Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2006, 10:27
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Maanmeisje schreef op 14-09-2006 @ 22:24 :
Was ik hier maar nooit aan begonnen....
Ik vind het juist heel knap dat je deze stap durft te nemen.. Ik heb zelf ook die stap genomen, en het wordt zwaar maar uiteindelijk is het zo goedgeweest voor mij.
je vrienden zul je inderdaad minder zien, en het contact zal ook veranrderen (waarschijnlijk) Maar echte vrienden die gaan niet bij je weg, dat heb ik ook ervaren tijdens mijn opname.

Mag ik vragen waar je opgenomen wordt?
Advertentie
Oud 15-09-2006, 10:51
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik voel me goed . Heerlijk. Moeheid is even op de achtergrond. Heb lekker uitgeslapen en vanmorgen lekker niets gedaan aan studie. Vandaag even niet. Morgenochtend ga ik die 2 opdrachten wel maken die ik steeds zo uitstel. Komt goed. Nu even ontspannen. Drukke, stressvolle week achter de rug. En dan mag ik wel ff rustig aan doen een dagje. Heb zo nog wel lang college en practicum, ben ook laat thuis, maar dan nog. Dan lekker eten en op de bank...

Die training gister heeft me zoveel energie gegeven. Eindelijk was ik niet meer zo onzeker of ik wel goed genoeg was. Eindelijk niet, geen druk, nou ja, wel druk, maar het werkte positief uit. Aan de ene kant is het natuurlijk goed dat ik me door kleine dingen goed kan voelen, maar de negatieve kant is toch ook, dat dan kleine dingetjes waar ik me druk om maak, me minder goed kunnen laten voelen. Hopelijk heb ik dit zaterdag in m'n hoofd, hopelijk gaat het dan weer eens lekker, zoals vorig jaar. Ik laat me gekmaken en onzeker maken door m'n coach en dat moet ik niet doen. Gewoon goed nadenken en zelfvertrouwen uitstralen, dan gaat het helemaal goedkomen .

Verder is het fijn dat ik volgende week niets heb. Althans, dat is niet waar natuurlijk, maar, niet elke avond. Heb dinsdag wel sollicitatie, maar dat is heel dubbel gevoel. Woensdag lekker hele dag op het veld. Schoolkorfbal, allemaal kleine kindjes . Ik heb gezegd dat ik wel wil helpen bij de échte kinderen , maar ja, kinderen van 8 zijn natuurlijk ook echt kinderen , maar ik wil gewoon niet van die mini's, gewoon kinderen waar ik iets mee kan, wat ouder zeg maar... En verder die week niets, alleen nog trainen, maar dat is prima.

Alleen maandag lichamelijk onderzoek met m'n nieuwe groepje, die ik nogn ooit gezien heb. Gelukkig kan ik met een vriendin van me, maar toch. Je moet die mensen gaan vertrouwen, terwijl er totaal geen band is... hopelijk valt het allemaal mee...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 15-09-2006, 11:58
♪
♪ is offline
Verdorie. Heb dan verdomme het lef om te zeggen wat je wilt. Om te zeggen dat je mij niet meer moet en als dat wel zo is; laat dat dan merken. Wees eens eerlijk als je dat lukt. Als het zo moet, hoeft het voor mij niet meer, zéker niet. Ik ben er op deze manier klaar mee...

Verder gaat het goed, vandaag een huiswerkdag en ik heb al wat gedaan. Niet veel, maar iig iets. Straks ga ik verder, maar nu eerst even eten enz.
Morgen eerst nog werken en dan naar vriendlief. Whoohoo.
Oud 15-09-2006, 12:26
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
gatver.. hongeraanvallen (net gegeten nog/weer honger) zucht
nu mn pa halen en dan maar weer niets doen voel me nog steeds zwaar klote
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 15-09-2006, 12:40
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
ze is weer bij me. Als vanouds. Heerlijk .

Zometeen samen naar het graf, zal wel moeilijk worden. Maar ze staat in elk geval naast me
Oud 15-09-2006, 12:56
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik wil duizend nieuwe kleren en nieuwe schoenen en een winterjas en een spijkerbroek en alles maar ik heb niet genoeg geld.

Anyway, overovermorgen op werkweek naar Berlijn. Jammer genoeg met mijn eigen klas, die voor het overgrote gedeelte vervelend is, want Berlijn vind ik wel echt leuk. Dus ik heb er wel zin in, ik hoop dat mijn oude lerares Duits niet tè enthousiast doet en niet tè leerlingerig want dat is ongelooflijk irritant. Maar het zal wel goedkomen.

