Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2006, 13:22
Verwijderd
Ik snap niet zo goed waar ze moeilijk over doet. Het is toch leuk om de ander net zo te laten genieten als hij jou laat genieten? Dat het niet verplicht is staat vast en het hoeft ook niet 'voor wat hoort wat' te zijn, maar het is nog best leuk.

Trouwens, als ze het doet, vooral laten merken dat je er heel erg van geniet. Dan krijgt ze er misschien wat meer zelfvertrouwen in..
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 16:31
Thom
Avatar van Thom
Thom is offline
Allereerst: wat een hoop reacties!

HvJ: Wat had ik graag dat mijn vriendin op die manier nadacht over pijpen!

Cytheria Lees de topic, been there, done that.


Gesprek met vriendin gehad. Ze vind t niet vies en ook niet eng, maar ze doet t alleen als ze er zin in heeft. En dat heeft ze dus haast nooit.
__________________
Er is pas een probleem als het bier op is...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 16:39
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 14-08-2006 @ 23:38 :
Nee maar het idee van zo'n staaf in je bek stoppen die tot achterin je keel komt waardoor er kokhals neigingen naar boven komen, de kramp in je kaken als je maar lang genoeg doorgaat en dan ook nog de gore bittere smaak van zn sperma omdat meneer nou eenmaal een cola verslaving heeft (waardoor het zo bitter is) , is nou ook niet echt een fijne gedachte.

Dus voor zover de hygiëne, die komt nog niet ééns om het hoekje kijken...
Wordt het van cafeine bitter? Het goedje van mijn espressoverslaafde vriend smaakt gewoon zoet hoor.

Kramp in mijn kaken krijg ik nooit omdat ik afwissel, nog niet eens zozeer tussen pijpen en trekken, maar omdat ik op zoveel verschillende manieren speel met dat ding. Alleen maar op en neer is saai voor mij en niet eens zo lekker voor hem.

Achterin mijn keel doe ik net niet ver en net niet lang genoeg om van te moeten kokhalzen. Logisch, anders zou ik niet genoeg kunnen afwiselen.

Laatst gewijzigd op 15-08-2006 om 16:45.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 16:48
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Thom schreef op 15-08-2006 @ 17:31 :
Allereerst: wat een hoop reacties!

HvJ: Wat had ik graag dat mijn vriendin op die manier nadacht over pijpen!

Cytheria Lees de topic, been there, done that.


Gesprek met vriendin gehad. Ze vind t niet vies en ook niet eng, maar ze doet t alleen als ze er zin in heeft. En dat heeft ze dus haast nooit.
Zin kun je best maken hoor. Ze mag soms best wat voor jouw plezier overhebben.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 16:55
Thom
Avatar van Thom
Thom is offline
Citaat:
juno schreef op 15-08-2006 @ 17:48 :
Zin kun je best maken hoor. Ze mag soms best wat voor jouw plezier overhebben.
Vertel jij t haar?

't was geen aangenaam/gemakkelijk gesprek trouwens..
__________________
Er is pas een probleem als het bier op is...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 17:29
Amma
Avatar van Amma
Amma is offline
Als ze er maar zo weinig zin in heeft betekent dat vast ook dat ze het gewoon niet zo fijn vindt om te doen, en dat moet je dan maar accepteren. Als je iets niet leuk vindt om te doen is zin maken onzin, alsof het dan ineens leuk gaat worden.. Zou jij het leuk vinden als je vriendin je pijpt alleen maar voor jou, terwijl ze er zelf totaal geen plezier in heeft?
Dan moet ze maar een andere manier vinden om jou te plezieren
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 18:16
Thom
Avatar van Thom
Thom is offline
Citaat:
Amma schreef op 15-08-2006 @ 18:29 :
Als ze er maar zo weinig zin in heeft betekent dat vast ook dat ze het gewoon niet zo fijn vindt om te doen, en dat moet je dan maar accepteren. Als je iets niet leuk vindt om te doen is zin maken onzin, alsof het dan ineens leuk gaat worden.. Zou jij het leuk vinden als je vriendin je pijpt alleen maar voor jou, terwijl ze er zelf totaal geen plezier in heeft?
Dan moet ze maar een andere manier vinden om jou te plezieren
Is inderdaad iets wat ik zou moeten accepteren. Alleen de onduidelijkheid die ik heb(had), maakt(e) me een beetje gek. Wel zeggen dat je van onzeker/eng, naar zeker/fijn bent gegaan om vervolgens haast nooit te pijpen. De laatste keer dat ze pijpte, voelde het voor mij super ongemakkelijk, omdat ik vind dat je alletwee plezier moet hebben tijdens de sex.

