Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2008, 23:32
Verwijderd
Citaat:
ok dus jij bent nog van plan om nog 5 jaar of langer op dit forum te blijven hangen of wil je ook binnen 3 maanden bevrucht raken
Wat kan jou dat schelen?
Ik begrijp het prima wanneer jij niet aan zwanger worden/kinderen krijgen moet denken, maar ga nou niet iedere keer weer reageren op reacties van mensen die daar wél over denken om aan te geven dat je het maar raar/tuttig/watdanook vindt.
Advertentie
Oud 14-09-2008, 02:57
Verwijderd
Citaat:
ok dus jij bent nog van plan om nog 5 jaar of langer op dit forum te blijven hangen of wil je ook binnen 3 maanden bevrucht raken
Ok de discussies die uit dit soort stomme opmerkingen voortkomen zijn soms interessant en bevorderend voor dit topic. Maar er zit toch echt een grens aan hoe negatief je kunt zijn. Echt
Oud 14-09-2008, 09:09
Verwijderd
Ik herken het ook hoor Thee Muts. De enige reden dat ik het hier nu allemaal wel neerzet, is omdat er sowieso nog twee jaar overheen gaan voor de plannen uberhaupt uitgevoerd kunnen worden. Maar zo hebben wij de namen van de kindjes al, die aan nog helemaal niemand verteld hebben.. omdat dat echt als ons geheimpje voelt zeg maar.

Zodra alles serieuzes wordt, kan ik me voorstellen dat ik ook minder de behoefte voel het te delen en het meer tussen ons blijft.

Maar als je hier rondkijkt, is er ook eigenlijk niemand die wel alles deelt. De mensen die er wel mee bezig zijn, maar nog geen serieuze plannen hebben delen veel.. de mensen die al zwanger zijn delen veel.. maar bijv. Snoopy was ook ineens zwanger, het hele proces vooraf hebben we wel meegekregen maar niet tot in detail.

Ik denk dus ook dat je je nergens gek om hoeft te voelen of hypocriet. Wanneer zoiets ECHT speelt is het iets heel intiems en is het niet altijd juist het met de wereld te delen. Uitleg ben je wat mij betreft dus niet verschuldigd, niemand niet.
Oud 14-09-2008, 09:10
Verwijderd
Citaat:
ok dus jij bent nog van plan om nog 5 jaar of langer op dit forum te blijven hangen of wil je ook binnen 3 maanden bevrucht raken
Ik kan je opmerkingen heel regelmatig wel waarderen, maar deze slaat de plank wel erg mis. Jammer.
Oud 14-09-2008, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Ik herken het ook hoor Thee Muts. De enige reden dat ik het hier nu allemaal wel neerzet, is omdat er sowieso nog twee jaar overheen gaan voor de plannen uberhaupt uitgevoerd kunnen worden. Maar zo hebben wij de namen van de kindjes al, die aan nog helemaal niemand verteld hebben.. omdat dat echt als ons geheimpje voelt zeg maar.

Zodra alles serieuzes wordt, kan ik me voorstellen dat ik ook minder de behoefte voel het te delen en het meer tussen ons blijft.

Maar als je hier rondkijkt, is er ook eigenlijk niemand die wel alles deelt. De mensen die er wel mee bezig zijn, maar nog geen serieuze plannen hebben delen veel.. de mensen die al zwanger zijn delen veel.. maar bijv. Snoopy was ook ineens zwanger, het hele proces vooraf hebben we wel meegekregen maar niet tot in detail.

Ik denk dus ook dat je je nergens gek om hoeft te voelen of hypocriet. Wanneer zoiets ECHT speelt is het iets heel intiems en is het niet altijd juist het met de wereld te delen. Uitleg ben je wat mij betreft dus niet verschuldigd, niemand niet.
Precies, ik praat nu ook echt hier over mijn wens, maar zodra we echt de stap zullen nemen, wordt 't zeker anders en persoonlijker.
Oud 14-09-2008, 12:18
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Precies, ik praat nu ook echt hier over mijn wens, maar zodra we echt de stap zullen nemen, wordt 't zeker anders en persoonlijker.
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 14-09-2008, 15:53
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Haha, dus tegen de tijd dat steeds meer mensen hier steeds minder gaan delen, weten we ook al hoe laat het is

