Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2004, 15:22
Paul Ryan
Avatar van Paul Ryan
Paul Ryan is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-08-2004 @ 16:13 :
Dit is dus de reden dat er nog zoveel lelijke mensen zijn - die figuren die roepen dat uiterlijk niet zo belangrijk is houden genetisch inferieur materiaal in stand.
Aangezien het schoonheidsideaal zich evolutionair aanpast aan de bevolking, kan dat niet kloppen.
Advertentie
Oud 27-08-2004, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Paul Ryan schreef op 27-08-2004 @ 16:22 :
Aangezien het schoonheidsideaal zich evolutionair aanpast aan de bevolking, kan dat niet kloppen.
Ik zou zeggen, kijk om je heen. Domme mensen neuken met domme mensen en krijgen domme kinderen, lelijke mensen neuken met lelijke mensen en krijgen lelijke kinderen. Wel eens van veredeling gehoord? Doen ze ook met plantenrassen om een betere kweek te krijgen.
Oud 27-08-2004, 15:38
waves
Avatar van waves
waves is offline
^vindt jij jezelf waarschijnlijk wel heel kanp???

maar weer on-topic:
nee ik vind mijn vriend niet knap (al kan ie wel verschrikkelijk lief kijken)
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Oud 27-08-2004, 16:13
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
ik heb geen vriend, maar als ik er 1 heb vind ik hem altijd mooi. Simpelweg omdat ik nooit iets kan hebben met iemand die ik NIET mooi vind, hoe fantastisch diegene misschien ook is. Hij hoeft niet meteen mister World te zijn, maar hij moet wel zo mooi zijn dat ik 's nachts over hem kan dromen.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Oud 27-08-2004, 17:15
Verwijderd
Citaat:
waves schreef op 27-08-2004 @ 16:38 :
^vindt jij jezelf waarschijnlijk wel heel kanp???
Ik vind mezelf niet heel knap, maar wel acceptabel en in ieder geval zeker niet lelijk. Mensen die stellen dat uiterlijk helemaal niet belangrijk is hebben een defect in de hersenen waardoor ze niet streven naar de beste, gezonde, kwalitatief hoogste nakomelingen.
Oud 27-08-2004, 18:47
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Jazeker wel!

Vooral z'n haar vind ik mooi. Maar ook z'n hoofje, ze borstkas, ze rug en ze kont
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Oud 27-08-2004, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Stefanie schreef op 27-08-2004 @ 15:39 :
Op dit moment heb ik even geen vriend. Mn ex vriend vond ik niet echt knap, maar hij had wel en mooi innerlijk en mooie oogies
Degene die ik nu heel erg leuk vind heeft wel een onwijs mooi gezichtje+lichaam en is ook heel erg lief
o o *grinnik*
Oud 27-08-2004, 18:59
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 27-08-2004 @ 19:57 :
o o *grinnik*
Sorry, ik moest het even kwijt
Oud 27-08-2004, 19:27
Carrera
Avatar van Carrera
Carrera is offline
Ik vind mijn vriend niet lelijk, maar hij is ook niet Brad Pitt ofzo...
Ik vind hem gewoon IETS hebben, en dat vind ik veel belangrlijker dan een heet stuk, ze moeten iets speciaals hebben wat niemand heeft bij mijn vriend bv zijn lachje zooo schattig

en dat doet et em
Oud 27-08-2004, 21:00
Verwijderd
hij heeft iets dat mij aanspreekt
vooral als hij lacht ofzo
Oud 27-08-2004, 23:50
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Ik vind hem ontzettend knap, hoewel een stel kinders uit mn vorige klas echt zoiets hadden van 'iehl '
Hij heeft donker haar, prachtige bruine ogen. Een mooi lijf. Hij is lang. En ontzettend lief
Oud 28-08-2004, 00:30
Verwijderd
Het valt me op hoeveel mensen hier schijnen te menen dat 'lief' een onderdeel van iemands uiterlijk is.
Oud 28-08-2004, 00:40
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-08-2004 @ 01:30 :
Het valt me op hoeveel mensen hier schijnen te menen dat 'lief' een onderdeel van iemands uiterlijk is.
Ik krijg enigzins het idee dat het een goedmakertje is...

