Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2006, 20:53
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Intelligentie is subjectief
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2006, 22:39
Verwijderd
Citaat:
kwibus schreef op 26-02-2006 @ 16:08 :
Goed, we gaan er van uit dat dit goed getest kan worden. Wanneer ben je dan intelligent? Als je boven het gemiddelde zit? Of bij de 10% hoogst scorenden? Hier is geen maat voor, er zullen veel verschillende meningen zijn.
Nou en? Ik vind dat altijd zo'n zwak argument: 'omdat er geen harde regels voor te geven zijn doen we er maar geen uitspraken over'. Ook al zijn er verschillende meningen, dan nog kun je best zeggen dat als jij bij de beste 10% scoort in een test die door een hele hoop mensen gemaakt is, jij dus wel behoorlijk bovengemiddeld intelligent bent.

Citaat:
MTpower schreef:
Intelligentie is subjectief
Tuurlijk. Je kunt prima verdedigen dat eigenlijk alle gymnasiasten zeer dom zijn, terwijl in feite alle vmbo'ers heel intelligent zijn. Het is immers subjectief.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2006, 23:42
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-02-2006 @ 23:39 :
Tuurlijk. Je kunt prima verdedigen dat eigenlijk alle gymnasiasten zeer dom zijn, terwijl in feite alle vmbo'ers heel intelligent zijn. Het is immers subjectief.
Ik bedoelde te zeggen dat je verschillende soorten van intelligentie hebt.
Niet iedere vwo-er is per definitie slim en niet iedere vmbo-er per definitie dom
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 00:07
Frostbite
Avatar van Frostbite
Frostbite is offline
Als iemand intelligent is mag die dat best zeggen. Wetende dat ik minstens zo intelligent ben stoor ik me daar totaal niet aan.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 07:04
Verwijderd
ik denk wel, dat hoe dan ook, mensen die dat maar al te hard willen bewijzen, ook heel bang zijn om niet voor vol aan te worden gezien
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 11:45
Verwijderd
Ik ben zo intelligent dat ik kan doen alsof ik niet intelligent ben
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 13:49
NilsHolgersson
Avatar van NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
Ik mag alles van mezelf wel zeggen, het is alleen zo dat de domme mensen de touwtjes in handen hebben.. zeg maar dat je intelligent bent en BAM uitgebeukt tandje
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 19:09
Verwijderd
Citaat:
NilsHolgersson schreef op 27-02-2006 @ 14:49 :
Ik mag alles van mezelf wel zeggen, het is alleen zo dat de domme mensen de touwtjes in handen hebben.. zeg maar dat je intelligent bent en BAM uitgebeukt tandje
dus moet je intelligenter zijn en je waffel dichthouden

of je bent zo intelligent dat je zorgt dat je sterker bent dan domme agerssievelingen
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 20:21
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
White Trash schreef op 26-02-2006 @ 14:18 :
Ik herinner me deze discussie op Lifestyle. Het ging niet zo zeer om het feit dat je niet mag zeggen dat je intelligent bent, het ging erover dat een gymnasiaste in haar eerste jaar moeilijk kan zeggen dat ze heel intelligent is aangezien er vele met zo'n houding gruwelijk hard op hun bek gaan.

Verder heb ik altijd een hekel aan mensen die zeggen 'Oh, ik ben zo spiritueel' of iets dergelijks.
Ik zei niet dat ik heel inteliigent was. Ik noemde dingen op die anderen over mij hebben gezegd. En er zitten ook zeker geen domme mensen op gymnasium, domme mensen zouden het niet aankunnen. Er zitten misschien wel mensen die dom doen, maar dat is heel wat anders. Eigenlijk zijn alle mensen die op gymnasium doen qua intelligentie ver bovengemiddeld.

Citaat:
cherry-springs schreef op 29-01-2006 @ 12:55 :
Ik schijn grappig te zijn, eigenwijs, 'recht voor z'n raap', en creatief. En intelligent. Wat wil je, op het gymnasium. Dit heb ik allemaal van anderen gehoord.


