk. We hebben nu 8 maanden iets en in die 8 maanden ben ik hem eigenlijk alleen maar aantrekkelijker en mooier gaan vinden, ik denk eerlijk gezegd niet dat dit minder zal worden. Tot nu toe alleen maar meer in ieder geval, naarmate de liefde groeit. |
06-01-2004, 08:24 | ||
Citaat:
|
06-01-2004, 10:34 | ||
Citaat:
|
06-01-2004, 14:14 | |
Verwijderd
|
Ik denk dat als je van je vriend(in) houdt, je diegene vanzelf aantrekkelijk of op z'n minst niet onaantrekkelijk vindt. Als je je vriend(in) onaantrekkelijk vindt, en je bent van onze leeftijd, dan vind ik niet dat je relatie nog goed genoeg is. Als je al jaren getrouwd bent en je vindt je man van 50 niet sexy meer, dan lijkt me dat niet zo'n grote ramp.
Als je je vriend(in) 'minder aantrekkelijk dan eerst' vindt dan is dat natuurlijk niet zo erg. |
06-01-2004, 14:21 | ||
Citaat:
Maar je mag natuurlijk ook uit alle macht de schoonheid van binnen gaan zoeken hoor. Even goede vrienden.
06-01-2004, 14:28 | ||
Citaat:
en je vraagt of het niet genoeg is als je van elkaar houdt; je zal toch echt aangetrokken moeten worden door een persoon voordat je 'verliefd' op hem/haar word en na verloop van tijd van hem/haar gaat houden.. |
06-01-2004, 14:33 | ||
Citaat:
Constant die begeerte voelen, constant iets moois moeten zien. Constant dat slaan, dat opdwepen, het groeien van verlangen. Telkens weer die impuls, die adrenaline die moet stromen. Telkens het hart dat moet pompen, telkens dat genot. Schoonheid is niet aan hen besteed, omdat zij het als een olifant die een bloemetje wil gaan bekijken in het voorbijgaan vertrappen. Schoonheid is niet aan hen besteed, omdat zij het stukmaken. Steeds meer willen zij en daarom ook is schoonheid niet aan hen besteed, omdat ze een steeds grotere schoonheid verlangen! Als iemand hier het psycholoogje uit wil gaan hangen, bedenk dan eerst eens goed welke gevoelens en motieven precies ten grondslag liggen aan het verlangen van een knappe partner. Dat zijn geen positieve zaken die goed voor ons zijn, nee dat zijn onzekerheid, angst en begeerte. Ik ben niet zo stom om te zeggen dat ik op dit moment vrij ben van die drie zaken, maar alleen al door te zoveel mogelijk handelen alsof ik er vrij van was, maak ik mij er vrij van. Waarom denk je dat ik op dit moment nog geen relatie heb? Ik respecteer een ander genoeg om niet uit onzekerheid, angst of begeerte een relatie met die persoon aan te gaan en haar daarmee stuk te maken. Nee, ik wacht liever totdat er iemand voorbijkomt waarvoor ik meteen een liefde voel die mij niet ingegeven is door die zaken, en dán vind ik de liefde van mijn leven, of ze er nou uitziet als Erica Terpstra of Naomi Campbell. |
06-01-2004, 14:36 | |
Verwijderd
|
'k vind het ook niet zo belangrijk.. tuurlijk kun je niet op iedereen verliefd worden, maar dat ligt echt niet alleen aan uiterlijk, dat ligt aan zoveel meer. Manier van doen, uitstraling, humor.. echt vanalles.