"mja..mooi...ach...MAAR HIJ IS WEL LIEF!".

Overigens zijn er wel uitstralingen e.d. wel eens als een "lieve uitstraling" bestempeld kan worden... Maar dat wordt hier volgens mij niet bedoeld... duidelijk een goedmakertje dus
Oud 28-08-2004, 00:48
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 28-08-2004 @ 01:40 :
Ik krijg enigzins het idee dat het een goedmakertje is...

"mja..mooi...ach...MAAR HIJ IS WEL LIEF!".

Overigens zijn er wel uitstralingen e.d. wel eens als een "lieve uitstraling" bestempeld kan worden... Maar dat wordt hier volgens mij niet bedoeld... duidelijk een goedmakertje dus
Tuurlijk. Op de middelbare school was het bij ons zelfs een vast adagium. Als een meisje godsgeklaagd lelijk was, dan werd altijd gezegd: 'maar ze is wel aardig hoorrrrr!'
Oud 28-08-2004, 02:46
Verwijderd
stomme vraag, vraagt om stom antwoord...,
Nee, ik vond mijn vriendin lelijk...
Oud 28-08-2004, 11:25
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 28-08-2004 @ 01:30 :
Het valt me op hoeveel mensen hier schijnen te menen dat 'lief' een onderdeel van iemands uiterlijk is.
Een lief uiterlijk bestaat anders best. (Nooit een meisje gezien dat er lief uitzag? )
Oud 28-08-2004, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 28-08-2004 @ 12:25 :
Een lief uiterlijk bestaat anders best. (Nooit een meisje gezien dat er lief uitzag? )
Het wordt hier in de context gebruikt van karaktereigenschap. Neem bijvoorbeeld deze posts:

Citaat:
Degene die ik nu heel erg leuk vind heeft wel een onwijs mooi gezichtje+lichaam en is ook heel erg lief.
Citaat:
Hij heeft donker haar, prachtige bruine ogen. Een mooi lijf. Hij is lang. En ontzettend lief
'Lief' kun je in deze posts bezwaarlijk uitleggen als 'een lief uiterlijk'. Het gaat om zijn gedrag. En dat is geen onderdeel van het uiterlijk. Fade of Light slaat de spijker op zijn kop, stellende dat 'lief' vaak gebruikt wordt als men het vriendje niet echt aantrekkelijk vindt.
Oud 28-08-2004, 12:23
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
als je je vriend(in) lelijk vindt lijkt me er toch wat mis.
__________________
your papa never told you about right and wrong
Oud 28-08-2004, 12:48
Verwijderd
Citaat:
pinoow schreef op 28-08-2004 @ 13:23 :
als je je vriend(in) lelijk vindt lijkt me er toch wat mis.
Dan vraag ik me eigenlijk af wat er dan mis is... Het gaat toch om meer dan alleen iemand mooi vinden? 't Lijkt me dat het mooi-vinden best weggelaten kan worden als wat er rest nog positief.
Oud 28-08-2004, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 28-08-2004 @ 13:48 :
Dan vraag ik me eigenlijk af wat er dan mis is... Het gaat toch om meer dan alleen iemand mooi vinden? 't Lijkt me dat het mooi-vinden best weggelaten kan worden als wat er rest nog positief.
Dat is gewoon pertinent niet waar. Met een lelijk wangedrocht met puisten, en hazelip en vies plukkerig haar dat wel superaardig is wil niemand iets.
Oud 28-08-2004, 16:41
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Mooi? Ik vind hem wel mooi, maar er zijn andere jongens die ik knapper vind.

Er is echter een verschil tussen mooi en aantrekkelijk (hoewel deze twee zeker met elkaar te maken vinden). Ik vind hem niet de allermooiste, maar hij is wel de enige met wie ik op dit moment in bed zou willen liggen.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 28-08-2004, 16:58
stuivertje
stuivertje is offline
Ik vind hem mooi. Er zijn wel degelijk mooiere jongens. Maar ik vind hem mooi in zijn doen en laten, en ik vind hem mooi als ie net wakker is en er relatief niet uitziet. Maar dat komt omdat ik verliefd ben en van die jongen hou.

