Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2005, 22:03
Verwijderd
(Misschien zeg ik iets wat al gezegd is maar ik had niet zo'n zin alles te lezen )

Die meiden zitten waarschijnlijk thuis jankend hun puisten in de spiegel te bekijken en denken dat het niet zo opvalt als ze alle negatieve aandacht op jou richten.

Laat ze lekker doodvallen. Kleed je zoals je wilt, als je hetzelfde wil blijven is dat mooi, als je denkt dat het tegen het gepest helpt om je 'normaler' te kleden is dat ook goed. Bedenk alleen wel dat die meiden gewoon door kunnen gaan met pesten, of je je anders kleed of niet. Ze hebben nu iets gevonden om hun onzekerheid op te richten, en ik weet niet of het help jezelf te veranderen.
Advertentie
Oud 26-01-2005, 22:12
Hardrock girl
Avatar van Hardrock girl
Hardrock girl is offline
maar het probleem is, dat ze juist een hartstikke mooie huid hebben!ze hebben heel mooi haar, en ze zijn gewoon één en al mooi!als ze willen kunnen ze best aardig zijn, waarom hebben ze anders zo'n uitgebreide vriendenkring?dus ze zijn gewoon perfect.ik zie geen onperfect puntje aan hun.en dan kom ik aanlopen, met m'n gezicht.ik lijk op een Britse jongen, maar dan met lang haar en meisjeskleding, en borsten enzo.en hun zien er echt uit als Nederlandse, mooie meisjes.
__________________
Waste me, rape me my friend
Oud 26-01-2005, 22:26
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
hee... niemand is perfect. Je kent ze te oppervlakkig, waardoor ze zo lijken.

dus recht je rug... en wees trots op jezelf. Die oppervlakkige tutjes kunnen de pot op.
__________________
To eu zèn
Oud 26-01-2005, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Hardrock girl schreef op 26-01-2005 @ 23:12 :
maar het probleem is, dat ze juist een hartstikke mooie huid hebben!ze hebben heel mooi haar, en ze zijn gewoon één en al mooi!als ze willen kunnen ze best aardig zijn, waarom hebben ze anders zo'n uitgebreide vriendenkring?dus ze zijn gewoon perfect.ik zie geen onperfect puntje aan hun.en dan kom ik aanlopen, met m'n gezicht.ik lijk op een Britse jongen, maar dan met lang haar en meisjeskleding, en borsten enzo.en hun zien er echt uit als Nederlandse, mooie meisjes.
- Elk meisje heeft iets om over te klagen, echt ELK. Je kan nog zo mooi zijn volgens anderen, zelf vind je je neus te groot, je heupen te breed, je buik te dik, ga zo maar door.
- Vriendenkring? Ik denk dat de rest ze heel erg stoer vindt omdat ze zo'n grote bek hebben tegen meisjes zoals jij. Om zelf geen slachtoffer te worden, waggelen ze dr maar achteraan. Of ze zijn gewoon 'stoer' natuurlijk.
- Britse jongens zijn mooi

