Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2010, 20:50
Rationeel
Rationeel is offline
in jouw geval gewoon je inkomen uit werk
Advertentie
Oud 09-05-2010, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Jongens, hoe weet ik wat precies mijn belastbaar jaarinkomen is?
Geld wat je verdient? belastbaar inkomen minus reisaftrek, als ik even juridische mag zijn. Je bruto inkomen
Oud 09-05-2010, 20:51
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
in jouw geval gewoon je inkomen uit werk
Maar dat verschilt erg, het is vast 75 euro ofzo maar soms is het 60 en soms 300, moet ik dan gewoon het vaste bedrag aanhouden?
Oud 09-05-2010, 20:51
Rationeel
Rationeel is offline
ervan uitgaande dat je niet meer dan 20.000 euro aan spaargeld hebt
Oud 09-05-2010, 20:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb meer dan 20 euro aan spaargeld, maar niet eens meer dan 200
Oud 09-05-2010, 20:53
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Maar dat verschilt erg, het is vast 75 euro ofzo maar soms is het 60 en soms 300, moet ik dan gewoon het vaste bedrag aanhouden?
ik weet niet waar je het invult, maar als je terugkoppeling krijgt: wat voor jou het beste is als het gewoon een (papieren) formulier zonder terugkoppeling is zou ik het vaste inkomen invullen.
Oud 09-05-2010, 20:54
Verwijderd
Uiteindelijk heb je een bedrag per jaar verdient? dat moet je invullen
Oud 09-05-2010, 20:56
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
moet ik mijn vriendin als meeverhuizende inschrijven?
Citaat:
ik weet niet waar je het invult, maar als je terugkoppeling krijgt: wat voor jou het beste is als het gewoon een (papieren) formulier zonder terugkoppeling is zou ik het vaste inkomen invullen.
Ik heb het al gevonden: je kunt je vaste maandloon x12 doen en er 8% vakantiegeld bij optellen
Oud 09-05-2010, 20:57
Verwijderd
Citaat:
moet ik mijn vriendin als meeverhuizende inschrijven?

Ik heb het al gevonden: je kunt je vaste maandloon x12 doen en er 8% vakantiegeld bij optellen
Ja
Oud 09-05-2010, 21:00
Verwijderd
Rasmusje is leuk.
Oud 09-05-2010, 21:01
Verwijderd
Anika, Rasmusje, je wordt wel een hosselaar zeg!
Oud 09-05-2010, 21:02
Verwijderd
Zou maar oppassen bij Oerol.
Oud 09-05-2010, 21:05
Verwijderd
Ik denk dat Rasmusje en Rode Panda wel goed bij elkaar passen.
Oud 09-05-2010, 21:06
Verwijderd
goede avond
Oud 09-05-2010, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat Rasmusje en Rode Panda wel goed bij elkaar passen.
Oud 09-05-2010, 21:08
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
supdog
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 09-05-2010, 21:12
Verwijderd
Wat nou weer.
Oud 09-05-2010, 21:14
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Uh, je hebt een vraagteken nodig, patsertje.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 09-05-2010, 21:14
Verwijderd
Wat een vijandigheid, de laatste tijd.
Oud 09-05-2010, 21:14
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Inderdaad.

Jaeger. *knik*
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 09-05-2010, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Uh, je hebt een vraagteken nodig, patsertje.
Niet op mijn manier.
Oud 09-05-2010, 21:15
Verwijderd
Swlabr, *knik*.
Oud 09-05-2010, 21:16
Verwijderd
jaeger, de panda temmer
Oud 09-05-2010, 21:16
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Niet op mijn manier.
Hou jij je maar bezig met foto's spammen, knul.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 09-05-2010, 21:16
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ingeschreven!
Oud 09-05-2010, 21:21
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Nou, ik ga leren. Cheerio.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 09-05-2010, 21:21
Verwijderd
Goed zo, jongen. Voer die hersentjes.
Oud 09-05-2010, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Hou jij je maar bezig met foto's spammen.
Joch, mij ooit zien foto's spammen?
Oud 09-05-2010, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Zou maar oppassen bij Oerol.
Ai!