Verder heeft ie prachtige blauwe ogen met groen spikkeltjes, waar je helemaal in kunt verdrinken.
en er is wel meer mooi aan hem, maar ik hou op met mijn gezwijmel.
Oud 28-08-2004, 17:07
Verwijderd
Mijn vriend en ik zijn beide niet echt van het type 'lekkerding' ofzo. Toch vind ik mijn vriend heel mooi en ik vind hem ook steeds mooier! Vooral als ik in zijn blauwe ogen kijk, smelt ik (hoe cliché, maar waar).
Oud 28-08-2004, 17:38
MissesLena
MissesLena is offline
Mijn vorige vriendje vond ik knap ja.... zekers... wastie ook.

Maar weet je... ik ben tot de conclusie gekomen... dat ik voortaan GEEN KNAP VRIENDJE meer wil... Volgende keer ga ik 100% voor karakter, innerlijk, intelligentie... Want dat is gewoon het belangrijkste PUNT UIT. Nooit meer populaire *#^*# hunks of players....

Hierbij zweer ik, op mijn moeders achternaam en mijn twee katten, dat mijn volgende vriend geestelijk ouder dan 17 is, geen kakker of player is, een innerlijk heeft waar ik op val, goed voor me zal zorgen, lief is tegen me en BOVENALLES dat hij van me houdt vanwege MIJ en niet vanwege uiterlijk, vrienden die hem overgehaald hebben of gewoon geilt op me....

Opdat ik als ik mijn belofte heb gebroken, naar dit topic terug zal keren, het bericht opnieuw lezen, en mijn verkeerde vriendje zal dumpen.....

Oud 28-08-2004, 18:09
Verwijderd
'Mooi' vind ik een beetje raar woord ervoor, moeilijk uit te leggen.
Schoonheidsidealen zijn er in mijn ogen ook niet.

Het is een wetenschappelijk feit dat een persoon fysiek stukken minder aantrekkelijk wordt zodra je diegene zn innerlijk leert kennen.

Ik blaat weer een end weg, met andere woorden;

Hij ziet er lief uit, hele pakketje is 'goed'.
Heerlijke (gave) uitstraling.

Ik kan natuurlijk altijd dingen eruit gaan pikken die me niet aanstaan, maar dat zou ik bij iedereen kunnen en ik zie het nut er niet van in. Als je het me nu ter plekke zou vragen wat er goed en vooral fout is, zou ik het niet eens zo 1 2 3 weten.
Oud 28-08-2004, 18:34
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 28-08-2004 @ 16:09 :
Dat is gewoon pertinent niet waar. Met een lelijk wangedrocht met puisten, en hazelip en vies plukkerig haar dat wel superaardig is wil niemand iets.
Ik ken anders echt wel lelijke mensen die tóch iemand hebben... Hele lelijke mensen zelfs. Er bestaan ook enorm veel mensen die vallen op mensen met hele erge acné of littekens van hele erge acné, en op hazelippen vallen ook veel mensen.
Er zijn ook serieus veel mannen die op vrouwen vallen met overtollig (en dan serieus overtollig) lichaamshaar. Vrouwen met baarden als Sinterklaas, met snorren, met oerwouden op hun rug. Dat vind ik niet bepaald mooie mensen, maar blijkbaar is er wel een 'markt' voor.

Maar daar had ik het helemaal niet over. Mooi is smaak, wat jij mooi vindt hoeft iemand anders helemaal niet mooi te vinden. Wat jij lelijk vind, kan iemand anders compleet acceptable vinden. Ik bedoelde meer dat je iemand niet knap of mooi hoeft te vinden om iets met die persoon te hebben. Bijvoorbeeld; Steve Buscemi vind ik vreselijk lelijk, maar toch oh-zo aantrekkelijk, en samen met mij nog vele andere vrouwen.

