Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2003, 15:18
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
hmz... neee. liever niet. ookal zou ik neven hebben die wél leuk zijn. blegh.

ik was toen ik drie was trouwens wel verliefd op mijn neefje, zei ik. ik wilde hem kusjes geven maar mijn neef wilde niet..
__________________
■■ fuzzy logic
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 15:34
Maddan
Avatar van Maddan
Maddan is offline
een woord:




eeeeeeeeeeeeeeeeeeeww
__________________
Dingen. Doen. Gebeuren!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 18:17
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Toen keek ik naar zn aantal posts en dat is niet al te hoog...
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 18:23
M@niac
Avatar van M@niac
M@niac is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 11-06-2003 @ 13:56:
Dus als jij gaat slapen dan snij je eerst je polsen en nek door tot je helemaal leeggebloed bent, om maar vooral niet met je eigen bloed in bed te liggen?
Droge humor waarderen ze neit ( Zie mijn posts )
Ik ben de enige die um leuk vind LOL
__________________
/* Vanwege de economische crisis zijn wij genoodzaakt om Uw fiets van de zaak bij deze te vorderen *\
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 11:01
bitchy
bitchy is offline
Nee, ik heb niet lekker geslapen!!!

en weet je waarom niet???? omdat ik continu lig te denken aan die keer dat mijn familie met mij naar bed ging.
en dan gaan jullie maar lekker dromen over hoe je lekker met je eigen familie naar bed gaat.

Denk nou eens niet alleen aan jezelf. En je eigen genot.

Zoek een vriendin waar je alles mee kan en mag doen wat je wilt.
__________________
screw the world!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 12:13
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
M@niac schreef op 11-06-2003 @ 19:23:
Ik ben de enige die um leuk vind LOL
Nee hoor, ik ook...
Overigens zou iemand met autisme die de uitdrukking "met je eigen bloed naar bed" leest waarschijnlijk net zo reageren zoals sarahbressers hier doet. Het enige verschil is dat sarahbressers weet dat "met je eigen bloed naar bed" niet leterlijk is bedoeld, terwijl iemand met autisme denkt dat dat wel zo is.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 13:04
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 11-06-2003 @ 14:12:
Incest = geslachtsgemeenschap tussen bloedverwanten in nabije graad, voornamelijk onder dwang.

Dat is áltijd fout. En je kunt dus ook niet vragen: wie doet er aan incest o.i.d.


hoezo fout??

er staat _voornamelijk_... dus ik zie niet in waarom het fout kan zijn...

die laatste alinea vertalen:

"wie doet er aan geslachtsgemeenschap met een bloedverwant van nabije graad" (om dan maar even de definitie van "nabije" buiten de discussie te laten)
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 18:07
lune
Avatar van lune
lune is offline
Citaat:
ostenberg schreef op 07-06-2003 @ 19:41:
lijkt het julie niet ongeloofelijk geil om je nicht / zus (voor meisjes danwel neef/broer) te neuken
ik denk het wel!
je begrijpt elkaar gewoon beter enzow
IEUW GATVER
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 11:04
Kimmetjuh15
Kimmetjuh15 is offline
Sex met me broer gaat me wat ver. heb hem 1x afgetrokken in een dronken bui na een feestje en we hebben er achteraf allebei best wel spijt van dat dat gebeurd is. (drank maakt dus weer meer kapot dan je lief is!!!). Nooit meer!!!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 18:30
Kimmetjuh15
Kimmetjuh15 is offline
Citaat:
Kimmetjuh15 schreef op 15-06-2003 @ 12:04:
Sex met me broer gaat me wat ver. heb hem 1x afgetrokken in een dronken bui na een feestje en we hebben er achteraf allebei best wel spijt van dat dat gebeurd is. (drank maakt dus weer meer kapot dan je lief is!!!). Nooit meer!!!
zijn er trouwens meer meiden die dit meegemaakt hebben?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 18:36
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Citaat:
Kimmetjuh15 schreef op 15-06-2003 @ 19:30:
zijn er trouwens meer meiden die dit meegemaakt hebben?
Nee. Bah.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 11:09
Verwijderd
ik heb een schat van een zus maar ik moet er niet aan denken... echt niet.