Kijk eens in de spiegel en bedenk dan eens een keer wat er WEL mooi aan je is, in plaats van wat er allemaal wel niet fout is. Je hebt vast mooie ogen, of mooi haar, mooie handen, of een figuur waar meisjes stiekem een moord voor doen. En dat hoeft zelfs niet eens. Mooiheid is niet alleen een kwestie van uiterlijk, ook hoe je jezelf presenteert, wat je houding is. Als je een lieve/aardige/oid uitstraling hebt, wordt je al snel mooi gevonden. (En op dat gebied zijn die meiden echt lelijk)
Zeg nou zelf, wat vind jij mooier, een beautyqueen die de hele dag met een chagerijnige kop rondloopt en alleen maar mensen af kan zeiken, of een 'gemiddeld' meisje wat gewoon vriendelijk en aardig is, en dit ook uistraalt?
Oud 26-01-2005, 22:42
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
Hardrock girl schreef op 26-01-2005 @ 23:12 :
hun zien er echt uit als Nederlandse, mooie meisjes.
Lees: dertien in een dozijn.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Oud 26-01-2005, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Hardrock girl schreef op 25-01-2005 @ 20:26 :
Het gebeurt zó vaak dat ik niet eens meer m'n eigen stijl wil volgen!Het doet gewoon pijn!Ik word heel erg gepest.Ik weet zeker dat het aan m'n lelijke uiterlijk ligt.Kan een van jullie me helpen?
Andere mensen hebben altijd wel iets te janken over je uiterlijk/gedrag/ interesses. Doe gewoon waar je zin in hebt op dat moment. Als je je gaat aanpassen aan de wensen van anderen, blijf je bezig.
Citaat:
maar het probleem is, dat ze juist een hartstikke mooie huid hebben!ze hebben heel mooi haar, en ze zijn gewoon één en al mooi!als ze willen kunnen ze best aardig zijn, waarom hebben ze anders zo'n uitgebreide vriendenkring?
Mensen die met elkaar optrekken uit gewoonte zijn niet automatisch vrienden. Zoals myuki zei: je kent ze enkel oppervlakkig. Schoonheid is geen garantie voor gevoeligheid of intelligentie.
(Zoals verschillende mensen keer op keer hebben bewezen. )
Oud 26-01-2005, 23:03
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Ach ja, als schrale troost kan ik je zeggen dat het lang niet meer zo erg is eens je ouder wordt, de mensen vinden ongepast comment geven op eens niet meer zo leuk...best.

Veel mensen rond de 12 a 13 trekken zich nogal aan elkaar op, (jij niet heb ik de indruk, het is maar dat jet weet) en er is maar één iemand nodig om de hele school wijs te maken dat je lelijk bent. De meerderheid van je leeftijdgenoten zijn gewoon een bende fuckers die niet beter weten dan elkaar na te zeggen.

Ach wat zou ik zeggen, met een goeie vriendin sta je sowieso stukken sterker in je schoenen, probeer je aandacht daar op te vestigen want als je op je eentje elke dag met dezelfde soort opmerkingen wordt geconfronteerd, tja, dan ga je door et lint

Hou gewoon voet bij stuk, het heeft echt weinig zin om te veranderen lijkt me, je onterechte slechte naam heb je nu toch al.
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Oud 26-01-2005, 23:50
Verwijderd
Zo'n topictitel is vragen om problemen na tuurlijk
Oud 27-01-2005, 00:35
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-01-2005 @ 00:50 :
Zo'n topictitel is vragen om problemen na tuurlijk
Tsss, nare man
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 27-01-2005, 00:43
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
wat een emoties allemaal.

@TS: trek je er gewoon niet te veel van aan, en spreek wat meer van je af.

btw gothic kleding is ook echt lelijk, dus je kunt best mooie casual kleding en toch naar gave muziek luisteren, wat maakt het uit?
__________________
i create glitches with my voice
Oud 27-01-2005, 09:27
Chill Out
Chill Out is offline
Citaat:
Hardrock girl schreef op 25-01-2005 @ 20:26 :
Ik vraag me vaak af...ben ik echt lelijk?...ik ben gothic
Je moet gewoon dat hele gothic gebeuren laten vallen.... Als je jezelf mooi voelt dan straal je dat uit en dan zien mensen dat aan je. Het is niet zo zeer belangrijk of je echt mooi bent of niet. Zolang je uitstraalt dat je tevreden bent met je eigen lichaam zijn andere mensen daar ook tevreden mee.