Citaat:
Ik denk dat Rasmusje en Rode Panda wel goed bij elkaar passen.
Vind ik ook!
Oud 09-05-2010, 21:26
Verwijderd
Bah.
Ik had net dus die ´vriend´ aan de telefoon, die een paar maanden terug nog mijn beste vriend was. En ik heb hem gezegd wat me dwars zat en hij wilde er niet naar luisteren, vond dat ik me aanstelde en alleen maar liep te mekkeren en dat ie daar klaar mee was. En dat ik een vriendschap aan het vernaggelen (vernachelen?) was. Toen zei ik dat die vriendschap voor mij ook niet zo veel meer voorstelde, en toen kwam er een soort conclusie dat het dan maar gewoon klaar was. En hij wilde verder niets meer horen, ik moest maar eens goed gaan nadenken.
En ik zat weer te janken en hij is weer boos. En het is weer zoals het altijd is; ik ben boos over iets en kom er gewoon totaal niet uit in dat gesprek. Omdat hij níet wil luisteren en niets serieus neemt.
En ik zou verdomme morgen met hem naar een cabaretvoorstelling gaan, was mijn verjaardagscadeautje voor hem (ik denk daar namelijk wél aan) en nou wil hij niet meer. ik ook niet meer, maar hij mocht van mij dan met iemand anders gaan en ook dat wil ie niet. Ondankbare eikel.
Oud 09-05-2010, 21:26
Verwijderd
Sorry wederom voor mijn lange negatieve post, maar ik word er zo naar van.
Oud 09-05-2010, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Sorry wederom voor mijn lange negatieve post, maar ik word er zo naar van.
Sorry neem je maar terug. nergens voor nodig.
Oud 09-05-2010, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Bah.
Ik had net dus die ´vriend´ aan de telefoon, die een paar maanden terug nog mijn beste vriend was. En ik heb hem gezegd wat me dwars zat en hij wilde er niet naar luisteren, vond dat ik me aanstelde en alleen maar liep te mekkeren en dat ie daar klaar mee was. En dat ik een vriendschap aan het vernaggelen (vernachelen?) was. Toen zei ik dat die vriendschap voor mij ook niet zo veel meer voorstelde, en toen kwam er een soort conclusie dat het dan maar gewoon klaar was. En hij wilde verder niets meer horen, ik moest maar eens goed gaan nadenken.
En ik zat weer te janken en hij is weer boos. En het is weer zoals het altijd is; ik ben boos over iets en kom er gewoon totaal niet uit in dat gesprek. Omdat hij níet wil luisteren en niets serieus neemt.
En ik zou verdomme morgen met hem naar een cabaretvoorstelling gaan, was mijn verjaardagscadeautje voor hem (ik denk daar namelijk wél aan) en nou wil hij niet meer. ik ook niet meer, maar hij mocht van mij dan met iemand anders gaan en ook dat wil ie niet. Ondankbare eikel.
Kut zeg. Zeker omdat het eerst weer even wél goed-uitgepraat was. Hij komt echt over als een klootzak. *knuffel voor Absinthe*
Oud 09-05-2010, 21:29
Verwijderd
Met alle respect, maar ik denk ook dat er uiterst weinig mannen zijn die positief zouden reageren op zo'n "serieus gesprek".
Oud 09-05-2010, 21:30
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
kun jij niet zelf lekker met iemand anders gaan dan?
Oud 09-05-2010, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Met alle respect, maar ik denk ook dat er uiterst weinig mannen zijn die positief zouden reageren op zo'n "serieus gesprek".
Je mag toch wel laten merken wat je dwars zit in een poging de verhouding te verbeteren?
Oud 09-05-2010, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Bah.
Ik had net dus die ´vriend´ aan de telefoon, die een paar maanden terug nog mijn beste vriend was. En ik heb hem gezegd wat me dwars zat en hij wilde er niet naar luisteren, vond dat ik me aanstelde en alleen maar liep te mekkeren en dat ie daar klaar mee was. En dat ik een vriendschap aan het vernaggelen (vernachelen?) was. Toen zei ik dat die vriendschap voor mij ook niet zo veel meer voorstelde, en toen kwam er een soort conclusie dat het dan maar gewoon klaar was. En hij wilde verder niets meer horen, ik moest maar eens goed gaan nadenken.
En ik zat weer te janken en hij is weer boos. En het is weer zoals het altijd is; ik ben boos over iets en kom er gewoon totaal niet uit in dat gesprek. Omdat hij níet wil luisteren en niets serieus neemt.
En ik zou verdomme morgen met hem naar een cabaretvoorstelling gaan, was mijn verjaardagscadeautje voor hem (ik denk daar namelijk wél aan) en nou wil hij niet meer. ik ook niet meer, maar hij mocht van mij dan met iemand anders gaan en ook dat wil ie niet. Ondankbare eikel.
Wat een kerel.
Oud 09-05-2010, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Je mag toch wel laten merken wat je dwars zit in een poging de verhouding te verbeteren?
Natuurlijk "mag" dat, ik denk alleen niet dat Absinthe daarmee bereikt wat ze graag zou willen bereiken.
Oud 09-05-2010, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Sorry wederom voor mijn lange negatieve post, maar ik word er zo naar van.
Excuses voor dit soort posts zijn volstrekt overbodig.

