Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2003, 21:50
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
devilcat schreef op 03-09-2003 @ 22:27:
tuurlijk vind ik het niet lekker om me te laten gebruiken, ik haat het alleen dat ik zogenaamd hem iets verschrikkelijks aandoe, en dat kan ik niet hebben dat ik in een kwaad daglicht wrd gesteld terwijl HIJ vreemdging, dus zou ik het bijvoorbeeld maar aanmaken omdat ik dan niet meer in dat kwade daglicht sta, ik heb gewoon zon probleem dat ik het niet kan hebben als mensen me beschuldigen voor iets of what ever als ik dat niet gedaan heb en dan doe ik er alles voor om het recht te zetten..
je weet toch dat Hij fout zit? Dat schrijf hier zelf.. Nou dan... effe een beetje kracht bijzetten en Nee zeggen en hij is zo weg..
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Advertentie
Oud 04-09-2003, 12:06
Verwijderd
Jezus mens, wat ben jij dom. Lees jouw hele verhaal nou nog eens door. Moet je ons er nou echt nog mee lastigvallen? Als je het nu nog niet inziet, snap ik het echt niet. Ben je nou serieus zo dom en zo naief? Dumpen die handel, kweek een beetje zelfrespect..

Ik heb wel vaker gereageerd in jouw topics en iedere keer is het weer hetzelfde verhaal! Word eens wakker en kom eens voor jezelf op. Zonder al die tijd in topics te stoppen en zonder ons lastig te vallen met dingen die zo logisch zijn dat je onze hulp niet eens nodig zou moeten hebben..

Volgens mij hebben er al tig mensen verteld wat je moet doen, en die mensen hadden stuk voor stuk gelijk. En toch blijf je maar doorgaan. Hak die knoop eens door.. je schiet hier niets mee op.

Advies: Dump die gozer, blijf een tijdje van jongens af en ga er niet naar zoeken. Je vindt vanzelf een lieve jongen.
Dit is een boerenlul die jou een handig neukobject vindt, en ik kan hem niet eens ongelijk geven als jij je echt zo makkelijk laat gebruiken. No offence..
Oud 04-09-2003, 12:55
wiebenik
Avatar van wiebenik
wiebenik is offline
Wat een eikel zeg en dat jij je zo laat gebruiken, meid heb wat meer respect voor jezelf! Doe geen dingen tegen je zin in, blijf al helemaal niet bij hem uit medelijden, lekker laten snikken...
Ik ken je niet maar als ik dit zo lees, weet ik zeker dat jij wel 100 keer beter verdient dat dit.
Dit is echt een player eersteklas!

sterkte...
__________________
Goed zoeken...
Oud 04-09-2003, 17:08
Fatal Exception
Avatar van Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Citaat:
devilcat schreef op 03-09-2003 @ 22:06:

smst ie terug :

krijg het nu al moeilijk Wat doe je me aan .

zit bijn ate janken omdat ik zoveel van je hou , zou niet willen dat het zo zou eindigen.

[ iig veel houden van etc..]

Wat een ongelooflijke eikel en liegbeest is die vent zeg! Ik weet hoe zulke jongens zijn (boerenpummeltypes), die zitten onderling zo van: "en heb je devilcat nog geneukt?" hij zo van: "Ja man en ze kan echt goed pijpen, ik ga 'r morgen weer ff nemen, dat wijf is echt dom zeg!". En die vrienden dan: "Haha, mazzel man dat je zo'n dom wijf lekker kunt gebruiken. Gratis hoertje".

Zo doet hij echt! En alles wat hij beweert tegen jou is FAKE! Zie dat dan in! Maak het uit, en forceer jezelf niks meer tegen hem te zeggen. Negeer hem! Als je dat niet doet vind ik je maar dom.
__________________
A fatal exception 0E has occurred at 0028:C02A0201 in VXD IOS(04)+00001FC9.
Oud 04-09-2003, 17:38
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Ja, ik denk ook dat hij liegt in die SMS hoor! Niet intrappen.
Oud 04-09-2003, 17:48
devilcat
devilcat is offline
helaas denk ik dat die smsen ook nergens op slaan.

Na onze eerste afspaakje zei die al schat en houden van...

Ook , had ie me een lief smsje gestuurd in het begin, hij was aan het hartenjagen met zijn vrienden, stuurt ie me een smsje " ik ben aan het hartenjagen en vooral op die van jou "

Dus kom ik later bij die vriend van hem , zegt die vriend zo tegen muus [m vriend ] : "heb je weer dat smsje gebruikt met dat hartenjagen??"

Toen voelde ik me gelijk wel kutter, omdat ik nogal gevleit was door da lieve smsje.

Het punt waarom ik het niet KAN zien dat hij fake-t, en dat hij liegt, is omdat ik zo niet inelkaar zou kunnen zitten, Daarom kan ik het niet geloven dat sommige mensen zo verrot in elakar zitten..