En ik zit trouwens in de tweede.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 12:35
Verwijderd
Op zich mag je best van jezelf zeggen dat je intelligent bent. Alleen valt het me op dat de mensen die in mijn ogen behoorlijk intelligent zijn, nou juist degenen zijn die niet van zichzelf zeggen dat ze intelligent zijn. Andersom is het zo dat de mensen die wel (vaak) van zichzelf zeggen dat ze intelligent zijn in mijn ogen juist niet intelligent zijn.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 13:35
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
cherry-springs schreef op 27-02-2006 @ 21:21 :
Eigenlijk zijn alle mensen die op gymnasium doen qua intelligentie ver bovengemiddeld.
Ik geloof best dat mensen op het gymnasium wel intelligent zijn, maar ver boven het gemiddelde is wel erg overdreven.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 13:38
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 28-02-2006 @ 13:35 :
Op zich mag je best van jezelf zeggen dat je intelligent bent. Alleen valt het me op dat de mensen die in mijn ogen behoorlijk intelligent zijn, nou juist degenen zijn die niet van zichzelf zeggen dat ze intelligent zijn. Andersom is het zo dat de mensen die wel (vaak) van zichzelf zeggen dat ze intelligent zijn in mijn ogen juist niet intelligent zijn.
Inderdaad
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 17:51
Verwijderd
Waarom zou je eigenlijk zeggen of je al dan niet intelligent bent?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 18:27
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-02-2006 @ 23:39 :
Nou en? Ik vind dat altijd zo'n zwak argument: 'omdat er geen regels(maatstaven) voor te geven zijn doen we er maar geen harde uitspraken over'.
Ik heb het woordje 'harde' even verplaatst. En zo klinkt'ie imo best goed hoor.



Citaat:
nare man schreef op 26-02-2006 @ 23:39 :
Ook al zijn er verschillende meningen, dan nog kun je best zeggen dat als jij bij de beste 10% scoort in een test die door een hele hoop mensen gemaakt is, jij dus wel behoorlijk bovengemiddeld intelligent bent.

Ja, natuurlijk kan dat wel. Iemand die bij de laagste 10% scoort kan dat ook wel zeggen. Dat hangt er natuurlijk van af wat je als 'vergelijkingsmateriaal' gebruikt. Iedereen heeft dan dus recht om te claimen dat hij/zij intelligent is.
Je kunt het dus best zeggen, maar omdat het nergens over gaat kun je het maar beter niet zeggen. Want dan ga je je afvragen:
Citaat:
jw1985 schreef op 28-02-2006 @ 18:51 :
Waarom zou je eigenlijk zeggen of je al dan niet intelligent bent?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 19:02
ShadowX
Avatar van ShadowX
ShadowX is offline
Intellingentie is in the eye of the beholder.
__________________
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. Without me, my signature is useless. Without my signature, I am useless.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 19:19
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Vice schreef op 28-02-2006 @ 14:35 :
Ik geloof best dat mensen op het gymnasium wel intelligent zijn, maar ver boven het gemiddelde is wel erg overdreven.
Als je een cito-score van 545 of hoger hebt, kan je naar gymnasium. En ja ik weet, de cito-toets is niet altijd zo betrouwbaar en het is maar een momentopname enzo, maar mensen die gewoon gemiddeld zijn halen dat denk ik maar met veel moeite.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 19:37
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
cherry-springs schreef op 28-02-2006 @ 20:19 :
Als je een cito-score van 545 of hoger hebt, kan je naar gymnasium. En ja ik weet, de cito-toets is niet altijd zo betrouwbaar en het is maar een momentopname enzo, maar mensen die gewoon gemiddeld zijn halen dat denk ik maar met veel moeite.
Haha, je moest eens weten hoeveel oliedomme gymnasiasten ik wel niet ken.