Nee hoor, das wel een heel simpele redenering, dat snap ik ook wel
Maar wel grappig om toch zo veel herkenning te vinden in mijn post. Dat idee had ik dus niet zo
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 14-09-2008, 15:54
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
ok dus jij bent nog van plan om nog 5 jaar of langer op dit forum te blijven hangen of wil je ook binnen 3 maanden bevrucht raken
Wat jij wil ZerO
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 14-09-2008, 16:13
Verwijderd
Ik vraag me stiekem af of dit soort onderwerpen wel thuishoren op een scholierenforum.

Let wel: puur naamsgewijs is dit nauwelijks de plaats om over zwanger zijn te praten.

Ik gun iedereen zijn/haar feestje. Maar dit lijkt me meer iets voor fora voor ( hele ) jonge ouders of www.kindmeteenkind.nl/forum
Oud 14-09-2008, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me stiekem af of dit soort onderwerpen wel thuishoren op een scholierenforum.

Let wel: puur naamsgewijs is dit nauwelijks de plaats om over zwanger zijn te praten.

Ik gun iedereen zijn/haar feestje. Maar dit lijkt me meer iets voor fora voor ( hele ) jonge ouders of www.kindmeteenkind.nl/forum
Dat laatste lijkt me júist iets voor scholieren ofzo, want je noemt mensen van begin 20 toch geen kinderen meer Maar goed, 't lijkt me wel duidelijk dat veel mensen hier zijn blijven hangen en dus geen scholieren meer zijn.
Oud 14-09-2008, 16:49
Verwijderd
Scholieren, studenten... Wat maakt het nu uit. Het is duidelijk iets wat speelt, er zijn zoveel meer topics over dingen die toch niet echt 'scholier-geschikt' zijn op dit forum. En de link kindmeteenkind.nl? Ehwha? En als er dan toch een tutje van 18 is die zwanger is/wil worden die hier toevallig rondspookt, dan komt er alsnog zo'n topic als dit...
Oud 14-09-2008, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Dat laatste lijkt me júist iets voor scholieren ofzo, want je noemt mensen van begin 20 toch geen kinderen meer Maar goed, 't lijkt me wel duidelijk dat veel mensen hier zijn blijven hangen en dus geen scholieren meer zijn.

Ja, dat snap ik allemaal wel. Maar wat ik bedoel te zeggen ( en hier zal ik het boetekleed aantrekken omdat ik zelf ook allang geen scholier ben ( en nog heel lang niet zwanger ) is dat je je kunt afvragen of je dan inderdaad niet zou moeten stoppen met een scholieren forum. Maar dat lijkt me een aparte discussie.

Maar in dat licht bezien snap ik de uitspatting van Zero wel een beetje moet ik zeggen.
Oud 14-09-2008, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat snap ik allemaal wel. Maar wat ik bedoel te zeggen ( en hier zal ik het boetekleed aantrekken omdat ik zelf ook allang geen scholier ben ( en nog heel lang niet zwanger ) is dat je je kunt afvragen of je dan inderdaad niet zou moeten stoppen met een scholieren forum. Maar dat lijkt me een aparte discussie.

Maar in dat licht bezien snap ik de uitspatting van Zero wel een beetje moet ik zeggen.
Gaan we weer... vijf jaar geleden was het nog een zinnige opmerking omdat er toen een jonger publiek was, maar dat jonge publiek is volwassen(er) geworden en tegenwoordig is het merendeel van de bezoekers gewoon 20+. En die hebben het over wat hen bezighoudt, waaronder dit. Bovendien, gezien het feit dat met ook een studentenforum is, lijkt me er weinig mis mee.

Hoewel wat mij betreft dit forum best gekopieerd mag worden en een alternatieve 'titel' krijgen
Oud 14-09-2008, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Gaan we weer... vijf jaar geleden was het nog een zinnige opmerking omdat er toen een jonger publiek was, maar dat jonge publiek is volwassen(er) geworden en tegenwoordig is het merendeel van de bezoekers gewoon 20+. En die hebben het over wat hen bezighoudt, waaronder dit. Bovendien, gezien het feit dat met ook een studentenforum is, lijkt me er weinig mis mee.