Ook weet ie dat ik erg onzeker ben, vanwege me ex, dus daar kan ie ook in spelen, en dat helpt mee, want bij elk smsje smelt ik toch wel, omdat ik het zo graag wil geloven, maar diep in me hart weet ik wel dat het mischien niet waar is..

iedereen om me heen zegt "maak het uit, jullie passen niet bij elkaar, en hij ging vreemd etc "

ik kan het gewoon niet ZIEN ofzo..
Omdat ik het waarschijnlijk niet WIL zien..


Ook jammer,dat jaar dat ie naast me werkte, en mij constant aankeek was dus niet omdat ie me zo erg leuk vond , maar hij wou me leeftijd schatten....that's it.. toen vroeg ik "dus dat flirten was gewoon een spelletje?" toen moes ti elachen, ja dus, Goh toen was ik ff stil, had het wel iets romantischer gedacht.

ik ben erg blij met de reply's.
Als ik een tweeling vanmezelf was, zou ik ook denken "tering mens maak het uit, hij gebruikt je " maar ik kan het niet zien, hoewel ik het ook weer wel zie,..

Ook zo, ik ben straks jarig, hij zou een weekend naar texel gaan met zijn ooms om een cadea op te halen voor zijn ouders, zegt hij tegen me : "wil je dan ook mee? is het gelijk een beetje je verjaardagscadeau"

Zucht...
het twijfelen is ewoon , omdat ie me wel overal mee wilt hebben met vakantie, tenminste dat zegt ie nu.
Alsie traks naar st maarten gaat neemt ie mij mee zegt ie ipv andere, en dat texel dus, en andere dingetjes,Ïk laat me er te veel doorslepen...
Oud 04-09-2003, 18:24
soulbringer
soulbringer is offline
Citaat:
devilcat schreef op 04-09-2003 @ 18:48:
helaas denk ik dat die smsen ook nergens op slaan.

Na onze eerste afspaakje zei die al schat en houden van...

Ook , had ie me een lief smsje gestuurd in het begin, hij was aan het hartenjagen met zijn vrienden, stuurt ie me een smsje " ik ben aan het hartenjagen en vooral op die van jou "

Dus kom ik later bij die vriend van hem , zegt die vriend zo tegen muus [m vriend ] : "heb je weer dat smsje gebruikt met dat hartenjagen??"

Toen voelde ik me gelijk wel kutter, omdat ik nogal gevleit was door da lieve smsje.

Het punt waarom ik het niet KAN zien dat hij fake-t, en dat hij liegt, is omdat ik zo niet inelkaar zou kunnen zitten, Daarom kan ik het niet geloven dat sommige mensen zo verrot in elakar zitten..

Ook weet ie dat ik erg onzeker ben, vanwege me ex, dus daar kan ie ook in spelen, en dat helpt mee, want bij elk smsje smelt ik toch wel, omdat ik het zo graag wil geloven, maar diep in me hart weet ik wel dat het mischien niet waar is..

iedereen om me heen zegt "maak het uit, jullie passen niet bij elkaar, en hij ging vreemd etc "

ik kan het gewoon niet ZIEN ofzo..
Omdat ik het waarschijnlijk niet WIL zien..


Ook jammer,dat jaar dat ie naast me werkte, en mij constant aankeek was dus niet omdat ie me zo erg leuk vond , maar hij wou me leeftijd schatten....that's it.. toen vroeg ik "dus dat flirten was gewoon een spelletje?" toen moes ti elachen, ja dus, Goh toen was ik ff stil, had het wel iets romantischer gedacht.

ik ben erg blij met de reply's.
Als ik een tweeling vanmezelf was, zou ik ook denken "tering mens maak het uit, hij gebruikt je " maar ik kan het niet zien, hoewel ik het ook weer wel zie,..

Ook zo, ik ben straks jarig, hij zou een weekend naar texel gaan met zijn ooms om een cadea op te halen voor zijn ouders, zegt hij tegen me : "wil je dan ook mee? is het gelijk een beetje je verjaardagscadeau"

Zucht...
het twijfelen is ewoon , omdat ie me wel overal mee wilt hebben met vakantie, tenminste dat zegt ie nu.
Alsie traks naar st maarten gaat neemt ie mij mee zegt ie ipv andere, en dat texel dus, en andere dingetjes,Ïk laat me er te veel doorslepen...
nu kan je nooit meer van em af komen
Oud 04-09-2003, 19:01
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef op 04-09-2003 @ 18:48:
ik kan het gewoon niet ZIEN ofzo..
Omdat ik het waarschijnlijk niet WIL zien..
Dat is het hem dus. Je bent zelfs te dom om toe te geven aan iets wat je allang weet. Sorry hoor. Maar lees eens wat je zelf allemaal typt, vind je dat echt normaal?