Ik accepteer het voledig, maar vind t wel erg jammer. Ik denk ook dat het komt, omdat ze redelijk onervaren is. Het gaat ook eigenlijk niet helemaal om het pijpen. Het gaat mij er meer om dat zij (nog) niet op dezelfde golflengte zit met het beleven van sex.
__________________
Er is pas een probleem als het bier op is...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 18:20
juno
Avatar van juno
juno is offline
Nog niet, of gewoon helemaal niet? Geremd is geremd, daar doe je niks tegen.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 18:22
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Thom schreef op 15-08-2006 @ 17:31 :
Allereerst: wat een hoop reacties!

HvJ: Wat had ik graag dat mijn vriendin op die manier nadacht over pijpen!

Gesprek met vriendin gehad. Ze vind t niet vies en ook niet eng, maar ze doet t alleen als ze er zin in heeft. En dat heeft ze dus haast nooit.
Dat komt bij haar misschien ook nog wel een keertje, het heeft voor mij minstens 2,5 jaar geduurd voordat ik me over mijn gedachten heen kon zetten die me ervan weer hielde een jongen te pijpen (al deed ik het wel). Pas toen die bi-seksuele vriend van mij mijn verhalen en ervaringen wist te beamen, maar mij tevens een andere zijde van het verhaal liet zien kwam de omslag. Ik had er simpelweg nog nooit overna gedacht dat het ook anders zou kunnen en dat er nog veel meer manieren waren om deze seksuele handeling te bekijken. Een complete openbaring, echt!

Het heeft bij mij nooit te maken gehad met 'geen zin hebben' want ik wilde hem best een plezier doen, het waren eerder mijn principes waar ik me aan vast hield. Je mag gerust zeggen dat ik er serieus overin zat toen mijn huidige vriend en ik een relatie kregen, ik wilde wel maar vond het zó denigrerend dat ik me er niet overheen kon zetten. Ik heb me er maanden druk over gemaakt; ondanks dat mijn vriend heeft het nooit aan me gevraagd, er nooit druk op heeft gezet en altijd even lief en geduldig is gebleven... Na ruim 7 maanden toch maar eens een poging gedaan en die viel alles mee, maar fan was ik er niet van. Ik had wel zin om hem te verwennen, maar dat idee bleef waardeloos in mijn gedachten ronddwalen, waardoor ik het destijds niet vaak deed. Het zorgde er soms gewoon zo voor dat het niet langer fijn was om te doen, hoe fijn hij het ook vond. Het ging niet bewust.

Misschien is het bij je vriendin toch ook wel zoiets. Het hoeft niet zozeer te maken te hebben met angst of hygiëne, maar misschien wel met een zekere gedachte?

Misschien is zij van nature (erg) dominant, en staat het idee haar (onbewust) tegen een handeling uit te voeren waar zij in haar ogen de macht uit handen geeft?
Als ik naar mezelf kijk ben ik over het algemeen onderdanig, maar heb ik ook wel eens dagen waarop (erg) dominant kan zijn. In het laatste geval weet ik het niet echt te waarderen wanneer ik het idee krijg dat hij die dag ook in zijn dominante buien is, omdat ik dan zelf de controle wil houden. Misschien kan je haar eens vragen hoe zij denkt over macht; Wie heeft in haar optiek tijdens het pijpen de macht? Of zij het als een denigrerende handeling ziet? En of bovenstaand verhaal misschien herkenbaar is? Zoja, dan kan je haar misschien eens 'the other side of the story' vertellen...
Zoniet, dan zit er waarschijnlijk niets anders op dan accepteren dat ze er zelden zin in heeft, en gewoon genieten van de keren dat ze het wel doet...
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 03:32
zeiknat25
zeiknat25 is offline
Feit1: praktisch alle venten worden graag gepijpt (ik zelfs soms nog liever als gewoon neuken)

Feit2: Pijpen is heel intiem voor een meisje, dus zeker niet te hard aandringen dat werkt averechts (believe me).

Dus: zorg voor een goede lichaamshygiëne, dat neemt al een grote barriere weg en maak rustig duidelijk dat je wilt dat ze je pijpt. Erotiek moet speels zijn. Dus als je meisje wel tot vlak aan je penis komt, maar dan terug gewoon begint te kussen, zeg dan bijvoorbeeld met je meest droevige gezicht dat 'die daar beneden' ook wel een zou kusje willen. Meerdere varianten hierop zijn mogelijk.

