Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2006, 20:08
Verwijderd
Typisch ik.
Advertentie
Oud 18-06-2006, 20:51
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Miracle schreef op 18-06-2006 @ 20:46 :
Redhair zegt anders wel dat ze opgefokt is?

En ik ben het met haar eens dat dit niet de plek is om hierover te (slow) chatten.
Ze is niet opgefokt vanwege ons maar vanwege dr eigen leven, maar je hebt wel gelijk. Sorry.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 18-06-2006, 20:58
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
nog 10 minuten voor ik met hem moet gaan praen. jezus, ik ben zooozenuwachtig. hij moet het snappen, en hij mag niet... ja nou ik weet het niet.. me hoofd is bang, maar ik kan neits anders meer
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 18-06-2006, 21:16
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
het is weer zover
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 18-06-2006, 21:21
Verwijderd
Yeah! Ze hebben mij positief beoordeeld en nu ben ik echt super gelukkig. Tering zenuwachtig om niets. Drie dagen wachten op telefoon waarvan ik niet wist of het komen zou.

Tering. "Goede mondelinge en schriftelijke kwaliteiten!"

Yeah! Ik voel me echt gaaf en blij en vrolijk!

[edit] Ik had gesolliciteerd voor algemeen bestuurslid bij het LAKS[/edit]
Oud 18-06-2006, 21:39
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
pfff einde familie bbq..
ben t allemaal ff kwijt
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 18-06-2006, 21:50
Verwijderd
I feel goood, tududududud.
Woensdag wil ik gewoon een 8 gaan halen voor mn herexamen, erm oet 1 8 op mn lijst staan. Of iig een 7!.
Oud 18-06-2006, 22:01
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik kan nog terug.

Ik kan nog terug naar normaal eten, normaal leven, normaal zijn. Ik kan nog terug, als ik zelf genoeg wil en mijn angst durf los te laten. Ik kan nog terug, zonder de hulp van wie dan ook. Ik ben zelf verantwoordelijk en ik hoef geen eetstoornis te ontwikkelen die steeds verder en verder gaat. Ik kan stoppen wanneer ik wil.

Ik kan nog terug.

Alleen wil ik dan eerst nog een héél klein beetje meer afgevallen zijn. En dan stop ik. Promised.
Oud 18-06-2006, 22:09
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik ben het nu wel zat. Ik heb steeds van die vervelende dromen en dan word ik wakker en dan voel ik me gewoon rot daardoor. Terwijl andere mensen daar niets aan kunnen doen, ik voel me rot omdat ze stom deden in een droom oid maar zij kunnen daar niets aan doen. Alleen dromen voelen altijd zo echt.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 18-06-2006, 22:10
Redhair
Redhair is offline
Fuck, ik was net op het station, kwam ik hem tegen. Hij was lief en enthousiast. Kreeg een kus. We kletsten even. Ik zei dat ik verder moest, kreeg weer een kus. Oh, fuck, dit is niet goed. Hij moet het weten. Maar ik wil hem godverdomme geen pijn doen. Waarom voel ik juist nu niets meer. Juist nu hij verliefd op mij is?
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 18-06-2006, 22:10
Serinay~
Serinay~ is offline
Er zal ook maar eens een keer iets -niet- fout gaan zeg. Nee uiteraard, dat zou gewoon absurd zijn ja.
Oud 18-06-2006, 22:38
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
ik ga vandaag bijtijds naar bed \m/
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 18-06-2006, 22:56
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik voel me eigenlijk rot, maar weet nu even niet waarom. Daarnet kon ik een heleboel redenen noemen... Ik ben leeg, op...
Oud 18-06-2006, 23:06
Verwijderd
Mn moeder praat weer tegen me, ik ben te zwaar ,ik heb eindelijk een lamp op mn kamer, hele goede vriend erbij. ik weet niet hoe ik me moet voelen eigenlijk.. Depressief is kut, maar optimistisch voelt zo vreemd.
Oud 18-06-2006, 23:10
Verwijderd
Ik begin me te beseffen watvoor prestatie ik eigenlijk geleverd heb, dat ik trots kan zijn op mezelf. Want het was niet allemaal makkelijk. In de vierde klas had ik pfeiffer, waardoor ik dat jaar nauwelijks op school ben geweest en ik heb ook al dat gedoe thuis... En dan nog ben ik geslaagd en goed ook nog, met een 8 nog wel! Ja, doe me dat maar eens na! Dat lukt velen al niet eens die het stukken makkelijker hebben (gehad)! Ik mag trots zijn op mezelf en dat moet ik nu maar eens gaan inzien, zou goed zijn voor mijn zelfvertrouwen

