Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2006, 11:00
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Kutzooi ik heb nog steeds geen stem en het begint verdomde irritant te worden. Ik heb een dag bijna niet gepraat, dat hield niet, veel vitamine C ook niet. Ik weet het ook niet meer, maar ik hoop dat het snel over is...

Vandaag lekker uitgeslapen, straks lekker boodschappen doen en dan de stad in. Heerlijk niets en heerlijk ontspannen, was een zwaar weekje... maar nog niets vergeleken met de weken die nog komen gaan, maar daar ga ik nog niet aan denken, vandaag is het nog weekend en kan ik uitrusten ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Advertentie
Oud 14-10-2006, 11:29
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 14-10-2006, 11:31
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Redhair schreef op 14-10-2006 @ 03:43 :
Nog wat andere drugs voor binnenkort gehaald, toen weer met J. naar huis gegaan. Hij nam een pil, ik pep. We keken wat cabaret, lagen op de bank, zoenden, hij wilde verder, ik moest hem godverdomme weer teleurstellen. Ik was niet dronken, dus de alarmbellen rinkelden gewoon. Tering, hier kan ik hem echt aan kwijt raken. Kwam in een down moment, kreeg het koud, werd stil. Het laatste uur zo gezeten. Ik wil dat het verleden me met rust laat. Ik wil doen wat iedereen doet.
Denk je niet dat de alcohol uiteindelijk alleen nog maar meer kapot maakt? Als jij je zo verdoofd voelt van de alcohol dat je lichaam en gedachten niet meer protesteren, maar toegeven, komt de klap daarna niet nog harder dan? Als je weer nuchter bent en merkt dat je over je grens heen bent gegaan die er dan wel weer is? Want er gaan niet voor niks steeds alarmbellen rinkelen en ik vraag me af of het slim is die met alcohol te onderdrukken.

Ik veroordeel je niet ofzo, ben alleen benieuwd of je daar al over nagedacht hebt.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 14-10-2006, 11:56
Orpheus
Orpheus is offline
Dit is dus echt niet leuk meer.

Normaal ging ik in het weekend naar mijn geliefde, maar dit weekend ben ik niet gegaan; omdat mijn ouders het zo 'jammer vinden dat we je nooit meer zien'.

Dus. Nu zit ik op mijn kamer bij te komen van de grootste scheldtirade die ik ooit over me heen heb gekregen.

Life ain't fair- en zo.
__________________
Naamloos kun je niet schuilen// Het pseudoniem is gelogen vandaag.
Oud 14-10-2006, 11:58
Verwijderd
Gisteravond weer een oldskool feestje gehad, heerlijk, met iedereen die in andere steden woont er weer bij
En toen lekker in zijn armen slapen. Zometeen voetballen.
Jaaa alles is fijn <3
Oud 14-10-2006, 12:25
Nganon
Avatar van Nganon
Nganon is offline
Kutkutkutkut. Het zal allemaal wel.
Geloof ik je?
__________________
Fuck reality.
Oud 14-10-2006, 12:47
Lisette Smink
Lisette Smink is offline
Oeh, meneer de Achterdocht weer in de bocht. Erg leuk zo'n vriendje die zo achterdochtig is. Maarja, goed.. Het zal wel.

Pff, zometeen verjaardag en ik ben zó ontzettend moe! Maar vroeg naar bed als ik morgen vroeg weer moet werken...
__________________
Ik geef het op.
Oud 14-10-2006, 13:03
Redhair
Redhair is offline
Moon, gefeliciteerd meis, ik hoop dat je een leuke dag hebt, je verdient het!

Theemuts, daar heb ik zeker over nagedacht. Ik heb er spijt van dat ik een poosje geleden niet verder ben gegaan toen ik dronken was. Toen stopte ik op het punt waar ik altijd stop, omdat ik bang was voor spijt. Ja, die kreeg ik dus. Want ik wil het echt.