Koop gewoon wat nieuwe kleren.... wat meer algemeen geaccepteerde kleren of iig wat vrolijker misschien zelfs wel wat uitdagender. Probeer jezelf gewoon eens mooi te maken, jat wat creme en dat soort spul van je moeder. Je zult jezelf vast beter voelen.
Oud 27-01-2005, 10:38
nuclearwarfare
nuclearwarfare is offline
Citaat:
Hardrock girl schreef op 26-01-2005 @ 19:30 :
Landslide, ik ben inderdaad fan van Nirvana.Hoe wist je dat??
Briljant!
__________________
Mujahideen: "...Een waarschuwing! Die gozer beledigt opzettelijk moslims door God voor weet ik veel wat allemaal uit te maken..."
Oud 27-01-2005, 16:31
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
ik wil foto zien..
__________________
Oud 27-01-2005, 18:43
OceanEye
Avatar van OceanEye
OceanEye is offline
Citaat:
Hardrock girl schreef op 26-01-2005 @ 19:30 :
Landslide, ik ben inderdaad fan van Nirvana.Hoe wist je dat??
Maar ik loop niet rond met een shirt van Nirvana.Nee, ik heb m'n gothic kleding opgeborgen en heb me een 'normaal' uiterlijk aangemeten.Ik kreeg hele leuke reacties.Die meiden zijn opgehouden met pesten nu.Ik wil jullie allemaal iig bedanken voor jullie hulp.Alleen de raad van Stifl was niet zo wijs!De rest, bedankt!
Sorry als ik dit niet begrijp, maar je zegt eerst dat als je er 'normaal' uitziet, je nog steeds negatieve reacties krijgt. Nu zeg je een dag later dat je je een 'normaal' uiterlijk hebt aangemeten en dat je hele leuke reacties hebt gekregen, dat ze niet meer pesten.

Tuurlijk super dat ze niet meer pesten, maar serieus binnen 1 dag?
__________________
Ik ben pas dood als niemand meer aan mij denkt.
Oud 27-01-2005, 19:14
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Hardrock girl schreef op 26-01-2005 @ 21:13 :
Sifl, jij weet gewoon niet wat het is om vanaf je vierde al gepest te worden en gediscrimineert!ik ben namelijk al m'n hele leven de duistere, en diep vanbinnen ben ik dat nog steeds, alleen ik moet wel andere kleding dragen om niet weer gepest te worden!

wat is de duistere zijn??

maar wat jij wilt
het is in ieder geval een makkelijke oplossing zo
zoals men in expeditie robinson zei; zorgen dat je niet de spotlights op je krijgt. Als jij je daarvoor wilt aanpassen, prima
__________________
I love dr Phil :D
Oud 27-01-2005, 19:41
Hardrock girl
Avatar van Hardrock girl
Hardrock girl is offline
er is weer iets héél ergs gebeurd...die meiden hebben me bedreigd!Ze zijn weer gaan pesten, en toen heb ik één van die meiden geduwd.Daarna hebben ze me opgewacht bij gym, en toen zei één van hun:'Als je nog één keer iets doet, wat dan ook, dan rammen we je met z'n drieën in elkaar!' daar ben ik echt heel erg van geschrokken, ik durf zelfs niet meer naar school!
__________________
Waste me, rape me my friend
Oud 27-01-2005, 20:30
Verwijderd
als dat soort dingen gebeuren zou ik eens met je mentor (of hoe dat ook heet) gaan praten.
Oud 27-01-2005, 21:11
Hardrock girl
Avatar van Hardrock girl
Hardrock girl is offline
was ik ook van plan, maar die is ziek dus ik kijk of ze maandag weer op school is, dan kan ik met haar erover praten
__________________
Waste me, rape me my friend
Oud 27-01-2005, 21:30
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Hardrock girl schreef op 27-01-2005 @ 20:41 :
er is weer iets héél ergs gebeurd...die meiden hebben me bedreigd!Ze zijn weer gaan pesten, en toen heb ik één van die meiden geduwd.Daarna hebben ze me opgewacht bij gym, en toen zei één van hun:'Als je nog één keer iets doet, wat dan ook, dan rammen we je met z'n drieën in elkaar!' daar ben ik echt heel erg van geschrokken, ik durf zelfs niet meer naar school!
Niet gaan is dan een duidelijke boodschap. (Mij lijkt naar je mentor stappen wat gevaarlijk, daar worden mensen vaak juist aggressiever van, en ook doortrapter.)
__________________
I like my new bunny suit
Oud 27-01-2005, 21:58
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 27-01-2005 @ 22:30 :
Niet gaan is dan een duidelijke boodschap. (Mij lijkt naar je mentor stappen wat gevaarlijk, daar worden mensen vaak juist aggressiever van, en ook doortrapter.)
huh
dus je vindt dat ze niet naar school moet gaan?
dan zien ze toch juist dat het effect heeft
bovendien, eens zie je ze toch wel. Mochten ze je echt willen slaan ontkom je er niet aan.
Pesten ed is altijd lastig . En leraren op de hoogte stellen werkt nogal eens averechts, maar ik zou toch zo snel mogelijk je mentor contacteren. Je kunt haar ook thuis bellen. Of iemand anders op school op zoeken, de vertrouwenspersoon bijv.
Maar dreigementen zijn niet altijd even serieus hoor. Ik zou er persoonlijk niet vna schrikken, maar goed je bent 12 tenslotte.
Als ze je echt slaan zou je aangifte kunnen doen neem ik aan.
__________________
I love dr Phil :D
Oud 28-01-2005, 16:07
Miss. Swann
Avatar van Miss. Swann
Miss. Swann is offline
ik denk dat ze bedoelt dat niet gaan een duidelijke boodschap is voor de pesters...zo van ''t'is gelukt!!! ze is bang voor ons''
__________________
U R 2 GR8 2 B 4 GOT10
Oud 28-01-2005, 17:25
Hardrock girl
Avatar van Hardrock girl
Hardrock girl is offline
was ik maar dood...
__________________
Waste me, rape me my friend
Oud 28-01-2005, 18:04
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Hardrock girl schreef op 28-01-2005 @ 18:25 :
was ik maar dood...
jah aan zo'n mededeling hebben we niks
bij mij wekt het juist ergenis op ipv medelijden

