Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2005, 09:17
Verwijderd
Nog bedankt voor de tip over vakantie dyfusica! Ik ga zo ff kijken. En nog ff sterkte met die vriend van je!
Advertentie
Oud 04-06-2005, 09:34
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
giteren wezen poolen, was wel gezellig maar t wordt iets dat heb ik al wel weer gezien...

nu lekker 2 weekjes op huis van iemand passen = lekker rust niemand om me heen en ze hebben een bad
ik vermaak me daar wel...
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 04-06-2005, 09:54
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 03-06-2005 @ 21:13 :
Ik voel me liever kut door de waarheid dan dat ik me goed voel in een schijnwerkelijkheid.
Precies En ik voel me vaak juist rot omdat ik dénk dat iemand iets tegen me heeft of dat ik iets verkeerds heb gezegd of zo terwijl dat helemaal niet is. Dan kun je beter even mailen om ophelderig o.i.d. te vragen, toch?

Ontopic:
Hm... Rijles, ik ga het denk ik niet leuk vinden. Maar ik wil wel mijn rijbewijs halen. Dus ik ga gewoon goed mijn best doen en rustig blijven en tranen binnenhouden en dan komt het goed. Of zo.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 04-06-2005, 10:23
Verwijderd
Bah, weer een huilende moeder. En nóg een dilemma erbij
Oud 04-06-2005, 10:31
kweenie23
kweenie23 is offline
ik haat sommige mensen zo erg als k sport en aan hun denk k altijd win erg handig
Oud 04-06-2005, 11:56
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 04-06-2005 @ 01:00 :
*knuf* hoe is het verder?
nu gaat t wel weer oke
het gaat vandaag wel goed, een soort tattoo van lucht op me rug . blijft 2 weken ofzo zitten, leuk .

maja... ik zou dus nog vertellen over dat ik verliefd was... ik weet alleen niet wat ik moet zeggen. ik heb nooit iemand gekend die fouter was om verliefd op te worden maar omg ik ben tot over me oren....(a) hij is zo lief... en zo precies als mij in sommige dingen

hmm...
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 04-06-2005, 12:27
ANGE
ANGE is offline
Net nu dat ik het niet kan gebruiken, gaat het weer slecht. Ik heb verdomme m'n concentratie verschrikkelijk hard nodig nu! Maar het lukt allemaal niet meer. Ik voel me verschrikkelijk. Ik voel me waardeloos. En d'r is gewoon niemand die het ziet. Ben ik dan echt niet de moeite waard om even naar om te kijken?!

En dat mens. Argh... Helpt het nou echt om een ander te kwetsen?
Oud 04-06-2005, 12:33
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Vreemd, maar t voelde best goed.
Ben blij dat ik weer wat gehoord heb
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 04-06-2005, 12:46
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Anneka schreef op 04-06-2005 @ 09:57 :
*knuff* van mij krijg je dr al een

en nja met mij is het nu prima eigenlijk, zit lekker met het raam open te leren en te forummen. Maar ik zie zo op tegenmaandag. Om 2 tentamens te makenwar ik absoluut niets van ga bakken.
Dank je (voor de knuff).

En alvast veel succes voor maandag!

Citaat:
Vogelvrij schreef op 04-06-2005 @ 10:54 :
Precies En ik voel me vaak juist rot omdat ik dénk dat iemand iets tegen me heeft of dat ik iets verkeerds heb gezegd of zo terwijl dat helemaal niet is. Dan kun je beter even mailen om ophelderig o.i.d. te vragen, toch?
Ja, dat vind ik dus ook. Maar ja, dan krijg je een heel kortaf mailtje terug, dat je toch alleen maar sterkt in je idee dat ze veel afstandelijker doet dan vroeger. En als zelfs haar beste vriendin dat bevestigt, moet het wel waar zijn! We hebben alleen geen idee waarom.

Ondertussen word ik misselijk, letterlijk misselijk van de msn-namen van m'n ex en haar vriend (die goede *kuch* 'vriend' van me). Hoé erg kun je je aanstellen?
Oud 04-06-2005, 13:04
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Hehe, internet doet t weer. Gelukkig, mocht er dan nog een artikel bijkomen kan ik dat in ieder geval downloaden en lezen. Owja, en dat forum dan natuurlijk. (a)

Vanaaf afdansen. Het moet lukken, alleen even in de jive wat afspreken (op aanraden van de dansleraar, wat slecht eigenlijk) en ook in de quickstep. En hij moet in de engelse wals niet vergeten de wing en de weave ook te doen, anders kunnen we net zo goed brons afdansen.

