Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2006, 22:09
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ramia schreef op 09-07-2006 @ 20:21 :
Waarom zijn jullie allemaal van die kansloze gothics???
Waarom ben jij zo'n kansloze idioot die wel op andere zeikt maar zelf geen foto plaatst?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2006, 22:21
Ramia
Ramia is offline
Citaat:
wammus schreef op 09-07-2006 @ 23:09 :
Waarom ben jij zo'n kansloze idioot die wel op andere zeikt maar zelf geen foto plaatst?
WHahahah... omdat ik geen drugs gebruik en geen alcohol drink. Je vind me misschien een kneusje dan, maar ik denk dat ik wat met mn leven ga doen. En ik wil niet eindigen als een verslaafde. Ik snap mensen niet die het leuk vinden om dronken of stoned te worden... sorry.. Ik doe liever leuke gezellige dingen met mn vrienden. Lekker winkelen of naar het strand. Een goed gesprek of gewoon in een deuk liggen uit mezelf zonder hulp van een joint of een biertje...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2006, 22:45
wann
Avatar van wann
wann is offline
Citaat:
Ramia schreef op 09-07-2006 @ 23:21 :
WHahahah... omdat ik geen drugs gebruik en geen alcohol drink. Je vind me misschien een kneusje dan,
Tot hier niet.
Citaat:
maar ik denk dat ik wat met mn leven ga doen. En ik wil niet eindigen als een verslaafde. Ik snap mensen niet die het leuk vinden om dronken of stoned te worden... sorry.. Ik doe liever leuke gezellige dingen met mn vrienden. Lekker winkelen of naar het strand. Een goed gesprek of gewoon in een deuk liggen uit mezelf zonder hulp van een joint of een biertje...
Vanaf hier wel.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2006, 23:03
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ramia schreef op 09-07-2006 @ 23:21 :
WHahahah... omdat ik geen drugs gebruik en geen alcohol drink. Je vind me misschien een kneusje dan, maar ik denk dat ik wat met mn leven ga doen. En ik wil niet eindigen als een verslaafde. Ik snap mensen niet die het leuk vinden om dronken of stoned te worden... sorry.. Ik doe liever leuke gezellige dingen met mn vrienden. Lekker winkelen of naar het strand. Een goed gesprek of gewoon in een deuk liggen uit mezelf zonder hulp van een joint of een biertje...
Hoe kun je een plank zo gigantisch mis slaan?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2006, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Ramia schreef op 09-07-2006 @ 23:21 :
WHahahah... omdat ik geen drugs gebruik en geen alcohol drink. Je vind me misschien een kneusje dan, maar ik denk dat ik wat met mn leven ga doen. En ik wil niet eindigen als een verslaafde. Ik snap mensen niet die het leuk vinden om dronken of stoned te worden... sorry.. Ik doe liever leuke gezellige dingen met mn vrienden. Lekker winkelen of naar het strand. Een goed gesprek of gewoon in een deuk liggen uit mezelf zonder hulp van een joint of een biertje...
Omg. Sukkel.

Overigens, een lieflijke waarschuwing voor jou omdat je een toon bezigt die ik niet kan waarderen op D&A . Volgende keer krijg je een ban .
Met citaat reageren
Oud 10-07-2006, 09:35
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Ramia schreef op 09-07-2006 @ 23:21 :
WHahahah... omdat ik geen drugs gebruik en geen alcohol drink. Je vind me misschien een kneusje dan, maar ik denk dat ik wat met mn leven ga doen. En ik wil niet eindigen als een verslaafde. Ik snap mensen niet die het leuk vinden om dronken of stoned te worden... sorry.. Ik doe liever leuke gezellige dingen met mn vrienden. Lekker winkelen of naar het strand. Een goed gesprek of gewoon in een deuk liggen uit mezelf zonder hulp van een joint of een biertje...
Lieverd, moet je eens goed luisteren/lezen:

Ik ben niet ongelukkig zonder drugs. Ik ben van nature al ontzettend gelukkig en de posts van jou maken me altijd nog net ff iets vrolijker. Zo goed bedoeld, maar zo ontzettend ontiegelijk ondoordacht en je slaat iedere keer de plank mis. Lees verder en ik zal (een poging doen tot iig, het is vrij laat) je uitleggen waarom ik tot deze conclusie/bevinding kom. Ik weet dat het een lap tekst is, maar het loont zich om het helemaal door te lezen.