Heeeeeeeeeeeeel misschien met n nichtje ofzo maar dat is omdat ik die nauwlijks zie. Ik denk dat je als je aan incest doet je op een andere manier van je broer/zus houd dan de meeste mensen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 22:14
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 12-06-2003 @ 14:04:
hoezo fout??

er staat _voornamelijk_... dus ik zie niet in waarom het fout kan zijn...

die laatste alinea vertalen:

"wie doet er aan geslachtsgemeenschap met een bloedverwant van nabije graad" (om dan maar even de definitie van "nabije" buiten de discussie te laten)
Als men het over incest heeft, gaat het vaak over die "vorm" waarbij het onder dwang gebeurd. Vandaar dat er ook "voornamelijk" staat. Als het daarover gaat, is het altijd fout. Lijkt me logisch.
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 11:11
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
nee. niet met broer of zo.

met een neef ofzo kan ik t me nog voorstellen eigenlijk.... dat is in veel gevallen gewoon een vriend van je waar je gevoelens voor kan krijgen.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 13:56
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 16-06-2003 @ 23:14:
Als men het over incest heeft, gaat het vaak over die "vorm" waarbij het onder dwang gebeurd. Vandaar dat er ook "voornamelijk" staat. Als het daarover gaat, is het altijd fout. Lijkt me logisch.
nee, als het over voornamelijk gaat, dan is het niet bij voorbaat al fout... (afgezien van je ethische visie op het geheel). Pas als het om incest onder dwang gaat is het _via ons rechtssysteem_ ook daadwerkelijk fout. En zelfs dan is nog maar de vraag wat je precies met de defitinie van fout bedoelt.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 14:06
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 17-06-2003 @ 14:56:
nee, als het over voornamelijk gaat, dan is het niet bij voorbaat al fout... (afgezien van je ethische visie op het geheel). Pas als het om incest onder dwang gaat is het _via ons rechtssysteem_ ook daadwerkelijk fout. En zelfs dan is nog maar de vraag wat je precies met de defitinie van fout bedoelt.
Pfff... Nog iets duidelijker dan: als het over de vorm van incest gaat waarbij het onder dwang gebeurd, dan is het fout. De definitie van fout is hierbij totaal overbodig. Fout = fout, seks onder dwang is fout...
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 16:56
punxnotdead
Avatar van punxnotdead
punxnotdead is offline
in·cest (de ~ (m.))
1 seks met naaste bloedverwanten of toevertrouwde pupillen => bloedschande

staat nergens iets over dwang
__________________
"I've got a fever and the only prescription is MORE COWBELL"
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 18:22
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
punxnotdead schreef op 17-06-2003 @ 17:56:
in·cest (de ~ (m.))
1 seks met naaste bloedverwanten of toevertrouwde pupillen => bloedschande

staat nergens iets over dwang
Dit komt uit de Dikke Vandale:

Citaat:
Incest = geslachtsgemeenschap tussen bloedverwanten in nabije graad, voornamelijk onder dwang.
...
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 18:39
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 17-06-2003 @ 15:06:
Pfff... Nog iets duidelijker dan: als het over de vorm van incest gaat waarbij het onder dwang gebeurd, dan is het fout. De definitie van fout is hierbij totaal overbodig. Fout = fout, seks onder dwang is fout...
je kunt wel "pfff" doen, maar het is een wezengroot verschil o_0

en fout = fout gezien onze cultuur, naja laat die discussie maar
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 18:44
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 17-06-2003 @ 19:39:
je kunt wel "pfff" doen, maar het is een wezengroot verschil o_0

en fout = fout gezien onze cultuur, naja laat die discussie maar
Ik deed "Pfff" omdat ik er van uit ging dat je het daarvoor ook al snapte, ik bedoelde in ieder geval hetzelfde. Had het verhaaltje in mijn hoofd al helder, maar dan komt het niet goed over. Sorry
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 19:26
Verwijderd
Wat kan slim zijn toch lastig zijn
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 19:32
Verwijderd
nee, eigenlijk niet
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 20:32
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 17-06-2003 @ 19:44:
Ik deed "Pfff" omdat ik er van uit ging dat je het daarvoor ook al snapte, ik bedoelde in ieder geval hetzelfde. Had het verhaaltje in mijn hoofd al helder, maar dan komt het niet goed over. Sorry
ok, no problemo
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 20:51
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 08-06-2003 @ 20:48:
Dat is een verkeerde interpretatie van Darwin. Hij heeft nooit gezegd dat we van de apen afstammen. Wat hij wel heeft gezegd is dat de mens en de apen van een gemeenschappelijke voorouder afstammen.
ranzige gast, waarom duik je altijd op in dit soort topics..
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 21:11
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
tja...? schreef op 17-06-2003 @ 21:51:
ranzige gast, waarom duik je altijd op in dit soort topics..
Nou, ik vind dat mathfreak altijd hele nuttige, interessante en vooral intelligente posts heeft. Kunnen we van jou niet zeggen hè?!
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 21:15
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
tja...? schreef op 17-06-2003 @ 21:51:
ranzige gast, waarom duik je altijd op in dit soort topics..
Sommige mensen prikken door de ingeburgerde interpretatie van iets heen en proberen een objectieve en wetenschappelijke verklaring achter een bepaald feit te weten te komen.