@ miss swan: oja, zo kan het ook natuurlijk
__________________
I love dr Phil :D
Oud 28-01-2005, 19:30
GoddessOfDesire
Avatar van GoddessOfDesire
GoddessOfDesire is offline
best raar dat je jzelf neit kan identificeren wie je nou wel bent en wie niet. Je bent gothic of je ebtn eht neit, ongeacht de kleren. Het gaat neit alleen om de kleren, het is een levensstijl
Ieder kind van 12/13 jaar is onzeker, dat is echt doodnormaal. En niemand is lelijk, als ze zichzelf maar accepteren, dan zien anderen dat ook Een meisje kan nog zo mooi zijn, maar als ze dat zelf niet ziet is er niks aan

Schijt hebben aan alle mensen die commentaar op je hebben, als ze je er neit uit vinden zien laat ze toch, hoogst waarschijnlijk zijn eht toch maar van die meelopertjes die geen eigen smaak kunnne ontwikkelijk.

Gewoon niks van aantrekken, middelvinger opsteken en zeeggen waar ze die kunnen steken en verder lopen.

Zelf ben ik ook wel uitgescholden voor 'heks' of 'frak' puur omdat ze gewoon niet weten hoe ze met me om moesten gaan omdat ik anders was. Dat gaat echt wel over, zoalng je er neit op reageerd. Ik weet dat dat moeilijk is, zelf heel veel moeite mee gehad (soms in gevechten gekomen) maar naarmate ik naard e middelbare school ging , ging dat echt over. Ze zagen dat ik er schijt aan had en een moeilijk doelwit had, puur doordat ik mezelf was en er neit op reageerde.

Misschien heb je er wat aan
__________________
Neuken? Dat is toch een soort vingeren maar dan met een penis?