Zo push je niet te hard en denk ik dat da allemaal wel in orde komt. NEEM HET ALLEMAAL NIET TE ZWAAR OP! Ga zeker niet zitten uitrekenen dat het al 2 maanden geleden is dat ze je gepijpt heeft, dat werkt alleen maar frustrerend voor jou.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 18:24
Skreature
Avatar van Skreature
Skreature is offline
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 18:35
Periodiek
Avatar van Periodiek
Periodiek is offline
Citaat:
Skreature schreef op 23-08-2006 @ 19:24 :
[afbeelding]
Als je zo'n kleur penis hebt, zal niemand je pijpen.

@HvJ: True true; het ligt er grotendeels aan hoeveel macht iemand heeft in een relatie.
__________________
Nobody loves no one )>-<( Your dreams merge cherry
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 18:55
Verwijderd
Je kunt altijd nog een minnares nemen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 19:19
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 15-08-2006 @ 19:22 :
...
Ik vind zelf juist dat degene die pijpt, veel dominanter is dan degene die gepijpt wordt. De 'gepijpte' (wat een woord) doet niets en kan niets, en is volledig afhankelijk van wat de 'pijper' (nog erger woord) verkiest te doen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 20:40
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Sarah schreef op 23-08-2006 @ 20:19 :
Ik vind zelf juist dat degene die pijpt, veel dominanter is dan degene die gepijpt wordt. De 'gepijpte' (wat een woord) doet niets en kan niets, en is volledig afhankelijk van wat de 'pijper' (nog erger woord) verkiest te doen.
Agree!
Net zoals beffen onderdanig is voor de vrouw ('de gebefte' ). En vaak laten meisjes niet beffen omdat ze die macht niet uit handen durven geven.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2006, 14:49
Ivo1986
Ivo1986 is offline
Ik heb ook een vriendin (3 jaar) die me bijna nooit pijpt... alleen in het begin af en toe (als ik er over begon). Ik vind het wel jammer maar ik laat het aan haar over. Wat ik ook jammer vind is dat ik niet echt weet waarom ze het niet doet... heb wel paar keer gevraagt maar nooit een duidelijk antwoord op gehad... misschien had ik door moeten vragen maar ik wil er ook weer niet over gaan zeuren zodat ze zich er ongemakkelijk bij voelt.
En over voor wat hoort wat.... ik wil haar vaak erg lang verwennen (masseren, kussen, zoenen, beffen, vingeren enz enz) maar meestal als ik heel ff bezig ben dan wil ze al over gaan op de penetratie (wat dan altijd erg lekker en geil is... maar altijd ik boven, als ik iets anders voorstel is het altijd: "andere keer").
Wil haar dus wel verwennen en varieren maar dat wil ze blijkbaar niet of ik doe wat fout... al kan ze dat gewoon tegen me zeggen.... maar of ze dat zal doen?....

We kunnen alles tegen elkaar zeggen en zijn optzettend open (als ze ergens iets niet mee eens is, als ik soms 's ochtend bij wakker worden uit mn bek stink, eigenlijk alles wel) behalve over seks... dan slaat ze dicht.....
Met citaat reageren
Oud 24-08-2006, 15:20
juno
Avatar van juno
juno is offline
Als zij zegt volgende keer, dan zeg jij, waarom niet nu? En als ze weer wil dat je stopt met beffen vraag jij waarom. Hou je poot maar eens stijf. De beste tijd om over sex te praten is als je het aan het doen bent.

Dat geremde beschaamde gedoe moet maar eens afgelopen zijn na drie jaar.

Laatst gewijzigd op 24-08-2006 om 15:24.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2006, 15:27
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Sarah schreef op 23-08-2006 @ 20:19 :
Ik vind zelf juist dat degene die pijpt, veel dominanter is dan degene die gepijpt wordt. De 'gepijpte' (wat een woord) doet niets en kan niets, en is volledig afhankelijk van wat de 'pijper' (nog erger woord) verkiest te doen.
Uhuh ik inmiddels ook. Maar vroeger niet.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 26-08-2006, 22:10
Nymf
Nymf is offline
Citaat:
juno schreef op 13-08-2006 @ 23:40 :
Ik snap eerder niet wat sommige vrouwen tegen pijpen hebben? Mits goed gewassen is er niks vies. Wij vinden het toch ook heerlijk om gebeft te worden?
Bij hem komt er natuurlijk wel wat meer uit en ook rechtstreeks in je mond, misschien is dat een verschil?

Mijn vriendje houdt er niet van, hij vindt het minder lekker dan gewoon penetratie en hij vindt het ook niet gezellig dat ik zo ver weg ben met mijn hoofd. Desondanks voel ik me weleens schuldig dat ik het niet doe, want misschien vindt hij er wel niks aan omdat ik het niet kan. Bovendien beft hij mij wel. Maar ik probeer het dus ook niet, want ik weet dat hij er niet echt behoefte aan heeft. Ik doe het alleen af en toe eventjes, bij wijze van voorspel, want hij vindt het idee wel geil en ik ook.