Ik snap dat in jouw leef omgeving er een soort taboe rust op drugs gebruik, wat ik me voor een 14 jarige erg goed kan voor stellen. Toen ik 11 was had ik dat ook. Roken was ontzettend slecht, en van de rest van de dingen had ik eigenlijk nog geen weet. Maar in tegenstelling tot jouw denk wijze werd die van mij in de loop der jaren breder, hetgeen ongetwijfeld ook bij jou zal gaan gebeuren. En ik hoop dat deze post toe bij kan dragen.

Ik gebruik(te) drugs niet omdat ik ongelukkig was of ben (iets wat totaaaaaaaaaaal geen zin heeft (op een enkele drug na dan), dat wist je niet, maar nu wel ), maar om dat wat leuk is (het leven bijvoorbeeld) nog net ff wat leuker te maken. Nu zal jij misschien zeggen: "Maar daar heb je geen drugs voor nodig toch? High on life etc etc!". Natuurlijk, dat kan ook best zo zijn, maar tot jij weet waar je over praat heb je eigenlijk geen recht van spreken (zet die maar in je loesje agenda).

Je kan niet alle drugs met elkaar vergelijken, en als dat niet kan, kan je ook niet alle "gebruikers" met elkaar vergelijken (ja, het kan wel, maar de overeenkomsten zijn schrikbarend klein). Ik gok (schot in het duister hoor, kijk me er niet op aan als ik fout zit) dat jij als beeld van een "gebruiker" een doorgefreakte junk op een bankje in het park (oid) hebt.
Maar wat denk je van de overbuurvrouw die niet meer gelukkig kan zijn zonder anti depressiva? De buurman die zonder koffie echt niet te genieten is (en dan bedoel ik ook echt niet te genieten is)? Dat naaste famillielid die elke dag net ff iets te veel alcohol tot zich neemt? De cannabis die de oma van je vriend(in) tot zich neemt om zo de steeds terug kerende/permanente pijn van haar reuma te verminderen? De moeder van die ene vriend(in) die niet meer zonder afslakpillen kan? Die hoog geplaatste man in het bedrijfsleven die graag een lijntje coke neemt? Die dorps/stads genoot die vanwege zijn versleten nekwervel methadon moet "gebruiken" omdat dat de enige pijnstiller is die hem kan "verlossen" van de pijn? Wat denk je van de beloning die jouw lichaam je geeft als je eet, drinkt, slaapt, contacten legt en zelfs als je verliefd bent? Misschien ben je zelf wel verslaafd aan iets, zonder dat je het zelf echt in de gaten hebt.

Wat ik eigenlijk gewoon probeer te zeggen is het volgende: Drugs en gebruikers zijn er in vele vormen (ik doel voornamelijk op de recreative gebruiker en de noodgedwongen gebruiker, omdat dat de mensen zijn die nu en in de toekomst het dichtst bij je zullen staan of zelfs op dit moment al dicht bij je staan), niet alle verslavingen zijn slecht (dan wel voor je lichaam, dan wel voor je omgeving), en dat dat dus eigenlijk betekent dat niet elke drug slecht is.
Sommige mensen moeten zelfs "gebruiken" omdat ze anders hardstikke dood gaan, of een leven hebben waarvan de kwaliteit zo ontiegelijk laag is dat je het eigenlijk geen leven meer mag noemen.
Recreatief gebruik van een drug hoeft geeneens slecht te zijn, bij sommige drugs is recreatief gebruik zelfs goed voor je lichaam (denk hierbij aan een X aantal glazen rode/witte wijn per dag (kweet niet welke wijn en hoeveel glazen, ik drink zelf geen alcohol)).
Het feit dat jij zo ontiegelijk tekeer gaat tegen "ons" (en met ons bedoel ik (reguliere) posters op dit subforum) met de tot nu toe door jou aangerijkte stellingen en argumenten doet mij concluderen dat jij, ondanks dat je het (denk ik) goed bedoeld, geen idee hebt waar je eigenlijk over praat.
Begrijp me niet verkeerd, ik juich het alleen maar toe dat je een mening hebt, en dat je die ten volle probeert te verdedigen. Maar je moet wel onthouden dat dat (en dit klinkt waarschijnlijk echt heel stom, maar over 4 jaar snap je wat ik er mee bedoel) voor een 14 jarige heel erg moeilijk is, vooral over een gecompliceert onderwerp als dit, en wanneer je dan ook nog te maken hebt met mensen die over het onderwerp beduidend meer kennis hebben, zowel in de praktijk als met de theorie, is het een gevecht tegen de bierkaai.