Hoewel wat mij betreft dit forum best gekopieerd mag worden en een alternatieve 'titel' krijgen
of andersom geredeneerd: rename het naar studentenforum.com of jongvolwassenenforum.com



Dat was eigenlijk mijn insteek...

@ Andijvie: jah iemand van onder de 20 die zwanger is noem ik inderdaad een kind met een kind

Laatst gewijzigd op 14-09-2008 om 17:22. Reden: zondagmiddag na een biertje op een terras
Oud 14-09-2008, 18:08
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Ja, dat snap ik allemaal wel. Maar wat ik bedoel te zeggen ( en hier zal ik het boetekleed aantrekken omdat ik zelf ook allang geen scholier ben ( en nog heel lang niet zwanger ) is dat je je kunt afvragen of je dan inderdaad niet zou moeten stoppen met een scholieren forum. Maar dat lijkt me een aparte discussie.
Het publiek van dit scholierenforum is nu eenmaal ouder geworden, en dan ontkom je op een gegeven moment niet meer aan dit soort topics. Op een forum waar enkel (jonge) tieners komen, zal een topic als dit waarschijnlijk OF snel een kille dood vinden, OF zo worden omgevormd dat diezelfde (jonge) tieners alsnog mee kunnen praten over hoe zij een toekomst met/zonder kinderen zien, zoals in het verleden ook herhaaldelijk is gebeurd.
Voor een topic als dit is simpelweg veel animo, dat het wellicht beter op zijn plaats zou zijn in een jong volwassenenforum ben ik volledig met je eens. Toch denk ik dat we tekort schieten op het moment dat we een topic als dit verbieden/stop zetten, ook omdat er behoorlijk wat meiden (en jongens) zijn die al vanaf (zeer) jonge leeftijd een kinderwens hebben, het leuk vinden om mee te lezen of om hun verhaal te delen... Zonder direct raar aangekeken te worden.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 14-09-2008, 18:35
Verwijderd
hier kom ik ook maar even afscheid nemen - dit en het relatietopic waren toch de topics waar ik het liefste kwam en waar dus ook de meeste mensen zitten waar ik naar wil wuiven

Snoopy, héél veel succes!
HvJ, jullie gaan dat geweldig doen!
Andijvie en Leonoor en al de rest waarbij het ook niet lang meer gaat duren, jullie ook
en al de rest die hier komt: nog veel discussieer- en babbelgenot

als ik in verwachting ben zal m'n broer 't wel komen melden, weten jullie ook iets


ciao!!
Oud 14-09-2008, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat snap ik allemaal wel. Maar wat ik bedoel te zeggen ( en hier zal ik het boetekleed aantrekken omdat ik zelf ook allang geen scholier ben ( en nog heel lang niet zwanger ) is dat je je kunt afvragen of je dan inderdaad niet zou moeten stoppen met een scholieren forum. Maar dat lijkt me een aparte discussie.
Ik ben het absoluut eens dat dit topic hier misschien niet meer thuishoort en dat het feit dat ik dit het interessantste topic hier vindt, ook betekent dat ik hier niet meer thuishoor. Het liefst zou ik dan ook naar een wat volwassener forum verhuizen, waar meer van dit soort onderwerpen aan de orde zijn met wat minder lifestyle-gedoe, maar dan wil ik wel de leden die ik heb leren kennen en waarderen allemaal meenemen en dat wordt lastiger. De energie om nieuwe leden te leren kennen op een nieuw forum heb ik niet, dus dan blijf ik toch maar hier hangen.

@Blue Angel: ciao, veel succes en nog heel veel geluk met je hubbie en jullie toekomst
Oud 14-09-2008, 19:36
Verwijderd
Citaat:
ciao, veel succes en nog heel veel geluk met je hubbie en jullie toekomst
tnx
Oud 14-09-2008, 19:39
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Ik heb ook steeds meer het gevoel dat ik hier niet meer 'thuis' hoor, aangezien ik dit ook het meest interessante topic vind. ik sluit me bij dusjcrib aan.
Als iedereen dan even mee verhuist
Oud 14-09-2008, 19:55
Verwijderd
Naja, van mij hoeft niemand weg. Maar misschien dat dat de opmerking van ZerO een beetje in een milder daglicht zet.