Aantrekkelijkheid en schoonheid zijn twee verschillende dingen, imo.
Oud 28-08-2004, 18:38
Methuus
Avatar van Methuus
Methuus is offline
Ik heb geen vriendin, dus eigenlijk is't niet van toepassing voor mij.


Maar!

Ik heb bedacht, dat ik dit wel met jullie wil delen. Mijn mening.



Ik zou geen vriendin kunnen hebben die IK níet mooi vind. Er moet minstens 'n fysieke aantrekkingskracht van uitgaan dat ik haar en haar alleen wil hebben (dan laten we 't innerlijke even buiten beschouwing eh ).
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 28-08-2004, 18:55
lso
Avatar van lso
lso is offline
Citaat:
kleinmeisje schreef op 27-08-2004 @ 10:10 :
Mooi zou ik mijn vriend niet noemen eigenlijk. ook zeker niet lelijk en al helemaal niet afstotelijk. maar om te zeggen dat ik hem echt mooi vind. nee.
Blij dit even te lezen.. de jongen waarvoor ik ontzettend veel voel vind ik uiterlijk niet 'knap'.. vroeger viel hij me niet op .. Maar nu leerde ik hem beter kennen en voel ik me zo goed bij hem.. Hij is voor mij knap geworden.. Als ik hem nu zie.. dan is hij iemand helemaal anders.. lelijk is ie zeker niet.. knap is ie ook niet maar hij best wel ok en hij heeft een schitterende persoonlijkheid..

Velen lijken de vraag te beantwoorden met: nee lelijk

Er bestaat heus een grote ruimte tussen knap en lelijk hoor! Je hoeft alles niet zo zwart wit te zien..

Laatst gewijzigd op 28-08-2004 om 18:58.
Oud 28-08-2004, 19:01
argenta
argenta is offline
tja, ik vind niet alles mooi, maar hij heeft een leuke kin en een lekker buikje en mooie ogen,

Het maakt me eigelijk ook niks uit.
Oud 28-08-2004, 19:05
Verwijderd
Ja, ik vind mijn vriend mooi. Gewoon om wie hij is.
Oud 28-08-2004, 23:43
Verwijderd
ja, ik vind mijn vriend mooi. hij heeft een mooi gezicht, mooie ogen, mooie lippen, mooi lijf, hij is lang, hij heeft mooie benen, mooie haartjes op zijn rug. alles is gewoon mooi aan hem!
en ja, ik ben errug verliefd
Oud 29-08-2004, 08:00
Verwijderd
Citaat:
Olifantje schreef op 27-08-2004 @ 15:00 :
Ik weet goed genoeg dat er knappere jongens in de wereld rondlopen. Maar hij is niet lelijk. 'k Bedoel, tja... 't is meer de uitstraling. 'k Kan zowiezo moeilijk zeggen of iemand knap is. Voor mij is iemand knap als ie 'n bepaalde uitstraling heeft en mijn vriend heeft die uitstraling , wat hem daarom niet de mooiste man aller tijde maakt. Dus ik vind em op 'n bepaalde manier wel mooi ja...
God ja, ik ben evenmin de knapste meid die er rondloopt, zodus...
geloof me vrij: JIJ bent MOOI.

long time no see trouwens
hoe was uw examen?


ontopic: mijn vriend is de knapste jongen van héél de wereld! zijn haar, zijn ogen, zijn armen, zijn neusje, zijn lach, zijn kontje, ALLES * flieft *



Oud 29-08-2004, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 28-08-2004 @ 19:34 :
Ik ken anders echt wel lelijke mensen die tóch iemand hebben... Hele lelijke mensen zelfs. Er bestaan ook enorm veel mensen die vallen op mensen met hele erge acné of littekens van hele erge acné, en op hazelippen vallen ook veel mensen.
Er zijn ook serieus veel mannen die op vrouwen vallen met overtollig (en dan serieus overtollig) lichaamshaar. Vrouwen met baarden als Sinterklaas, met snorren, met oerwouden op hun rug. Dat vind ik niet bepaald mooie mensen, maar blijkbaar is er wel een 'markt' voor.

