Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2004, 19:51
i'mstronger
i'mstronger is offline
Heej en -als- hij dan -wel- besneden zou zijn.. moet je dan ook op een andere manier aftrekken? zachter, met wat glijmiddel, of gewoon hetzelfde??
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 20:27
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
euhm , glijmiddel, wat spuug ofzo helpt wel!
verder persoonlijk lijkt me.
maar bij mijn vriend helpt het als je een beetje knijpt op het eind zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 15:39
Suusjuhh
Avatar van Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Citaat:
Ik heb een absolute voorkeur voor piemels met voorhuid. Ik wil een eikeltje met gevoel, die alle nuances meekrijgt van de subtiele veranderingen in houding, niet met iemand die zo ongevoelig is dat hij een half uur als een bezetene moet gaan liggen bonken om nog iets te voelen.
[/B]
Jezus haha dat slaat nergens op.. Ik heb ervaring met besneden én onbesneden lullen gehad en ik heb eigenlijk bijna geen verschil gemerkt. En geloof me, besneden jongens kunnen héél snel klaarkomen en kunnen héél gevoelig zijn... En nog meer voordelen vind ik: mooier, veel mooier en hygiënischer.. Je kunt lullen wat je wilt maar dat is bewezen.
__________________
There is only one -- Feyenoord Rotterdam
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 15:45
Samaris
Avatar van Samaris
Samaris is offline
Dat is helemaal niet bewezen...want je kunt het niet bewijzen.

Besneden mannen zijn niet hygiënischer. Besneden zijn is eventueel hygiënischer, maar dat hangt helemaal af van het gedrag van de onbesneden man. Als hij zich wast en doucht zoals voor de hygiëne te doen gebruikelijk (ook onder de voorhuid) dan is hij niet minder hygiënisch dan de besneden man.
__________________
Spatieszijnvoormietjes.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 18:32
juno
Avatar van juno
juno is offline
Een besneden piemel is net een stijve piemel maar dan heel klein en ondersteboven. En ik vind het er zo zielig uitzien, zo'n bloterig eikeltje.

Okee, een voorhuid die er in een druiptuitje overheen hangt vind ik ook wat minder, maar het is tenminste zoals de natuur het bedoeld heeft. Ik ga toch ook mijn oren er niet afsnijden omdat ik dat mooier vind? Dat doen we zelfs bij hondjes niet meer!

En alsof kleine schaamlippen zo mooi zijn...die snij je toch ook niet af? En schoner is het ook niet. Wassen, dat houdt het schoon. Niet of er wel of niet wat weggehaald is.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 19:32
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Sommige mensen hebben die keuze toch niet kunnen maken. Al hadden ze nog zo graag een voorhuidje gehad. Daarbij hebben dames ook niet echt de keuze, jawel, tenzij ze oppervlakkig als de nete zijn, je hebt te nemen wat de meneer heeft te geven.

Ik ben tevree
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 19:59
MaxiCosy
Avatar van MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Citaat:
juno schreef op 23-11-2004 @ 19:32 :
Een besneden piemel is net een stijve piemel maar dan heel klein en ondersteboven.

Geniaal uitgedrukt

Verder, wat hygiene betreft, zal het elkaar niet veel ontlopen. Smegmaproductie blijft gelijk!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:32
Suusjuhh
Avatar van Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Citaat:
juno schreef op 23-11-2004 @ 19:32 :

Ik ga toch ook mijn oren er niet afsnijden omdat ik dat mooier vind? Dat doen we zelfs bij hondjes niet meer!

Heb nog nooit gehoord van iemand die zich laat besnijden omdat ie het alleen maar mooi vind. Er spelen altijd wel meerdere redenen mee (volgens mij). Dus die vergelijking vind ik nogal vreemd..
__________________
There is only one -- Feyenoord Rotterdam
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:54
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Suusjuhh schreef op 23-11-2004 @ 23:32 :
Heb nog nooit gehoord van iemand die zich laat besnijden omdat ie het alleen maar mooi vind. Er spelen altijd wel meerdere redenen mee (volgens mij). Dus die vergelijking vind ik nogal vreemd..
Nee, er zijn mensen die het alleen doen, omdat het mooier is.

