Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2010, 15:10
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik kwam vanochtend om 10:15u ()mijn bed uit en ik heb echt het gevoel belachelijk uitgeslapen te hebben
Dat is ook uitslapen

Ik heb een nieuwe mp3speler
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2010, 08:13
Verwijderd
Soms ben ik op een vrije dag vroeg wakker, zoals vandaag. Dan loop ik tevreden door het huis te mompelen van 'mh mh halfnegen 's ochtends ' en dingen te verschuiven en plannen te maken voor de dag. "Mm, straks even boodschappen doen, daarna kan ik misschien langs de elektronicazaak voor een UV-filter-dingetje voor m'n camera, oh, misschien kan ik bij m'n ouders eten, dat is wel gezellig, hmmm." Ik schud mijn hoofd en zeg dat het hier onopgeruimd is en overweeg om te gaan opruimen. Soms ga ik even op het balkon staan om te kijken naar de langsrijdende auto's, al die mensen die naar hun werk gaan, en ik voel me lichtelijk verbonden met ze want zij stonden ook vroeg op. Ik zeg dingen zoals "Héhé, zo maar eens het ontbijtnieuws kijken met een kopje thee en dan aan de slag".

Ik doe alsof ik een normaal mens ben met een normaal bioritme, en helemaal niet gisteren om vijf uur 's middags ben gaan slapen na een nacht doorgehaald te hebben. Van die plannen komt meestal niks terecht, want uiteindelijk hang ik toch de hele dag in mijn pyjama voor de pc. Soms schiet ik in de lach omdat ik zo normaal doe. Ik heb niet eens een tv waarop ik het ontbijtnieuws zou kunnen kijken.

Laatst gewijzigd op 29-01-2010 om 12:32. Reden: typefout :lisa:
Met citaat reageren
Oud 29-01-2010, 08:39
Verwijderd
Ik faal als het op powernappen aankomt; bij mij wordt het poweruitslapen.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2010, 08:44
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik heb zo een hertentamen calculus en ik kan nog niet eens fatsoenlijk integreren
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 29-01-2010, 08:49
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ik probeer ook wel eens op een vrije dag vroeg op te staan, maar meestal wordt dat toch uitslapen
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2010, 10:19
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
-Al mijn vrienden zijn meisjes. Eigenlijk heb ik geen jongensvrienden.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 13:43
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Toen ik net begon op dit forum dacht ik dat het pacman achtige smiley bij het topic waarin je gepost had, persoonlijk voor mij bedoeld was. Want hij lijkt nogal op de letter 'C' en ik dacht dus dat dat betekent dat 'Chalid' (mijn naam) in dat topic gepost had
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Toen ik net begon op dit forum dacht ik dat het pacman achtige smiley bij het topic waarin je gepost had, persoonlijk voor mij bedoeld was. Want hij lijkt nogal op de letter 'C' en ik dacht dus dat dat betekent dat 'Chalid' (mijn naam) in dat topic gepost had
Hier moest ik even over nadenken, maar je bekijkt hem natuurlijk op oud

OT: Ik heet bijna net zo als Anna Karenina. En dat bleek geen toeval te zijn, en dat vind ik niet lief van mijn ouders
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 16:08
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
haha
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 16:13
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Hier moest ik even over nadenken, maar je bekijkt hem natuurlijk op oud
Nee! Ik bekijk hem juist op nieuw. Op oud lijkt dat dingetje helemaal niet op een "C".

Kijk dit bedoel ik eigenlijk:
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: bmp 8412654.bmp (57.9 KB, 4x gelezen)
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 16:19
Verwijderd
Vanaf morgen ben ik Randstedeling.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 18:39
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Vanaf morgen ben ik Randstedeling.
Cool

Ik ben vanaf vandaag fan van John Mayer.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 18:44
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Ja ik weet iets dat ik best iri ben
__________________
It's a minor!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 18:57
Yukari-sensei
Avatar van Yukari-sensei
Yukari-sensei is offline
Citaat:
Cool

Ik ben vanaf vandaag fan van John Mayer.
en jij hebt mij aangestoken
__________________
Batave is heel gelukkig met Yukari-sensei :3
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 19:01
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ik ben een ontzettend huilwijf en huil heel vaak bij droevige/mooie films of muziek. Gewoon, omdat het me zo raakt. Ik moet ook huilen van 'Comptine d'un autre été' van Yann Tiersen
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 19:24
Verwijderd
Als mensen zeggen over iets wat ik heb gemaakt "Ja, dat is van die en die"
Nee, dat is van mij en heb niet de achterliggende gedachten wat
met die en die kunstenaar heeft gemaakt.
Altijd maar dat ziekelijke gezeur over orginaliteit, als ik zoiets maak is dat van
mij en niet verdomme "omdat die succes ermee had" Rot op.
Van de weet ik hoeveel kunstenaars die hebben geleefd of leven, geen wonder
dat het een wat op het ander kan lijken.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Cool
Ja!