En ik moet. Móét.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 15-09-2006, 13:32
Verwijderd
liefdeliefdeliefdeliefdeliefdeliefde x1000000
Oud 15-09-2006, 14:03
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
vanovhtrend gesprek gehad met mijn ouders en het riagg/gelderse roos... als alles goed gata mag ik in de loop van volgende week wel weer naar school toe. Als ik goede afspraken daar maak, ik mag dan waarschijnlijk niet meer alleen lopen daar enzo.. dus als ik naar de wc zou moeten tijdens een les zou er iemand mee moeten... om het maar positief te houden: dat zou nog best gezellig kunnen zijn. Maarja ik wil mijn vrijheid ook weer terug maar ik snap dat ik die terig moet verdienen.

Opname is gelukkgi nog niet nodig. krijg wel intensievere hulp ik word ingeschreven voor deeltijdopname en dat is 2 of 3 dagen in de week... maar dat kan nog 2 maanden duren en tot die tijd gewoon 1 keer per week 1 uur een gesprek met een psycholoog... en gelukkigniet mijn oude ik krijg nu een andere
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 15-09-2006, 14:04
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik ben echt blij met mijn nieuwe mentor! Volgens mij wordt dat nog wel een goed gesprek dit jaar.

Arme cavia, word nou toch eens beter
Oud 15-09-2006, 15:28
Mariekje*
Mariekje* is offline
Lieverd, neem asjeblieft eens op... *traan*
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 15-09-2006, 16:19
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik wil dit niet.. ik kan dit niet
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 15-09-2006, 17:10
Saarah
Saarah is offline
Ik ga me dit weekend in de tijd dat ik heb, helemaal op mijn schoolwerk (proberen te) storten.

En ons afspraakje gaat nog door, gelukkig. Oh god ik ben zo verliefd op hem. En het is zo verkeerd allemaal. Maar het is ook al zo lang bezig... Hoe moeilijk is het nu wel niet om er nog mee te stoppen.

Laatst gewijzigd op 15-09-2006 om 17:32.
Oud 15-09-2006, 17:13
moon
Avatar van moon
moon is offline
stressssss ik ga maandag voorgesteld worden aan dat autistishe meisje, mijn vrijwilligerswerk! Wat moet ik zeggen?iemand enig idee?
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 15-09-2006, 17:14
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik wou dat ik in die boom had gezeten. Ik wou dat ik dat niet wou. En ook weer wel.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 15-09-2006, 17:32
Saarah
Saarah is offline
Oh en nog iets: ik geloof dat ik een heel goede toets wiskunde heb gedaan! Als hij toch niet goed blijkt te zijn, weet ik het ook niet meer!
Oud 15-09-2006, 17:32
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
moon schreef op 15-09-2006 @ 18:13 :
stressssss ik ga maandag voorgesteld worden aan dat autistishe meisje, mijn vrijwilligerswerk! Wat moet ik zeggen?iemand enig idee?
Da's moeilijk... Is ze zwaar autistisch, of heeft ze een lichte vorm?
Oud 15-09-2006, 17:40
Redhair
Redhair is offline
Heb echt een leuke klasgenoot, heel vette jongen, we hebben de hele dag met elkaar opgetrokken op school, was leuk.

J.reageert, net als gister, niet op msn.

Ik voel me klote.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 15-09-2006, 17:58
Verwijderd
Ik voel me beter de laatste tijd =) , ik heb namelijk in een periode gezeten vorig jaar dat ik helemaal de draad kwijt was, en dat ik niet wist wat ik moest beginnen met mezelf. Gelukkig voel ik me nu op en top =)
Oud 15-09-2006, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 07-09-2006 @ 21:32 :
Pfff, ik ben moe en stoned en blij en verliefd en bang en wil dood en wil naar J. en wil slapen en wil pep en wil met D. aan de ijssel zitten en wil op kamers en wil huilen en wil kind zijn en wil geen ellende kennen en wil niet achtervolgd worden door het verleden en wil normaal kunnen leven, normaal kunnen eten maar wel drugs wil pep.
Kortom, even helemaal fucked up in mijn hoofd.
er is een ding waar je niet aan moet denken en dat is de dóod. Vergeet even alle problemen, en probeer positief te denken aan de toekomst. Drúgs helpen je problemen niet weg te kropen.
( ik weet, misschien makkelijk gezegt, maar denk er eens over)
Oud 15-09-2006, 18:11
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
tuurlijk joh.. nee had gewoon 1 dagje geen energie.. en heb maar een weekje in een depressie gezeten..
nee joh het gaat super nu.. ik ben actief en heb er weer zin in
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 15-09-2006, 19:13
Perikles
Perikles is offline
And I'll look out the window, making jokes about the way things are. Nu het mooi zou kunnen worden, wordt het moeilijk. Het doet pijn, terwijl niemand heeft gezegd dat het daar tijd voor is.
Oud 15-09-2006, 19:17
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Ik ben thuis! En de VH is nog steeds leuk! Alleen heb ik nu toneel lessen en dat is eng
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 15-09-2006, 19:24
Perikles
Perikles is offline
And I'll look out the window, making jokes about the way things are. Nu het mooi zou kunnen worden, wordt het moeilijk. Het doet pijn, terwijl niemand heeft gezegd dat het daar tijd voor is.
Oud 15-09-2006, 19:45
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
hmmm
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 15-09-2006, 20:04
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Op en neer..op en neer.