Heb je nou echt zo'n laag zelfbeeld, dat je je laat gebruiken, terwijl je WEET dat ie dat doet. Terwijl iedereen het zegt. Terwijl iedereen precies weet wat ie in jouw situatie zou doen? Het is sowieso al dom om een relatie aan te houden waarin je niet gelukkig bent, waarin je niet goed wordt behandeld. En jij blijft maar makkelijk neukobject voor hem spelen..

Sorry hoor, ik heb zoveel van jou gelezen, ik kan echt geen medelijden meer met je hebben als je alle feiten onder je neus hebt liggen maar er niets mee doet. Het is helemaal je eigen schuld.
Oud 04-09-2003, 19:14
devilcat
devilcat is offline
heb hem net gesmst dat het over is
Oud 04-09-2003, 19:33
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
devilcat schreef op 04-09-2003 @ 20:14:
heb hem net gesmst dat het over is
Mooi zo. En nou voet bij stuk houden als hij met zijn kut smoesjes aankomt.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 04-09-2003, 19:34
devilcat
devilcat is offline
ik waardeer jullie steun enorm.


ik hoop niet dat jullie denken dat ikaltijd maar aandacht loop te vragen, maar ik ben gewon heel erg onzeker.

bedankt
Oud 04-09-2003, 20:11
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 04-09-2003 @ 20:33:
Mooi zo. En nou voet bij stuk houden als hij met zijn kut smoesjes aankomt.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Oud 05-09-2003, 09:32
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Goed van je dat je het uitgemaakt hebt!

En trap alsjeblieft niet in zijn geslijm wat hij zeker gaat doen, want dat meent hij niet en is allemaal gespeeld!
Oud 05-09-2003, 13:02
devilcat
devilcat is offline
hij wil wel vrienden blijven zegt ie,

hoop alleen niet dat het ent zo vuil speelt als mijn ex, dat ie via dat vrienden blijven me weer probeert te versieren.

daarom zei ik ook datik dat pas kan als mijn verliefdheid versleten is.

hij zei dat dat goed was
Oud 05-09-2003, 13:09
Verwijderd
Citaat:
[D0RIEN] schreef op 01-09-2003 @ 08:14:
ok, dat was een heel verhaal, maar je wil weten wie er fout zit?
nou jij...omdat je toch nog met hem naar bed gaat terwijl je je aan hem irriteert, hij zo lullig doet en je het niet naar je zin hebt. Dat hij niet bij de bushalte op je stond te wachten, ok, dat kan, vanwege het probleem met smsjes die te laat aankomen enzo, maar voor de ret vind ik hem - uit jouw verhaal opmakend - maar een boerenlul en verdien je veel beter. Ik heb als ik jou verhaal lees namelijk het idee dat hij helemaal niet zo gek op je is. dumpen die hap en op zoek naar een betere, want dit is echt 10 keer niks.


en sterkte meisje
Oud 05-09-2003, 13:16
Fatal Exception
Avatar van Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Citaat:
devilcat schreef op 05-09-2003 @ 14:02:
hij wil wel vrienden blijven zegt ie,

hoop alleen niet dat het ent zo vuil speelt als mijn ex, dat ie via dat vrienden blijven me weer probeert te versieren.

daarom zei ik ook datik dat pas kan als mijn verliefdheid versleten is.

hij zei dat dat goed was
Verstandig van je meis! Veel sterkte ermee!

* geeft knuffel *
__________________
A fatal exception 0E has occurred at 0028:C02A0201 in VXD IOS(04)+00001FC9.
Oud 05-09-2003, 13:36
Verwijderd
Mooi en houden zo!
Oud 05-09-2003, 13:43
Commondude
Avatar van Commondude
Commondude is offline
Goedzo, de juiste keuze gemaakt!

Ik raad je trouwens aan geen vrienden met hem te blijven, dat werkt niet als je nog steeds een beetje verliefd op hem bent!

* geeft ook een knuffel *
Oud 06-09-2003, 16:26
devilcat
devilcat is offline
zucht,
Hij zei dat ie me heel erg miste,
Hij verliefd was en dat dat recht uit zijn hart kwam,
dat ik zijn hart heb veranderd etc.
Oud 06-09-2003, 16:27
devilcat
devilcat is offline
hoe kanik in godsnaam weten of ie dit echt meent?

want als ie dit echt meent wil ik hem heus nog wel een kan sgeven...
Oud 06-09-2003, 16:38
Angeles
Angeles is offline
Je vond hem toch helemaal niet meer leuk? Je ergerde je aan vanalles, nu heb je je er eindelijk toe gezet om het uit te maken en nou ga je weer twijfelen?

Meid, natuurlijk zegt hij dat soort dingen. Het is niet zijn keuze dat het nu uit is, dus hij zal nu even van alles proberen om je terug te krijgen.

