Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2004, 12:29
Verwijderd
Mijn ouders hebben altijd allebei gewerkt, en dus kregen mijn zus en ik een oppas. Ik was volgens mij altijd heel lief voor ze, eentje heeft ook in mijn poëzie album geschreven, iets super liefs

Maar mijn ouders zochten ze ook altijd streng uit, zo had ik dus meestal jonge meisjes die vrij spontaan waren en al wat oppas-ervaring hadden. Dan klikte het meestal vrij snel.

Ook een paar keer een wat oudere persoon gehad, waarvan het 1 keer echt misging; dat mens ging op de bank liggen en door onze post neuzen, die is ook meteen ontslagen toen mijn ouders dat hoorden.

Maar ik was dus een droom Ik kreeg ook altijd leuke cadeautjes voor m'n verjaardag enzo (Een keer een héle grote chocolade-reep met 40 gulden erin, op m'n 8ste... )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2004, 12:32
Verwijderd
Ik heb nooit een oppas gehad.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 13:20
Arox
Avatar van Arox
Arox is offline
Mijn oma was vaak mijn oppas, vaak sliep ik later dan mijn oma en opa (ik bleef dan altijd logeren) En altijd verhaaltjes.
Ik kan me ook nog een andere oppas herinneren, maar die kon het beste uit mijn buurt blijven
__________________
Topickiller
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 14:15
Goede Fee
Avatar van Goede Fee
Goede Fee is offline
Mijn ouders werkten ook allebei. Daarom kreeg ik toen ik 3 maanden was ofzo al een oppas.
Ze hielp ons áltijd. Na vier jaar kreeg ik er een broertje én een zusje bij, dat was super druk. Ook waren mijn ouders in die tijd een huis aan 't bouwen dus was een oppas geen overbodige luxe.
Onze oppas komt altijd op onze verjaardagen enz. Het is echt een super aardige vrouw, ze werkt dus ook nog steeds bij ons. Al 15 jaar lang!
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 15:26
Verwijderd
Over het algemeen was ik wel lief en aardig tegen onze oppassen *hebben er heel veel gehad, mijn ouders waren heel vaak weg* maar als ik vervelend wilde zijn, was ik ook echt heel vervelend en kwam ik 200 keer mijn bed uit enzo..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 15:30
jet
Avatar van jet
jet is offline
ligt eraan. 99 van de 100 keer paste mijn zus op (die heel veel ouder is) en dan was ik een nachtmerrie. 'je bent mn moeder niet' en hup daar ging ik weer krijsen

maar die ene keer dat er een echte oppas kwam was ik wel lief
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 16:06
Paris
Avatar van Paris
Paris is offline
Ik had een oppas voor en tijdens de eerste jaren van de basischool. Volgensmij was ik wel lief. Het was een wat oudere vrouw en daar ging ik dan koffie mee drinken (toen ik een jaar of 5 was) en spelletjes spelen enz. Daarna heeft mijn buurjongen nog een tijd opgepast, alleen als mijn ouders een dag weg waren ofzo, en de dochter van de oppasmoeder van school ook nog een tijdje.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 16:22
Agnès
Avatar van Agnès
Agnès is offline
Ik had een hele leuke oppas. Ik stuurde mijn ouders altijd het huis uit zodat ze op me kon passen.
__________________
L'exit du *Squarelty*
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 09-04-2004 @ 16:26 :
Over het algemeen was ik wel lief en aardig tegen onze oppassen *hebben er heel veel gehad, mijn ouders waren heel vaak weg* maar als ik vervelend wilde zijn, was ik ook echt heel vervelend en kwam ik 200 keer mijn bed uit enzo..
*verhalen gehoord heeft van jouw oppas tijdens het kerstdiner*

dus bij deze verklaar ik dat jij niet lief was
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 18:25
Sharin
Avatar van Sharin
Sharin is offline
Mijn buurmeisje paste elke week een keer op en ik geloof dat ik best vervelend was. Niet naar bed willen, dit niet willen, dat niet zien *op tv*... Kgeloof dat ze elke avond blij was dat ze weer naar huis mocht.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 18:26
JA
Avatar van JA
JA is offline
Ik had nog wel es een buurmeisje dat op me paste, tot mn tiende ofzo. En zolang ik de zak chips voor mijzelf had was ik een droom.
__________________
"Hallo met spoedgevallen, u spreekt met Vanessa"
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 19:40
Verwijderd
Citaat:
WooF schreef op 09-04-2004 @ 17:42 :
*verhalen gehoord heeft van jouw oppas tijdens het kerstdiner*

dus bij deze verklaar ik dat jij niet lief was
ik heb nooit beweerd dat ik lief was
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24.