Ik zag gister nog Extreme Make-over.. de echtgenoot van zo'n vrouw die meedeed vond haar eerst heus wel mooi enzo, ookal vonden anderen dat misschien niet. Ze hadden samen een kind, hielden van elkaar. Vervolgens werd ze nogal "verbouwd" en zag ze er idd mooier uit, maar die man schrok een beetje.. (logisch ), hij wou weten of ze dezelfde persoon was gebleven. Daar gaat het toch uiteindelijk om.. als je ouder wordt dan word je er toch ook niet mooier op, misschien wel helemaal niet leuk meer om tegenaan te kijken. Waarom blijven die mensen dan toch bij elkaar? Omdat het ze niet boeit. Zij vinden elkaar sowieso wel mooi, want ze houden van elkaar. |
06-01-2004, 16:02 | ||
Citaat:
Het moet wel een heel perfecte persoon kwa innerlijk zijn als die echt heeel lelijk is. Hoe je het ook went of keert, als iemand vol puisten jou wil versieren, je kan niet meteen het innerlijk zien. Nu de moraalridder uithangen, maar ik betwijfel of jij niet heel makkelijk kiest uit twee met hetzelfde innerlijk en de ene knap en de ander een gedrocht, zelfs al is degene die lelijk is met een net ietsie betere humor ofso. |
06-01-2004, 18:29 | |
De meeste van mijn partners vond ik echt aantrekkelijk want eerlijk is eerlijk de eerste indruk is meestal het uiterlijk.
Van mijn huidige vriendje was de eerste indruk gelijk goed, vond hem ongelooflijk leuk en mooi. En natuurlijk voelde ik me seksueel aangetrokken. Ik denk ook dat dit nodig is voor een relatie.
06-01-2004, 19:22 | |
Verwijderd
|
Ik vind dat er wel een zekere seksuele aantrekkingskracht moet zijn. Sterker nog, volgens mij kan het helemaal geen goede relatie zijn zonder seksuele aantrekkingskracht. "Gatverrdamme! hij wil alweer zoenen."
Ik denk dat er altijd wel aantrekkingskracht zal blijven. Dat je even naar hem kijkt en denkt: rrrrr. |
06-01-2004, 19:28 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
06-01-2004, 20:08 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Kijk, dat je misschien minder snel verliefd wordt op iemand die je oerlelijk vindt, ok. Maar als je verliefd bént, vind je hem toch wel aantrekkelijk. Dan worden lelijke dingen soms zelfs interessant of mooi. |
06-01-2004, 20:17 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Stellen dat je alleen op iemands innerlijk verliefd kunt worden, ongeacht het uiterlijk, waarna het uiterlijk volledig irrelevant wordt, getuigt van krankzinnigheid, maar dat heeft Chimera genoeg onderstreept. |
06-01-2004, 21:03 | ||
Citaat:
Na een tijd is de aantrekkingskracht minder heftig als in het begin maar het blijf bestaan volgens mij. Als je lang met elkaar gaat dan is de spanning weg en toch blijft er een behoefte om met je partner sex te hebben ,tenzij de relatie niet goed verloopt natuurlijk.
07-01-2004, 08:40 | ||
Citaat:
07-01-2004, 11:22 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
enorm dom... Zo'n oppervlakkige kijk. Ben je veel gebruikt door jongens? Je zou het wel zeggen. ontopic: Op korte termijn gaat men voor uiterlijk, lange termijn innerlijk. Mensen die dus schreeuwen dat uiterlijk superbelangrijk is gaan niet echt voor een langdurige relatie, terwijl de mensen die voor het innerlijk gaan bij wijze van spreken voor altijd van die persoon willen houden. Voordeel bij het laatste is dat je die persoon automatisch mooi gaat vinden. |
Advertentie |
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Innerlijk of uiterlijk belangrijker? Verwijderd | 15 | 02-12-2015 07:34 | |
Liefde & Relatie |
Waarom vinden vrouwen en meisjes iemand met geld aantrekkelijker? supergirl#1 | 5 | 10-11-2009 08:33 | |
Liefde & Relatie |
Ik vind een meisje leuk cassieee | 15 | 04-11-2008 18:06 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd worden op iemand die je niet uiterlijk aantrekkelijk vind Ceridwen | 144 | 24-05-2007 22:06 | |
Liefde & Relatie |
[Relatie-Meter]Wat vinden jullie ervan? Jolt | 15 | 21-05-2005 23:46 | |
Liefde & Relatie |
Waarom is uiterlijk belangrijk? Evito | 84 | 27-05-2003 01:23 |