Denk nu gewoon even aan jezelf en bega niet weer dezelfde fout als toen met je ex door nog maanden aan hem te blijven hangen.
__________________
Susan
Oud 06-09-2003, 16:39
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
devilcat schreef op 06-09-2003 @ 17:27:
want als ie dit echt meent wil ik hem heus nog wel een kan sgeven...
OMG dit ga je toch niet menen. Die gozer gebruikt je en probeert je te lijmen met zijn kut smoesjes. Lekker negeren dat figuur en eventueel recht in zijn gezicht uitlachen om hem duidelijk te maken dat je hem door hebt.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 06-09-2003, 16:44
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Ik vind devilcat trouwens wel in de gemiddelde Jerry Springer uitzending passen.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 06-09-2003, 19:58
Commondude
Avatar van Commondude
Commondude is offline
Citaat:
devilcat schreef op 06-09-2003 @ 17:27:
hoe kanik in godsnaam weten of ie dit echt meent?

want als ie dit echt meent wil ik hem heus nog wel een kan sgeven...
Hij liegt, denk maar vooral aan de negatieve dingen van hem, dat hij laatst zo naar deed en bijvoorbeeld alleen aardig is als hij dronken is.

Hij houdt niet van je, hij gebruikt je als een goedkoop neuk-object!

Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt! Hij liegt!
Oud 06-09-2003, 20:27
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Ik kan dit verhaal natuurlijk ook positief bekijken. Als er meiden zijn die zo naief zijn als devilcat, dan kan zelfs ik een vriendin scoren :> Want liegen dat gaat me eerlijk gezegd best goed af.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje

Laatst gewijzigd op 07-09-2003 om 13:39.
Oud 06-09-2003, 21:08
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik heb net zoiets meegemaakt met een jongen. het eindigde er alleen mee dat ie niets meer van zich liet horen en zijn nummer het opeens niet meer deed
dat is nu 2 jaar geleden en nu pas gaat het weer beter wat betreft sex. na die ene gozer verafschuwde ik het gewoon, maar mijn vriend nu heeft zo ongelofelijk veel geduld dat het nu weer okay is (we hebben nu alweer 8 maanden).

aangezien je dit voor de tweede keer meemaakt, concludeer ik daar voorzichtig uit dat je te snel bent. je wilt (denk ik) graag een vriend (bewust of onbewust). jij valt hierdoor voor iedere, op het eerste gezicht, leuke jongen die jou allerlei goede en leuke dingen beloofd. je moet niet in zulke praatjes trappen. je moet geduld hebben en dan merk je vanzelf of een jongen jou écht leuk vindt. dat vóel je gewoon.
maar zoiets weet je pas echt als je het een keer hebt meegemaakt. als je een jongen hebt gevonden die jou echt respecteert en dat ook iedere dag laat merken. dan pas merk je het verschil tussen zo'n jongen en een jongen met veel praatjes maar weinig daden.

veel succes ermee...
Oud 06-09-2003, 22:50
Commondude
Avatar van Commondude
Commondude is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 06-09-2003 @ 21:27:
Ik dit verhaal natuurlijk ook positief bekijken. Als er meiden zijn die zo naief zijn als devilcat, dan kan zelfs ik een vriendin scoren :> Want liegen dat gaat me eerlijk gezegd best goed af.
zeker, zeker!
Oud 07-09-2003, 11:29
Fatal Exception
Avatar van Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Dat meen je niet, heb je hem toch weer gesproken? Natuurlijk, zogauw hj de kans krijgt gaat hij slijmen dat hij zo van je houdt en jij zijn hart veranderd heeft!

Maar geloof je dat, dat je zijn hart veranderd hebt? Denk aan die keren dat hij gewoon bot tegen je deed en je negeerde. Maar toen hij drank opkreeg deed hij wel anders, gewoon omdat hij seks wilde (drank verhoogt je sekslust).

Nu is hij bang dat hij zijn neukertje kwijtraakt en gaat hij verdriet faken.

Je moet nu gewoon een keer alleen aan jezelf denken, en helemaal niet meer met hem omgaan.
__________________
A fatal exception 0E has occurred at 0028:C02A0201 in VXD IOS(04)+00001FC9.
Oud 07-09-2003, 12:43
devilcat
devilcat is offline
ik ben niet gewend m aan mezelf te denken, denk altijd aan hoe andere zich voelen, daardoor vergeet ik mezelf.