Jij ziet incest meteen als ranzig. Een psycholoog die er onderzoek naar doet niet. Die bekijtk het objectief, kijkt naar verschillende culteren e.d. en komt to ontdekking dat het niet overal "vies" is...

maargoed, dat snap jij waarschijnlijk toch niet, of wil je niet snappen. Niet mijn/ons probleem
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 22:22
punxnotdead
Avatar van punxnotdead
punxnotdead is offline
Citaat:
tja...? schreef op 17-06-2003 @ 21:51:
ranzige gast, waarom duik je altijd op in dit soort topics..
@ tja...?: ranzige gast, waarom duik je altijd op in dit soort topics..
__________________
"I've got a fever and the only prescription is MORE COWBELL"

Laatst gewijzigd op 18-06-2003 om 21:18.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 18:41
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
tja...? schreef op 17-06-2003 @ 21:51:
ranzige gast, waarom duik je altijd op in dit soort topics..
Het valt me in ieder geval nog mee dat je me als een gast beschouwt en niet als een indringer...
Maar om toch maar even op je vraag in te gaan: ik ben al geruime tijd actief hier op het forum, en het is weliswaar zo dat dit in het begin nogal wat problemen gaf, aangezien het toen zowel voor mij als voor anderen een onwennige situatie was, maar dat is inmiddels al lang verleden tijd. Het feit dat jij mijn aanwezigheid hier als ranzig meent te moeten beschouwen zegt in ieder geval iets over de manier waarop jij over anderen meent te moeten oordelen. Misschien vind je dit erg vreemd, maar ik ben toevallig sterk geïnteresseerd in de diverse aspecten van sexualiteit, vandaar dus dat ik altijd in dit soort topics opduik. Mag ik je er wat dat betreft even op wijzen, ook al is het misschien ten overvloede, dat ik nog altijd degene ben die beslist op wat voor topics ik reageer, en niemand anders? Zo, ja, bij voorbaat dank.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 21:17
punxnotdead
Avatar van punxnotdead
punxnotdead is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 18-06-2003 @ 19:41:
Het valt me in ieder geval nog mee dat je me als een gast beschouwt en niet als een indringer...
Maar om toch maar even op je vraag in te gaan: ik ben al geruime tijd actief hier op het forum, en het is weliswaar zo dat dit in het begin nogal wat problemen gaf, aangezien het toen zowel voor mij als voor anderen een onwennige situatie was, maar dat is inmiddels al lang verleden tijd. Het feit dat jij mijn aanwezigheid hier als ranzig meent te moeten beschouwen zegt in ieder geval iets over de manier waarop jij over anderen meent te moeten oordelen. Misschien vind je dit erg vreemd, maar ik ben toevallig sterk geïnteresseerd in de diverse aspecten van sexualiteit, vandaar dus dat ik altijd in dit soort topics opduik. Mag ik je er wat dat betreft even op wijzen, ook al is het misschien ten overvloede, dat ik nog altijd degene ben die beslist op wat voor topics ik reageer, en niemand anders? Zo, ja, bij voorbaat dank.
hoe vaak heb je dit nou al gepost?
__________________
"I've got a fever and the only prescription is MORE COWBELL"
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 17:43
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
punxnotdead schreef op 18-06-2003 @ 22:17:
hoe vaak heb je dit nou al gepost?
Ik hou het eerlijk gezegd niet zo bij...
Nee, even seieus: als mensen werkelijk op zo'n manier menen te moeten reageren krijgen ze van mij meteen een passend antwoord. Meestal is dat wel afdoende. Gelukkig zijn dit soort situaties vrij incidenteel, dus zo erg is het nou ook weer niet.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 01:34
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
ostenberg mag in een strafkamp imho
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 16:39
Ozo heet
Ozo heet is offline
vind ik absoluut niet geil, me zusje is namelijk enorm lelijk.
__________________
24 hours in a day and 24 beers in a case. Coincidence?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 17:02
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
debieltje nr 1 schreef op 09-06-2003 @ 14:30:
neef moet kunnen als je elkaar graag ziet vind ik,broer niet,voor mij toch niet,bah ,ranzig.maar heb es een boek gelezen over een meisje die wat met dr broer had en toen werd het wel wat meer begrijpelijk.
ikke heb ook da boek gelezen denk ik.... mijn broertjes zijn 12 en 3, dus daar heb ik (ook al zou ik willen) niet zo veel aan ..

