Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2012, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Dat lekkere weer is juist ideaal om te studeren, lekker buiten zitten met je studieboek.
Maar het waait te hard en dan waaien mijn blaadjes weg. Niet dat me dat ervan weerhoudt om buiten te zitten, maar het is toch onhandig. En ik heb de neiging om mijn ogen dicht te doen als ik met mijn gezicht in de zon zit.
Advertentie
Oud 26-03-2012, 13:15
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb suikerbrood gekocht
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2012, 13:28
Verwijderd
Wasda?
Oud 26-03-2012, 13:31
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Gewoon, brood met suiker erin. Hence, suikerbrood.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 26-03-2012, 13:39
Verwijderd
Ik ga dan in het zonnetje zitten met mijn ogen dicht en denken: MMMMMMMMMMMMM WAAAAAAAAAAAAAAAARMTE. Ongeveer. Ik ga in ieder geval niet studeren. Als het warm is
Oud 26-03-2012, 13:39
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wasda?
Je weet niet wat suikerbrood is? Is dat iets Gronings/Fries ofzo?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2012, 13:39
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ga dan in het zonnetje zitten met mijn ogen dicht en denken: MMMMMMMMMMMMM WAAAAAAAAAAAAAAAARMTE. Ongeveer. Ik ga in ieder geval niet studeren. Als het warm is
Precies dat ja
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2012, 13:40
Verwijderd
Suikerbrood is Fries volgens mij. Ten minste, hier (in Friesland ) verkopen ze Fries Suikerbrood, en dat kwam ik laatst in een AH in Leiden ook tegen

Nu heb ik ook nog zin in suikerbrood.
Oud 26-03-2012, 13:40
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Suikerbrood is Fries volgens mij. Ten minste, hier (in Friesland ) verkopen ze Fries Suikerbrood, en dat kwam ik laatst in een AH in Leiden ook tegen

Nu heb ik ook nog zin in suikerbrood.
Ja oke, tuurlijk Fries suikerbrood, maar dat verkopen ze gewoon in de rest van het land dus
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2012, 13:43
Verwijderd
De naam heb ik weleens gehoord, maar geen idee wat het is.
Oud 26-03-2012, 13:43
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Dan heb je wel wat gemist!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2012, 13:43
Verwijderd
Niet altijd . Ik heb het sinds ik in leiden woon nog maar 1 keer kunnen kopen in de AH XL. Dus zo veel-voorkomend is het nu ook weer niet kennelijk

Hier kun je het gewoon altijd kopen
Oud 26-03-2012, 13:45
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Suikerbrood komt oorspronkelijk wel uit het noorden geloof ik maar ze verkopen het zo overal wel.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-03-2012, 13:47
Verwijderd
Ik wil ook mijn kat zijn

Oud 26-03-2012, 13:48
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Niet altijd . Ik heb het sinds ik in leiden woon nog maar 1 keer kunnen kopen in de AH XL. Dus zo veel-voorkomend is het nu ook weer niet kennelijk

Hier kun je het gewoon altijd kopen
Aaw Hier ligt het idd bijna altijd wel in de winkel. Maar Commendatore woont in Zwolle, zou het daar al niet meer zoveel te koop zijn?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2012, 13:50
Verwijderd
Ik ben het in elk geval nooit bewust tegengekomen, maar ik heb er dus ook nooit op gelet.
Oud 26-03-2012, 13:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben een enorme zoetekauw, maar suikerbrood vind ik echt niet te pruimen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-03-2012, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Aaw Hier ligt het idd bijna altijd wel in de winkel. Maar Commendatore woont in Zwolle, zou het daar al niet meer zoveel te koop zijn?
Het is in Rotterdam zelfs in de appie te koop
Oud 26-03-2012, 13:50
Verwijderd
Hier in M'richt verkoopt de AH ook gewoon suikerbrood. Nomnom!
Oud 26-03-2012, 13:51
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
De vriendin van mijn broertje is Brits en als ze hier is eet ze bijna alleen maar suikerbrood als ontbijt
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2012, 13:51
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Weer lekker uit school, morgen tot vier uur. EN woensdag tot 10 over 10. Donderdag weg Vrijdag weg.
__________________
It's a minor!
Oud 26-03-2012, 13:51
Verwijderd
Waarom mijn Albert Heijn dan niet verdorie

Ik ben dol op suikerbrood.
Oud 26-03-2012, 13:52
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
Hier in M'richt verkoopt de AH ook gewoon suikerbrood. Nomnom!
Dordrecht ook, al is het niet al te smakelijk hierzo.
__________________
It's a minor!
Oud 26-03-2012, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Ik wil ook mijn kat zijn

[afbeelding]
Godverdomme, chillen als een harde baas
Oud 26-03-2012, 13:56
Verwijderd
Citaat:
De naam heb ik weleens gehoord, maar geen idee wat het is.
het is brood met heel veel suiker en kandij erin!
Oud 26-03-2012, 13:58
Verwijderd
De kleine AH hier had ook suikerbrood maar sinds de bakker tegenover de AH het verkoopt hebben ze het niet meer go go bakker
Oud 26-03-2012, 13:59
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
het is brood met heel veel suiker en kandij erin!