ik zal proberenaan mezelf te denken
Oud 07-09-2003, 14:32
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
devilcat schreef op 06-09-2003 @ 17:26:
zucht,
Hij zei dat ie me heel erg miste,
Hij verliefd was en dat dat recht uit zijn hart kwam,
dat ik zijn hart heb veranderd etc.
jongens die dit zo snel al zeggen kunnen het niet menen, en al helemaal niet omdat het een bouwvakker is
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 07-09-2003, 16:48
Verwijderd
Hahaha! Wat ben jij DOM!! Hahaha! Sorry hoor, ik moet je nodig even uitlachen! Ben je nou echt zo fucking naief? Neuk hem lekker nog een keer, dan is hij ook weer blij. Dat vind je toch zo belangrijk, dat andere mensen zich goed voelen? Wees dan maar fijn een neuk-object voor hem. Doe maar! Trap in die geintjes. Wees jezelf, wees dom! Luister vooral niet naar mensen die het wél begrijpen. Sorry hoor, maar ik heb echt, echt geen medelijden meer met jou. Je doet het allemaal zelf. Je bent blind, goedgelovig, naief.. Geef hem verdomme eens ongelijk, natuurlijk gebruikt ie jou. Das toch ook lekker makkelijk met een meisje dat al zijn mooie praatjes gelooft. En wanneer hij lekker uitgeneukt is en genoeg van je heeft, zal er vast wel weer een andere gozer opduiken die zin heeft in seks. En die ook heel geloofwaardig kan doen alsof ie je echt leuk vindt.

Gebruik je verstand (voor zover dat aanwezig is) en dump die gozer, hij liegt! En jij voelt je niet goed bij hem, waarom zou je dan in godsnaam nog doorgaan ermee? Waarom? Vertel mij dat eens? Vind je jezelf zo weinig waard? Heb je zo'n laag zelfbeeld? Nou ga dan eens tijd in jezelf investeren en laat jongens eens links liggen. Dit schiet namelijk niet op, het wordt alleen maar erger en zo kun je je nooit veilig en fijn voelen in een relatie.

Jesus, dat je er alleen al over nadenkt om hem weer terug te nemen.. Het is echt allemaal je eigen schuld..

Laatst gewijzigd op 07-09-2003 om 16:52.
Oud 07-09-2003, 22:20
devilcat
devilcat is offline
reactie :

Ik heb het uitgemaakt,paar dagen terug.
Hij komt met een sms dat ie graag vrienden met mij wilt blijven.
Ik zeg dat dat ik dat best vind, alleen als ik niet meer verliefd ben,
Hij zegt :is goed.

Nu komt het volgende weer,heb ik alles ee beetje op een rijtje. smst hij me weer dat ie me zomist, ik sms wat terug,maaar niet van "ik wil je terug "alleen dat ik hem ook wel miste. Maar hij wist dat ik het had uitgemaakt.

nu smst ie me vandaag , hijzei dat ij niet zonder mij kan, en dat ie me wilt zien, hij heeft zonder dat ik heb gezegd dat ik dat goed vind , aangekondigt dat ie morgen langskomt.
Hij heeft een beer voor me gekocht met een groot hart.

ik heb het er niet alleen vaak met jullie over maar met ook vaak met me ouders, Ik kan niet meer denken, te erg aangetast lijtk het wel.

me vader vind het wel een erg makkelijk met een knuffelbeer aan komen zetten.
maar ik KAN gewoon niet zo bot zijn om hem de deur te wijzen als ie daar staat met zijn teddybeer, dat is toch aso als ik dat zou doen. En zo kan ik niet zijn
Oud 07-09-2003, 22:54
Verwijderd
Hij probeerd je in te palmen, en je vader heeft gelijk... luister alsjeblieft naar hem, hij weet heus waar hij over praat.
En dat jong, bah vind ik de moeite van gesprek nog niet waard.
Je zou hem ook kunnen sms'sen of emailen of desnoods bellen dat je het niet fijn vind dat hij zomaar aankondigd dat hij langskomt... maar veel suc6 in ieder geval. Ik hoop dat je een goede keuze maakt.

(En je bent echt heel erg dom bezig als je verder met die klootzak wilt)
Oud 08-09-2003, 12:07
devilcat
devilcat is offline
ik hoop gewoon dat ik me neit teveel laat leiden/lijden door hem.

Ik weet nit hoe ik moet reageren als ie daar lief staat met zijn teddybeer,

Jammer, ik dnek dat ie die teddybeer gewonnen heeft op de kermis gisteren, want hij zei dat ie daar was, en hij ahd me savonds dat smsje gestuurd.