Tegelijk heb ik er wel een aversie tegen, maar ik heb een overgeeffobie en als ik hier dingen lees als 'braakreflex' en 'kokhalsneigingen' denk ik meteen 'okee, laat maar'. Dat is dus mijn probleem met pijpen, ik zou hem ook nooit zo ver in mijn mond doen. Maar gelukkig heeft hij er geen behoefte aan, dus wat is het probleem? Ik weet het eigenlijk ook niet goed, het voelt als falen en tegelijkertijd ben ik blij dat hij er niet gek op is. Mocht het ooit uitgaan tussen ons en ik krijg een vriendje dat dolgraag gepijpt wil worden, dan zou ik me eigenlijk ook geen raad weten.

Maar ja, niet iedereen raakt in paniek als hij/zij aan overgeven denkt, dus ik weet niet wat andere meisjes tegen pijpen hebben.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2006, 17:20
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Nymf schreef op 26-08-2006 @ 23:10 :
Bij hem komt er natuurlijk wel wat meer uit en ook rechtstreeks in je mond, misschien is dat een verschil?
Je hoeft echt niet altijd te pijpen met het doel de ander klaar te laten komen. Je kunt ook pijpen als onderdeel van het voorspel. Of net zolang pijpen totdat hij bijna klaar komt en hem dan vervolgens op een andere manier klaar laten komen. Op die manier heb je geen 'last' van een hoeveelheid sperma die in je mond terechtkomt. Tuurlijk, je zal wel wat van het voorvocht merken, maar dat is lang niet zo veel en vermengt zich prima met je eigen speeksel.

En als je hem wel klaar wilt laten komen van pijpen, maar geen sperma in je mond wilt krijgen, kun je hem er altijd nog vlak van te voren uithalen. Of het sperma uiteindelijk niet doorslikken. Persoonlijk heb ik echter helemaal geen moeite met sperma in of bij mijn mond.

Citaat:
Tegelijk heb ik er wel een aversie tegen, maar ik heb een overgeeffobie en als ik hier dingen lees als 'braakreflex' en 'kokhalsneigingen' denk ik meteen 'okee, laat maar'. Dat is dus mijn probleem met pijpen, ik zou hem ook nooit zo ver in mijn mond doen. Maar gelukkig heeft hij er geen behoefte aan, dus wat is het probleem? Ik weet het eigenlijk ook niet goed, het voelt als falen en tegelijkertijd ben ik blij dat hij er niet gek op is. Mocht het ooit uitgaan tussen ons en ik krijg een vriendje dat dolgraag gepijpt wil worden, dan zou ik me eigenlijk ook geen raad weten.

Maar ja, niet iedereen raakt in paniek als hij/zij aan overgeven denkt, dus ik weet niet wat andere meisjes tegen pijpen hebben.
Als je van pijpen kokhalsneigingen krijgt, doe je toch echt iets verkeerd. Tijdens het pijpen hoef je de penis echt niet persé steeds diep in je mond te nemen. Je kunt hem zo ver in je mond nemen als voor jouzelf prettig is en de rest verlengen met je hand zegmaar. Ook kun je jezelf leren om zijn penis steeds dieper in je mond te nemen als je dat zou willen, door dat langzaam op te bouwen en uit te zoeken wat dan de juiste manier daarvoor is. Pijpen met kokhalsneigingen is niet lekker en dus ook niet oke. Maar je kan jezelf er gewoon op trainen dat je na verloop van tijd veel meer kunt hebben.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 19:21
Verwijderd
Ik heb zelf ook moeite gehad met pijpen. Bij mij lag dat aan een aantal dingen... Ik vond het verschrikkelijk om naar beneden te gaan, het opbouwen en dat het eigenlijk al duidelijk is wat je gaat doen. Het liefst begon ik gewoon hup meteen. Ook heeft mijn vriend best wel wat voorvocht en nee dat is niet echt lekker. Je proeft het, maar moet het ook soort van doorslikken, dat weerhield mij ervan. Ik deed het net als jouw vriendin eens in de 3 maanden, dan 2 dagen na elkaar en dan heel lang weer niet.

Ik heb nu langer dan anderhalf jaar met mijn vriend en het is erg verbeterd. Ik doe het niet dagelijks, maar hij heeft niks te klagen. Ik heb het er ook vaak met hem over gehad, maar hij gaf aan dat het geen probleem was en het zo net zo fijn had, maar hij pijpen ook erg fijn vond. Er zat iig totaal geen druk achter, hij heeft nooit gezegd dat ie echt heel wat mist oid.