Een plaatje terverduidelijking voor dit goddelijke brood.
__________________
It's a minor!
Oud 26-03-2012, 14:00
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Citaat:
De kleine AH hier had ook suikerbrood maar sinds de bakker tegenover de AH het verkoopt hebben ze het niet meer go go bakker
Bij ons hebben ze het ook, bakker aan de overkant ook. Maar niemand koopt het toch bij de AH. Die bakker aan de overkant maakt veel lekkere.
__________________
It's a minor!
Oud 26-03-2012, 14:10
Verwijderd
Ik heb nog nooit suikerbrood gegeten. Desalniettemin ben ik wel jaar en dag op de hoogte van het bestaan van dit goedje ^^
Oud 26-03-2012, 14:18
Verwijderd
Nu heb ik ook zin in suikerbrood.
Oud 26-03-2012, 14:21
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Nu heb ik ook zin in suikerbrood.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 26-03-2012, 14:25
Verwijderd
Ik ga straks boodschappen doen met mijn ouders. Ik ga sowieso suikerbrood kopen.
Oud 26-03-2012, 14:26
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
My job here is done.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2012, 14:30
Verwijderd
Oud 26-03-2012, 14:31
Verwijderd
Citaat:
My job here is done.
Oud 26-03-2012, 14:31
Verwijderd
Ik ga alleen nog niet direct suikerbrood halen.
Oud 26-03-2012, 14:32
Verwijderd
Fuck, mensen die nu nog een jas + sjaal aan hebben :')

het voelt echt als 25 graden buiten
Oud 26-03-2012, 14:33
Verwijderd
Ik ben zo blij dat Tasty Tom-tomaten bestaan. Ik dank de Heer voor dit goddelijke voedsel.
Oud 26-03-2012, 14:33
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Joh, maa heb geen 1 iemand met sjaal gezien hoor, wel met jas mja. Hier is het 16 graden. Als ik die toolbar moet geloven.
__________________
It's a minor!
Oud 26-03-2012, 14:33
Verwijderd
Wat een jas én sjaal ? Een jas kan ik nog begrijpen, maar ik ben een gigantische koukleum en zelfs ik zat zonet buiten te studeren met alleen een t-shirt.
Oud 26-03-2012, 14:33
Verwijderd
Wie heeft er ooit bedacht dat je op school levensbeschouwing moet volgen en dat je daar zelfs in 6vwo nog mee lastiggevallen moet worden Ik heb wel iets beters te doen.
Oud 26-03-2012, 14:34
Verwijderd
Ik heb geen levensbeschouwing gehad volgens mij
Oud 26-03-2012, 14:34
Verwijderd
Ik denk soms dat mensen niet nadenken ofzo. Dat ze denken, nou, het is maart, ik had vorige week nog een jas aan, dus nu ook maar!!!

Terwijl ze allang in een T-shirt buiten kunnen lopen. Ik snap niet dat je niet doodgaat van de hitte als je lange mouwen draagt nu.

Tot zover weer mijn dagelijkse hittegeklaag, to be continued, ongetwijfeld!
Oud 26-03-2012, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Wat een jas én sjaal ? Een jas kan ik nog begrijpen, maar ik ben een gigantische koukleum en zelfs ik zat zonet buiten te studeren met alleen een t-shirt.
Ik zit ook buiten in een topje, maar op de terugweg van school heb ik nog jas+sjaal+handschoenen aangehad.
Oud 26-03-2012, 14:35
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ga alleen nog niet direct suikerbrood halen.
Waar wacht je nog op?

Citaat:
Ik ben zo blij dat Tasty Tom-tomaten bestaan. Ik dank de Heer voor dit goddelijke voedsel.
Die zijn inderdaad wel heel heerlijk. Maar ook zo duur

Citaat:
Wat een jas én sjaal ? Een jas kan ik nog begrijpen, maar ik ben een gigantische koukleum en zelfs ik zat zonet buiten te studeren met alleen een t-shirt.
Ik had zonet ook nog een jas en sjaal om. Maar wel jas open En het was hier nog best winderig zo op de fiets.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2012, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Ik zit ook buiten in een topje, maar op de terugweg van school heb ik nog jas+sjaal+handschoenen aangehad.
WAT! WATTTTTTTTTTT! Toch niet vandaag? Zeg me dat dat niet vandaag was?

Waarom een sjaal? Waarom HANDSCHOENEN? Ik draag met 5 graden nog niet eens handschoenen, no kidding.
Niet om stoer te doen ofzo, maar omdat ik het ook niet vind zitten. Ik kan dan niks lekker vastpakken en ik krijg het er veel te warm van.
Oud 26-03-2012, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Die zijn inderdaad wel heel heerlijk. Maar ook zo duur
Ja heel duur, maar ik heb het er soms voor over Als je de smaak van échte tomaten kent, wil je nooit meer normale tomaten
Oud 26-03-2012, 14:36
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, ik moet nu sporten. Ik overweeg een kniebroek aan te doen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-03-2012, 14:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hey Ste, als wij niet mogen janken omdat het -12 is en omdat er sneeuw ligt, mag jij niet janken als het eindelijk boven de 15 graden uitkomt.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-03-2012, 14:37
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja heel duur, maar ik heb het er soms voor over Als je de smaak van échte tomaten kent, wil je nooit meer normale tomaten
Ik koop ook nooit vleestomaten, daar zit geen smaak aan.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56.