(...)
Maar dat is ook onwenselijk. Inferieur materiaal blijft zo in de genenpoel, terwijl het de bedoeling is dat die veredeld wordt. In de natuur planten de zwakste exemplaren zich ook minder of zelfs niet voort. Dat domme en lelijke mensen 'iemand hebben' is de reden dat er zoveel domme mensen bestaan.
Oud 29-08-2004, 12:35
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 29-08-2004 @ 13:24 :
Maar dat is ook onwenselijk. Inferieur materiaal blijft zo in de genenpoel, terwijl het de bedoeling is dat die veredeld wordt. In de natuur planten de zwakste exemplaren zich ook minder of zelfs niet voort. Dat domme en lelijke mensen 'iemand hebben' is de reden dat er zoveel domme mensen bestaan.
Wat is er dan zo pertinent niet waar?
(Je brengt het alsof het compleet onmogelijk is voor lelijke mensen zich voort te planten. Dat is het dus gewoon niet, onwenselijk of niet. )
Oud 29-08-2004, 12:49
Verwijderd
Wat pertinent niet waar is, is de stelling dat je het uiterlijk als 'losstaand iets' zomaar kunt wegdenken als de rest maar 'voldoende' is.

En het is inderdaad niet onmogelijk voor die mensen om zich voort te planten, helaas gebeurt dat ook aan de lopende band. Ik was gisteravond in de kroeg ook nog weer getuige van hat walgelijke collectieve paringsritueel der inferieure specimen. Gatver!
Oud 29-08-2004, 13:12
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
freakje schreef op 27-08-2004 @ 10:01 :
héél erg mooi zelfs, ik ben toch eerst op zijn looks gevallen en daarna pas op de rest.

__________________
■▲■▲■▲
Oud 29-08-2004, 14:18
eeef
eeef is offline
hij ís misschien niet de mooiste, maar ik vínd hem wel de
aller-aller-allermooiste!
__________________
Don't Dream Your Life.Live Your Dream.
Oud 29-08-2004, 14:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja, ik vind mijn vriend mooi. Mede doordat hij ook een heel mooi innerlijk heeft. Hij heeft een goed figuur en hele mooie ogen en wimpers.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-08-2004, 16:27
Verwijderd
Ik vond mijn eerste vriend niet bepaald mooi, ben meer voor innerlijk gegaan.
Mijn 2e vriend die had iets. Of het zijn prachtige ogen of lange wimpers waren, weet het niet. Misschien toch dat beetje buikje wat hij had... Weet het niet..

De jongen die ik nu wel zie zitten heeft een superleuke lach, mooie ogen en een lekker kontje..
Oud 29-08-2004, 18:19
American*Dream
Avatar van American*Dream
American*Dream is offline
Jaah natuurlijk vind ik mijn vriend mooi hoort dat niet als je verliefd bent dan? mn vriendje heeft enorm leuke blonde haartjes, van die altijd lachende oogjes en n te mooi buikje en n zeeeeeeeeeeeeeeeeeer lekker kontje hihi wieeej ik bof maar
__________________
If there was no hate, there would never have been love
Oud 29-08-2004, 18:50
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
ja, ik vind mn vriend mooi. wat ik mooi aan m vind? zn lach, zn billen, zn oogjes... noem maar op. ik vind hem in zn geheel mooi. tuurlijk heeft hij ook "dingetjes"die niet fantastisch mooi zijn, maar die neem ik voor lief. hoort immers bij m.
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Oud 29-08-2004, 19:22
starryeyed
Avatar van starryeyed
starryeyed is offline
heel mooi zelfs zijn lach, haar, ogen. Zijn lichaam is ook goed getrained. En zn stem vind ik ook mooi zucht.. maar is nog steeds niet mijn vriend
Oud 29-08-2004, 21:37
Isil
Isil is offline
wel, ik vind sommige dingen mooi, zijn billen, zijn buik, zijn handen... maar er zijn ook dingen die ik niet zo mooi vind, bijvoorbeeld zijn kapsel.
Ik ken wel jongens die aan de buitenkant mooier zijn, maar dit is echt de enige jongen waar ik op dit moment (en hopelijk nog heel lang) bij in bed wil liggen
Oud 29-08-2004, 22:45
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 27-08-2004 @ 01:03 :
Mensen die beweren dat alleen het innerlijk telt zijn zelf extreem lelijk, ze kijken maar over het uiterlijk heen omdat ze zelf niks te kiezen hebben.
Ja, mijn ex was echt niet mooi, maar bij nader inzien was ik ook niet echt verliefd op m.