Spooooooooooook, bedankt voor je hulp!
__________________
I like my new bunny suit
Oud 04-06-2005, 13:09
Verwijderd
ikwil niet zoveel vrij hebben. ik word hier lui van. gatverdegatver. er komt niets uit handen, ik stel toch alles uit. godverdegodver. het was ook een stomme week deze week. ik had niet zo uit mn plaat moeten gaan, en ik moet mensen eens toelaten. ik klap gewoon weer helemaal dicht. ik weet niet wat het is. ik doe het niet expres, en ik voel me er vreselijk door. waar dat sterke meisje is? geen idee. verhuisd denk ik. hoog tijd dat ik r weer es ga zoeken. maar k heb de puf even niet. eerst moet ik mijn school afgerond hebben, al het gedoe rond opa moet over zijn, en er moet weer normaal contact zijn. misschien dati k dan op zoek ga. Maar ik heb gisteren wel met Lotte heel hard door de kamer gedanst op K3. en dat was wel grappig.
Oud 04-06-2005, 14:07
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Ik word verdrietig als ik terugkijk. Verdrietig als ik vooruit kijk.
Misschien moet ik maar even stilstaan.
Gister bij de psyg een begin gemaakt met mijn levensverhaal.
Het begon heel mooi en fijn. Alleen langzaam werd het iets minder, en nog iets minder, en nog iets. Uiteindelijk wordt het wel weer mooi maar daar zijn we nog lang niet (in dat gesprek dan he, in mijn echte leven is het allang prima)
En nu heb ik sinds dat gesprek een naar gevoel,

Ik heb net twee uurtjes huiswerk gedaan, ben ik best trots op (ik kan dus echt geen huiswerk maken ) en ook nog heel veel andere nuttige dingen gedaan.
Alleen ik weet nog steeds niet hoe het nou volgend jaar op school verder moet. Ik heb geen alternatief maar dit is ook niks.
Oud 04-06-2005, 15:44
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
wat zijn er veel liedjes over vreemdgaan>? alvast maar ff onthouden
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 04-06-2005, 16:33
Prr.
Avatar van Prr.
Prr. is offline
Ik mis je.
Maar (ook al weet ik dit niet met zekerheid te zeggen) je hebt het zelf kapot gemaakt.
Gotver, vroeg was het nog leuk. Ik weet niet of ik nog van je hou. Vast wel ergens.
Oud 04-06-2005, 17:06
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Tsss...

Kom ik online. Zie ik een vriendin online. Persoonlijk bericht: 'Heeft er iemand, om het even wie, zin om vanavond bij mij Reservoir Dogs te kijken?'. Dus ik zeg: 'Ja, lijkt me leuk'. Heeft ze opeens dat bericht weggehaald, en zegt ze: 'Ik heb al een hoop mensen gevonden. Ik moet nu weg. Sorry. Dag.'

Mja... Gaat lekker zo...
Oud 04-06-2005, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 04-06-2005 @ 18:06 :
Tsss...

Kom ik online. Zie ik een vriendin online. Persoonlijk bericht: 'Heeft er iemand, om het even wie, zin om vanavond bij mij Reservoir Dogs te kijken?'. Dus ik zeg: 'Ja, lijkt me leuk'. Heeft ze opeens dat bericht weggehaald, en zegt ze: 'Ik heb al een hoop mensen gevonden. Ik moet nu weg. Sorry. Dag.'

Mja... Gaat lekker zo...
gatverdamme, daar heb ik zo'n hekel aan. dat maakt zo vreselijk onzeker.

verder wil ik niet alleen thuis zijn. zo. bah. bahbahbah. BAH! *schroeft hoofd eraf en zet leuk hoofd op*
Oud 04-06-2005, 19:08
Verwijderd
ik irriteer me zo aan jullie domme mensen!!!!
Oud 04-06-2005, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 04-06-2005 @ 13:46 :
Dank je (voor de knuff).

En alvast veel succes voor maandag!