En wat een pummel.
Oud 09-05-2010, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Sorry neem je maar terug. nergens voor nodig.
Tja, misschien komt dat ook wel voor een deel door hem. Hij vindt me een heel negatief persoon tegen hem.

Citaat:
Kut zeg. Zeker omdat het eerst weer even wél goed-uitgepraat was. Hij komt echt over als een klootzak. *knuffel voor Absinthe*
Ja, dat is hij ook. En het kutte is dat ik mezelf nu ook weer een trut ga vinden, door hem. En dat mag echt niet. Het moet gewoon 's klaar zijn.
Oud 09-05-2010, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk "mag" dat, ik denk alleen niet dat Absinthe daarmee bereikt wat ze graag zou willen bereiken.
Dat snap ik echt niet hoor. Moet je om een verhouding te verbeteren dan maar gewoon alle vervelende dingen hardnekkig negeren en ja-nee-en-amen doen?
Oud 09-05-2010, 21:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Bah.
Ik had net dus die ´vriend´ aan de telefoon, die een paar maanden terug nog mijn beste vriend was. En ik heb hem gezegd wat me dwars zat en hij wilde er niet naar luisteren, vond dat ik me aanstelde en alleen maar liep te mekkeren en dat ie daar klaar mee was. En dat ik een vriendschap aan het vernaggelen (vernachelen?) was. Toen zei ik dat die vriendschap voor mij ook niet zo veel meer voorstelde, en toen kwam er een soort conclusie dat het dan maar gewoon klaar was. En hij wilde verder niets meer horen, ik moest maar eens goed gaan nadenken.
En ik zat weer te janken en hij is weer boos. En het is weer zoals het altijd is; ik ben boos over iets en kom er gewoon totaal niet uit in dat gesprek. Omdat hij níet wil luisteren en niets serieus neemt.
En ik zou verdomme morgen met hem naar een cabaretvoorstelling gaan, was mijn verjaardagscadeautje voor hem (ik denk daar namelijk wél aan) en nou wil hij niet meer. ik ook niet meer, maar hij mocht van mij dan met iemand anders gaan en ook dat wil ie niet. Ondankbare eikel.
Wat kut zeg!
Mensen die zo tegen je doen zijn geen vrienden.