Laatst gewijzigd op 28-01-2005 om 19:37.
Oud 28-01-2005, 19:34
Verwijderd
Ben zelf ook behoorlijk vanwege me uiterlijk gepest vroeger gewoon niks van aantrekken.Ik werd voor beatle en langharige beftekkel uitgemaakt omdat ik lang haar had naja lekker boeiend hoor iedereen heeft wel iets lelijks is het niet van buiten dan wel van binnen
Oud 28-01-2005, 19:55
Hardrock girl
Avatar van Hardrock girl
Hardrock girl is offline
wat gemeen!ik val juist op lang haarjammer dat er niet zoveel jongens meer zijn met lang haar, ik zal het es bij de Hell's Angels proberen, of in Seattle(véel Kurt Cobain- lookalikes)
__________________
Waste me, rape me my friend

Laatst gewijzigd op 28-01-2005 om 20:04.
Oud 28-01-2005, 20:13
GoddessOfDesire
Avatar van GoddessOfDesire
GoddessOfDesire is offline
Citaat:
Hardrock girl schreef op 28-01-2005 @ 20:55 :
wat gemeen!ik val juist op lang haarjammer dat er niet zoveel jongens meer zijn met lang haar, ik zal het es bij de Hell's Angels proberen, of in Seattle(véel Kurt Cobain- lookalikes)
die mensne ook emt kurt cobain lelijkerd

Ik HOU (en let op het woord hou) van mensne emt lang haar, maar dan moeten ze ook echt lang haar hebben en neit als stro lang hun gezicht laten zwabberen.
__________________
Neuken? Dat is toch een soort vingeren maar dan met een penis?
Oud 28-01-2005, 21:15
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Hardrock girl schreef op 26-01-2005 @ 23:12 :
maar het probleem is, dat ze juist een hartstikke mooie huid hebben!ze hebben heel mooi haar, en ze zijn gewoon één en al mooi!als ze willen kunnen ze best aardig zijn, waarom hebben ze anders zo'n uitgebreide vriendenkring?dus ze zijn gewoon perfect.
Mensen die zich zo gedragen als jij beschrijft zou ik niet perfect noemen.

Verder denk ik dat dit alles op een gegeven moment wel overgaat, als zij wat volwassener worden. En als jij dan gewoon jezelf bent, kan je ook makkelijker aansluiting bij anderen vinden lijkt me.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 28-01-2005, 21:24
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Hardrock girl schreef op 28-01-2005 @ 18:25 :
was ik maar dood...
dat wil ik ook vaak, maar je moet volhouden
je ontmoet ooit echt wel mensen die jou leuk vinden om jou, wees trouw aan jezelf, verlies je identiteit niet

it's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 28-01-2005, 21:33
Masquerade
Avatar van Masquerade
Masquerade is offline
Citaat:
Hardrock girl schreef op 28-01-2005 @ 20:55 :
wat gemeen!ik val juist op lang haarjammer dat er niet zoveel jongens meer zijn met lang haar, ik zal het es bij de Hell's Angels proberen, of in Seattle(véel Kurt Cobain- lookalikes)
Nou, ik vraag me af of je anno 2005 nog veel Kurt Cobain-look-a-likes zult aantreffen.
Oud 28-01-2005, 23:17
Hardrock girl
Avatar van Hardrock girl
Hardrock girl is offline
in Seattle wel, bij mij in de klas zelfs nog!ik heb met hem gehad...
__________________
Waste me, rape me my friend
Oud 28-01-2005, 23:48
Masquerade
Avatar van Masquerade
Masquerade is offline
Uhm, grunge is al een aantal jaren behoorlijk dood, dus het lijkt me stug dat er nog veel grungers rondhangen in Seattle.
Oud 29-01-2005, 00:00
Hardrock girl
Avatar van Hardrock girl
Hardrock girl is offline
je kan altijd proberen...en grunge is niet helemaal dood, er zijn altijd nog bands als Pearl Jam!dus er is voor mij nog hoop...en lees m'n vorige reactie nog een keer goed door, er zit een grunger bij mij in de klas.zelfde haar als Kurt, alleen wat levendiger en lichtbruin, zelfde blauwe ogen, hij lijkt gewoon op Kurt!en ik heb met hem gehad ook...
__________________
Waste me, rape me my friend
Oud 29-01-2005, 01:09
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Citaat:
Hardrock girl schreef op 26-01-2005 @ 21:23 :
'jij dan, smerige, depressieve vampier.'
is that all you got?