Post vooral lekker verder
Oud 14-09-2008, 20:23
Verwijderd
Ja, in dat daglicht is die opmerking misschien wel anders.. maar ik vind hem jammer omdat ik, ondanks de botheid, haar opmerkingen vaak best wat toe vindt voegen en goede discussiepunten vindt losmaken. Deze opmerking sloeg echter zo nergens op, dat viel mij persoonlijk wat tegen

@zeep007: Ja, als iedereen meegaat ben ik weg.. maar waar moeten we naartoe??
Oud 14-09-2008, 20:43
Verwijderd
Hahaha die arme Jon gaat klanten missen

Of hij moet even in dit gat springen, dan krijgt hij ze dubbel

ok ik zal niet meer off topic bazelen
Oud 15-09-2008, 06:59
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
@ *blue angel*: jammer dat je weggaat! Succes in je verdere leven
__________________
Tsja
Oud 15-09-2008, 07:32
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Offtopic: Ik denk dat ook de oudere leden van dit forum er dingen aan toe te voegen hebben. Vooral omdat hier veel practische bezwaren van een puberleven, scholierenleven en studenten leven naar voren komen. De oudere leden van het forum kunnen hierin de jongere leden ondersteunen, omdat ze die fase al door zijn. Daarnaast brengen ze kennis in in andere topics die er niet zou zijn als hier alleen leden tot 16 jaar komen. Bijv.: The evolutie FAQ, seksualiteits vragen enz.
__________________
Altijd nuchter
Oud 15-09-2008, 07:44
Verwijderd
Citaat:
@ *blue angel*: jammer dat je weggaat! Succes in je verdere leven
^ Dat inderdaad.

En over het renamen van het forum moet je bij Jon zijn. In discussies hierover is trouwens regelmatig gezegd dat het forum er ook is voor studenten en ik meen me zelf iets te herinneren over een koppeling met www.studenten.com (een site die ook van Jon is). Maar dat lijkt me geen discussie voor in dit topic, Beleidszaken lijkt me hiervoor het geschikt forum.
Oud 15-09-2008, 08:28
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
Ik heb ook steeds meer het gevoel dat ik hier niet meer 'thuis' hoor, aangezien ik dit ook het meest interessante topic vind. ik sluit me bij dusjcrib aan.
Als iedereen dan even mee verhuist
Oud 15-09-2008, 08:48
dolphin
dolphin is offline
Ik ga gewoon weer verder met/terug naar de leuke onderwerpen van hiervoor hoor... portie negativiteit voor deze pagina hebben we wel weer gehad

Citaat:
Ik snap je wel. In mijn omgeving weet men het ook niet hoe ik hierover denk. Het is ook best iets persoonlijks Ze merken het wel als je zwanger bent idd hoe je erover denkt Ik denk dat dat voor veel mensen geldt. Neemt niet weg dat dit forum op bepaalde momenten (desnoods anoniem) een prettige uitlaatklep kan zijn over dit onderwerp
Ik moet zeggen dat ik er zelf niet heel erg veel moeite mee heb, sommige mensen hoeven het van mij niet te weten, zeker als er nog niets zeker is maar mensen die dichtbij me staan heb ik geen moeite mee om het te vertellen (als ik kan inschatten dat ze er niet heel negatief tegenover zullen gaan staan). Maar ik kan wel heel goed snappen dat veel mensen er niet veel over praten, het is en blijft toch iets heel persoonlijks.
We hebben wel aan een aantal van onze vrienden verteld dat het speelt, maar die zijn er echt nog niet mee bezig dus veel over praten valt er dan ook niet. Maar op zich waren ze niet negatief. Mijn schoonouders wisten al wat langer dat we erover denken en die zijn dolenthousiast, die willen het het liefst nu
En mijn ouders heb ik het ook verteld vorige week, ik was een beetje bang voor hun reactie, maar ze reageerden eigenlijk ook wel heel positief. Wel veel vragen van, ja maar dit dan en hoe ga je dat dan doen enzo, maar alsnog heel positief Ben echt heel blij!
Oud 15-09-2008, 09:04
Verwijderd
Ooh Dolphin, wat klinkt dat allemaal fijn