Dus het verhaal gaat gewoon : hij wint een teddybeer, hij denkt ha die kan ik wel ff aan olga geven en dan heb ik der terug?..
Oud 08-09-2003, 12:33
MissMorena
Avatar van MissMorena
MissMorena is offline
Damnzz...jij bent echt achterlijk en blijkbaar weet je niet hoe jongens in elkaar kan zitten damnzz...Ik vraag me echt af hoe oud je bent eigenlijk...als je bij hem terug gaat dan heb je echt geen zelfrespect..sjonge jonge wanneer doe je je ogen open!!
Oud 08-09-2003, 15:44
Rens
Avatar van Rens
Rens is offline
Allejezus, hoe naïef kun je zijn? Meisje, please, láát hem!!! Ik ben geloof al nummer-teveel die zegt dat je hem absoluut moet dumpen, én gedumpt laten, maar goed, dat zal wel moeilijk zijn voor jou..
Hij staat daar dus echt niet lief met zijn teddybeer te wezen, hoor. Ik geloof dat je idd moet gaan geloven dat het een beer van de kermis is, en nou, wat is nu een gewonnen beer voor sex? Niet veel moeite, geloof ik; questie van eventjes langsbrengen..!
Echt waar, weg met hem, en never ever nog iets mee te maken hebben, wat eikel zeg!
__________________
Eifo Diederik?
Oud 08-09-2003, 16:43
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
devilcat schreef op 08-09-2003 @ 13:07:
Dus het verhaal gaat gewoon : hij wint een teddybeer, hij denkt ha die kan ik wel ff aan olga geven en dan heb ik der terug?..
Dat zou me niks verbazen als ik de rest zo lees. Vind dat je pa wel gelijk heeft als ie zegt dat het makkelijk is om met een beer aan te komen zetten. Ik vind dat ie al kansen genoeg gehad heeft en dat je hem rustig met zn teddybeer op de stoep kunt laten staan: hij verdient niet beter.
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Oud 08-09-2003, 16:50
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
devilcat schreef op 07-09-2003 @ 23:20:
reactie
Prima. We zien je volgende topic wel over twee maanden als hij weer vreemd is gegaan en beweert zo ongelofelijk veel van je te houden
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 08-09-2003, 21:39
devilcat
devilcat is offline
nou hij hij was dus vandaag langsgekome,
Het beertj eis inderdaad van de kermis maar ach.
Het was zo verwarrend hem weer te zien, hij ging me wel knufflene enzo, ik probeer te praten, maar hij begon al op me te schurken, ik zoende hem ook wel..
wat wil je, ik ben nog steeds over me oren verliefd

Op een gegeven moment kreeg ik te vaak die teksten van jullie voor me "hij ziet je als een neuk object" en hij begon dus al op me te rijen enzo, dus ik was een beetje teleurgesteld maar liet het niet merken, en ik vroeg "zeg dan wat je wilt" hij "ik zou ej eigenlijk wel willen pakken" [ hij was misschien net een half uur in me kamer ]

iig, hij zat mij ook op te hitsen, en ja we hadden het wel gedaan, maar ik heb er nu eenbeetje spijt van,maar iig, daarna probeerde ik toch nog op het unt te komen wat ik wou : PRATEN

maar het is niet een prater zegt ie .. maar toc, hij zei dat ik we lief was, liever dan aan de telefoon want hij vond me krengerig [ daar stond ik van te kijken, want ik vond zelf nou niet echt dat ik krengerig deed ]

Ik probeerde een conversatie met hem te starten maar het lukte niet echt, ik zei dingen als "misschien passe we niet bij elaar" "waarom ging je vreemd" daarop antwoorde hi dat het gebeurde, en dat hij er erg spijt van heeft en dat ie het nu niet meer doet, hij zei ook dat ik neit zo negatief moest denken maar positief en alles vergeten.

ik vroeg of ie me vin zeuren , toen zei die ja een beetje wel.
ook zo , we hadde het ver het vreemdgaan, toen zei hij "ja maar ik heb het toch eerlijk verteld, dus het is toch wel goeddan?" [ zoiets zei die.. toen deed hij lacherig "had ik het maar nooit verteld" [ zo van dan had ik dit gezeur niet , dat maakte ik er van op ]

later zei ik dat ik dus nog echt niet weet heo en wat.
Toen moest ie weg, hij bleefnamelijk ongeveer een uurtje en een kwartier.
toen zei die bij de deuropening"dus ik zie je zaterdag?" waarop ik verbaast keek, want ik dacht dat het nog ff ging aankijken, ik antwoorde er neit op, waardoor hij er niet meer over doorging, en toen zei ik "leer-se" op school.

het was heus wel een leuke avond , hem vasthouden deed heus wel goed, amar toch was ik wel ff alerter dan eerst.
jammer dat ie zo snel weer wilt lijmen, terwijl we vrienden zouden blijven....
hij vroeg nog of ik weer mee ging naar allemaal dingen enzo..


het kutte is , dat as ie weer vreemdgaat dat ik bijan wel zeker weet dat ie het niet gaat zeggen, want hij weet dat ie dit gezeik ermee krijgt. dus als het aan gaat en of ik wet dat ie weer vreemdgaat is nog maar de vraag..
Oud 08-09-2003, 23:56
Fatal Exception
Avatar van Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Hmmm, hij komt ff 2 uurtjes langs, neukt je, wil niet met je praten en peert 'm weer.