On
Haha, de rollen zijn omgedraaid, wtf. Sprak J. vanmorgen op msn, hij vroeg of ik nog wat van de pep had. Wat op zijn spiegel zat was op, hij was lam door de pillen en kristallen van vannacht maar wilde niet gaan slapen. Ik kon het natuurlijk heel kinderachtig gaan weigeren, hij wilde tenslotte stoppen, maar goed, dat stoppen duurt misschien maar vijf dagen. Dus weer daar heen gegaan, pff wat is hij toch lief en knap, ondanks het bleke ingevallen koppie wat hij weer had.
Ik heb vanmorgen van acht tot elf geslapen, voel me uitgerust, want had niet verwacht te kunnen slapen. Vanavond komt D. hier, vannacht waarschijnlijk weer samen naar de kroeg. Whoei.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 14-10-2006, 13:19
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik weet niet, maar Redhair. Als ik berichtjes van jou lees zoals de bovenstaande krijg ik altijd een glimlach op m'n gezicht.
Oud 14-10-2006, 13:41
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
week vakantie
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 14-10-2006, 14:10
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Morgen naar hem, maar ik wil nu! Mja, nog even geduld hebben dan maar he
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 14-10-2006, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 14-10-2006 @ 12:00 :
Kutzooi ik heb nog steeds geen stem en het begint verdomde irritant te worden. Ik heb een dag bijna niet gepraat, dat hield niet, veel vitamine C ook niet. Ik weet het ook niet meer
Zo iets duurt vaak ook wel even.
Oud 14-10-2006, 14:46
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Whah, ik ben klaar met leren! *trots* Nu hoef ik morgen in de trein alleen nog maar Geschiedenis en dat kan nooit moeilijk zijn.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 14-10-2006, 14:55
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
ik heb een vette telefoon <3
nokia N70 <333
Abonnement net verlengt..
hihihihi &hearts;
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 14-10-2006, 16:11
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Na iedere nieuwe motivatie en positiviteit sla ik altijd weer even door...

Blijkbaar hunkert mijn lichaam zo erg naar alles wat ik haar verbied, dat ze het zodra ik mezelf weer wat ga toestaan er ook echt meteen van neemt.

Voel me een beetje vol nu, maar ik relativeer. Straks toch gewoon wat avondeten fixen en gewoon weer verder gaan. Ja, het was veel. Veel te vies-vet-veel.. Maar het gaat wel over. Gewicht bepaalt mijn geluk niet, dat mag gewoon niet.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 14-10-2006, 16:32
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 14-10-2006 @ 15:55 :
ik heb een vette telefoon <3
nokia N70 <333
Abonnement net verlengt..
hihihihi &hearts;
en je 'oude' dan?
Oud 14-10-2006, 17:39
Verwijderd
Whaha, we zijn gewoon door naar de halve finales van Brabant (Clash of the Coverbands). Gaaaaaaf. (L)
Oud 14-10-2006, 17:48
laura
Avatar van laura
laura is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 14-10-2006 @ 18:39 :
Whaha, we zijn gewoon door naar de halve finales van Brabant (Clash of the Coverbands). Gaaaaaaf. (L)
cool!
__________________
..ja..
Oud 14-10-2006, 18:20
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
klote
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 14-10-2006, 18:36
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik heb een nieuwe telefoon!!!

voor m'n P en m'n verjaardag! Echt blij mee .

En verder waarschijnlijk met oud&nieuw naar Egypte, lekker in de zon, snorkelen, uitrusten, prima ...

En nu en morgen maar hard studeren, want geen flikker gedaan vandaag en moet nog wel veel doen vandaag...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 14-10-2006, 18:48
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
toch proficiat, moon
Oud 14-10-2006, 19:32
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
nog een uurtje.. mag (moet) ik weer naar mn werk..
*gaap*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 14-10-2006, 21:20
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
K ben net bij mijn oma geweest. Mijn oom was jarig dus zijn we op visite geweest enzo.

Ik vind mijn oma eigenlijk zielig. Ik kan me niet voorstellen hoe het is als je een vreemde bent in een wereld die ooit aan je voeten lag. Het is zo oneerlijk, mensen sterven aan kanker in de bloei van hun leven, terwijl mensen van wie het allemaal niet meer hoeft 90 worden ofzo. Ik denk eigenlijk dat haar 'tijd' er al zou moeten zijn. Ik vind het zo vreselijk voor haar. Ze vroeg vanavond of haar vader nog zou komen. Ze is 87 en haar vader is al heel erg lang dood. Soms zegt ze hardop tegen zichzelf 'oh, pappa toch..'. En ze praat 's avonds tegen de foto van haar wijlen man. Ze wenst hem weltrusten. Ze kan gewoon niets zelf meer. Ze moest van het appartement waar ze jarenlang heeft gewoond naar een tehuis in Bilthoven. Op het ergste moment had ze 2 rustpauzes nodig om van haar stoel in de woonkamer naar de wc te lopen. Ze viel constant.

En nou krijgt ze overal pijntjes enzo en dan moet ze medicijnen slikken en ze zegt dat de zusters in het tehuis ook niets uitvoeren. Ze neemt het ze kwalijk dat ze niet meer bij haar man in huis woont, denk ik. En ons misschien ook wel, hoewel ze dat nooit zou zeggen..