Ik hoop (en denk het stiekem ook wel) dat ik hier mee ook voor een groot deel de algemene opvatting van "ons" (wederom doel ik hier op de vaste d&a crew) verwoord. Maar nog veel meer dan dat hoop ik dat ik jou iets heb kunnen mee geven van onze kant van het verhaal, al is het maar een heel klein beetje. Ik snap jouw kant echt beter dan dat je denkt, maar ik zie ook de gaten en fouten in de opvattingen die je hier naar voren brengt, en ik heb er voor gekozen deze in een zo beleefd en duidelijk mogelijke manier naar voren te brengen zonder dat het aanvallend is bedoeld.

QFT
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 10-07-2006, 09:53
Verwijderd

oiv diverse dingen
Met citaat reageren
Oud 10-07-2006, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Ramia schreef op 09-07-2006 @ 23:21 :
WHahahah... omdat ik geen drugs gebruik en geen alcohol drink. Je vind me misschien een kneusje dan, maar ik denk dat ik wat met mn leven ga doen. En ik wil niet eindigen als een verslaafde. Ik snap mensen niet die het leuk vinden om dronken of stoned te worden... sorry.. Ik doe liever leuke gezellige dingen met mn vrienden. Lekker winkelen of naar het strand. Een goed gesprek of gewoon in een deuk liggen uit mezelf zonder hulp van een joint of een biertje...
moslim :')


@zeehond: Ik hou van je
Met citaat reageren
Oud 10-07-2006, 10:26
polysix
polysix is offline
Citaat:
Ramia schreef op 09-07-2006 @ 23:21 :
WHahahah... omdat ik geen drugs gebruik en geen alcohol drink. Je vind me misschien een kneusje dan, maar ik denk dat ik wat met mn leven ga doen. En ik wil niet eindigen als een verslaafde. Ik snap mensen niet die het leuk vinden om dronken of stoned te worden... sorry.. Ik doe liever leuke gezellige dingen met mn vrienden. Lekker winkelen of naar het strand. Een goed gesprek of gewoon in een deuk liggen uit mezelf zonder hulp van een joint of een biertje...
haha, je weet niks van wat je af loopt te kraken, haha, je leest niet goed. haha.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2006, 16:28
Ramia
Ramia is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 10-07-2006 @ 10:35 :
Lieverd, moet je eens goed luisteren/lezen:

QFT
en de rest heb ik ook gelezen..

Sorry, ik ben geen 14 maar 18 en ik weet inderdaad niet zoveel van drugs, maar van alcohol weet ik genoeg. En als ik me een drugsgebruiker voorstel denk ik niet aan een junkie in een parkje op een bankje, maar net zo goed aan een stelletje gasten op een studentenkamer die gezellig met elkaar aan het gebruiken zijn...
En ik weet heel goed wat een verslaving is, want mijn moeder is al zoolang aan de alcohol verslaafd.(ow wat ben ik toch weer zielig) Zij is dus dat naaste familielid die elke dat iets te veel alcohol tot zich neemt... en ik ben zo bang dat ik dat later ook ga krijgen dus ik laat de alcohol gewoon staan. Eigenlijk heb je niet veel verteld wat ik nog niet wist of waar ik verbaasd over was.Ik snap je eigenlijk heel goed. Dat drugs het leven nóg leuker maakt, maar ik kan er gewoon niet tegen dat iemand ineens leuker - maar vooral anders - word of gaat doen en makkelijker los komt enzo na alcohol of drugs.
Ik wist eigenlijk niet zo heel goed wat ik moest zeggen op wat je geschreven hebt, maar dat komt denk omdat ik het eigenlijk best met je eens bent. Maar ik ben niet van mening veranderd...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2006, 17:37
Verwijderd
euhm... Ramia..