Ja, dat vind ik dus ook. Maar ja, dan krijg je een heel kortaf mailtje terug, dat je toch alleen maar sterkt in je idee dat ze veel afstandelijker doet dan vroeger. En als zelfs haar beste vriendin dat bevestigt, moet het wel waar zijn! We hebben alleen geen idee waarom.

Ondertussen word ik misselijk, letterlijk misselijk van de msn-namen van m'n ex en haar vriend (die goede *kuch* 'vriend' van me). Hoé erg kun je je aanstellen?
Pff vreselijk dat soort msn namen kan ik begrijpen
en knuffel NP


en maandag gaat zoooo gigantisch mislukken
heb vandaag 4 uur lang op economie zitte nstaren, en het lukt niet. Mo gaat dan nogwel, maar ik wil vooral economie goed maken.
Oud 04-06-2005, 19:14
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 04-06-2005 @ 19:01 :
gatverdamme, daar heb ik zo'n hekel aan. dat maakt zo vreselijk onzeker.

verder wil ik niet alleen thuis zijn. zo. bah. bahbahbah. BAH! *schroeft hoofd eraf en zet leuk hoofd op*
Ja, onzekerheid slaat ook hier toe. Want bij mijn weten heb ík niks anders gedaan dan normaal, of iets verkeerds gedaan, maar tóch heb ik het idee dat steeds meer mensen mij op afstand houden. En als ik dan vraag waarom ze dat doen, vinden ze het weer aanstelerij. Dus ik durf het nu eigenlijk ook niet meer echt te vragen. En vroeger hadden we nog wel zo veel contact..

Ik heb ook niet veel zin in alleen thuis zijn-- alweer. Daarom vond ik het des te lulliger. Naja, 'k ga straks wel het cabaret volgen op de vara en kijken of ik nog kan lachen.
Oud 04-06-2005, 19:29
Verwijderd
jezus. dit gaat niet goed zo.
ik wil een psych die wél actie onderneemt, ik kan haar niet dwingen iets te doen, maar kom-óp .. ik heb gewoon verdomme alles verteld.
als je weet dat je 'patient' zmneigingen heeft en e zelf ook nog over begint te praten dan ... dan doe je toch iets ..

Nouja, misschien is dit normaal,misschien ben ik gewoon gek.

ik ben er iig gister weer doorheengekomen,dankzij een paar superlieve mensen die ik absoluut niet met mijn problemen wil opzadelen,maargoed.

tijd voor mijn chocola.
Oud 04-06-2005, 20:53
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Wat ben ik chagrijnig zeg.

Ik verveel me ontzettend, heb mensen nodig nu en ze hebben allemaal geen tijd of gaan dadelijk uit terwijl ik verdomme niet meekan.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 04-06-2005, 21:29
Prr.
Avatar van Prr.
Prr. is offline
Gotverdomme volgens mij heb ik mijn moeder onbedoeld gekwetst. En nu vind ik mezelf stom (nou dat is eigenlijk normaal) en ben ik verdrietig (dat komt de laatste tijd ook wel heel vaak voor eigenlijk).
Oud 04-06-2005, 22:42
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Goed, ik kan dus nog lachen- als Van Muiswinkel en Van Vleuten optreden of als Harm Edens presenteert, maar verder... heb ik in lachen niet zo'n trek.
Oud 04-06-2005, 22:49
Verwijderd
He bah, ik heb echt het gevoel dat ik stilsta en dat er honderden mensen tegen m'n rug duwen van 'loop nou door want willen er langs'. Ik voel me zo onbetekenend, zo weinig.
Oud 04-06-2005, 22:59
Verwijderd
papa en mama blijven vannacht bij opa waken, samen met papa's broers en zus. grote kans dus dat ik morgen mijn enige overgebleven opa ook kwijt ben. als de man maar van zijn pijn af is...

en ik wil ook alles vergeten. alles kwijt zijn. niet meer hoeven denken. ik word gek. ik ben het al. het escaleerde al zodanig dat er gepraat moest worden, maar dit is niet leuk meer. echt niet.
Oud 04-06-2005, 23:07
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 04-06-2005 @ 23:59 :
papa en mama blijven vannacht bij opa waken, samen met papa's broers en zus. grote kans dus dat ik morgen mijn enige overgebleven opa ook kwijt ben. als de man maar van zijn pijn af is...

en ik wil ook alles vergeten. alles kwijt zijn. niet meer hoeven denken. ik word gek. ik ben het al. het escaleerde al zodanig dat er gepraat moest worden, maar dit is niet leuk meer. echt niet.
*Knuf* Sterkte.
Oud 05-06-2005, 00:14
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik vraag me af waarom ik me ineens zo onzeker voel. Niet alleen over mezelf, evengoed over alles in mijn nabije omgeving,mijn relatie, mijn liefde voor paarden: Alles eigelijk wel.