(Ze zijn natuurlijk niet létterlijk oliedom, dat begrijp ik ook wel)
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 20:17
Verwijderd
Citaat:
ShadowX schreef op 28-02-2006 @ 20:02 :
Intellingentie is in the eye of the beholder.
onzin.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 23:03
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 26-02-2006 @ 12:55 :
je kunt beter op andere manieren laten merken dat je intelligent bent. Het zeggen, staat imho een beetje arrogant. ( is natuurlijk context gevoelig ).
Inderdaad.

Mensen die daadwerkelijk intelligent zijn zijn slim genoeg om te weten dat de rest van de wereld je dan arrogant vindt en dat dat dus in je nadeel werkt.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 23:04
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 01-03-2006 @ 00:03 :
Inderdaad.

Mensen die daadwerkelijk intelligent zijn zijn slim genoeg om te weten dat de rest van de wereld je dan arrogant vindt en dat dat dus in je nadeel werkt.
Wat ik al eerder zei, alleen onzekere mensen zeggen dat ze intelligent zijn.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 23:50
Verwijderd
Ja, want er zijn absoluut geen arrogante briljante wetenschappers geweest in de gehele geschiedenis van de mens.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 23:51
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 01-03-2006 @ 00:50 :
Ja, want er zijn absoluut geen arrogante briljante wetenschappers geweest in de gehele geschiedenis van de mens.
De uitzonderingen die de regel bevestigen.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 01-03-2006 @ 00:51 :
De uitzonderingen die de regel bevestigen.
Best uitzonderlijk ja, een briljante wetenschapper die arrogant is.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 23:57
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 01-03-2006 @ 00:53 :
Best uitzonderlijk ja, een briljante wetenschapper die arrogant is.
Nee, de uitzondering dat die mensen ook daadwerkelijk intelligent waren en het niet alleen maar van de daken schreeuwden.

Socrates was dan wel één van de meest arrogante figuren uit de historie, hij was zondermeer briljant.

(zie zijn argumenten tegen de democratie)
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 02:24
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 01-03-2006 @ 00:50 :
Ja, want er zijn absoluut geen arrogante briljante wetenschappers geweest in de gehele geschiedenis van de mens.
Als jij graag opschept over je intelligentie, hoef je heus niet met dat soort argumenten aan te komen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 19:59
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
cherry-springs schreef op 28-02-2006 @ 20:19 :
Als je een cito-score van 545 of hoger hebt, kan je naar gymnasium. En ja ik weet, de cito-toets is niet altijd zo betrouwbaar en het is maar een momentopname enzo, maar mensen die gewoon gemiddeld zijn halen dat denk ik maar met veel moeite.
De cito score zegt al helemaal niks (nou ja weinig iig)
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 01-03-2006 @ 00:53 :
Best uitzonderlijk ja, een briljante wetenschapper die arrogant is.
dus jij hebt ze allemaal ontmoet?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 20:16
Verwijderd
Citaat:
ook hallo schreef op 01-03-2006 @ 20:59 :
De cito score zegt al helemaal niks (nou ja weinig iig)
En waarom niet? Natuurlijk zegt de cito score een hele hoop...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 20:29
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 01-03-2006 @ 21:16 :
En waarom niet? Natuurlijk zegt de cito score een hele hoop...
Ik vond het echt zo'n belachelijke toets, bij mij in de klas hadden allemaal mensen met VMBO-havo advies rond de 545 ( ) ging naar het VWO en zijn allemaal weer teruggevallen naar lagere niveaus. Ik ken dan ook genoeg mensen met Cito scores van rond de 540 die behoorlijk slim zijn, en mensen met 550 waarvan ik afvraag hoe ze eraankomen.
Ikzelf had ook 550, ik leer makkelijk onthoud veel dingen, maar intelligent is veel te hoog gegrepen en zo had ik dat wel meer bij klasgenoten die 550 hadden.