ik heb neven van 16,17, maar ik zou het echt nooit kunnen denk ik...

geef mij maar een lieve gezellige jongen die helemaal niks met mijn familie te maken heeft
__________________
I am..
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 17:07
Violence Fetishist
Avatar van Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
incest thuis best
__________________
- the vøøðøø who do what you don't dare do people -
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 18:20
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Staat zo'n zelfde topic niet ongeveer hier vlak onder op dezelfde pagina in iets andere woorden?

Maar goed, ik kan kort en krachtig antwoord geven: NEE!!!!
Doen we niet aan, vind ik ziek, als iemand zo wanhopig wordt, vind ik het echt heel erg zielig.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 19:20
MissManson
Avatar van MissManson
MissManson is offline
Mensen die incest plegen daar zit gewoon een steekje bij los das niet normaal gewoon er zijn genoeg andere mensen die je niet kent ga dan met hun neuken maar niet met je eigen familie
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 19:56
Raeden
Raeden is offline
bestaat deze topic echt of heb ik weer die enge droom?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 01:00
Violence Fetishist
Avatar van Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
hehe, ik denk dat het een collectieve illusie is :/ ik hoop het.
__________________
- the vøøðøø who do what you don't dare do people -
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 10:19
norre
norre is offline
Hebben jullie nog nooit het vak Genetica gehad ofzo? Neef-Nicht relatie is gewoon super gevaarlijk en medisch onverantwoord. Hoe dichter verwant 2 mensen zijn hoe meer hun DNA overeenkomt en het kan dus best zijn dat ze beiden drager zijn van een recessief kenmerk. En dus, als in een populatie de kans op een ziekte 1/2389 is, is bij neef-nicht relatie de kans voor hun kind op deze ziekte vb 1/3 !
Het is moeilijk om zomaar heel de genetica uit te leggen dus neem nu maar aan dat incest e.d. een grote kans heeft op misvormde kinderen. Op het internet zal er vast wel wat over te vinden zijn voor de geinteresseerden.
__________________
laaaalalaalala
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 10:59
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Met neef-nicht is volgens mij niks mis?
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 11:14
Evil creature
Avatar van Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
MissManson schreef op 17-07-2003 @ 20:20:
Mensen die incest plegen daar zit gewoon een steekje bij los das niet normaal gewoon er zijn genoeg andere mensen die je niet kent ga dan met hun neuken maar niet met je eigen familie
__________________
V.N.W.D.A.B
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 14:57
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
norre schreef op 18-07-2003 @ 11:19:
Hebben jullie nog nooit het vak Genetica gehad ofzo? Neef-Nicht relatie is gewoon super gevaarlijk en medisch onverantwoord. Hoe dichter verwant 2 mensen zijn hoe meer hun DNA overeenkomt en het kan dus best zijn dat ze beiden drager zijn van een recessief kenmerk. En dus, als in een populatie de kans op een ziekte 1/2389 is, is bij neef-nicht relatie de kans voor hun kind op deze ziekte vb 1/3 !
Het is moeilijk om zomaar heel de genetica uit te leggen dus neem nu maar aan dat incest e.d. een grote kans heeft op misvormde kinderen. Op het internet zal er vast wel wat over te vinden zijn voor de geinteresseerden.
We hadden het over seks, niet over babies fokken.
Jammer dat je semi-intelligent doet voor niets :>
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 15:03
Grimmetje
Grimmetje is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 18-07-2003 @ 15:57:
We hadden het over seks, niet over babies fokken.
Jammer dat je semi-intelligent doet voor niets :>
Uhmm je hoeft niet zo lullig te reageren hoor. Als je aan sex doet moet je je goed realiseren dat er een mogelijkheid is dat je zwanger raakt, lijkt mij. Dus haar post heeft wel enige relevantie, al is het alleen maar om als waarschuwing te dienen....
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 12:16
BoB
BoB is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 18-07-2003 @ 15:57:
We hadden het over seks, niet over babies fokken.
Jammer dat je semi-intelligent doet voor niets :>
U bent een volslagen idioot en tamelijk onvolwassen
bent u dus een van die mensen die opgewonden geraken door het lezen van sextopics op dit forum die zulke posts plaatsen met hun ene hand in de broek ?????
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 13:19
LoneLover
LoneLover is offline
Ik zie niet zo goed in waarom er zulke heftige reacties komen :?