Dat moest er even uit, wat een hilarische uitspraak...

Maar besides that, idd geen normale pesterijen meer dat. Heb je echt niemand waarop je kan rekenen? Ik kan me moeilijk voorstellen dat je toch vriendjes hebt gehad maar geen enkele vriendin.

En dan nog...als jij in elkaar wordt geklopt hangen die meiden echt wel! Jij hebt bovendien het recht om terug te slaan eens ze dat doen, tenzij ze et terug op je kunnen afschuiven dan.

En trouwens, offtopic, Grunge is dood, je zou wel begrijpen waarom als je cobain nog gekend had (niet als belediging bedoeld ofzo) Ik herinner me nog heel vaag dat era, (ja echt) en tja, Grunge heeft echt haar glorieperiode gehad toen, vandaar.
Niets belet je nog van de muziek te houden natuurlijk, wat maakt het uit. Gewoon een kwestie van je vooroordelen de wereld uit te helpen zodat anderen niet op omslachtige wijze je dat duidelijk hoeven te maken.

Nu ik er aan denk, een goeie vriend me is waarschijnlijk op 300 mensen de meest opvallendste wegens zijn zwarte lipstick, sminck alom, vreemde wijvekousen om zijn armen, de standaard hanekam etc....en geloof mij, hij krijgt ook constant commentaar op straat, vooral van housers met lagere opleiding natuurlijk, maar je bent dus niet alleen.

Maar als je beslists om je niet meer anders te kleden kom je natuurlijk niet direct van dat imago af, daar gaat wat tijd over, jammergenoeg.

Maar ondanks dat, veel succes.
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn

Laatst gewijzigd op 29-01-2005 om 01:25.
Oud 29-01-2005, 12:39
Masquerade
Avatar van Masquerade
Masquerade is offline
Citaat:
Hardrock girl schreef op 29-01-2005 @ 01:00 :
je kan altijd proberen...en grunge is niet helemaal dood, er zijn altijd nog bands als Pearl Jam!dus er is voor mij nog hoop...en lees m'n vorige reactie nog een keer goed door, er zit een grunger bij mij in de klas.zelfde haar als Kurt, alleen wat levendiger en lichtbruin, zelfde blauwe ogen, hij lijkt gewoon op Kurt!en ik heb met hem gehad ook...
Lieve schat, Pearl Jam bestaat ook al jaaaaaaren. Er zijn gewoon niet echt veel nieuwe grunge-bands.

En fijn dat er bij jou een grunger in de klas zit, daar doelde ik echter niet op. Het ging mij om wat je zei over Seattle
Oud 29-01-2005, 14:32
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Hardrock girl schreef op 29-01-2005 @ 00:17 :
in Seattle wel, bij mij in de klas zelfs nog!ik heb met hem gehad...
Ik zou niet klagen als je een vriendje in je klas hebt gehad. Lang niet iedereen vind je dus een depressieve, blablabla, vampier.
Trek je eens wat minder van die popi-tutjes aan en ga meer om met de mensen die jou wel accepteren! Die zullen je wel helpen.
Oud 29-01-2005, 16:42
Hardrock girl
Avatar van Hardrock girl
Hardrock girl is offline
okee, maar hoe zit dat dan met The Libertines?da's ook een grungeband, en die bestaan nog maar kort en die grunger bij mij in de klas, daar is het al lang mee uit we zijn nog goed bevriend
__________________
Waste me, rape me my friend
Oud 29-01-2005, 18:52
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Hardrock girl schreef op 29-01-2005 @ 17:42 :
okee, maar hoe zit dat dan met The Libertines?da's ook een grungeband, en die bestaan nog maar kort en die grunger bij mij in de klas, daar is het al lang mee uit we zijn nog goed bevriend
Misschien is het even verstandig ontopic te gaan. Hier kan over gediscussiëerd worden op Muziek.