Van het voorvocht heb ik aan hem verteld en doe het nu af en toe af met een pyjamabroek oid af terwijl ik gewoon fijne bewegingen door maakt(geen onderbreking dus). Ook hebben wij Kneipp massage-olie, hele lekkere, zodat ik kan beginnen met een lekkere massage en dan ruik/proef je ook niet echt voorvocht. En voor het afdalen heb je een blinddoek En ja dan ga ik los en vind ik het heel erg leuk om te doen. Anders is het een beetje twijfelachtig (komt het ook nog goed hoor maar toch).
Misschien dat het bij je vriendin ook zoiets ligt? Dat ze het pijpen zelf wel leuk vind, maar het beginnen doodeng?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 21:08
Thom
Avatar van Thom
Thom is offline
Citaat:
Liesa schreef op 28-08-2006 @ 20:21 :
Ik heb zelf ook moeite gehad met pijpen. Bij mij lag dat aan een aantal dingen... Ik vond het verschrikkelijk om naar beneden te gaan, het opbouwen en dat het eigenlijk al duidelijk is wat je gaat doen. Het liefst begon ik gewoon hup meteen. Ook heeft mijn vriend best wel wat voorvocht en nee dat is niet echt lekker. Je proeft het, maar moet het ook soort van doorslikken, dat weerhield mij ervan. Ik deed het net als jouw vriendin eens in de 3 maanden, dan 2 dagen na elkaar en dan heel lang weer niet.

Ik heb nu langer dan anderhalf jaar met mijn vriend en het is erg verbeterd. Ik doe het niet dagelijks, maar hij heeft niks te klagen. Ik heb het er ook vaak met hem over gehad, maar hij gaf aan dat het geen probleem was en het zo net zo fijn had, maar hij pijpen ook erg fijn vond. Er zat iig totaal geen druk achter, hij heeft nooit gezegd dat ie echt heel wat mist oid.

Van het voorvocht heb ik aan hem verteld en doe het nu af en toe af met een pyjamabroek oid af terwijl ik gewoon fijne bewegingen door maakt(geen onderbreking dus). Ook hebben wij Kneipp massage-olie, hele lekkere, zodat ik kan beginnen met een lekkere massage en dan ruik/proef je ook niet echt voorvocht. En voor het afdalen heb je een blinddoek En ja dan ga ik los en vind ik het heel erg leuk om te doen. Anders is het een beetje twijfelachtig (komt het ook nog goed hoor maar toch).
Misschien dat het bij je vriendin ook zoiets ligt? Dat ze het pijpen zelf wel leuk vind, maar het beginnen doodeng?
Nee, haar reden was: "Ik doe het alleen als ik daar zin in heb en dat heb ik gewoon haast nooit. Ik ben daar heel eerlijk in."

En daarmee was de kous af.
__________________
Er is pas een probleem als het bier op is...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 22:54
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Thom schreef op 28-08-2006 @ 22:08 :
Nee, haar reden was: "Ik doe het alleen als ik daar zin in heb en dat heb ik gewoon haast nooit. Ik ben daar heel eerlijk in."

En daarmee was de kous af.
Nou, dat is iig wel duidelijk. Niet leuk voor jou om te horen, maar ze geeft wel duidelijkheid. Alleen een beetje jammer dat er verder geen discussie over mogelijk is.. Denk ook niet dat je dan verder veel van haar mag verwachten op dat gebied. Helaas jongen, je hebt een meid getroffen die niet van pijpen houdt.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 00:09
jansepansekever
Avatar van jansepansekever
jansepansekever is offline
Ik vind pijpen dus echt heel lekker. Ik kan me ook niet voorstellen wat er vies aan zou zijn. Ja, ergens is alles aan seks natuurlijk wel een beetje vies. Maar zo'n zacht glad ding in je mond dat voelt toch heel prettig?
Het wordt natuurlijk wel vervelend als de jongen jouw hoofd tegen zich aan gaat duwen, of als hij z'n pik te diep in je mond duwt. Ik vind pijpen erg prettig om te doen, maar wel als ik er zelf de macht over heb.