"Je komt zo down over vandaag...zo.. niet echt vrolijk".

En dat terwijl ik zo mijn best aan het doen was enthousiast over school te vertellen.

"Wat is er met je?"

Ja. En dat vraag je vijf minuten voor je weg moet en dan verwacht je dat ik antwoord geef?

Ik weet wat leegte is. Ik weet wat onbegrip is. Ik weet wat innerlijke tweestrijd en verscheurdheid is. Ik weet wat eenzaamheid is.

Maar ik weet ook wat geluk is. Wat oprechte vrolijkheid is, die kriebelt van binnen. Ik weet wat liefde is. Ik weet wat hoop is en wat verlangen is. Ik weet wat geloof is en ik weet wat leven is.

Beide ervaar ik, op en neer..op en neer. Het gaat door, en door, en door. Ik huil en lach, en huil. En lach, totdat ik weer huilen moet. Overgevoelig, angstig, enthousiast en gemotiveerd. Er zijn zoveel woorden die zoveel toestanden beschrijven, en allemaal lijk ik ze te kennen.

Ik neem er nu even allemaal afstand van. Ik wil nu gewoon even Zijn. Zonder denken, zonder voelen. Even tv kijken, slapen.. en morgen mag het allemaal weer verder gaan.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 15-09-2006, 20:13
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb het de hele dag al zó verschrikkelijk benauwd, echt niet leuk meer gewoon, en ik reageer ook niet op die medicijnen Ik kan gewoon niet meer doen dan me rustig houden en doen wat goed voelt. Gelukkig is het vrijdagavond en had ik niet meer plannen. En ik kan pas over twee weken naar de longarts
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-09-2006, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 15-09-2006 @ 21:04 :
*knip*
Dat klinkt mij wel heel erg bekend in de oren
Oud 15-09-2006, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Cobalt schreef op 15-09-2006 @ 21:20 :
Dat klinkt mij wel heel erg bekend in de oren
mij ook
Oud 15-09-2006, 20:25
Verwijderd
De onrust is een stuk minder, dat is fijn. Ik weet alleen niet of ik zal gaan of niet. Ik denk het wel. Of niet.
Oud 15-09-2006, 20:35
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
t*ring wat een kutgroepje op school. Hebben we informatiedagen over SPH, MWD en CMV, en dan mag je je per groepje maar in 1 workshop invullen. Had ik dat met 2 andere meisjes gedaan, heeft de rest van de groep zich daarna gewoon op onze plaatsen ingevuld enzo hallo, dat was vorige week ook al, en ik heb geen zin om voor hun naar een workshop/college te gaan die me compleet oninteressant lijkt. Maandag gaan we het met z'n allen bespreken, ben benieuwd . De samenwerking is gewoon echt kut bij ons!

Verder, hij is terug en hij smste meteen.. ik twijfel wel heel erg, want hij is 27 en tja, ik weet ook niet of ik geen vrijgezel meer wil zijn er zijn nog zoveel leuke jongens ik twijfel of niet te leuk is om te laten gaan. Maarja, ik bedenk me nu dat er maar op 1 manier achter kan komen, en dat is door echt iets met hem af te spreken.. vind het toch wel eng eigenlijk maar das alleen omdat hij 27 is en heel volwassen natuurlijk en ik met m'n 17 jaar heb natuurlijk veel minder levenservaring dan hem.. pff ik weet het niet meer! ik wil verdorie heel hard tegen mezelf schreeuwen: HALLO TWIJFEL EENS NIET ZO EN MAAK VERDORIE EEN KEUZE! NU!

Laatst gewijzigd op 15-09-2006 om 21:09.
Oud 15-09-2006, 20:52
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Oke, ik heb buikpijn en ik moet slapen en mijn verjaardag was niet bijzonder boeiend. Ach, waarom zou het ook, vriendin nog wel langsgekomen . Hopelijk gaat zondag goed.