Citaat:
juno schreef op 23-11-2004 @ 19:32 :
Een besneden piemel is net een stijve piemel maar dan heel klein en ondersteboven. En ik vind het er zo zielig uitzien, zo'n bloterig eikeltje.

Okee, een voorhuid die er in een druiptuitje overheen hangt vind ik ook wat minder, maar het is tenminste zoals de natuur het bedoeld heeft. Ik ga toch ook mijn oren er niet afsnijden omdat ik dat mooier vind? Dat doen we zelfs bij hondjes niet meer!

En alsof kleine schaamlippen zo mooi zijn...die snij je toch ook niet af? En schoner is het ook niet. Wassen, dat houdt het schoon. Niet of er wel of niet wat weggehaald is.
Zo'n stuk veloverschot dat er als een slurf van een olifant uitziet is mooi o_0 besneden is mooier
Maargoed, die vergelijking met je oren afsnijden is wel de domste vergelijking die ik je ooit heb zien maken. Aangezien het in het geval van "mooier" slechts in heel klein percentage in Nederland voorkomt, maar het nog altijd als hoofdreden heeft, te krap. En dan is de vergelijking met je oren nogal ver te zoeken. En daar nog meer dan 8 regels over doen, Juno toch, had wel een beetje verstandigere reactie van je verwacht

Citaat:
i'mstronger schreef op 22-11-2004 @ 20:51 :
Heej en -als- hij dan -wel- besneden zou zijn.. moet je dan ook op een andere manier aftrekken? zachter, met wat glijmiddel, of gewoon hetzelfde??
Ligt aan de man lijkt me, ik vind het niet fijn als je met je hand over 'de hele eikel' gaat (Toch nog te gevoelig, besneden of niet ), maar alleen aan het stukje waar dat plooitje zit zeg maar (waar het er zo uitziet /\ ... als je stijve recht naar voren staat, dan precies aan de onderkant). Glijmiddel is dan niet nodig.
Maar anderen vinden het misschien fijn als je de hele eikel aanraakt. Moet je aan je vriend vragen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 16:10
MB
Avatar van MB
MB is offline
Maar hoe kun je in godsnaam nou een besneden man aftrekken. Bij mij doe ik het altijd door juist de voorhuid over de eikel te bewegen... Dus hoe kun je dat dan anders doen???
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 19:24
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 24-11-2004 @ 17:10 :
Maar hoe kun je in godsnaam nou een besneden man aftrekken. Bij mij doe ik het altijd door juist de voorhuid over de eikel te bewegen... Dus hoe kun je dat dan anders doen???
Er zijn verschillende soorten besnijdingen. OF je hele velle staat strak en je kunt dus niet aftrekken door met de huid op en neer te gaan. Dan moet je met iets glijends (zoals glijmiddel) zorgen dat je hand over de huid (en mogelijk eikel) gaat. Het trekken aan de stam werkt ook op de eikel, alleen het gevoel is wat anders.

Als je besneden bent, maar alleen het 'topje' van de voorhuid gaat eraf, dan heb je nog wel losse huid, die kun je dan deels over de eikel rand trekken, wat genoeg wrijving (en dus stimulatie) geeft. Of je doet hetzelfde als bij die uitleg van de alinea hierboven.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 22:14
Augustus
Avatar van Augustus
Augustus is offline
1)Minder kans op HIV, en dan niet met argumenten komen van "als die besneden man onveilig alles neukt wat los en vast zit en zich ook nooit wast heeft hij eerder een geslachtsziekte" want dat is naar de bekende weg vragen

Besneden mannen hebben minder kans op HIV
Onbesneden mannen hebben een bijna zeven keer zo grote kans om een HIV-besmetting op te lopen dan besneden mannen.

Dat blijkt uit een onderzoek waarvan het Britse medische tijdschrift The Lancet in zijn vrijdag verschenen nummer verslag doet. Acht eerdere onderzoeken toonden ook al aan dat het besneden zijn de kans op besmetting met het aids-virus verkleint.

De onderzoekers veronderstellen dat cellen in de voorhuid bijzonder vatbaar zijn voor besmetting met HIV. Voor het onderzoek werden 2.298 mannen gevolgd die onder behandeling stonden bij drie klinieken in Pune, India, en die aan het begin van het onderzoek niet met HIV waren besmet.