Ik ga hier geen woorden meer aan vuilmaken.
__________________
A fatal exception 0E has occurred at 0028:C02A0201 in VXD IOS(04)+00001FC9.
Oud 09-09-2003, 10:14
devilcat
devilcat is offline
ja, omdat ie naar school moest die avond.
dus hij dacht dan kan ik dat in een keer doen ff langs en naar school, want hij gaat ook in amsterdam naar school.

ikd enk dat ik het uitlaat,
Want, hij toont weinig begrip,medeleven met mij en mijn onzekerheid.
hij doet een beetje alsof ik me aanstel lijkt het wel.

"nu ben je wel lief, aan de telfoon was je wel krengerig"
ik dacht echt, waar heb je het over? Ik was gewoon normaal aan het praten...
Ook dat ie vind dat ik zeur [ dat vroeg ik hem ]

Ik kan hem sowieso neit vertrouwen, als ie straks weer vreemdgaat zoenen of meer, dan zegt ie het echt niet, want hij wil natuur;iijk n iet weer dit gezeik.[volgens hem ]

hij zegt neit van "ik voel me schuldig en heb er spijt van "
nee hij zgt nota bene tegen mij dat ik neit zo negatief moet denken maar posiitief en het moet vergeten
En dan zegt ie zo tegen me van "ik hou van je "

Ik vroeg zo voor de test" wil je nietalleen een seksuele realtie met me ?" hij "nee ik wil je wel helemaal "
domme vraag van me , want tuurlijk gaat ie neit zeggen "ja ik wil alleen seks met je is goed " en al zijn vrienden hebben een vriendinnejte. en hij wil er ook een, dus ben ik gewoon een soort status van "zijn vriendin"..
Ik ben er neit klaar voor zeg ik hem wel.
Het was wel een lief beertje wat ie me gaf.
maar ja, liefde is niet te koop.

Ik merkte gewoon dat ie me wel erg snel wou lijmen, afhandelen.
toen ie wegging was ik ook helemaal overstuur.
heb de hele avond lopen huilen piekeren omdat ik zelf niet meer weet wat goed en slecht is .
Oud 09-09-2003, 10:27
howshesings
Avatar van howshesings
howshesings is offline
Citaat:
devilcat schreef op 09-09-2003 @ 11:14:
heb de hele avond lopen huilen piekeren omdat ik zelf niet meer weet wat goed en slecht is .
neeeee dat blijkt wel. liefde maakt blind, maar dit?
kom op zeg, je hebt zometeen 2 pagina's vol met reacties over hoe stom je bezig bent, waar jij dan weer op zegt 'ja, ik weet het, ik ben heel erg stom' en dan ga je weer vrolijk verder met je laten neuken.
dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten, t boeit mij eigenlijk niet zoveel, maar als je een echte relatie wilt zit je dus duidelijk (erg, erg duidelijk) niet goed.
__________________
we are of the going water and the gone
Oud 09-09-2003, 10:41
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Tja...

Als jij die plank voor je kop blijft houden...
Dan komt hier natuurlijk geen einde aan...

Ik begin trouwens echt wel te twijfelen of jij enige vorm van zelfrespect hebt...
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 09-09-2003, 12:11
Verwijderd
Hahahahaha .
Dom .
Blijf vooral zijn neukobject, daar houd je hem in ieder geval wel tevreden mee..
Laat hem maar lekker vreemdgaan, dan gaat ie tenminste niet bij je weg, zoals je ex...
Oud 09-09-2003, 12:13
Verwijderd
Citaat:
$k3l3t0n schreef op 09-09-2003 @ 11:41:
Tja...

Als jij die plank voor je kop blijft houden...
Dan komt hier natuurlijk geen einde aan...

Ik begin trouwens echt wel te twijfelen of jij enige vorm van zelfrespect hebt...
Ja. Maar het is toch heel erg respectvol om de hele tijd lekker geneukt te worden door een gozer die vreemdgaat..?
Begrijp dat nou eens..
Oud 09-09-2003, 12:17
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef op 09-09-2003 @ 13:13:
Ja. Maar het is toch heel erg respectvol om de hele tijd lekker geneukt te worden door een gozer die vreemdgaat..?
Begrijp dat nou eens..
Owzz... sorry...

Stupid me....
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 09-09-2003, 12:34
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Citaat:
devilcat schreef op 09-09-2003 @ 11:14:

Ik merkte gewoon dat ie me wel erg snel wou lijmen, afhandelen.
toen ie wegging was ik ook helemaal overstuur.
heb de hele avond lopen huilen piekeren omdat ik zelf niet meer weet wat goed en slecht is . [/B]
Hoe komt het dat je zo zwak bent? Waarom laat je het toe dat hij zijn ding er gewoon opnieuw insteekt?

Dan moet je eerst de kleren helemaal uitdoen etc. dat kun je toch weigeren?

Hij zit nu echt zo van: "Yes, gelukt, heb ik dat domme wijf toch weer ff lekker genomen", en dan gaat ie lopen opscheppen bij zijn vrienden.