Jaja, het was reuze gezellig vanavond..
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 14-10-2006, 21:41
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Mja.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 14-10-2006, 22:40
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik voel me klote
en wou dat ik veel vrienden had
en ik heb nare gedachtes
en jankbuien
kortom geweldig
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 14-10-2006, 22:55
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Waarom laat iedereen me in de steek. Juist altijd als ik het echt heel moeilijk heb?
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 15-10-2006, 01:03
Verwijderd
lollerdebol
en zo ook geen last meer van mn stalkster. oef.

o en ik ben een engerd!
ik hoor het van de vierde persoon dus 't zal ook wel zo zijn :boe roept:
Oud 15-10-2006, 05:09
Redhair
Redhair is offline
Vanmiddag weer zombietje gespeeld. Was wazig, in mezelf, apatisch. Pas toen ik bij het avondeten wat at kwam ik tot leven en het eten bleef binnen.
D. kwam, ze wilde pillen proberen, maar omdat we sowieso naar de kroeg wilden, had ze liever pep. Oke, probeer maar eens hoe fantastisch het is, ga maar kokhalzen van de smaak. Buiten dat vond ze het geweldig. Mooi, maar verder krijg je niet meer van me. Je weet nu hoe leuk het is, inclusief kokhalzen en straks kom je er achter hoe brak je je voelt.
In de kroeg was de sfeer anders. Er waren veel onbekende mensen, van de vaste bezoekers miste de helft. Ik begroette R. en F. achter de bar, op weg naar de dansvloer kwam ik de rest tegen. Op de dansvloer was het stampvol. Ik keek of ik bekenden zag, mijn oog viel op een bos krullen. Holy shit, B. was er weer. Ik wurmde me door de dansende massa heen, hij had mij ook gezien en kwam mijn richting om. Omhelzing, kussen op de wangen, wat fijn om hem te zien. Mijn god, hij straalde, zag er zo gezond uit, was dit de junk die ik in februari weer aan de pep hielp? Die uit de afkickkliniek kwam en een paar weken later weer met mij ging snuiven? Al acht maanden clean. Geen alcohol, geen nicotine, geen pep, niks meer, alleen een brok energie en levenslust.
Hij was er ook weer, gaf me enthousiast een knuffel. Toen D. en ik later aan de bar stonden kwam hij er bij staan en fluisterde in mijn oor dat ik sexy ben en hij ervan baalt dat ik een vriendje heb. Hij is echt niets veranderd, nog altijd de charmante jongen met bambi ogen, gelukkig val ik niet meer voor die ogen.

En nu klaarwakker, ook niet wazig, maar ga zo wel op bed liggen denk ik. Die slaap die ik nodig heb komt vanzelf wel.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 15-10-2006, 09:56
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Redhair schreef op 15-10-2006 @ 06:09 :
.
D. kwam, ze wilde pillen proberen, maar omdat we sowieso naar de kroeg wilden, had ze liever pep. Oke, probeer maar eens hoe fantastisch het is, ga maar kokhalzen van de smaak. Buiten dat vond ze het geweldig.
Oud 15-10-2006, 10:28
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ooh ik ben brak. Maar vannacht was zo leuk! Half verdoofd van de drank uitgegaan met een grote groep en daar helemaal losgegaan. De helft kwam natuurlijk weer niet binnen ("id vergeten"), maar zonder hen was het ook super. Overal mensen, dansend en lachend. Zo vrolijk! Omg, en m'n schattige kijk-jongen was er ook weer. Hij is zo mooi. <3 Hij mocht gister ook een paar plaatjes draaien en ik stond steeds stiekem naar hem te kijken. Volgens mij keek hij ook de hele nacht door af en toe naar mijn kant en één keer glimlachte ik terug. Oh, hij is zo leuk! Maar vast ook zo onbereikbaar en ik durf toch nooit op hem af te stappen. Hij heeft vast al een vriendin.
Oud 15-10-2006, 10:36
Jones
@ duivelaartje:

Eigenlijk gaat alles best wel goed. Ik zou wat meer zin in m'n studie willen hebben en wat minder algemene interesse in alles zodat ik me wat beter zou kunnen focussen op technisch-maatschappelijke-bestuurlijke problemen
Oud 15-10-2006, 11:40
fractuur
fractuur is offline
*(&#(^&$#
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 15-10-2006, 11:41
Bob der Bär
Avatar van Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Citaat:
fractuur schreef op 15-10-2006 @ 12:40 :
*(&#(^&$#
?

OT: Studie-ontwijkend gedrag
Oud 15-10-2006, 11:44
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Bob der Bär schreef op 15-10-2006 @ 12:41 :
?