Citaat:
Ik ben vanaf vandaag fan van John Mayer.
Dat was ik al!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 19:44
Verwijderd
Citaat:
quote
Het is ook raar dat het bij beeldende kunst zo'n enorm ding is als er ook maar íets van een ander lijkt te komen of daar op gebaseerd is, terwijl het in de muziekindustrie de normaalste zaak van de wereld is en haast niks nog echt nieuw verzonnen wordt.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Het is ook raar dat het bij beeldende kunst zo'n enorm ding is als er ook maar íets van een ander lijkt te komen of daar op gebaseerd is, terwijl het in de muziekindustrie de normaalste zaak van de wereld is en haast niks nog echt nieuw verzonnen wordt.
Heb er ook enorme lak aan dat mensen dat kan storen (zo komt het over) het is meer gaaf dan stom, ik maak uit mezelf tekeningen die lijken op die van "de meesters in het vak"
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Heb er ook enorme lak aan dat mensen dat kan storen (zo komt het over) het is meer gaaf dan stom, ik maak uit mezelf tekeningen die lijken op die van "de meesters in het vak"
Beter dan krampachtig origineel proberen te zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 19:53
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik ben een ontzettend huilwijf en huil heel vaak bij droevige/mooie films of muziek. Gewoon, omdat het me zo raakt. Ik moet ook huilen van 'Comptine d'un autre été' van Yann Tiersen
Dat moest ik ook tot ik hem zelf speelde.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Beter dan krampachtig origineel proberen te zijn.
Indeed, jezelf daartoe forceren is ook zoiets.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 19:55
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Als mensen zeggen over iets wat ik heb gemaakt "Ja, dat is van die en die"
Nee, dat is van mij en heb niet de achterliggende gedachten wat
met die en die kunstenaar heeft gemaakt.
Altijd maar dat ziekelijke gezeur over orginaliteit, als ik zoiets maak is dat van
mij en niet verdomme "omdat die succes ermee had" Rot op.
Van de weet ik hoeveel kunstenaars die hebben geleefd of leven, geen wonder
dat het een wat op het ander kan lijken.
Mijn stiefmoeder had een compositielerares op het conservatorium die vond dat de muziek helemaal vanuit jezelf moest komen en je helemaal niet naar anderen mocht luisteren voor inspiratie, en dan ze dus helemaal in stilte een halfuurtje moesten werken en dan iets helemaal uit zichzelf op papier zetten.
Nou toen is mijn stiefmoeder ook weggelopen, ze zei: als het helemaal uit mij moet komen en ik niks van anderen mag aannemen, heb ik ook geen les nodig.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 19:55
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ik moest ook zo huilen van As it is in heaven
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 19:56
Verwijderd
Had ook tegen mezelf gezegt om niet naar andermans werk te kijken, voor zo weinig mogelijk invloed op m'n eigen werk, en dat doe ik nog.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 19:58
Verwijderd
ik kijk duizendveel naar andermans werk want andermans werk is awesome
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 22:34
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik moest ook zo huilen van As it is in heaven
Meh, ik vond het wel een goede film, maar huilen doe ik niet bij films.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 00:00
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mijn stiefmoeder had een compositielerares op het conservatorium die vond dat de muziek helemaal vanuit jezelf moest komen en je helemaal niet naar anderen mocht luisteren voor inspiratie, en dan ze dus helemaal in stilte een halfuurtje moesten werken en dan iets helemaal uit zichzelf op papier zetten.
Nou toen is mijn stiefmoeder ook weggelopen, ze zei: als het helemaal uit mij moet komen en ik niks van anderen mag aannemen, heb ik ook geen les nodig.
Wat een enorme bullshit (van die lerares, niet van je stiefmoeder). Het is totaal onmogelijk om iets te maken zonder invloeden van anderen, want heel je leven word je (onbewust) beinvloed door vanalles en nogwat om je heen. Props voor je stepma.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Wat een enorme bullshit (van die lerares, niet van je stiefmoeder). Het is totaal onmogelijk om iets te maken zonder invloeden van anderen, want heel je leven word je (onbewust) beinvloed door vanalles en nogwat om je heen. Props voor je stepma.
Eens
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 11:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wat een enorme bullshit (van die lerares, niet van je stiefmoeder). Het is totaal onmogelijk om iets te maken zonder invloeden van anderen, want heel je leven word je (onbewust) beinvloed door vanalles en nogwat om je heen. Props voor je stepma.
Ja precies, ik vond het ook raar.
Als je helemaal niet beïnvloedt wordt door anderen, zou je ook niet kunnen leren lopen en praten en al helemaal geen muziek neerschrijven
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 13:36
Minth
Avatar van Minth
Minth is offline
iets stoms van mij is dat ik het wel sexy vind als een jonge een stoppelbaardje heeft
__________________
We krijgen alles hard behalve de G
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Nee! Ik bekijk hem juist op nieuw. Op oud lijkt dat dingetje helemaal niet op een "C".