*zit trots op zichzelf te zijn*
Oud 18-06-2006, 23:11
cult
cult is offline
De laatste tijd ben ik zo supervrolijk, bijna geen stomme zorgen meer aan mijn kop. Geen rare gedachten, heerlijk is dat. Het voelt gewoon fijn, dat ik weer een heel eind de kant op ga zoals het vroeger was, en nu vasthouden.
Oud 18-06-2006, 23:15
Mandoline
Avatar van Mandoline
Mandoline is offline
Op-neer-op-neer-op-neer en dat een heel weekend lang, ik ben vast niet de enige die daar moe van wordt. Hormonen de gekste. Ik ga maar gauw slapen.
__________________
and when you find me there, you'll search no more
Oud 18-06-2006, 23:22
Verwijderd
Ook hier op-neer-op-neer. Voel me eigenlijk bijna verplicht om vrolijk te zijn, dan is er tenminste nog iemand in de familie waarmee het goed gaat. De rest zit wat aan het huilen of nors te zijn. Lekker gezellig zo'n weekend dan. Maar goed. Ondanks dat soort tegenslagen ben ik eigenlijk best tevreden met mijn leven. Maar ik wil wel bijna vakantie hebben. Dat wel.
Oud 18-06-2006, 23:29
Verwijderd
Wat is vakantie toch achterlijk.
Oud 19-06-2006, 00:30
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Dit is nou typisch misplaatste discipline. Ik hoop dat het makkelijker wordt als we samenwonen, want op deze manier bouw ik alleen maar een chronisch slaapgebrek op... En ik doe het mezelf aan.

Nog 1x dat liedje op repeat, en dan slapen...
Oud 19-06-2006, 06:48
Verwijderd
kmot me door HAAR niet meer aan het lijntje laten houden......
Oud 19-06-2006, 08:15
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 18-06-2006 @ 23:10 :
Fuck, ik was net op het station, kwam ik hem tegen. Hij was lief en enthousiast. Kreeg een kus. We kletsten even. Ik zei dat ik verder moest, kreeg weer een kus. Oh, fuck, dit is niet goed. Hij moet het weten. Maar ik wil hem godverdomme geen pijn doen. Waarom voel ik juist nu niets meer. Juist nu hij verliefd op mij is?
Mh, kweenie hoor, maar de term 'vluchtgedrag' komt in me op. Zodra het serieus lijkt te worden, zie je het opeens niet meer zitten. Komt het te dichtbij?

Verder niks mis mee hoor, dat heb ik ook jaren gedaan
Oud 19-06-2006, 08:31
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Citaat:
Meissiej schreef op 18-06-2006 @ 11:17 :

Morgen weer gezellig naar de psych.
Niet dus, want meneer is ziek. Overigens wel voor niets daarheen gegaan.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 19-06-2006, 09:27
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Meissiej schreef op 19-06-2006 @ 09:31 :
Niet dus, want meneer is ziek. Overigens wel voor niets daarheen gegaan.
das kut
je mag morgen wel met mij mee..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 19-06-2006, 10:09
moon
Avatar van moon
moon is offline
pfff hitte! En dat terwijl het regent!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 19-06-2006, 10:09
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
had net zo goed thuis kunnen blijven, want mn herkansing heb ik nog slechter gemaakt dan het gewone tentamen
__________________
droeftoeter
Oud 19-06-2006, 11:20
Appeltje
Avatar van Appeltje
Appeltje is offline
Dat stomme mens had NIET naar mn ouders moeten bellen. ze maakt t alleen maar erger.
Oud 19-06-2006, 11:25
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Omg, zaterdag was zo fijn. Ik had toen namelijk afdansen en ik was bang dat het heel stroef zou gaan lopen, omdat ze eerst vaag deed. Volgens mij heb ik mijn pessimisme gewoon de opmerkingen anders opgevat als dat zij ze had bedoeld.