Wat is er nu eigenlijk exact fout aan Incest?

Incest, aka sex met verwanten van 1e graad is slecht omdat het een onvoldoende variatie meebrengt van de genen bij het verwekken van kinderen en dus een veel hogere kans meebrengt op miskramen, syndroom van darwin enz ...

Dat is hetgeen wat verkeerd is aan Incest.

Voor de rest is het toch prima mogelijk dat je smoorverliefd word op een neef / nicht of broer / zus. Ok, meestal komen broers en zussen niet zo fantastisch met elkaar overeen, maar er zullen ongetwijfeld broers en zussen zijn die echt een fantastisch goeie band hebben.

Ik zie niet goed in waarom een neef / nicht of broer / zus NIEt aantrekkelijk zou kunnen zijn. Het zijn evengoed mensen als al de anderen.

Ik mis een pak objectiviteit in dit topic.
__________________
Life is a bitch and then you die
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 13:40
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
LoneLover schreef op 19-07-2003 @ 14:19:
Ik zie niet zo goed in waarom er zulke heftige reacties komen :?

Wat is er nu eigenlijk exact fout aan Incest?

Incest, aka sex met verwanten van 1e graad is slecht omdat het een onvoldoende variatie meebrengt van de genen bij het verwekken van kinderen en dus een veel hogere kans meebrengt op miskramen, syndroom van darwin enz ...

Dat is hetgeen wat verkeerd is aan Incest.

Voor de rest is het toch prima mogelijk dat je smoorverliefd word op een neef / nicht of broer / zus. Ok, meestal komen broers en zussen niet zo fantastisch met elkaar overeen, maar er zullen ongetwijfeld broers en zussen zijn die echt een fantastisch goeie band hebben.

Ik zie niet goed in waarom een neef / nicht of broer / zus NIEt aantrekkelijk zou kunnen zijn. Het zijn evengoed mensen als al de anderen.

Ik mis een pak objectiviteit in dit topic.
Voortplanting is geloof ik een hele andere graad dan jezelf Double Dutch helemaal sufneuken

Ik bedoel, op dat gebied zitten er enorme risico's met afwijkingen (als je dus wel kinderen gaat fokken)

Maar voor gewoon sex denk ik dat er lichamelijk verder niks schadelijks gebeurd hoor. (ik bedoel, dan zou de gemiddelde weekendwipper die ieder weekend een ander neukt al lang de pijp uit moeten zijn )

Ik zou het zelf niet doen (maar dat kan ook komen omdat er nou niet bepaald echt iets aantrekkelijks in de familie zit waarbij ik het idee heb van 'zo, dat is wel neukbaar' ofzo)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 19:45
Verwijderd
NO WAY HOSÉ... Lijkt me een beetje te ziek voor woorden gewoon, je eigen fam. een beetje zitten te "***". Ech nie, niks voor mij.... Nooooope
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 12:06
WelcomeHome
Avatar van WelcomeHome
WelcomeHome is offline
je nicht/neef is de zoon/dochter van de broer/zus van je moeder/vader.. da's niet echt directe familie. Ik kan me op zich wel voorstellen dat er mensen zijn die fantaseren over sex met dat mooie nichtje of neefje. En ik keur het op zich ook niet af, zolang het bij fantaseren blijft.
__________________
Hoewel zowel vertrouwenskwestie als pleeborstelfobie vijf lettergrepen tellen, valt de verdere verwantschap tussen deze woorden vies tegen.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 06:49
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
Bloompje schreef op 17-07-2003 @ 17:02:
ikke heb ook da boek gelezen denk ik.... mijn broertjes zijn 12 en 3, dus daar heb ik (ook al zou ik willen) niet zo veel aan ..

ik heb neven van 16,17, maar ik zou het echt nooit kunnen denk ik...

geef mij maar een lieve gezellige jongen die helemaal niks met mijn familie te maken heeft
mijn gebeden zijn trouwens gehoord, de dag nadat ik dit postte had ik een vriendje
__________________
I am..
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Incest
jongen-1999
15 20-02-2015 22:28
Seksualiteit incest
HomePremium
2 07-04-2014 19:51
Liefde & Relatie vrijwillige incest
SiemdeCyper
23 29-10-2006 07:18
Films, TV & Radio Oud oud oud oud - > incest
SiemdeCyper
10 05-04-2005 15:04
Seksualiteit Incest
windowlicker
35 09-07-2002 13:25
Seksualiteit Verbod op incest , waarom?
Pholon
51 06-03-2002 15:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50.