Maar goed, mijn huidige vriend, ja die vind ik mooi. En ook objectief gezien is ie knap. Hij heeft n mooi lichaam, een superlieve en leuke glimlach (en ook n speciale glimlach voor mij) en mooie ogen. En verder is hij gewoon de mooiste van de wereld, alles is mooi aan hem, alleen als ie zich niet geschoren heeft prikt zn wang n beetje, mara daardoor wordt ie niet minder mooi Dr was ook n meisje dat hem leuk vond, en ik kan dr alleen maar gelijk geven
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Oud 29-08-2004, 22:47
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 29-08-2004 @ 17:27 :
Ik vond mijn eerste vriend niet bepaald mooi, ben meer voor innerlijk gegaan.
Mijn 2e vriend die had iets. Of het zijn prachtige ogen of lange wimpers waren, weet het niet. Misschien toch dat beetje buikje wat hij had... Weet het niet..

De jongen die ik nu wel zie zitten heeft een superleuke lach, mooie ogen en een lekker kontje..
Precies zoals bij mij
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Oud 30-08-2004, 10:25
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
ik vinnem wel mooi.. ik kan niets specifieks opnoemen; het geheel laten we maar zeggen..
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 30-08-2004, 10:47
Fluff-Ball
Avatar van Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Toen ik hem voor het eerst zag vond ik hem niet bepaald mijn type (blond haar, blauwe ogen.. ik val altijd op donkere jongens) en verdiepte ik me niet echt in hem zeg maar. Maar nadat ik hem langer kende en hij ontzettend leuk bleek te zijn is het mijn vriendje geworden. Nu vind ik hem super leuk/mooi/fantastisch alleen al om het feit dat hij zo lief voor me is. Ik vind hem nu ook fysiek aantrekkelijk.. Gek he?
Oud 30-08-2004, 20:18
Pizzakoerier
Pizzakoerier is offline
Ik vind mijn vriendin echt een beauty! Ze heeft een heel lief en mooi gezichtje, prachtige ogen en een enorm lieve glimlach... Eigenlijk alles is mooi aan dr...
Oud 31-08-2004, 07:55
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 28-08-2004 @ 13:48 :
Dan vraag ik me eigenlijk af wat er dan mis is... Het gaat toch om meer dan alleen iemand mooi vinden? 't Lijkt me dat het mooi-vinden best weggelaten kan worden als wat er rest nog positief.
al is iemand nog zo aardig, er moet toch ook een zekere seksuele aantrekkingkracht zijn. zoals nare man al zegt, met een of andere lelijke - maar toch heel aardige - trol, zou ik niet willen zoenen .

en ja, ik vind hem mooi .
__________________
your papa never told you about right and wrong
Oud 31-08-2004, 08:20
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
ik vind zo veel mensen mooi.... das ook lastig hoor, de hele dag omringt worden door best mooie mensen....

ff ontopic : ja duh.... tuuk vindik haar mooi. en ik denk niet dat iemand haar lelijk zou vinden, maar mss vind ik haar mooier dan iemand anders, omdat ik mss niet zo objectief meer ben he.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Een vraag over seks
johnnyruk
72 09-03-2010 07:17
De Kantine Een legendarisch saai topic #300
Dark Phoenix
500 03-08-2008 23:41
Verhalen & Gedichten 10 gedichten, welke vinden jullie het beste ?? asjeblieft stem
nestosyl
3 08-10-2004 13:51
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 21:59
ARTistiek Ik schrijf deze brief wetend dat je hem nooit zult lezen.
elsbizkit
17 09-11-2001 13:12
ARTistiek Vuur (verhaal)
4 09-07-2001 16:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:32.