Ik ben ineens bang dat ik op m'n bek zal gaan, belazerd zal worden, maar ik wil het niet, niet wéér. Ik wil niet falen in hetgeen wat ik doe, niet an public. Waarom kunnen de meest kleine onbenulligheden zoveel emoties & gedachten oproepen? Waarom dan toch. Ik begrijp het even niet, wetende dat het hoogstwaarschijnlijk ook nergens op slaat...

Wat kan mij het nou godverdomme schelen wanneer ik van m'n paard flikker terwijl er 20 man staat te kijken, nou? Niets toch. Waarom ben ik bang voor dingen die er niet zijn, waarom kan je niet gewoon genieten voor zolang als dat het leuk is, nou? Ik weet het. Ik wil er ook niet in blijven hangen, maar op een bepaalde manier twijfel ik aan mezelf: doe ik het wel goed? Ik vind het eng, ben bang. Ben je dan niet gelukkig? Ik ben hartstikke gelukkig, DAAROM JUIST!

Godver, na een gehele dag denken ben ik eruit; Ik ben bang dat geluk mij niet gegunt is, het is allemaal veels te mooi om waar te zijn, zo gespeelt, dat kan toch niet anders? Bijna iedereen heeft mij in m'n leven belazerd, waarom híj dan niet of ieder ander met wie ik momenteel nog goed omga?! Hoe kunnen ze nu menen wat ze zeggen, hoe? Damn. 'Vertrouw ze kel, voor een allerlaatste keer, asjeblieft!' - Je hebt gelijk tim, je hebt gelijk, ik zal het proberen, maar ik kan het niet alleen...

Lieve leon, mag ik nog heel lang van jou houden?

Tijd om m'n bedje maar eens in te rollen, welterusten iedereen!
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 05-06-2005, 00:24
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 04-06-2005 @ 23:59 :
papa en mama blijven vannacht bij opa waken, samen met papa's broers en zus. grote kans dus dat ik morgen mijn enige overgebleven opa ook kwijt ben. als de man maar van zijn pijn af is...

en ik wil ook alles vergeten. alles kwijt zijn. niet meer hoeven denken. ik word gek. ik ben het al. het escaleerde al zodanig dat er gepraat moest worden, maar dit is niet leuk meer. echt niet.
*knuf* sterkte...


ik kom net uit bad...heerlijk...zit nu alleen in een huis wat te veel na denk tijd levert...en niemand in de buurt die het snappen zal..
vrienden kan ik smsen uiteraard...maar die snappen het niet
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 05-06-2005, 10:06
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik ben het zat. De 25e een meeting, oké. Dat er dan druk op mij gelegd wordt om te komen, nu goed, wat weet iedereen nu van mijn tentamens? Dan nog een festival in diezelfde week, goed. Kan gebeuren, maar het gaat gewoon niet. Maar dat mijn moeder dan opeens de 25e een barbeque moet plannen is toch te gek, de belangrijkste tentamens van het jaar en zij vindt het stoer om heel veel mensen uit te gaan nodigen. Dat had een week kunnen wachten. En als ik mededeel dat ik eigenlijk niet zo kan omdat ik moet leren vindt ze het leuk om te zeggen dat ze mijn vriend ook wil uitnodigen. Ja, lief hoor, maar dat weet je in ieder geval zeker dat ik er niet ven tussenuit kan om te leren. Kan ze daar nou echt geen rekening mee houden???
__________________
I like my new bunny suit
Oud 05-06-2005, 10:19
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 05-06-2005 @ 11:06 :
Ik ben het zat. De 25e een meeting, oké. Dat er dan druk op mij gelegd wordt om te komen, nu goed, wat weet iedereen nu van mijn tentamens? Dan nog een festival in diezelfde week, goed. Kan gebeuren, maar het gaat gewoon niet. Maar dat mijn moeder dan opeens de 25e een barbeque moet plannen is toch te gek, de belangrijkste tentamens van het jaar en zij vindt het stoer om heel veel mensen uit te gaan nodigen. Dat had een week kunnen wachten. En als ik mededeel dat ik eigenlijk niet zo kan omdat ik moet leren vindt ze het leuk om te zeggen dat ze mijn vriend ook wil uitnodigen. Ja, lief hoor, maar dat weet je in ieder geval zeker dat ik er niet ven tussenuit kan om te leren. Kan ze daar nou echt geen rekening mee houden???
lekker geregeld ja... niet zo slim van je moeder opzich
kan je t niet nog eens proberen te zeggen??