T kon zaterdag namelijk niet beter gaan, ondanks dat het de laatste zou zijn dat we elkaar zeg maar zagen. Het ging allemaal precies hoe het moest gaan. De dansen gingen technisch gezien goed, maar qua gevoel en emotie was t ook perfect. Na het afdansen nog een dans gedanst, een engelse wals en dat was een behoorlijk emotionele. We begonnen niet te huilen ofzo, maar er zat gewoon zoveel emotie en gevoel in.

Toen ging zij dan naar huis, en mijn ouders waren al langer weg. Zij met de auto, samen met dr ouders en ik op de fiets. En toen ik dan voor t stoplicht stond om over te steken en zij voorbij kwam keken we elkaar aan zo van omg, wrom verbreken we in godsnaam het contact na zon avond als net, mja tis beter zo......



denk ik. Ik ben iig blij dat we zo fijn het contact hebben kunnen afsluiten. Nja ik zie dr nog een keer als zij het diploma komt halen en als we effetjes de film van het dansne gaan kijken. Nog effetjes kijken of ik dan een fatsoenlijk gesprek over het afgelopen jaar eruit krijg
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 19-06-2006, 12:26
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Morgan schreef op 19-06-2006 @ 09:15 :
Mh, kweenie hoor, maar de term 'vluchtgedrag' komt in me op. Zodra het serieus lijkt te worden, zie je het opeens niet meer zitten. Komt het te dichtbij?

Verder niks mis mee hoor, dat heb ik ook jaren gedaan
Het lijkt daar inderdaad op, ja. Ach, ik zie wel.

Ben nu echt kkblij. Lag rond half 1 nog in bed, kreeg een smsje. N., met de vraag of ik zin een jointje had. Damn, dit is zo geweldig. Ik blijf het herhalen. N., J., het komt allemaal terug! Ik was van plan om tot 3 uur in bed te blijven, maar nu heb ik al een douche genomen, over een half uur zie ik hem weer.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 19-06-2006, 12:30
Saarah
Saarah is offline
Ik weet niet wat ik moet denken van het examen wiskunde. Ik heb er niet zo'n slecht gevoel over dan de vorige keer (toen was ik ook maar nét niet gebuisd ), maar wie weet wil dat wel helemaal niks zeggen, want een goed gevoel heb ik er ook niet over... Ik wil echt zo graag dat het goed is!
Oud 19-06-2006, 13:10
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Rotdag. Voel me zwaar beroerd. Kunstgeschiedenis ging heel erg wisselend, de meeste theorie ging volgens mij wel redelijk, alleen het analyseren van die schilderijen ging echt bagger. Maar goed dat zei iedereen, maar ja je toets valt of staat met die opgaven, dus het is helemaal afwachten. Duits ging heel erg kut, hetzelfde gevoel als bij de vorige toets, dat was een 5 dus dit zal ook zoiets zijn, misschien minder.
Ik trok het echt niet meer, ben zo snel mogelijk naar buiten gegaan, m'n fiets gepakt, maar na 50 meter werd het al helemaal zwart voor m'n ogen. Heb me toen maar aan het bushokje vastgeklemd, maar ben even daarna flauwgevallen. Meteen de halve school eropaf, vreselijk. Voelde me zo beroerd, moest ook bijna overgeven, gelukkig heb ik lieve concierges. Heb net een uurtje op bed gelegen, even met klasgenoten gepraat over de toetsen.. Voel me nog steeds niet lekker, maar moet toch echt gaan leren, heb morgen Biologie examen.. *zucht* Ik kán het wel, alleen moet er even de tijd voor nemen..? (Oh ja, die had ik niet.. )
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 19-06-2006, 14:00
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 19-06-2006 @ 10:27 :
das kut
je mag morgen wel met mij mee..
Gezellig Succes enzo

--------------------------------------------
Ik zit hier te flippen, en dat alleen maar omdat ik terug gebeld ga worden om een afspraak te maken voor een aannamegesprek bij de Vrije Hogeschool...