1st.. wtf @ kansloze gothics, dit is toch wel een erg debiele generalisatie, gothics komen in alle soorten en maten, en er zijn er ook vast wel die niks gebruiken, of in een kleine mate.

2nd.. Het is ook absoluut niet waar dat wij het gebruiken omdat we anders geen leuke avond met onze vrienden kunnen hebben, maar de meesten gebruiken drugs omdat het effect gewoonweg leuk voor ze is, mischien vind jij het effect wel niet leuk, al zul jij dat niet weten zonder het te proberen, maar om direct te concluderen dat men gebruikt omdat ze anders geen leuke dag/avond hebben is wel een beetje vreemde conclusie, natuurlijk zijn er van dat soort gevallen, maar dat is een kleine groep denk ik.

en ik denk dat jij vooral naar de negatieve gevolgen op je gezondheid kijkt, maar bekijk even de verhouding plezier/gezondheid, en zo slecht is gebruiken ook niet voor je( met mate natuurlijk) vele gevaren die bekend zijn over drugs zijn de wereld ingeholpen door door overheden gefinancierde "onderzoekers" die data zodanig manipuleren dat er weer een nieuwe mythe ontsaat. ( bijv gaten in hersenen door xtc gebruik)

en ik gok dat zo'n 95% van de wereld drugs gebruikt.. allemaal kansloze gothics??

denk alcohol, medicijnen, rookwaar. koffie, ja zelfs thee.. jij hebt vast wel is koffie of thee gebruikt, ben je nu ook een kansloze gothic?(respectievelijk caffeine en kinine)
Met citaat reageren
Oud 10-07-2006, 18:07
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Ramia schreef op 10-07-2006 @ 17:28 :
en de rest heb ik ook gelezen..

Sorry, ik ben geen 14 maar 18
en ook ik heb de rest ook gelezen. Ik begrijp je situatie maar al te goed, mijn vader heeft hetzelfde, en ik heb dezelfde aversie tegen alcohol, maar ik ben het dan weer niet met je eens dat mensen geen normaal leven kunnen lijden/leiden whatever. Recreatief gebruik is niets mis mee, zolang je paal en perk kan stellen aan je toename. Ik ben gestopt met drugs gebruik omdat ik het gewoon gehad had, en ik zeg niet dat ik nooit meer ga beginnen, maar opt moment heb ik er geen behoefte aan. En ieder zijn eigen mening, maar laat mensen wel in hun waarde. Jouw post was ronduit aanvallend, en dat is niet lief. Zoals de oude turtels wel eens zeiden: Als je niks liefs of leuks te melden hebt, hou je mond dan. Je bent niet de eerste persoon die zijn gal over drugsgebruik hier komt spugen zonder beargumentatie, en stuk voor stuk hebben ze het moeten afleggen. Ik zeg niet dat het een wedstrijd is oid, maar een beetje discussie kan geen kwaad, ipv dat hersenloze drugs zijn slecht en jullie moeten dood en jullie hebben toch al geen leven dus ik mis jullie niet dag sterf - gedoe.
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 12-07-2006, 10:52
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline


na een lange....lange nacht...
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 12-07-2006, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Ramia schreef op 09-07-2006 @ 23:21 :
WHahahah... omdat ik geen drugs gebruik en geen alcohol drink. Je vind me misschien een kneusje dan, maar ik denk dat ik wat met mn leven ga doen. En ik wil niet eindigen als een verslaafde. Ik snap mensen niet die het leuk vinden om dronken of stoned te worden... sorry.. Ik doe liever leuke gezellige dingen met mn vrienden. Lekker winkelen of naar het strand. Een goed gesprek of gewoon in een deuk liggen uit mezelf zonder hulp van een joint of een biertje...
Met citaat reageren
Oud 12-07-2006, 14:15
Peacefully
Avatar van Peacefully
Peacefully is offline
wiiiiiieeee op sensssation