Ik heb er ook zo een, die mij haar 'beste vriendin' noemde. Ze belde me alleen maar als ze niks te doen had of zich zielig en alleen voelde. En toen ik daar wat van zei, toen ze me voor de 40e keer die dag belde en ook nog huilend omdat haar vriendje al 3 jaar een lul is, moest ik niet zo onaardig doen omdat zij mij nooit zo zou behandelen. Sindsdien hebben we niet meer gesproken, papt zij aan met mijn exvriendje, terwijl ze weet hoe gevoelig dat ligt (die persoon in kwestie) en terwijl ze hem tot een paar weken geleden niet eens aardig vond omdat hij mij slecht had behandeld een paar jaar terug, en probeert ze aan te pappen met een hele goede vriendin van me die ze 1 keer heeft gezien (ook een gevoelig punt van me, maar zij is gelukkig slim genoeg om dat mens te doorzien). Wat een lange zin
Maar goed, dan zet ze foto's met hun heel opvallend op haar hyves, zodat ik wel MOET zien hoe goed zij het kan vinden met mijn vrienden.
Ik weet dat ik niks moet zeggen, maar het enige wat ik wil, is zeggen wat ik daar nou van vind. Maar, zoals ik zei, mensen die je zo behandelen, zijn geen vrienden.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-05-2010, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Met alle respect, maar ik denk ook dat er uiterst weinig mannen zijn die positief zouden reageren op zo'n "serieus gesprek".
Ik wilde er niet eens over beginnen, maar hij hoorde dat ik nogal down was. Ik kon ook niet heel leuk reageren toen hij me 'nog feliciteerde met mijn verjaardag hè, ja, ik kreeg je niet te pakken 's nachts. Oh lag je al in bed? Ja dat weet ik toch niet!'... Nou ja, dus hij vroeg wat me dwars zat en toen begon ik maar gewoon te vertellen.
Ik heb tegen hem gezegd dat hij neit tegen kritiek kan, en toen lachte hij me uit.
Oud 09-05-2010, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Dat snap ik echt niet hoor. Moet je om een verhouding te verbeteren dan maar gewoon alle vervelende dingen hardnekkig negeren en ja-nee-en-amen doen?
Dat zou ik wel doen, ja. Als ik genoeg heb van iemand laat ik gewoon niets meer van me horen. Zo'n "serieus gesprek" lost toch zelden iets op, hoe graag vrouwen ook in het tegendeel willen geloven.
Oud 09-05-2010, 21:35
Verwijderd
Citaat:
kun jij niet zelf lekker met iemand anders gaan dan?
Ja, dat zei hij dus ook. Maar na een 'ga jij lekker zelf met een ander ' heb ik daar ook vrij weinig zin in, sowieso omdat het mijn verjaardagscadeautje voor hem was en ik nu toevallig de kaartjes nog thuis heb liggen. Jammer van de kaartjes, maar dan gaat er maar gewoon niemand.
Oud 09-05-2010, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat is hij ook. En het kutte is dat ik mezelf nu ook weer een trut ga vinden, door hem. En dat mag echt niet. Het moet gewoon 's klaar zijn.
Ik wilde al zeggen... er zijn grenzen en als ze er niet zijn moet je ze maar zelf trekken. Er zijn wel fijnere mensen om zoveel tijd en energie in te steken zeg.
En niet jezelf een trut vinden, dat is foute boel! Je hebt je best gedaan en in alle redelijkheid naar oplossingen gezocht, dat had moeten volstaan.
Oud 09-05-2010, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Dat zou ik wel doen, ja. Als ik genoeg heb van iemand laat ik gewoon niets meer van me horen. Zo'n "serieus gesprek" lost toch zelden iets op, hoe graag vrouwen ook in het tegendeel willen geloven.
Dat is gewoon dikke onzin. Want ik ken zat mensen met wie het na een goed gesprek omdat er iets in de lucht hing, wél gewoon weer helemaal goed is gekomen.
Oud 09-05-2010, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Dat zou ik wel doen, ja. Als ik genoeg heb van iemand laat ik gewoon niets meer van me horen. Zo'n "serieus gesprek" lost toch zelden iets op, hoe graag vrouwen ook in het tegendeel willen geloven.
Maar ze had nog geen genoeg van hem, ze had alleen genoeg van bepaalde onredelijke gedragingen.
En om voor mezelf spreken, ik doe precies hetzelfde als jij hoor, als ik iemand niet meer zie zitten is het finito. Helaas ligt het in de meeste gevallen niet zo simpel, goede vrienden e.d. zijn niet voor niks goede vrienden, die zie je niet ''ineens'' helemaal niet meer zitten.
Oud 09-05-2010, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Dat is gewoon dikke onzin. Want ik ken zat mensen met wie het na een goed gesprek omdat er iets in de lucht hing, wél gewoon weer helemaal goed is gekomen.
Dan was er dus überhaupt geen probleem.
Oud 09-05-2010, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Wat kut zeg!
Mensen die zo tegen je doen zijn geen vrienden.

Ik heb er ook zo een, die mij haar 'beste vriendin' noemde. Ze belde me alleen maar als ze niks te doen had of zich zielig en alleen voelde. En toen ik daar wat van zei, toen ze me voor de 40e keer die dag belde en ook nog huilend omdat haar vriendje al 3 jaar een lul is, moest ik niet zo onaardig doen omdat zij mij nooit zo zou behandelen. Sindsdien hebben we niet meer gesproken, papt zij aan met mijn exvriendje, terwijl ze weet hoe gevoelig dat ligt (die persoon in kwestie) en terwijl ze hem tot een paar weken geleden niet eens aardig vond omdat hij mij slecht had behandeld een paar jaar terug, en probeert ze aan te pappen met een hele goede vriendin van me die ze 1 keer heeft gezien (ook een gevoelig punt van me, maar zij is gelukkig slim genoeg om dat mens te doorzien). Wat een lange zin
Maar goed, dan zet ze foto's met hun heel opvallend op haar hyves, zodat ik wel MOET zien hoe goed zij het kan vinden met mijn vrienden.
Ik weet dat ik niks moet zeggen, maar het enige wat ik wil, is zeggen wat ik daar nou van vind. Maar, zoals ik zei, mensen die je zo behandelen, zijn geen vrienden.
Zo, dat is ook wel een behoorlijk kutverhaal zeg Bah.
Wat zijn er toch nare mensen op de wereld
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05.