---------------------------------

t liefste zou ik weggaan en nooit meer terug komen... die auto instappen en zomaar een kant op rijden... (met een beetje geluk onderweg iets raken ofzo )
ik heb dr gewoon geen zin meer in..
ik ben mijn vertrouwen in vriendschap lang geleden verloren, heb hard (zelf) gevochten om dit weer terug op te bouwen...t ging langzaam maar goed een paar maanden een dal maar verder ging het prima...ik had vrienden
maar nu wordt dat vertrouwens weer de grond in getrapt... alles wat ik heb opgebouwd wordt weer gesloopt en ik ben te moe om overnieuw op te bouwen..

*zucht*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 05-06-2005, 10:44
Verwijderd
Het is als een cd die is blijven hangen, steeds weer diezelfde woorden die door mijn hoofd denderen... allemaal haat, haat, angst, woede, bedreiging en omg dat verlangen, dat foute verlangen. Nog even en ik sluit me volledig af en spreek ik mensen alleen nog als het nodig is, bespaart een me een boel twijfel, schuldgevoel, woede en zelfhaat.
Oud 05-06-2005, 11:09
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Guusie schreef op 05-06-2005 @ 11:44 :
Het is als een cd die is blijven hangen, steeds weer diezelfde woorden die door mijn hoofd denderen... allemaal haat, haat, angst, woede, bedreiging en omg dat verlangen, dat foute verlangen. Nog even en ik sluit me volledig af en spreek ik mensen alleen nog als het nodig is, bespaart een me een boel twijfel, schuldgevoel, woede en zelfhaat.
Silence is screaming in my head
Stuck on repeat


en daarnaast dan al die herrie...

*geeft knuf*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 05-06-2005, 12:32
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 05-06-2005 @ 12:09 :
Silence is screaming in my head
Stuck on repeat


en daarnaast dan al die herrie...

*geeft knuf*
Dankje *knuffelt terug*


Yugyugyug, walg, ik ben nu gewoon ziek van mijn blije gedoe overal
Oud 05-06-2005, 13:48
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
volgens mij voel ik me steeds extra rot doordat de mensen in mn buurt zich rot voelen...
of door het gedrag dat ze vertonen t.a.z van mij...
kan dat
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 05-06-2005, 14:19
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Nu ben/lijk ik helemaal happy... Fijn weekend. Maar de terugval zal morgen wel weer komen. *zucht*
Oud 05-06-2005, 14:52
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
als je weg met twijfel is bezaaid
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 05-06-2005, 15:14
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 05-06-2005 @ 11:19 :
lekker geregeld ja... niet zo slim van je moeder opzich
kan je t niet nog eens proberen te zeggen??
"Ach joh, dat maakt toch allemaal niet uit. Het is alleen 's avonds en die voorbereidingen stellen helemaal niets voor. Zo gebeurd hoor."
Maar als het erop aankomt is ze pissig als ik niet de hele dag help.

*knuf* voor jou.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 05-06-2005, 15:19
Verwijderd
Opa is dood.
Oud 05-06-2005, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Nattigheid schreef op 05-06-2005 @ 16:19 :
Opa is dood.
*Knuffel*
Oud 05-06-2005, 15:34
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
te ver weg
te ver weg van mij
alles wat ik wil is zo ver weg

__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 05-06-2005, 15:57
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 05-06-2005 @ 16:19 :
Opa is dood.


gecondoleerd en sterkte *knuf*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 05-06-2005, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Nattigheid schreef op 05-06-2005 @ 16:19 :
Opa is dood.
Gecondoleerd