ik ga nog gauw één ontopic reactie geven: gisteren was ik op een babyborrel van het dochtertje van de nicht van m'n vriend, en dat was de vaderskantfamilie, allemaal mensen die ik nog nooit had gezien. het was wel grappig om te zien dat iederéén met wie ik handjes schudde (zo van "hoi, aangenaam, ik ben Elke, ik woon ondertussen een dik jaar samen met jullie neef") in eerste instantie vroegen 'en wanneer gaan jullie trouwen en kindjes kopen?'
lag aan de babyborrel-sfeer waarschijnlijk en aan het feit dat mijn vriend de enige is die de familienaam kan voortzetten (nageslacht waren allemaal vrouwen voor de rest)
Oud 15-09-2008, 10:13
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
kindjes kopen?
__________________
Tsja
Oud 15-09-2008, 10:26
Verwijderd
Ik vond altijd dat mijn moeder mijn broertje maar weer in moest ruilen bij de Beter Baby in Almelo
Oud 15-09-2008, 10:39
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
@ *blue angel*: jammer dat je weggaat! Succes in je verdere leven
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 15-09-2008, 11:43
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik vond altijd dat mijn moeder mijn broertje maar weer in moest ruilen bij de Beter Baby in Almelo


Mijn moeder zei altijd dat wij uit de Donald Duck geknipt waren...
__________________
Tsja
Oud 15-09-2008, 12:03
Verwijderd
Citaat:
kindjes kopen?
hmm, ok, Vlaamse uitdrukking vermoed ik
Oud 15-09-2008, 12:28
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
hier kom ik ook maar even afscheid nemen - dit en het relatietopic waren toch de topics waar ik het liefste kwam en waar dus ook de meeste mensen zitten waar ik naar wil wuiven

Snoopy, héél veel succes!
HvJ, jullie gaan dat geweldig doen!
Andijvie en Leonoor en al de rest waarbij het ook niet lang meer gaat duren, jullie ook
en al de rest die hier komt: nog veel discussieer- en babbelgenot

als ik in verwachting ben zal m'n broer 't wel komen melden, weten jullie ook iets