Ik vind het ontzettend eng te bellen met mensen die ik niet ken.
Handig joh
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 19-06-2006, 14:12
Polivy
Polivy is offline
Het gaat slecht vandaag. Erg slecht. Ik wil weg. Ik zou het niet totaal erg vinden om keihard met de auto tegen een boom aan te rijden.
Ik ben vandaag bij de psycholoog geweest en de tijd was veel te snel weer om.
Het duurt me allemaal veel te lang. Vandaag er ook achter gekomen dat mijn psycholoog bij van alles en nog wat is aangesloten, maar dan net weer geen GZ-psycholoog is en dus niet vergoed wordt door de verzekering. Dus daar krijg ik ook weer gigantische ruzie over thuis. Ik word er zo moe van. En ik voel me net zo op m'n gemak bij deze psycholoog!
Ik wil praten en huilen en huilen en huilen en.... Ik wil gewoon niet meer op dit moment.
En het meest vreemde is nog dat ik me morgen weer goed kan voelen... Ik ben mezelf zo zat!

Ik heb het gevoel iemand nodig te hebben, maar ik heb niemand. En veel mensen wil en kan ik ook niet toelaten...
Oud 19-06-2006, 15:26
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik ben 1000 blij!!!! Ik heb vandaag vier studiepunten gehaald die ik écht nodig had en dat betekent dat ik over ga/mag!!!

Oud 19-06-2006, 15:42
synclinorium
Avatar van synclinorium
synclinorium is offline
Eerste herkansing is binnen Even afwachten hoe ik de rest heb gemaakt.

Vakantie betaald, komt zo wel erg dichtbij, Kreta, ik kom er aan
__________________
Alleen citrusfruit heeft het morele recht om tegen persvrijheid te zijn.
Oud 19-06-2006, 15:46
cult
cult is offline
Vrolijk
Oud 19-06-2006, 16:26
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
De tandarts liep uit, tijd verspild, bah. Verder ben ik wel vrolijk vandaag, ik heb ontzettend veel zin in de toetsweek .

2, misschien 3.
Oud 19-06-2006, 16:28
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
stemmingswisselingen
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 19-06-2006, 17:08
Verwijderd
Jezus. Wat zou ik graag iemand anders willen zijn.
Oud 19-06-2006, 18:16
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
gefeliciteerd stefanie
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 19-06-2006, 19:16
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Het was een stuk minder erg dan ik verwacht had. Gelukkig geen hoe voel je je daarbij gezeik maar duidelijke vragen .Maarja nou weet ik eigenlijk nog niks, weer zo lang wachten zie ik echt niet zitten .Ben bang dat ik het niet veel langer ga volhouden zo.

Mn moeder en ik hebben allebei een het wazige gevoel dat er iets gaat gebeuren vanavond .
Oud 19-06-2006, 20:12
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
je lult maar een eind raak
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 19-06-2006, 20:33
moon
Avatar van moon
moon is offline
blegh ff instorting....ik zou toch bijna een hekel aan vakantie krijgen.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 19-06-2006, 20:36
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 19-06-2006 @ 19:16 :
gefeliciteerd stefanie
Dankjewel meid! Hoe gaat het met jou?
Oud 19-06-2006, 20:43
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Aaaaaaah, NEEEEEEEEE!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 19-06-2006, 20:48
Mara
Mara is offline
Bluh, niks wil, kan mezelf nergens toe zetten. Volgende week tentamens, óók leuk. Vooral als je dus niks uit kan voeren.
Oud 19-06-2006, 21:17
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Voor normale begrippen heb ik vandaag wel redelijk goed gegeten. Voor mijn gevoel was het eigenlijk wel teveel. Ik wilde mezelf vandaag een ietsjes minder streng dieet opleggen, omdat ik zo goed was afgevallen ineens. Een heel klein beetje minder streng zijn, zodat ik het wat beter vol kan houden daarna weer. Ik hoop dat ik morgen op de weegschaal niet ineens als nog de rekening gepresenteerd krijg, maar dat het op z'n minst stabiel gebleven is. Ik heb vanavond maar even flink gesport.
Oud 19-06-2006, 21:17
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 19-06-2006 @ 21:36 :
Dankjewel meid! Hoe gaat het met jou?
yw.. echt super dat je over mag/ gaat

ik sleep me door de uren/dagen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 19-06-2006, 21:34
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Aargh, mijn biologie-examen komt echt met de uren dichterbij.. Ken in ieder geval 2/3 goed, de rest.. tja, twijfelachtig. Nu maar even lekker slapen, niet meer nadenken en morgen de volle 200% geven!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 19-06-2006, 21:48
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
*duimt alvast voor de volle 200% voor nijn*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mooie gedichten
Verwijderd
111 19-09-2007 19:24
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16.