Trouwens, ik vind het lekkerder om een jongen met een kleine pik te pijpen dan een jongen met een grote. Misschien ligt het aan je formaat, Thom?
__________________
Zoals ik altijd zeg. Gelijkhebbend en wel.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 07:17
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Nymf schreef op 26-08-2006 @ 23:10 :
Bij hem komt er natuurlijk wel wat meer uit en ook rechtstreeks in je mond, misschien is dat een verschil?
Ik hoor van jongens trouwens altijd dat ze bij het beffen ook een hoop binnen krijgen. Bij een jongen heb je voorvocht, wat nooit veel is, en dan het sperma, dat je kan ontlopen. Een meisje heeft heel de tijd vocht dat de jongen moet wegslikken (of laten zitten), dus da's geen argument denk ik
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 11:00
ganja
ganja is offline
Citaat:
jansepansekever schreef op 04-09-2006 @ 01:09 :
Ik vind pijpen dus echt heel lekker. Ik kan me ook niet voorstellen wat er vies aan zou zijn. Ja, ergens is alles aan seks natuurlijk wel een beetje vies. Maar zo'n zacht glad ding in je mond dat voelt toch heel prettig?
Het wordt natuurlijk wel vervelend als de jongen jouw hoofd tegen zich aan gaat duwen, of als hij z'n pik te diep in je mond duwt. Ik vind pijpen erg prettig om te doen, maar wel als ik er zelf de macht over heb.

Trouwens, ik vind het lekkerder om een jongen met een kleine pik te pijpen dan een jongen met een grote. Misschien ligt het aan je formaat, Thom?
ik ben het wel met je eens, met een klein verschil. ik heb liever een lekkere dikke lul in mijn mond
Ieder z'n smaak toch? idd doe ik het liever alleen als ik er zelf de macht over heb, mijn vriend mag niet eens altijd aan mijn hoofd zitten als ik hem aan het pijpen ben. maar ik doe het bijna elke dag dus hij heeft niks te klagen
Met citaat reageren
Oud 04-09-2006, 16:28
faan
Avatar van faan
faan is offline
Citaat:
ganja schreef op 04-09-2006 @ 12:00 :
ik ben het wel met je eens, met een klein verschil. ik heb liever een lekkere dikke lul in mijn mond
idd
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 20:41
Euphemia
Avatar van Euphemia
Euphemia is offline
Het idee al dat je zegt dat gepijpt worden belangrijk is voor een jongen staat me niet aan. Nogal laf vind ik dat. Alsof je haar "dwingt"

Ik vind dat je het gewoon moet respecteren en erover praten. Als ze echt niet wil heb je pech gehad.

Alsof dat echt belangrijk is jezus
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Euphemia schreef op 06-09-2006 @ 21:41 :

Alsof dat echt belangrijk is jezus
Wat is wel belangrijk dan?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 23:02
interbellum
Avatar van interbellum
interbellum is offline
haar karakter of zo
__________________
on my casio, electric piano
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Euphemia schreef op 06-09-2006 @ 21:41 :
Het idee al dat je zegt dat gepijpt worden belangrijk is voor een jongen staat me niet aan. Nogal laf vind ik dat. Alsof je haar "dwingt"

Ik vind dat je het gewoon moet respecteren en erover praten. Als ze echt niet wil heb je pech gehad.

Alsof dat echt belangrijk is jezus
nou ja, da's wel erg kort door de bocht..
natuurlijk, het is een beetje lullig hoe ie het zegt misschein. maar hij dwingt haar toch niet.
en pijpen hoort er gewoon wel bij, net zoals beffen.
als ze het niet durft of wil, dat kan gebeuren. maar ze moet er toch in ieder geval wel voor open staan om het een kans te geven.

het hoort ook gewoon bij het grote geheel. tuurlijk, zonder pijpen kan je ook best lekkere leuke seks hebben. Maar met is het toch stukken leuker.

@ ganja, jaloers op jouw vriend
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 10:03
juno
Avatar van juno
juno is offline
Fuck karakter. Sex zonder pijpen/beffen is als patat zonder mayonaise. Best lekker, maar je mist toch wat.

Laatst gewijzigd op 07-09-2006 om 10:08.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 10:10
Verwijderd
inderdaad
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 11:21
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
interbellum schreef op 07-09-2006 @ 00:02 :
haar karakter of zo
qft
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 19:48
Euphemia
Avatar van Euphemia
Euphemia is offline
Citaat:
trouser schreef op 06-09-2006 @ 23:01 :
Wat is wel belangrijk dan?
Zoveel

Het gevoel dat je samen bent, op je gemak voelt en het naar je zin hebben, dat zijn de dingen die ik belangrijk vind en niet p.. omdat een jongen dat eenmaal belangrijk vind, das echt zielig gewoon!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 20:26
Thom
Avatar van Thom
Thom is offline
Citaat:
Euphemia schreef op 07-09-2006 @ 20:48 :
Zoveel