Het zou misschien beter zijn als we niet zo...waren. Ik weet het niet meer zo goed met hem, maar dat heb ik toch al zo lang.
Oud 15-09-2006, 20:54
Verwijderd
Ik ga niet. Het is maar goed zo. Ze doen het maar zonder me.
Oud 15-09-2006, 21:11
kroot
kroot is offline
ik heb tot 1 uur in mijn bed gelegen. Toen ben ik gaan werken, sjeses zeg wat was het druk in de winkel. Maar tada ik heb wel een saxofoon verkocht! En nu ben ik niet blij en moe en ik heb het warm. Ik wil trouwens ook weten hoeveel belasting je moet betalen over een wajong uitkering. Iemand een idee?
Oud 15-09-2006, 21:15
Verwijderd
Ik voel me echt misselijk ewn die plekken waar ze geprikt hebben doen toch zo veel pijn... ik voel mij alleen....is een arm om me heen écht te véél gevraagd
Oud 15-09-2006, 21:17
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Vandaag is een downertje.

Eerste werkcollege gehad. So hé... nog nooit zo gedemotiveerd uit een college gekomen. Echt zo'n "wat doe ik op deze opleiding"-moment. Nee wacht, een "wat doe ik op de universiteit"-moment. En dat houdt vast nog wel even aan.

En ik had hoofdpijn en was volledig uitgeput toen ik thuis kwam.
Oud 15-09-2006, 21:21
Verwijderd
Man ik eet echt té veel. Wel gezond, maar te veel. Heb ook steeds zo'n honger, energie nodig dus ik moet wel. Maar toch raar, en een beetje opletten blijven.
En ik houd van goede vrienden, ook al zijn ze ver weg. Hmm, ik is best blij vandaag.
Oud 15-09-2006, 21:29
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Soms mis ik 't zo...

*heeft weer zo'n avondje*
Oud 15-09-2006, 21:53
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
T leven kan best eenzaam zijn, soms. Of het kan eenzaam voelen terwijl je dat niet bent.
Je wilt alleen zijn, maar als je dat dan eenmaal bent voel je, je alsnog niet happy. WAT WIL IK NOU?
ookal zou ik nu onder de mensen zijn, ik voel me alleen.

En ik zag de cassiere heus wel kijken, en dan uit schrik mijn geld vergeten terug te geven.
Oud 15-09-2006, 22:12
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Queasy schreef op 15-09-2006 @ 19:01 :
er is een ding waar je niet aan moet denken en dat is de dóod. Vergeet even alle problemen, en probeer positief te denken aan de toekomst. Drúgs helpen je problemen niet weg te kropen.
( ik weet, misschien makkelijk gezegt, maar denk er eens over)
Ik denk er vaak genoeg over na. Weet dat drugs uitstellen is, niet oplossen. Maar ik weet ook hoe fijn uitstellen is, dat is het probleem.

Bij J. geweest. Hij was in een melige bui, ik alleen maar moe. Vond het wel heel fijn bij hem te zijn, maar mijn bui werkte niet mee. Nu weer alleen. Ben ik blij om maar ook weer niet. Weekend. Ik ga liever naar school, mezelf helemaal uitputten, maar ik doe dan tenminste iets.
Dan gaan de dagen sneller voorbij, dan stopt het aftellen. Hoe ziek, aftellen tot je weer pep mag. Junk.

Gelukkig is M. gister bij J. geweest en komt hij morgen weer. Hij redt het wel, het komt wel weer goed met hem.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 15-09-2006, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 15-09-2006 @ 23:12 :
knip
wat ik mij afvroeg: is het de bedoeling dat jij over die tijd helemaal clean bent en afgekicked of mag je dan weer beginnen?


ot:
fijne avond met Q. gehad, met vriendje gaat het goed. Hij was bezorgt, heel schattig.
Oud 15-09-2006, 22:24
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
ik ben zoooo moe
snel maar eens mijn bedje opzoeken
Oud 15-09-2006, 22:27
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Anneka schreef op 15-09-2006 @ 23:21 :
wat ik mij afvroeg: is het de bedoeling dat jij over die tijd helemaal clean bent en afgekicked of mag je dan weer beginnen?
Dan is mijn medicijnenkuur afgelopen, 'mag' ik dus weer speed gebruiken. Vrienden zien me liever clean, omdat ik dan toch al een poos niet gebruikt hebt, kan ik net zo goed er af blijven.
Maar dat zit er dus niet in.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 15-09-2006, 22:30
Verwijderd
wat een klootvioolen die Hockeyheren!!!!!! twed KUT WK'S dit jaar godverdegodver!!! zo moest er ook ff uit
Oud 15-09-2006, 23:01
Verwijderd
het leven valt me zwaar in al z'n facetten op dit moment
Oud 15-09-2006, 23:37
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
De invloed van de biertjes die ik gehad heb is wel te merken.
__________________
Chaos unleashed..
Oud 16-09-2006, 00:22
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik wou dat m'n hondje beter werd.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart Topic # 70
Hawahaai
495 26-09-2006 08:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43.