__________________
Dokter, ik ben allergisch voor tomaten, maar kan ik dan wel gewoon tomaten eten offfuuhh
Met citaat reageren
Oud 12-07-2006, 15:35
Adgertic Z4
Avatar van Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Vast niet op white...
__________________
Ik heb geen openningszin maar ik doe je vriendin.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2006, 22:04
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Mensen als jullie verder discussie willen over of drugsgebruikers al dan niet kansloze gothics zijn die bij voorbaat lijden/leiden en een pijnlijke dood gaan sterven dan maak je maar een lekker een eigen topic aan. Dit is bedoeld voor leuke foto's van mensen die dronken,stoned of op wat voor andere manier dan ook onder invloed van drugs ernstig naar de klote zijn.



Ik heb hem volgens mij al een keer gepost maar goed hij blijft geniaal. Ik was onder invloed van veel te veel drank op een opgerold tapijt in slaap geflikkerd en heb daar een paar uur halfdood gelegen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 01:04
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline


sup
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 09:24
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
fulgrim schreef op 13-07-2006 @ 02:04 :
[afbeelding]

sup
wtf had JIJ op?
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 10:53
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 13-07-2006 @ 10:24 :
wtf had JIJ op?
Ik denk dat ie te veel soep gegeten heeft.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2006, 11:24
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
falafel
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 18-07-2006, 09:54
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
*oma* schreef op 04-07-2006 @ 13:39 :
haaaaa dat is stijn!
die stijn kom je ook overal tegen
Met citaat reageren
Oud 18-07-2006, 10:39
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
wammus schreef op 12-07-2006 @ 23:04 :
Mensen als jullie verder discussie willen over of drugsgebruikers al dan niet kansloze gothics zijn die bij voorbaat lijden/leiden en een pijnlijke dood gaan sterven dan maak je maar een lekker een eigen topic aan. Dit is bedoeld voor leuke foto's van mensen die dronken,stoned of op wat voor andere manier dan ook onder invloed van drugs ernstig naar de klote zijn.

[afbeelding]

Ik heb hem volgens mij al een keer gepost maar goed hij blijft geniaal. Ik was onder invloed van veel te veel drank op een opgerold tapijt in slaap geflikkerd en heb daar een paar uur halfdood gelegen.
wim is dood
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2006, 16:46
Sheitan
Avatar van Sheitan
Sheitan is offline


Bij de wedstrijd Brazilië - Frankrijk, in Alicante, net aan het begin, erna hebben we helaas geen foto's meer gemaakt..
__________________
.. ¿Sabes Que es Lo Más Bonito en mis Ojos? El Reflejo de los Tuyos...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2006, 18:28
JiMJiM
Avatar van JiMJiM
JiMJiM is offline


helemaal rechts. wiet plus booze is dat dus.
__________________
Bavi-Jezus! The Monkey Messiah
Met citaat reageren
Oud 18-07-2006, 19:05
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Citaat:
Ramia schreef op 09-07-2006 @ 23:21 :
Ik doe liever leuke gezellige dingen met mn vrienden. Lekker winkelen of naar het strand. Een goed gesprek of gewoon in een deuk liggen uit mezelf zonder hulp van een joint of een biertje...
je hebt gelijk dat is leuk,
en dr is maar 1 ding leuker als dat.
gezelligde dinge doen met je vriende MET behulp van een jointje of biertje
Met citaat reageren
Oud 19-07-2006, 17:26
Verwijderd


Damn.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2006, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Thinus schreef op 18-07-2006 @ 20:05 :
je hebt gelijk dat is leuk,
en dr is maar 1 ding leuker als dat.
gezelligde dinge doen met je vriende MET behulp van een jointje of biertje
Gast, laat 't nou rusten.
Zeehond heeft, mijns inziens, prima (zoniet perfect) de mening van iedereen die hier regelmatig post verwoord.
Zo'n reactie als de jouwe roept alleen maar weer reacties op en dan blijft dit irriteren hier.