ciao!!
Waar ga je eigenlijk heen als ik vragen mag? afkicken vant forum? buitenland?
Oud 15-09-2008, 14:32
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
in t buitenland hebben ze ook wel internet hoor
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 15-09-2008, 14:39
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
in t buitenland hebben ze ook wel internet hoor
Check! Ik forum nu van s´Albufera parc Natural de Mallorca.
__________________
Altijd nuchter
Oud 15-09-2008, 14:52
Verwijderd
Zomg. Ik zag dit weekend t'e veel lieve kleine kindjes. Er waren er zeker drie die ik wel in mijn backpack had willen stoppen om ze mee naar huis te nemen. En er was ook een man die wat uiterlijk betreft (iig) heel dicht in de buurt van mijn droomman kwam, met zoooooo'n lieve kleine baby op zijn buik gebonden. *smelt* Helaas hoorde daar ook de moeder van de baby bij, anders had ik ze alletwee in mn backpack gepropt.
M.a.w: ik moet een vent zodat ik over vijf jaar iig eens aan de kinderen kan.
Oud 15-09-2008, 15:02
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
in t buitenland hebben ze ook wel internet hoor
Natuurlijk maar sommige mensen kunnen dan minder vaak online zijn. In mijn active forumtijd waren de redenen dat mensen weggingen vaak dat ze OF wilden afkicken OF dat ze naart buitenland gingen. Maar ik ben benieuwd naar de echte reden
Oud 15-09-2008, 16:07
Verwijderd
ik vertrek hier gewoon, da's alles...
er komt een moment in je leven waarop je afscheid moet nemen van dingen zoals chiro en dat soort dingen, dingen die echt puur bij 'jeugd' horen, en een scholierenforum is niet iets waarop ik vind dat ik nog thuishoor als ik aan mijn volwassen leven wil beginnen...
ik vond het nu wel welletjes geweest... ik kan het niet goed uitleggen. ik kan mezelf als volwassene niet helemaal ernstig nemen als ik hier nog drie jaar blijf rondhangen. bij andere mensen heb ik daar overigens geen last van hoor
Oud 15-09-2008, 18:54
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
ik vertrek hier gewoon, da's alles...
er komt een moment in je leven waarop je afscheid moet nemen van dingen zoals chiro en dat soort dingen, dingen die echt puur bij 'jeugd' horen, en een scholierenforum is niet iets waarop ik vind dat ik nog thuishoor als ik aan mijn volwassen leven wil beginnen...
ik vond het nu wel welletjes geweest... ik kan het niet goed uitleggen. ik kan mezelf als volwassene niet helemaal ernstig nemen als ik hier nog drie jaar blijf rondhangen. bij andere mensen heb ik daar overigens geen last van hoor
Ah ok, ik snap em En dan wil je ook met de leukste en nuttigste topics stoppen omdat het anders zo verleidelijk is om toch weer lang rond te hangen? Of vind je dit soort topics ook bij je jeugdtijd horen?
Respecteer je keuze helemaal hoor...
Ik ben ook al een aantal jaar gestopt en nu hier in dit ene topic weer actief geweest, maar heb me nog geen een keer aangetrokken gevoeld ergens anders wat te posten gelukkig. Moet er niet aan denken weer verslaafd te raken. Helemaal geen tijd voor
Oud 15-09-2008, 19:07
Verwijderd
ik stop niet gewoon! m'n account gaat gedeleted worden! en ik weet niet precies wanneer! dus is het best spannend om voorlopig nog af en toe in te loggen en nog te kunnen komen wuiven ben benieuwd wanneer ie een melding gaat geven van "halloooow jij bestaat niet?!?"
Oud 15-09-2008, 19:34
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
ik vertrek hier gewoon, da's alles...
er komt een moment in je leven waarop je afscheid moet nemen van dingen zoals chiro en dat soort dingen, dingen die echt puur bij 'jeugd' horen, en een scholierenforum is niet iets waarop ik vind dat ik nog thuishoor als ik aan mijn volwassen leven wil beginnen...
ik vond het nu wel welletjes geweest... ik kan het niet goed uitleggen. ik kan mezelf als volwassene niet helemaal ernstig nemen als ik hier nog drie jaar blijf rondhangen. bij andere mensen heb ik daar overigens geen last van hoor
Ik zou dat niet kunnen denk ik. Hoewel ik wel begrijp dat als je eenmaal klaar bent met studeren dat je leven zo veranderd dat je hier nauwelijks meer komt, omdat je hier geen aansluiting meer vindt. Zo definitief een account opheffen zou ik niet kunnen

Ik ben nooit echt super verslaafd geweest, hoewel ik wel periodes heb waarin ik meer postte dan ik eigenlijk wilde Vaak als ik me verveel, verval ik weer in oude gewoontes
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 16-09-2008, 13:10
Verwijderd
Hmmm ik heb vaak hele periode's dat ik niets post, en dan beland ik hier weer voor een aantal maand te kleppen. Maar ik zie wel wat *blue angel* bedoeld... ik begin me onderhand ook een beetje zo te voelen. Dat, en ik zit hier gewoon te vaak en wil gewoon van mijn hele internet verslaving af... Dus ik denk dat ik mijzelf uiteindelijk ook wel hetzelfde zie doen als *blue angel* en anderen. Dag zeggen en andere dingen gaan doen... Mjah.

Ennnnn ontopic! Mijn vriend wil eerst een groter huis en auto's voor hij aan kindertjes begint, kwam ik gisteren achter Wat een ambities heeft die jongen.
Oud 16-09-2008, 17:25
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
Hmmm ik heb vaak hele periode's dat ik niets post, en dan beland ik hier weer voor een aantal maand te kleppen. Maar ik zie wel wat *blue angel* bedoeld... ik begin me onderhand ook een beetje zo te voelen. Dat, en ik zit hier gewoon te vaak en wil gewoon van mijn hele internet verslaving af... Dus ik denk dat ik mijzelf uiteindelijk ook wel hetzelfde zie doen als *blue angel* en anderen. Dag zeggen en andere dingen gaan doen... Mjah.