Uit het onderzoek bleek ook dat besneden mannen evenveel kans lopen op gonorroe, herpes en syfilis als onbesneden mannen. Het verband tussen besnijdenis en een verminderde kans op HIV-besmetting werd al in 1987 voor het eerst gelegd.

http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=2126

2) Sommige besneden mannen "presteren" (houden het langer vol) in bed dan onbesneden mannen, dit omdat over hun eikel een beschermlaagje groeit waardoor deze minder gevoelig is.
Andere besneden mannen komen na hun besnijdenis juist sneller klaar omdat voorheen de voorhuid niet volledig naar achteren kon wat de stimulatie van de eikel belemmerde.

Dat alle besneden mannen het langer volhouden in bed dan onbesneden mannen gaat niet op.

3) De aanmaak van smegma vermindert bij een besneden penis en er kan zich geen vuil meer ophopen tussen de eikel en de voorhuid.

www.besnijdenisinfo.nl
www.ggdgezondheidsinfo.nl
www.gezondheid.be
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 23:51
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Toch grappig om te zien hoe jongetjes met besneden piemeltjes keer op keer hun 'schaamte' proberen te verbloemen door te filosoferen over hygiëne, prestatie of bescherming tegen HIV. (grootste non-argument dat ik ooit heb gehoord mbt dit onderwerp)

Feit is gewoon dat een gemodificeerd geslachtsdeel onzin is aangezien de mannelijke homo sapien is opgeleverd inclusief voorhuid.

Besnijden vanuit religieuze overweging is tevens onzin. Het wordt trouwens gedaan om ervoor te zorgen dat jongens minder snel gaan masturberen aangezien het onprettiger en moeilijker zou zijn. Dat is
Onder andere af te leiden aan het aantal besnijdenissen wereldwijd. In de VS is het standaard geworden. 80% is daar besneden, en dat alles om Christelijke anti-masturbatie redenen.

Besnijdenissen vanuit medisch opzicht zijn natuurlijk legitiem waar er geen andere mogelijkheden zijn tot het verhelpen van een probleem.

Besnijdenis is hoe dan ook genitale verminking.

Laatst gewijzigd op 13-12-2004 om 00:18.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 00:17
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Augustus schreef op 24-11-2004 @ 23:14 :
Besneden mannen hebben minder kans op HIV
Onbesneden mannen hebben een bijna zeven keer zo grote kans om een HIV-besmetting op te lopen dan besneden mannen.
Wat wil je hiermee zeggen? Dat je er lekker op los kan neuken? Man, wat een non-argument. Je bent zonder condoom even kwetsbaar

Citaat:
Augustus schreef op 24-11-2004 @ 23:14 :

2) Sommige besneden mannen "presteren" (houden het langer vol) in bed dan onbesneden mannen, dit omdat over hun eikel een beschermlaagje groeit waardoor deze minder gevoelig is.
Andere besneden mannen komen na hun besnijdenis juist sneller klaar omdat voorheen de voorhuid niet volledig naar achteren kon wat de stimulatie van de eikel belemmerde.
Haha, beschermlaagje...Je eikel wordt gewoon minder gevoelig omdat het ding de ganze dag tegen alles en nog wat aanschuurt. Geen wonder dat 50 jarige mannen met een besneden leuter hem in verhouding zo vaak niet omhoog krijgen. Hij heeft gewoon geen enkel gevoel meer na al die jaren van blootstelling aan allerlei sc

Citaat:
Augustus schreef op 24-11-2004 @ 23:14 :
3) De aanmaak van smegma vermindert bij een besneden penis en er kan zich geen vuil meer ophopen tussen de eikel en de voorhuid.
Besnijden is voor kamelenvolk, wij hebben zat water hier. Wasch uw geslachtsdeel, en verschoon tijdig uw onderbroek!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Besneden
DAH
13 06-02-2011 22:18
Seksualiteit Besneden
Bubbeldoosje
51 20-07-2006 13:31
Lichaam & Gezondheid iemand besneden
sjefke
12 18-01-2005 18:45
Seksualiteit Wat prefereren de dames? Besneden of niet besneden?
Jorryt
32 22-01-2004 20:46
Seksualiteit Besneden of niet besneden?
harveydehamster
6 24-07-2003 23:34
Seksualiteit [{POLL}] Besneden of Niet-besneden.....****
Ed De Pijpslet
25 06-06-2003 11:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15.