Het gevoel dat je samen bent, op je gemak voelt en het naar je zin hebben, dat zijn de dingen die ik belangrijk vind en niet p.. omdat een jongen dat eenmaal belangrijk vind, das echt zielig gewoon!
Pff, ja en doordat ze mij niet pijpte voelde ik mij niet op mijn gemak. Lees het topic eens door dan snap je er misschien meer van.?!
__________________
Er is pas een probleem als het bier op is...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 20:51
Amma
Avatar van Amma
Amma is offline
Er zijn inderdaad zoveel andere manieren waarop je heel intiem kan zijn. Het is voor iedereen natuurlijk weer anders, maar als een jongen zegt dat het vreselijk belangrijk voor hem is vind ik dat persoonlijk ook wat overdreven. Alsof pijpen 'moet' om de sex compleet te maken. Natuurlijk is het leuk en fijn, maar bij elke keer sex hoeft niet, zo wordt het geen dagelijkse sleur en blijft t ook nog spannend en speciaal

@ Thom, voel je je nu wel weer op je gemak nu je weet wat de reden is van je vriendin?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 23:15
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
juno schreef op 07-09-2006 @ 11:03 :
Fuck karakter. Sex zonder pijpen/beffen is als patat zonder mayonaise. Best lekker, maar je mist toch wat.
Dan ga je toch je beste vriend(in) pijpen/beffen als je niks om karakter geeft.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 10:45
ganja
ganja is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 07-09-2006 @ 01:27 :
@ ganja, jaloers op jouw vriend
haha, dat zeggen wel meer mensen ook al vinden de vriendinnen van de jongens die dat zeggen dat niet bepaald leuk
ik begrijp zelf ook echt niet waarom vrouwen het niks vinden om te pijpen. er is niks lekkerder dan je vriend helemaal laten kronkelen enkel maar door je mond
lol, sorry, kan echt uren over dit onderwerp doorgaan
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 12:52
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
ganja schreef op 08-09-2006 @ 11:45 :
haha, dat zeggen wel meer mensen ook al vinden de vriendinnen van de jongens die dat zeggen dat niet bepaald leuk
ik begrijp zelf ook echt niet waarom vrouwen het niks vinden om te pijpen. er is niks lekkerder dan je vriend helemaal laten kronkelen enkel maar door je mond
lol, sorry, kan echt uren over dit onderwerp doorgaan
Je geeft het begrip "goedkope slet" haast een nieuwe dimensie !
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Euphemia schreef op 07-09-2006 @ 20:48 :
Zoveel

Het gevoel dat je samen bent, op je gemak voelt en het naar je zin hebben, dat zijn de dingen die ik belangrijk vind en niet p.. omdat een jongen dat eenmaal belangrijk vind, das echt zielig gewoon!
"het naar je zin hebben" --> als pijpen daar nou veel bij helpt?
"het gevoel dat je samen bent" --> daar kun je iedereen voor gebruiken.

Het is gewoon slap gelul.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Al Murphy schreef op 08-09-2006 @ 13:52 :
Je geeft het begrip "goedkope slet" haast een nieuwe dimensie !
wat is dit voor een waardeloze kut opmerking
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 00:47
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 08-09-2006 @ 13:52 :
Je geeft het begrip "lompe boer" haast een nieuwe dimensie !
Wees blij dat er vrouwen zijn die graag pijpen. Stel nou dat alle vrouwen het goor hadden gevonden? Dan had jij ook niet bepaald blij geweest lijkt me.
Of ben jij een van die rare mannen die het vies vind om gepijpt te worden ofzo?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 09-09-2006 om 00:51.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 12:56
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 09-09-2006 @ 01:47 :
Wees blij dat er vrouwen zijn die graag pijpen. Stel nou dat alle vrouwen het goor hadden gevonden? Dan had jij ook niet bepaald blij geweest lijkt me.
Of ben jij een van die rare mannen die het vies vind om gepijpt te worden ofzo?
Ik had het toch helemaal niet over mezelf? Er is nog een heel verschil tussen iets graag doen en je daarover compleet gaan aanstellen. Jij ziet het ook wel héél erg zwart-wit.

En als je me wil quoten, quote dan wat ik gezegd heb zonder er vanalles aan te veranderen of spreek gewoon voor jezelf alsjeblieft.
__________________
Let's fantasize a revolution

Laatst gewijzigd op 09-09-2006 om 13:01.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 20:40
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Sorry, maar zie je mij voor iemand anders spreken dan?
Er is trouwens ook een heel verschil tussen iemand een beetje aanstellerig vinden en iemand een goedkope slet noemen.
Leer dat verschil eens kennen.
En als ik quote dan quote ik hoe ik dat wil. M'n boodschap is toch duidelijk? Ik vind jou een lompe boer om die opmerking van je. En dan kan je je beledigd gaan voelen, maar daar had je ook aan kunnen denken voordat je iemand anders voor goedkope slet ging uitmaken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 09-09-2006 om 20:42.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 10:03
ganja
ganja is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 08-09-2006 @ 13:52 :
Je geeft het begrip "goedkope slet" haast een nieuwe dimensie !
haha, denkt ie dat ik een slet ben. FYI, ik heb al meer als 2 jaar een vriend, en ben nog nooit vreemdgegaan, dat is iets wat bijna niemand eerlijk kan zeggen. ik heb gewoon een goed seksleven, en dat jij dat niet hebt komt waarschijnlijk door jezelf, maar uit die frustatie dan niet op mij alleen omdat ik wel van seks en pijpen kan genieten