Ja het zegt wel wat, maar je kan d'r echt niet uithalen hoe intelligent iemand is, meer of iemand makkelijk leert
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 20:39
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
dat mag je best
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 21:49
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 01-03-2006 @ 21:29 :
Ik vond het echt zo'n belachelijke toets, bij mij in de klas hadden allemaal mensen met VMBO-havo advies rond de 545 ( ) ging naar het VWO en zijn allemaal weer teruggevallen naar lagere niveaus. Ik ken dan ook genoeg mensen met Cito scores van rond de 540 die behoorlijk slim zijn, en mensen met 550 waarvan ik afvraag hoe ze eraankomen.
Ikzelf had ook 550, ik leer makkelijk onthoud veel dingen, maar intelligent is veel te hoog gegrepen en zo had ik dat wel meer bij klasgenoten die 550 hadden.

Ja het zegt wel wat, maar je kan d'r echt niet uithalen hoe intelligent iemand is, meer of iemand makkelijk leert
Voor Cito hoefde je toch niet echt veel te leren?

Ik kan me alleen herinneren dat ik vond dat ze teveel waarde hechten aan rekenen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 09:47
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Ik heb een AOB toets gemaakt, en geen cito.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 10:43
Verwijderd
Ik kies altijd een middenweg door te zeggen dat ik niet achterlijk ben.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 10:50
freud
Avatar van freud
freud is offline
Intelligent is een te moeilijk woord voor de mensen in mijn omgeving. Dus ik zeg gewoon: 'hey homies, yo, I'ma so smart'

__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 11:26
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Die stelling slaat echt nergens op.

Ligt aan de persoon hoe hij/zij ermee omgaat. Sommige mensen die intelligent zijn lopen er daadwerkelijk mee te koop, anderen niet en weer anderen doen net alsof.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 01-03-2006 @ 03:24 :
Als jij graag opschept over je intelligentie, hoef je heus niet met dat soort argumenten aan te komen.
Doe ik alleen op dit forum, hoor.

Maar sowieso, om zonder meer te suggereren dat er een verband zou bestaan tussen beweren dat je al dan niet intelligent bent en het daadwerkelijk zijn (of juist niet) zonder daar ook maar één argument voor aan te voeren getuigt van weinig intelligentie.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 01-03-2006 @ 21:08 :
dus jij hebt ze allemaal ontmoet?
Ja, want om een algemene uitspraak te kunnen moet moet je alle individuele gevallen nagaan.

Zullen we dan maar meteen alle wetenschap in de prullenmand gooien?

Of toch maar niet.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 14:33
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 26-02-2006 @ 13:00 :
Tot je een keer gruwelijk op je bek gaat.

Waarom? Als je intelligent bent, wil dat nog niet meteen zeggen dat je alles weet, altijd gelijk hebt en nooit eens een foutje maakt. Warom zou je opeens denken dat je niet intelligent bent, of sterker nog; waarom zou je opeens niet meer intelligent zijn, omdat je eens een keer ongelijk hebt. Dat heb ik nooit begrepen. Je ziet het zovaak: "weet jij toevallig hoe je dit of dat moet uitrekenen?" -"eh, nee" "ow, maar jij bent toch zo slim..?"
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 14:38
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
MTpower schreef op 27-02-2006 @ 00:42 :
Ik bedoelde te zeggen dat je verschillende soorten van intelligentie hebt.
Niet iedere vwo-er is per definitie slim en niet iedere vmbo-er per definitie dom
Gadver, wat een politiek correct gelul.

Natuurlijk is dat zo. Dat is ALTIJD zo. Maar een vmbo'er zit niet voor niets op het vmbo en niet op het vwo. En als deze vmbo'er toevallig wel de intelligentie heeft voor vwo maar dat niet doet omdat-ie te lui is, dan vind ik 'm nog dommer dan een vmbo'er die vmbo doet omdat dat zijn niveau is. En ja, op het vwo kom je een enorme hoeveelheid domme mensen tegen, maar deze domme mensen doen wel vwo en in veel gevallen ook met behoorlijke cijfers en gewoon in 6 jaar. Dat maakt ze niet minder dom, maar het is wel het verschil tussen een vmbo'er (die dat duidelijk niet kan) en een vwo'er.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 16:16
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Juice schreef op 01-03-2006 @ 22:49 :
Voor Cito hoefde je toch niet echt veel te leren?