Ik denk dat er zat mensen zullen zijn die jouw stijl wel kunnen waarderen en je er in ieder geval niet mee zullen pesten. Helaas zijn die meeste mensen niet van jouw leeftijd, denk ik.
(Ik zit bij een dispuut van m'n studentenvereniging waar 2/3 van de jongens lang haar heeft en de weinige meisjes erbij ook vaak bandshirts of gothic kleding dragen).
Maar ga eens op zoek naar vrienden die dezelfde interesses hebben, zou ik zeggen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 29-01-2005, 21:10
mjk
Avatar van mjk
mjk is offline
Hmz ja, ik heb zo dit topic gelezen, maar is dit wel normaal(ook op andere scholen bedoel ik).
Bij ons op school zijn er ook veel van dat soort groepen, in alle soorten en maten. Maar die worden eigenlijk niet gepest, ze horen er gewoon bij, hoe vreemd en gek ze er soms uit zien. Er is eigenlijk ook niemand die er ruzie mee heeft.

En op de topic titel: interessante vraag waar ik(lees: iedereen) dan geen antwoord op kan geven zonder je te zien en te kennen.

Maar sterkte ermee verder
__________________
Through the sorrow, all through our splendour, don't take offence at my innuendo
Oud 29-01-2005, 22:01
Hardrock girl
Avatar van Hardrock girl
Hardrock girl is offline
bedankt
__________________
Waste me, rape me my friend
Oud 30-01-2005, 12:21
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
niet naar luisteren wat anderen zeggen, kleed je zoals je zelf wilt, en als ze je uitschelden moet je daar gewoon boven staan. probeer er niet naar te luisteren, negeer het.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 30-01-2005, 13:02
mjk
Avatar van mjk
mjk is offline
Het klinkt makkelijk wat je zegty JJ13, maar zelf ben ik ook eens gepest voor een paar maand lang door één iemand, en probeer er dan maar eens boven te staan. Je wil wel, maar het is lastig omdat er altijd een respons komt. En je bent zo bang dat alles nog erger wordt.
__________________
Through the sorrow, all through our splendour, don't take offence at my innuendo
Oud 30-01-2005, 14:30
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
ik bedoelde het ook niet zo, sorry. ik kan me ook voorstellen dat het makkelijker gezegd is dan gedaan. ik wordt niet gepest om mn kleding, maar mensen kijken je wel soms met een scheef gezicht aan. maar ik bedoel dus dat het zonde is al je jezelf als persoon gaat veranderen om niet gepest te worden. je bent beter dan hen.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 30-01-2005, 17:18
Hardrock girl
Avatar van Hardrock girl
Hardrock girl is offline
eigenlijk heeft Metal wel gelijk, gothic-kleding is gewoon lelijk.Ik zag een gothic meisje op straat en dacht: Dat ik er ook zo bijloop zeg!Toen is er iets in me geknapt.Ik ben 'normale' kleding gaan dragen, maar gedraag me nog steeds als een goth.Eigenlijk zit echte gothic vanbinnen en niet alleen in kleding.Gothics zijn heel sociaal en emotioneel, ze beseffen wat er om hen heen gebeurt.
Ze hebben een goed besef van kleur en smaak, denken na over dingen waar anderen nooit bij stilstaan, zoals de wereld, zichzelf, de dood...ze zien schoonheid in dingen die in de maatschappij als schokkend en lelijk worden beschouwd, zoals de nacht, kerkhoven, de dood...
__________________
Waste me, rape me my friend