Bah, niks onzekerheid. Gewoon keiharde zelfkennis!
Oud 05-06-2005, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Nattigheid schreef op 05-06-2005 @ 16:19 :
Opa is dood.
Gecondoleerd *knuff*

Ik doe niets, ohhh, ik ben mezelf zo zat.
Oud 05-06-2005, 16:22
Verwijderd
Oehh super leuke middag gehad, concert geven met de muziek

dag begon al redlijk goed want economie begin ik te snappen, en ik ga er nu mee verder

*vol goede moed*
Oud 05-06-2005, 16:52
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
OMG, echt weer iets voor ons. Ik ga deze zomer met mijn vriend zomertoeren met de trein en op drie verschillende campings slapen. Nou hebben we alleen een probleem want we moeten op maandag om tien uur uit onze camping in Schin op Geul maar we mogen pas dinsdag om een uur op de camping in Lauwersoog

Gelukkig heb ik wel wat vrienden en kennissen door heel Nederland maar je vraagt ook niet zo makkelijk of je daar mag slapen vind ik. Nu maar hopen dat ik bij mijn vriendin in Friesland mag slapen. Alleen kan je niet met het OV in dat dorp van haar komen

Nu maar alvast een spoedcursus Fries volgen ofzo
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-06-2005, 18:12
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Goed, als het onderstaande niet zo helder overkomt, dan komt dat door de flesjes Palm die ik vanmiddag op de verjaardag van een kennis burgemeester heb mogem maken.

\\Vanmiddag was het best leuk eigenlijk. Ik had een verjaardag bij een kennisje van me, van wie de zus nog wel een vriendin van me is. Het was er heel druk en heel gezellig en opeens komt er een vriendin binnenwandelen die we allemaal al maanden niet hadden gezien. Daar heb ik een heel fijn gesprek mee gevoerd en we hebben afgesproken om mekaar vaker te bellen en vaker bij mekaar op bezoek te gaan, Noy , ik ben benieuwd wat eruit komt, maar ik heb er vertrouwen in en ben wel happy op dit moment. )
Oud 05-06-2005, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Nattigheid schreef op 05-06-2005 @ 16:19 :
Opa is dood.
Gecondoleerd!

*knuff*

OT;

Ik ben eventjes te emotioneel, te verbaasd en te veel van slag om wat te schrijven...
Oud 05-06-2005, 18:46
Verwijderd
dankjulliewel allemaal wat lief.

net stuk gewandeld en gegeten bij vrienden. dat was wel prettig. verder nog niets gehoord over het hoe en wat. maar ik heb er al over gepraat met verschillende mensen, dus dat is wel prettig.

en ik heb afgelopen 4 dagen niets gedaan voor school. ik kan niet werken als ik er teveel tijd voor heb. nu heb ik ook hele andere dingen aan mijn hoofd, maar toch. het wil gewoon niet. ik moet een studie hebben die me uitdaagt. aangezien ik in tentamenweken mn boeken al niet eens meer opensla.
Oud 05-06-2005, 19:06
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Kloterug. Hoe kan ik ooit arts worden als ik niet eens een avondje uit kan zonder die verschrikkelijke pijn?!!

Dokter:'wees blij dat je nog zo intelligent bent en kunt lopen, de rest van de SB-kinderen heeft bijna allemaal een waterhoofd en zitten in een rolstoel'
Nou fijn zulke intelligentie als je rug je opeens in de steek laat. En niemand die je begrijpt. Als je heel erg gehandicapt bent mag je klagen, ik mag alleen maar blij zijn dat ik nog zo 'goed' ben.

Ik ben ook al maanden bezig met lijnen en ik ben nog steeds vet. Eigen schuld ook, moet ik me maar niet zo laten gaan.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 05-06-2005, 19:20
Verwijderd
Pff, ik heb het warm en ik weet nu al dat ik me de hele godganze avond dood ga vervelen. Morgen weer school. Vandaag Amsterdam geweest, dat was wel oke op zich, maar die stomme ouders van mij ook de hele tijd. Ik ben moe en ik heb er geen zin meer in. Het wordt waarschijnlijk de hele avond televisie kijken. Bah. Wat een rare dag.

En ik luister het Requim van Mozart, daar word je ook niet vrolijk van.


Everybody's gotta learn sometime...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #167
kroot
499 09-02-2012 20:38
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 16:15
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:26.