Laatst gewijzigd op 10-09-2006 om 10:28.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 10:34
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
ganja schreef op 10-09-2006 @ 11:03 :
haha, denkt ie dat ik een slet ben. FYI, ik heb al meer als 2 jaar een vriend, en ben nog nooit vreemdgegaan, dat is iets wat bijna niemand eerlijk kan zeggen. ik heb gewoon een goed seksleven, en dat jij dat niet hebt komt waarschijnlijk door jezelf, maar uit die frustatie dan niet op mij alleen omdat ik wel van seks kan genieten
Nogmaals: ik heb het nergens over mijn eigen seksleven. En ik ga nog minder staan kwelen tegen mijn zogenaamde vrienden hoe goed ik wel ben in bed, laat staan dat ik er plezier en genoegen in zou hebben om andere koppels jaloers op me te maken. Neen, ik heb geen enkele reden om gefrustreerd te zijn, laat staan dat je me jaloers maakt. 't Gaat er me niet om dat genieten of zo, maar de manier waarop je nogal eendimensionaal zit op te scheppen.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 17:57
Amma
Avatar van Amma
Amma is offline
Citaat:
ganja schreef op 08-09-2006 @ 11:45 :
haha, dat zeggen wel meer mensen ook al vinden de vriendinnen van de jongens die dat zeggen dat niet bepaald leuk
whaha omg :')
"Ik ga zeggen dat ik elke dag pijp, zodat alle jongens mij willen en hun vriendinnetjes jaloers worden"
hoe naief
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 09:59
ganja
ganja is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 10-09-2006 @ 11:34 :
Nogmaals: ik heb het nergens over mijn eigen seksleven. En ik ga nog minder staan kwelen tegen mijn zogenaamde vrienden hoe goed ik wel ben in bed, laat staan dat ik er plezier en genoegen in zou hebben om andere koppels jaloers op me te maken. Neen, ik heb geen enkele reden om gefrustreerd te zijn, laat staan dat je me jaloers maakt. 't Gaat er me niet om dat genieten of zo, maar de manier waarop je nogal eendimensionaal zit op te scheppen.
Dan heb je me nogal erg verkeerd begrepen. Ik bedoelde dus dat elke keer als er iemand aan mij vraagt over pijpen enzo dat ik gewoon eerlijk toegeef dat ik er van geniet, als ik zeg 'ik doe dat bijna elke dag omdat ik daar wel van hou' en die gast zegt 'ik wou dat mijn vriendin zo was' dan kunnen die wijven wel eens jaloers worden ja. maar het is niet zo dat ik het daar voor doe.
als jij het ziet als opscheppen zal mij een zorg zijn, want jij kent mij niet en denkt nu waarschijnlijk dat het bij mij alleen maar om seks draait, maar als jij niet zo bevooroordeelt zou zijn zou je misschien kunnen realiseren dat dit 1 topic is, en dat dat niet bepaald hoe ik in het leven sta en wat ik doe. dat jij mij niet begrijp en gelijk een oordeel heb kan me echt niets schelen, maar doe een beetje moeite om verder te kijken dan 2 regetjes tekst die ik typ
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 10:00
ganja
ganja is offline
Citaat:
Amma schreef op 10-09-2006 @ 18:57 :
whaha omg :')
"Ik ga zeggen dat ik elke dag pijp, zodat alle jongens mij willen en hun vriendinnetjes jaloers worden"
hoe naief
lol, jij bent echt lomp. waarom zou ik dat doen als ik zelf al 2 jaar een hele lieve vriend heb?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Pijpen onder druk.
Alpaca
137 17-01-2020 17:07
Seksualiteit Expiremteren met pijpen
Bas1509
7 28-11-2016 11:38
Seksualiteit pijpen
12bambi34
10 21-07-2014 14:56
Seksualiteit Niet willen gepijpt worden.
Verwijderd
81 26-03-2012 18:18
Seksualiteit pijpen/beffen intiemer dan neuken?
Feathers
53 26-01-2005 05:32
Seksualiteit wel of niet pijpen...
Kirk22
16 08-05-2002 09:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:58.