Laatst gewijzigd op 30-01-2005 om 20:40.
Oud 30-01-2005, 17:53
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Hardrock girl schreef op 30-01-2005 @ 18:18 :
eigenlijk heeft Metal wel gelijk, gothic-kleding is gewoon lelijk.Ik zag een gothic meisje op straat en dacht: Dat ik er ook zo bijloop zeg!Toen is er iets in me geknapt.Ik ben 'normale' kleding gaan dragen, maar gedraag me nog steeds als een goth.Eigenlijk zit echte gothic vanbinnen en niet alleen in kleding.Gothics zijn heel sociaal en emotioneel, ze beseffen wat er om hen heen gebeurt.
En dát wil ik nu alleen maar.Dat is het enige waaraan je me kan herkennen als goth.Dus ik draag nu gewoon casual kleding.
uh jah *trekt wenkbrauw op*
ach denk wat je zelf wilt denken
__________________
I love dr Phil :D
Oud 30-01-2005, 18:01
mjk
Avatar van mjk
mjk is offline
Citaat:
Hardrock girl schreef op 30-01-2005 @ 18:18 :
eigenlijk heeft Metal wel gelijk, gothic-kleding is gewoon lelijk.Ik zag een gothic meisje op straat en dacht: Dat ik er ook zo bijloop zeg!Toen is er iets in me geknapt.Ik ben 'normale' kleding gaan dragen, maar gedraag me nog steeds als een goth.Eigenlijk zit echte gothic vanbinnen en niet alleen in kleding.Gothics zijn heel sociaal en emotioneel, ze beseffen wat er om hen heen gebeurt.
En dát wil ik nu alleen maar.Dat is het enige waaraan je me kan herkennen als goth.Dus ik draag nu gewoon casual kleding.
Denk je dat omdat je denkt/weet dat het zo is, of denk je dat nu omdat anderen erover zaten te zeiken. Want dan hebben zij wat ze willen. En niets is lelijk, apart is eerder een betere benaming, en apart kan mooi zijn.
__________________
Through the sorrow, all through our splendour, don't take offence at my innuendo
Oud 30-01-2005, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Hardrock girl schreef op 30-01-2005 @ 18:18 :
eigenlijk heeft Metal wel gelijk, gothic-kleding is gewoon lelijk.Ik zag een gothic meisje op straat en dacht: Dat ik er ook zo bijloop zeg!Toen is er iets in me geknapt.Ik ben 'normale' kleding gaan dragen, maar gedraag me nog steeds als een goth.Eigenlijk zit echte gothic vanbinnen en niet alleen in kleding.Gothics zijn heel sociaal en emotioneel, ze beseffen wat er om hen heen gebeurt.
En dát wil ik nu alleen maar.Dat is het enige waaraan je me kan herkennen als goth.Dus ik draag nu gewoon casual kleding.
je gedraagt je dan toch niet als een gothic maar als een sociaal en emotioneel type? want gothic lijkt me meer dan alleen sociaal en emotioneel zijn
Oud 30-01-2005, 18:10
Karl Marx
Karl Marx is offline
Wat een belachelijk iets om te denken dat je lelijk bent omdat andere mensen dat tegen je zeggen. Wat interessert jou dat nou? En wat interessert het de andere mensen dat je lelijk bent? Wat leven we toch in een verschrikkelijke maar toch ook wel prachtige wereld.
__________________
Communisme!
Oud 30-01-2005, 18:43
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Karl Marx schreef op 30-01-2005 @ 19:10 :
Wat een belachelijk iets om te denken dat je lelijk bent omdat andere mensen dat tegen je zeggen.
Niet om lullig te zijn, maar ben jij totaal ongevoelig voor meningen van anderen ofzo???
__________________
I like my new bunny suit
Oud 30-01-2005, 18:47
Verwijderd
Ik voel me ook zovaak lelijk en dan kijk ik gewoon een dagje niet in de spiegel. En dat gothic is hopelijk maar een fase. En mensen die je pesten met je uiterlijk zijn pas zielig, en lelijk van binnen, en dat is nog veel erger dan een rotkop hebben.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ben ik nou wanhopig ofzo?
Djowi
9 08-01-2015 21:24
Lichaam & Gezondheid ben ik nog normaal na mijn ongeval??
pipooke
26 21-10-2005 19:54
Psychologie Wat Ben Ik?
Bounce
3 29-01-2003 19:06
Psychologie ik voel me lelijker dan anders
Verwijderd
9 17-10-2002 16:24
Psychologie wat ben ik?
prisjuhhh
8 15-06-2002 20:10
Psychologie Volgens mij ben ik niet wijs..
Myz
1 25-01-2002 19:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15.