ontopic:
wat is er omhoog met al dat schmink jimjim? je kijkt wel echt vertieft trouwens
Met citaat reageren
Oud 19-07-2006, 19:06
Hank McCrank
Avatar van Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 15:59
Vee
Vee is offline
Citaat:
Vaal schreef op 19-07-2006 @ 18:26 :
[afbeelding]

Damn.
Aaaaah, wat kijk je para
__________________
pretenties zijn kut
Met citaat reageren
Oud 21-07-2006, 19:54
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
JiMJiM schreef op 18-07-2006 @ 19:28 :
[afbeelding]

helemaal rechts. wiet plus booze is dat dus.
haha hoe kansloos is die misfitzzzz gast
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 14:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik drink alleen maar alcoholfotos mogen vast.


alcohol + net wakker + uitputting @ Rock am Ring 05



alcohol + uitputting @ graspop 05

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Vee schreef op 21-07-2006 @ 16:59 :
Aaaaah, wat kijk je para
Mja, ik was echt alleen maar stoned
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 15:30
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline


Deze foto is al wel twee maand oud, maar goed. Veel pep en veel blijheid.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 19:04
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Carn schreef op 22-07-2006 @ 15:14 :
Ik drink alleen maar alcoholfotos mogen vast.


alcohol + net wakker + uitputting @ Rock am Ring 05

[afbeelding]

...
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 19:36
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline


Paddestoeltjes.. But can't remember
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 19:44
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 26-07-2006 @ 20:36 :
[afbeelding]

Paddestoeltjes.. But can't remember

omg
ik wil weer
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 21:32
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline




wie herkend hier zijn badkamer :') te geveel gedronken geblowd
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 21:50
Vip3r
Vip3r is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 28-09-2006 @ 22:32 :
[afbeelding]

[afbeelding]

wie herkend hier zijn badkamer :') te geveel gedronken geblowd
Goed wasted ja
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 17:49
George
Avatar van George
George is offline
Wij vinden foto's maken in een paddo-trip altijd erg moeilijk.

Als je goed kijkt zie je Jezus nog staan, vlak boven m'n hoofd.
__________________
I am Jack's wasted life.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 10:34
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Jammer dat ik geen kabel heb om mijn foto te posten van me tel ik was nog higher dan het empire state building...
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 18:36
Pleister
Avatar van Pleister
Pleister is offline
Citaat:
fulgrim schreef op 13-07-2006 @ 02:04 :
[afbeelding]

sup

Blauwtje gelopen?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 22:03
pete da pornkid
Avatar van pete da pornkid
pete da pornkid is offline


Ik (rechts) met een vriend.

Lijkt me duidelijk wat ik gebruikt had...
__________________
Nothing happens, nobody comes, nobody goes, it's awful
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 13:55
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 28-09-2006 @ 22:32 :
[afbeelding]

[afbeelding]

wie herkend hier zijn badkamer :') te geveel gedronken geblowd
Dat lijkt de mijne wel
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 14:12
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
deadlock schreef op 03-10-2006 @ 14:55 :
Dat lijkt de mijne wel
correctie: dat is jouw badkamer hahahaha
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 19:14
Verwijderd



verlept.jpg
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 22:50
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
George schreef op 30-09-2006 @ 18:49 :
Wij vinden foto's maken in een paddo-trip altijd erg moeilijk.
[afbeelding]
Als je goed kijkt zie je Jezus nog staan, vlak boven m'n hoofd.
is dat niet een maria beeldje?
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 23:02
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
Pleister schreef op 01-10-2006 @ 19:36 :
Blauwtje gelopen?
Het negatief viel me zwaar.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 12:34
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 03-10-2006 @ 15:12 :
correctie: dat is jouw badkamer hahahaha
Wanneer is die gemaakt ?
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 15:37
autistici
Avatar van autistici
autistici is offline

gaarheid, stonedheid
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Het IZSADC topic deel 73
Mephisto
501 29-05-2007 11:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02.