Kijk dit bedoel ik eigenlijk:
Ohja, dat bedoelde ik ook. Maar ik schrijf/zeg heel vaak precies het tegenovergestelde van wat ik denk
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 19:20
Verwijderd
Als ik op een station ben, kijk ik heel :para: om me heen of ik geen forumers zie.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 19:32
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Als ik op een station ben, kijk ik heel ara: om me heen of ik geen forumers zie.
Maar alleen in utrecht.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 19:39
Verwijderd
Ja inderdaad vooral op Utrecht.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2010, 06:24
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ohja ik ben gister naar Reel Big Fish in Tivoli geweest. En ik vind het soms wel leuk om te moshen maar als er continu op mijn voeten wordt gestaan en mijn ribben worden geplet ga ik toch liever ergens anders heen. Dus ben ik met mijn vriendinnen naar boven gegaan waar we het beter konden zien en het minder vies en gewelddadig was. Ik kwam Spekkie nog tegen, dat was wel grappig.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 01-02-2010, 06:26
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Ohja ik ben gister naar Reel Big Fish in Tivoli geweest. En ik vind het soms wel leuk om te moshen maar als er continu op mijn voeten wordt gestaan en mijn ribben worden geplet ga ik toch liever ergens anders heen. Dus ben ik met mijn vriendinnen naar boven gegaan waar we het beter konden zien en het minder vies en gewelddadig was. Ik kwam Spekkie nog tegen, dat was wel grappig.
Reel Big Fish
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2010, 08:50
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wisten jullie dat ik over precies 5 weken jarig ben?

en ik ben er zo excited over dat ik helemaal slecht slaap enzo
Met citaat reageren
Oud 01-02-2010, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Ohja ik ben gister naar Reel Big Fish in Tivoli geweest. En ik vind het soms wel leuk om te moshen maar als er continu op mijn voeten wordt gestaan en mijn ribben worden geplet ga ik toch liever ergens anders heen. Dus ben ik met mijn vriendinnen naar boven gegaan waar we het beter konden zien en het minder vies en gewelddadig was. Ik kwam Spekkie nog tegen, dat was wel grappig.
Daar was ik ook bijna heengegaan!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2010, 16:18
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ohja ik ben gister naar Reel Big Fish in Tivoli geweest. En ik vind het soms wel leuk om te moshen maar als er continu op mijn voeten wordt gestaan en mijn ribben worden geplet ga ik toch liever ergens anders heen. Dus ben ik met mijn vriendinnen naar boven gegaan waar we het beter konden zien en het minder vies en gewelddadig was. Ik kwam Spekkie nog tegen, dat was wel grappig.
Jij biatch!
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 01-02-2010, 16:24
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik had het kunnen weten want bij de tilburgmeet lang lang geleden ging ze bij de 013 kaartjes kopen voor RBF daar!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 01-02-2010, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Dat moest ik ook tot ik hem zelf speelde.


die kan ik ook spelen
Met citaat reageren
Oud 01-02-2010, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Jij biatch!
<3
Met citaat reageren
Oud 01-02-2010, 19:03
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben over 13 dagen jarig *wiebel*
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2010, 20:07
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben over 36 dagen jarig
Met citaat reageren
Oud 02-02-2010, 13:42
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ohja ik ben gister naar Reel Big Fish in Tivoli geweest. En ik vind het soms wel leuk om te moshen maar als er continu op mijn voeten wordt gestaan en mijn ribben worden geplet ga ik toch liever ergens anders heen. Dus ben ik met mijn vriendinnen naar boven gegaan waar we het beter konden zien en het minder vies en gewelddadig was. Ik kwam Spekkie nog tegen, dat was wel grappig.
En ik kwam Cherry Springs tegen
En ik was gister bij Reel Big Fish in de Effenaar en toen kwam ik Sterrenmeisje ook nog eens tegen
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 02-02-2010, 15:50
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Alexander Rybak <3
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2010, 19:28
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik ben over 13 dagen jarig *wiebel*
Ik over 9!
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 02-02-2010, 19:32
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ik heb soms mental breakdowns
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 02-02-2010, 19:38
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ohja ik ben gister naar Reel Big Fish in Tivoli geweest. En ik vind het soms wel leuk om te moshen maar als er continu op mijn voeten wordt gestaan en mijn ribben worden geplet ga ik toch liever ergens anders heen. Dus ben ik met mijn vriendinnen naar boven gegaan waar we het beter konden zien en het minder vies en gewelddadig was. Ik kwam Spekkie nog tegen, dat was wel grappig.
Ik wou er zo graag heen, want In 2002 ofzo speelden ze in Waterfront en dat was zo cool, maar ik was toen met een klasgenootje die nogal dramatisch was en naar huis wou omdat ze het zo warm had en toen miste ik de cover van Take On Me, dus ik wou het nog een keer over doen, maar ik moest werken.
Ik heb zelfs nog een Reel Big Fish T-shirt met een schedel en 2 hengels die ik vaak droeg toen ik nog een altoow was.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Eerste stap
Verwijderd
25 30-03-2003 21:22
Liefde & Relatie Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje
Pioneer3006
39 22-11-2002 17:34
Liefde & Relatie Help, wat moet k doen :S
Freaked Reality
49 11-04-2002 18:07
Liefde & Relatie Ik ben er ziek van!
PFP
47 11-04-2002 17:38
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.