Ik kan me alleen herinneren dat ik vond dat ze teveel waarde hechten aan rekenen.
Met 'makkelijk leren'bedoel ik snel dingen oppikken, goed geheugen(je moet wel manieren van rekenen enzo, ide je in de les heb gehad onthouden en kunnen toepassen)
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 17:34
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik vind dat je daar niet mee te koop hoeft te lopen. Vermoedelijk merken mensen het wel aan je.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 17:37
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
grl schreef op 03-03-2006 @ 15:38 :
Natuurlijk is dat zo. Dat is ALTIJD zo. Maar een vmbo'er zit niet voor niets op het vmbo en niet op het vwo. En als deze vmbo'er toevallig wel de intelligentie heeft voor vwo maar dat niet doet omdat-ie te lui is, dan vind ik 'm nog dommer dan een vmbo'er die vmbo doet omdat dat zijn niveau is.
Dus als een intelligent persoon geen ambitie heeft om te studeren en later liever loodgieter of kapper wordt, dan is die dom. Alsof intelligenten mensen verplicht zijn om VWO te doen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 18:33
Verwijderd
Ik vind het eigenlijk best grappig dat iedereen het over intelligentie heeft, terwijl het nog niet eens vast ligt wat intelligentie nu eigenlijk is.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 03-03-2006 @ 13:21 :
Ja, want om een algemene uitspraak te kunnen moet moet je alle individuele gevallen nagaan.

Zullen we dan maar meteen alle wetenschap in de prullenmand gooien?

Of toch maar niet.
Is er onderzoek gedaan naar de relatie tussen arrogantie en wetenschapper dan?

Nee. Dus praat geen onzin.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 16:08
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Vice schreef op 03-03-2006 @ 18:37 :
Dus als een intelligent persoon geen ambitie heeft om te studeren en later liever loodgieter of kapper wordt, dan is die dom. Alsof intelligenten mensen verplicht zijn om VWO te doen.
Dat is anders. Ik zei: iemand die te lui was... ik zei niet: iemand die ervoor kiest om..

(grl)
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 15:21
Dark Dawn
Avatar van Dark Dawn
Dark Dawn is offline
Citaat:
Vice schreef op 03-03-2006 @ 18:37 :
Dus als een intelligent persoon geen ambitie heeft om te studeren en later liever loodgieter of kapper wordt, dan is die dom. Alsof intelligenten mensen verplicht zijn om VWO te doen.
Niet alle mensen die op het VWO zitten zijn echt intelligent, en niet allen mensen die bijv. VMBO doen zijn onintelligent, dus opleiding heeft er niets mee te maken..
Waarom mensen je arrogant vinden als je zegt dat je slim of knap bent is omdat ze jalours zijn. En ook omdat je met creativiteit en die dingen vaak minder ver komt dan met intelligentie en een knap uiterlijk..
__________________
'O Lord,bless this Thy hand grenade that, with it,Thou mayest blow Thine enemies to tiny bits in Thy mercy' - Monty Python and The Holy Grail
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 11:48
Verwijderd
Euhm?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 11:49
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Ik ben met S.
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zwarte schaap :(
SillySil
36 16-12-2003 18:32
Levensbeschouwing & Filosofie MENING // Worden Computers ooit intiligenter dan mensen? // MENING
Just Eak
64 07-02-2003 13:32
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Software & Hardware Daar is-ie weer! De IRC-funnies!
Verwijderd
40 28-06-2002 07:48
Liefde & Relatie Stelling: `Echte liefde` kan niet ontstaan in een reguliere uitgaansgelegenheid...
^AmArU^
111 26-04-2002 19:29
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Krijg de kanker: Nederland!
Fellaci
30 28-01-2002 14:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:52.