Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2010, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Je bent nog maar 15, maar op een bepaalde leeftijd zul je aantrekkelijk willen zijn voor het andere geslacht(voortplantingsdrift jeweetwel) en daar helpt kleding wel degelijk bij. Tenzij je een perfect lichaam hebt dan maakt het niet zoveel meer uit wat je draagt
Ja en dat is dus mijn punt. Dan laat ik mijn kledingkeuze er toch van afhangen wat zij vinden, niet van wat ik vind.

Citaat:
Misschien omdat je kleding ook een soort weerspiegeling is van jou,je karakter en je innerlijk.
ik kan me niet voorstellen dat een kind van 15 dat altijd in jurkjes met n strik in t haar loopt snel aan de drugs zal zitten of zal roken
of dat een jongen in een legerbroek met kettingen en n roodgeverfde hanenkam zo ontzettend zn best doet voor een bepaald schoolvak.
nou zijn dit natuurlijk extreme voorbeelden, maar het is wel zo.
een beetje het eeuwenoude gezegde ''kleren maken de man''
Als jij iemand voor het eerst ontmoet zal je ws ook onbewust aan de kleding al ongeveer merken wat voor type het is.
daarom willen mensen gewoon kleding aandoen die zijzelf mooi vinden
Maar dan draag je nog steeds wat je draagt omdat je je plaats ten opzichte van anderen wil bepalen, toch? Want als wij meisjes met strikken in het haar zagen als het type meisjes dat wél drugs gebruikte en rookte en drinkte en met iedereen maar het bed in dook, zouden meisjes die zo gezien willen worden juist wel dat soort kleren aandoen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29.