Ennnnn ontopic! Mijn vriend wil eerst een groter huis en auto's voor hij aan kindertjes begint, kwam ik gisteren achter Wat een ambities heeft die jongen.
Auto'S nog wel. Hoeveel wil ie er voor ie aan kinderen wil beginnen?
Oud 16-09-2008, 17:26
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
ik stop niet gewoon! m'n account gaat gedeleted worden! en ik weet niet precies wanneer! dus is het best spannend om voorlopig nog af en toe in te loggen en nog te kunnen komen wuiven ben benieuwd wanneer ie een melding gaat geven van "halloooow jij bestaat niet?!?"
Spannend

Nou ja, niet tot ziens dan.. maar veel plezier de rest van je leven zonder forum en met eventueel kindjes
Oud 16-09-2008, 17:38
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Auto'S nog wel. Hoeveel wil ie er voor ie aan kinderen wil beginnen?
haha
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 16-09-2008, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Auto'S nog wel. Hoeveel wil ie er voor ie aan kinderen wil beginnen?
Nou wat ik nu rij is gewoon een leuk autootje, maar tegen die tijd istie wat verouderd, en die van hem doet het nog een jaar of twee denk ik. Dus ik denk meer dat hij bedoeld dat hij echt een goede betrouwbare bak wil hebben. Hij is gelukkig niet zo een die van auto's houd en er veel geld aan wil uitgeven. En mjn huisje is ook maar piepklein maar ik vind dat het wel kan... alleen ik denk dat hij wat meer moeite heeft omdat hij 1.96 is en dus bv het plafond van onze slaapkamer noggal laag is....
Oud 17-09-2008, 14:21
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
Nou wat ik nu rij is gewoon een leuk autootje, maar tegen die tijd istie wat verouderd, en die van hem doet het nog een jaar of twee denk ik. Dus ik denk meer dat hij bedoeld dat hij echt een goede betrouwbare bak wil hebben. Hij is gelukkig niet zo een die van auto's houd en er veel geld aan wil uitgeven. En mjn huisje is ook maar piepklein maar ik vind dat het wel kan... alleen ik denk dat hij wat meer moeite heeft omdat hij 1.96 is en dus bv het plafond van onze slaapkamer noggal laag is....
Ik neem aan datie niet moet bukken? Dan zou het wel errug laag zijn...
Maarehm, wil hij echt nog lang wachten dan? wat vind jij ervan?
Oud 17-09-2008, 14:27
dolphin
dolphin is offline
lily, jij had het een poosje geleden toch over "hoe word ik mamma"?
Ik heb toch maar eens een stukje gekeken, echt TENENkrommend gewoon. Zo ongelooflijk nep opgezet allemaal en ze weet de normaalste dingen niet, (of dat is ook allemaal gespeeld om zoveel mogelijk informatie te kunnen verwerken in het programma ofzo).

Bij een cadeautje voor een pasgeboren baby: "waarom zou je kleertjes kopen, daar zijn ze toch nog helemaal niet mee bezig, of wel?" !?!

en over een kind van een ander: "Ooow, die is goed gelukt!"
Alsof et een caketje is ofzo...

twordt nu zo dom en belachelijk dat het grappig is
Oud 17-09-2008, 14:45
Verwijderd
Ik lig iedere keer weer dubbel, ik vind 't echt heel leuk (Dat 'hoe word ik mama' dus. ) Toen ze een echo kreeg en zei dat ze zo misselijk was telkens en dat dat vast door al die schimmelkaas en rauwe vis oid kwam, ik kwam niet meer bij Ik vind 't echt onwijs leuk

En ze is bevallen van een zoontje genaamd Mees
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie zwanger worden
snoopy
500 10-11-2007 22:26
Lichaam & Gezondheid 8 weken zwanger
Vuur_Sterretje
156 19-09-2007 21:04
Levensbeschouwing & Filosofie Christelijke Leugens [Deel I]
Sweet_Hadar
1 14-03-2004 21:29
Seksualiteit Is een meisje erg vruchtbaar ongeveer een week vóór haar menstruatie..
Laudate Dominum
5 17-01-2004 14:03
Psychologie Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING]
Eend
27 24-02-2003 18:49
Lichaam & Gezondheid Moeder worden op je 17de.....
wondersbestaan
46 01-11-2002 20:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30.