We hadden toch gezegd dat je het contact moest verbreken? Hij geeft echt geen fuck om je dat blijkt maar weer. Echt zo'n typische boerenlul.

Waar is je zelfrespect!?!?
Oud 09-09-2003, 12:39
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Dotcom schreef op 09-09-2003 @ 13:34:
Waar is je zelfrespect!?!?
Idd.. zei ik net ook al...
Maarja... volgens mij heeft deze meid nog nooit gehoord van het begrip zelfrespect...
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent

Laatst gewijzigd op 09-09-2003 om 12:43.
Oud 09-09-2003, 12:59
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
devilcat schreef op 08-09-2003 @ 22:39:
..en ik vroeg "zeg dan wat je wilt" hij "ik zou ej eigenlijk wel willen pakken" [ hij was misschien net een half uur in me kamer ]

iig, hij zat mij ook op te hitsen, en ja we hadden het wel gedaan, maar ik heb er nu eenbeetje spijt van,maar iig, daarna probeerde ik toch nog op het unt te komen wat ik wou : PRATEN

maar het is niet een prater zegt ie ..
HALLO?!!? Ben je blind of zo. Zo'n gast sla je toch de deur uit, en die beer erachter aan!!!
Devilcat, je bent niet helemaal lekker bezig hoor. Ik denk dat al het advies wat hier gegeven wordt lekker nutteloos is, aangezien je het niet wilt aannemen... of niet kúnt aannemen...

Die gast boft maar met jou.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 09-09-2003, 13:58
devilcat
devilcat is offline
ik kom er ook wel achter dat het niet goed zit, ik laat het ook uit,
en nu probeer ik eindelijk is een keer schijt te hebben aan hem maar aan mezelf te denken en gewoon wel dat smsje sturen met dat het uit blijft. hopelijk krijg ik geen schuldgevoelsn als ie weer terugsmst met wat ik hem wel niet aandoe.

ik zie opzich wel dat het foutis hoe hij met mij omgaat,
maar ik ben constant in me hoofd aan het discusieren van, hoe ik het bijvoorbeeld door zijn ogen zou zien.
En dan zit ik hem in m ehoofd helemaal goed te praten met bijvoorbeeld " ja duh, tuurlijkwilt ie wel vrijen met een meisje, dan probeert ie het toch, is toch niet erg?" terwijl ik het wel erg vind, ik wil liever dat ie mij niet ophits en opvrolijkt alleen maar om te n*uken.
ik had juist liever gezien dat hij normaal deed en interesse in me toonde, ipv dat ie komt vertellen dat ik wel krengerig was aan de telefoon en dat ik negatief ben [?] ( alleen maar omdat ik een beetj ete lang over dat vreemdgaan doorga...bedoelt hij , tewijl we het er WEINIG over gehad hebben....[?] )

duidelijk dat hij egoiscth bezig is. Hij geeft helemaal niet om me wie ik ben wat ik voel etc.
Het gaat hem alleen maar om om mij snel telijmen,zo mission succesfull.

Wat ik nu hierboven typ is zeg maar Devilcat 1 in me hoofd met wie ik discussier, dan heb ik devilcat 2 in me hoofd tegen wie ik dan "discussier " en die zegt weer van "nee dat bedoelt muus helemaal niet, tuurljk zou hij niet zo lullig doen om je te gebruiken, hij geeftheus wel om je , hij komt toch die lieve beer brengen etc, en hij belde toch uit gran canaria om de dag?"( terwijl ie vreemding...)

zo it ik telkens in me hoofd te brainstormen, en dat maakt me dus onzeker,ik heb gewoon niet 1 mening maa rik zit te jo-jo-en tussen Mening 1 : hij gebruikt me en behandelt me als een weggooier Mening 2: hij geeft wel om je

want ik KAN niet in zijn gedachten kijken, dus ER ZOU een KANS kunnen zijn dat hij wel veel om me geeft,, maar na al die ervaringen nu met hem lijkt het onwaarschijnlijk.

jullie worden wanhopig van me, ik word het ook van mezelf, en me ouders weten zich ook geen raad meer, maar die vinden eigenlijk da ik he uit moet maken, maar ze zeggen wel van "je moet zelf doen wat jij wilt, maar ik vind dat het niet echt klopt.."

zoiets.

ook zo, zeg ik tegen hem in een sms dat ik hem wel knap vond zegt ie terug " datben ik altijd al geweest, bedankt schat "
tering beetjekapsones?

wat me ook HEEL Erg OPVIEL, was dat hij in heel veel smsen dezelfde zinnetjes gebruikt :

"...Ik kan niet zonder je .."
"...als ik bij je ben hou ik je vast en laat ik je nooit meer los..."
"..ik mis je schat.."

die 3 smsjes/zinnetjes heeftie nou al heel erg vaak gebruikt, weinig fantasie ofzo?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:32.