Advertentie | |
|
29-09-2003, 10:36 | |
Verwijderd
|
Ja, ik weet niet. Ik kijk niet echt naar huidkleur, maar ik zal nooit op een neger of antiliaan, turk of marrokaan vallen. Gewoon persoonlijke smaak. Mijn vriend heeft een klein beetje indisch,indiaans,surinaams en weet ik veel wat bloed. Is dus mengelmoesje en je ziet t wel een beetje, maar valt niet echt op ofzo..
|
29-09-2003, 14:38 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Iedereen kijkt naar huidskleur. Dat enorme gewauwel over 'ik val niet op huidskleur/geaardheid/bla etc., ik val op een persoon' komt me werkelijk de strot uit. Iedereen ziet toch dat iemand zwart of blank is? Mensen die durven volhouden dat ze dat niet zien, moeten maar eens goed bij zichzelf afvragen waarom ze dat eigenlijk volhouden, omdat ze het menen of omdat ze in hun politiek correcte denken bang zijn voor racist versleten te worden. |
29-09-2003, 14:52 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
29-09-2003, 14:53 | |
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit op iets anders dan zo'n melkboerenhondenharentype ben gevallen. Dat is onbewust, ik ben zelf blank, en je zoekt gewoon bij voorkeur iets uit wat bekend is.
Ik kom ook wel erg weinig in aanraking met donkere jongens in het wild, dan wordt het ook nooit bekend nee. .
29-09-2003, 15:08 | |||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
29-09-2003, 16:00 | |
Ik heb met een jongen uit Angola gehad en dat was echt een mooie jongen, sommige vrienden van hem zien er ook wel leuk uit, maar sommige zijn ook een beetje creepy (die niet van je af kunnen blijven). Omdat mijn ex bij Nederandse mensen in huis woonde, was het net alsof hij een beetje een Nederlandse jongens was, hij was gewoon heel netjes enzo.
Ik heb nu een Turkse vriend en die is (logisch) ook donkerder. Of ik er nou echt op val (op donkere jongens) weet ik niet, ik kijk net zo goed naar Nederlandse jongens en val daar ook wel op.Het is niet zo dat ik alleen op buitenlanders val, absoluut niet. Ik krijg soms wel stomme opmerkingen, zoals ''hoe gaat je volgende heten?Achmed ofzo?'' en dat is behoorlijk lullig. Alsof ik ze allemaal afga Maar goed, ik heb niks tegen ze...
29-09-2003, 17:00 | ||
Citaat:
29-09-2003, 18:28 | ||
Citaat:
Over het algemeen heb je gelijk. Ik ben een keer op zon asian party geweest. Dat was echt verschrikkelijk, nog nooit zoveel foute mensen en foute muziek gezien. Maar als ik hier zo lees, maken donkere jongens zoals ik geen tot weinig kans. Ik val zelf puur alleen maar op hoogblond, en dat type valt nou eenmaal niet op mensen zoals ik |
29-09-2003, 18:52 | ||
Citaat:
|
29-09-2003, 20:58 | |
zelf ben ik blond maar ik val bijna uitsluitend op donkerdere jongens, van die lieve donkerbruine ogen gewoon zoooooo geweldig,en zo'n donker haar (liefst lang en glanzend,of dreads ) en dan zo'n getinte huid,whoaaaaaaa echt wel top *zwijmel* ,ik heb nog maar een keer een mooie jongen met blond haar en blauwe ogen gezien (en die heb ik dan afgewezen,stommerd die ik ben ) , whoaa halfbloed-jongens kunnen ook zo echt heeeeeeeeel mooi zijn, dus al die donkerdere jongens hier moeten echt nie zeggen da ze minder kans hebben bij de meisjes want dat is echt zooooo niet waar gewoon
|
29-09-2003, 22:36 | ||
Citaat:
Ik ben zelf ook Marokkaans en heb groene ogen en donkerblond haar dus tja.. |
29-09-2003, 22:42 | |
hmm... another way, volgens mij lees jij vreselijk selectief, ik heb net dit hele topic doorgelezen en ik heb meer reacties gelezen van meisjes die geen problemen met donkere jongens hebben dan van meisjes die hier niet op vallen ofzo hoor... maargoed, als je jezelf graag benadeeld voelt..
|
29-09-2003, 23:07 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Lees maar bovenaan deze pagina de post van nare man |
30-09-2003, 00:23 | |
Ik heb niets tegen gekleurde mensen, maar ik zou er zelf nooit een relatie mee beginnen. Waarom? Er bestaat ook nog zoiets als persoonlijke smaak, en ik heb me tot nu toe altijd aangetrokken gevoeld tot blanke mannen.
30-09-2003, 12:22 | |
Verwijderd
|
Ik vind donkere wimpers en donkere haren mooi, en een donkere huid is beter dan een melkwitte huid. Ik val echter niet op mensen om de kleur van hun huid, ogen en haren, dus in feite maakt het niet veel uit.
Als meisjes zeggen dat ze niet iets willen met een donkere jongen, bedoelen ze misschien eigenlijk dat ze niets willen met een streng Islamitische jongen (want die zijn meestal toch donker), en dat is geen vreemde gedachte. |
30-09-2003, 14:42 | ||
Citaat:
|
02-10-2003, 11:55 | |
zo op zicht zijn halfbloedjes egt zooooooooo mooi . Alleen donkere jongens vind ik minder maar goed komt door paar bepaalde dingen dus is eigenlijk wel lullig want ik kijk ze er bijna allemaal op aan. Wel zijn er mooie donkere jongens hoor zou er alleen niet snel iets mee nemen. En ik weet niet waar jij woont maar anders moet je eens naar Purmerend (daar in het stadje) komen kijken want je ziet daar allemaal van die blonde (opmaakpoppen ) met allemaal van die donkere gasten lopen.
02-10-2003, 14:43 | ||
Citaat:
Dat snap ik niet, je vind donkere jongens niet mooi maar vind half-bloedjes (ik ben een half-bloed) wel mooi, maar die (mij dus) zijn ook donker. OK ik ben niet zwart ofzo, meer richting de kleur van een indo |
02-10-2003, 18:50 | ||
Citaat:
|
02-10-2003, 18:54 | ||
Citaat:
|
02-10-2003, 19:06 | |
Ik wist niet dat ik er op zou vallen maar mijn huidige vriendje is een halfbloedje Ik heb ook jarenlang geroepen dat ik nog nooit een lelijke neger heb gezien maargoed, ik heb er ondertussen wel een paar gezien. Maar natuurlijk zijn er onder elke bevolkingsgroepn mooie en minder mooie mensen dus dat heeft verder niets met het neger-zijn te maken. Ik vind getinte mensen over het algemeen vrij mooie mensen, maar zoals ik al zei, er zijn ook bijzonder mooie blanke mensen
02-10-2003, 20:44 | ||
Citaat:
|