OT: Studie-ontwijkend gedrag
Mijn ouders weer.

Ik heb zelf de limiet voor een kamer op twee maanden gesteld, moet te halen zijn. Als niet dan pak ik mijn spullen en ga wel bij een vriendin wonen ofzo.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 15-10-2006, 11:52
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Moon: nog gefeliciteerd!!

OT: Zo, werken vrijdagavond ging onverwacht supergoed. Had van te voren een energiepilletje genomen en voelde me al snel opknappen. M'n broer moest ook werken, er was geen bedrijfsleider dus de sfeer was superleuk. Mijn ouders waren kwamen eten, en ik heb twee wijken gelopen. Het was echt heel tof en ik deed het echt super, al zeg ik het zelf.

Gisteren naar theaterschool geweest. Heb over mijn mama enz verteld aan m'n docent en nou mag ik gelukkig volgende week mijn monoloog doen. Verder was het een leuke les waarin ik veel complimenten kreeg. Daarna met L. afgesproken in de stad, eindelijk elkaar weer gezien na ongeveer 6 weken! Het was supergezellig, heb echt genoten en héérlijk kunnen praten. Gelukkig vallen onze herfstvakanties samen en kunnen we dan weer afspreken.. Toen ik 's avonds thuiskwam meteen door naar het feestje van mijn oppaskindje. Daar begon het moeilijk, ik moest hem helpen met zijn lego maar hij werd steeds afgeleid, vond het zó ontzettend moeilijk, en ik vond het moeilijk om dat te zien en hem steeds weer te stimuleren het zelf te doen, en de problemen niet door mij te laten oplossen. Uit zijn onderzoeksrapport van Altrecht kwam inderdaad ook het probleem met de aandacht vasthouden en snel afgeleid zijn..

's Avonds toen alleen het oudste kindje nog op was, werd het wel heel erg gezellig, heerlijk tot laat zitten borrelen in de tuin en ontzettend gelachen. Ben uiteindelijk niet meer naar J. gegaan, had geen zin meer in 't feestje en het is goed dat ik lekker naar bed ben gegaan en vanochtend lekker heb uitgeslapen.

Ga nu maar eens inpakken, want morgen om half negen 's ochtends vertrekken we naar Berlijn! Heb er aan de ene kant heel erge zin in, aan de andere kant ben ik benieuwd hoe dat met J. zal gaan, een hele week op elkaars lip.. Ach, het word vast heel erg leuk, vooral het Duits spreken met het gastgezin, waar J. en ik beide niets van kunnen. Ook wel beetje bang voor te veel alcohol drinken, aangezien we niets van drugs mee kunnen nemen en J. daar nogal op gericht is. Nou ja, ik ken mijn grenzen wel, ik ben sterk genoeg om nee te zeggen, dat weet ik. Nu alleen J. nog, ik heb haar vaak genoeg boven de wc-pot zien hangen.. Toch heb ik er wel héél erge zin in!!!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 15-10-2006, 12:02
moon
Avatar van moon
moon is offline
Bedankt voor alle felicitaties!!!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 15-10-2006, 12:04
Verwijderd
ik ben gelukkig
Oud 15-10-2006, 12:16
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
chaos, heb zin om weer lekker in oude patronen te vervallen maar kan niet want moet over een week op vakantie en dan heb ik dan oorlog..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 15-10-2006, 12:18
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
verrot
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 15-10-2006, 12:20
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 14-10-2006 @ 23:55 :
Waarom laat iedereen me in de steek. Juist altijd als ik het echt heel moeilijk heb?
je post raakt me, tis zo een bekend gevoel... *knuffel* hoop dat het wat beter met je gaat...
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 15-10-2006, 12:40
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Het had zo'n mooie avond kunnen zijn.. En op zich was het ook wel gezellig, maar ik had zoveel willen vertellen. Alleen daar kreeg ik de kans niet voor.. Of durfde ik gewoon niet? Verzin ik telkens andere redenen om het er maar niet over te hebben? En ik zou het er wel graag over willen hebben, maar dan moet zíj het gesprek beginnen, want ik durf dat niet. En dat doet ze niet, natuurlijk niet, zo belangrijk ben ik immers niet.
Oud 15-10-2006, 12:49
Verwijderd
blus brothers

hit the road jack, and don't you come back no more

<3
Oud 15-10-2006, 12:57
Verwijderd
Doe eens een keer alsof je GEVOELENS hebt! ARGH!
Oud 15-10-2006, 13:13
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
500
__________________
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het grote Lucht je Hart topic #73
Cherry Springs
498 24-10-2006 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06.