Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2006, 18:19
Verwijderd
Citaat:
X-Ray™ schreef op 31-12-2006 @ 16:32 :
Omdat zij ook hier dingen posten, beïnvloeden ze anderen
Dus degene die het eerst met Ske* kwam is de weerwolf.
Advertentie
Oud 31-12-2006, 18:21
Tim
Avatar van Tim
Tim is offline
Het zou kunnen . Maar weerwolfen proberen net op dorpelingen te lijken . niet iedereen die als eerste zegt dat iemand verdacht is is ook niet meteen een weerwolf
Oud 31-12-2006, 18:29
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
@rne schreef op 31-12-2006 @ 19:19 :
Dus degene die het eerst met Ske* kwam is de weerwolf.
Of een onwetende dorpeling.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 31-12-2006, 18:29
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Ik schat het laatste.
__________________
Chaos unleashed..
Oud 31-12-2006, 18:37
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Het kan natuurlijk dat een weerwolf iemand verdacht probeerde te maken, maar het is more likely dat de weerwolf meegaat met iemand anders om niet verdacht te worden. Sowieso gaan niet alle wolven mee op dezelfde persoon, behalve als echt iedereen op een persoon stemt lijkt me. Want anders mocht iemand anders worden opgegeten dan de persoon waar zij zogenaamd op hadden gestemd dan zijn zij de lul. ;x Maar in dit spel is dat allemaal moeilijk te zeggen omdat er natuurlijk ook stille mensen zijn die kunnen stemmen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 31-12-2006, 18:42
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Ske* kwam aan in de onderwereld. Stefanie en Light Fighter hadden voor Ske*’s laatste reis een geldstuk in zijn mond gelegd voor Charon, de veerman die met zijn bootje de zielen van overledenen de rivier de Styx overzet naar de onderwereld. Ske* had Charon bedankt voor zijn dienst en liep de onderwereld binnen. Hij zag hier ook Mr Soija. Vol bewondering stapte hij op Mr Soija af. “Wat doe jij hier, Ske*?” vroeg Mr Soija.
Ske* boog en antwoordde: “Mijn prins, keizer Eye of Sauron had ons de opdracht gegeven om ons te revancheren voor vorig jaar. Twintig soldaten min ikzelf varen nu over zee naar Rome om daar keizer Boogie een grote nederlaag toe te brengen. Op een gegeven moment hadden we geen wind meer. De Goden hadden hiervoor gezorgd. Oppergod Biertank was bereid om ons de goede wind mee te geven, mits hij een offer zou krijgen. Dat offer was ik, prins Soija. Mijn geest dwaalde nog lang genoeg rond om te kunnen horen dat drie kinderen van Cerberus, de wachter voor de onderwereld, op het schip aanwezig zijn.” Wijlen prins Soija keek bedenkelijk. “Dat is allang bekend hier in de Hades. Het zijn namelijk
Spoiler
Alleen is de absolute zwijgplicht van kracht. Alles wat hier besproken wordt, mag onder geen beding uitgelekt worden naar de wereld van de levenden.
Doe je dat toch, dan word je linea recta naar Tartarus gestuurd, waar je ziel pijn zal lijden tot in de eeuwigheid!! Op zijn beurt keek Ske* nu bedenkelijk. Hij dacht even na en zei in zichzelf: “Dat is een risico wat ik moet nemen. Ik moet de bemanningsleden waarschuwen voor dit dreigende gevaar!” Hij rende naar de uitgang van de onderwereld, maar Cerberus hield hem tegen. “Niets en niemand zal mijn plan in de weg staan en zeker niet een gewone sterveling.” Hij duwde Ske* hardhandig terug de onderwereld in. “Niemand komt hier zonder toestemming van mij uit, niemand!” Ske* baalde opzichtig en dacht: “Er móét toch een manier zijn om de anderen te kunnen waarschuwen?”

Ondertussen op het schip leek er geen vuiltje aan de lucht te zijn.
Iedereen was blij dat het schip eindelijk weer wind ving dankzij Biertank. De zak met westenwind lag gewoon op het dek. Niemand durfde er ook maar naar te wijzen. Maar toen de avond viel en de rest van de bemanningsleden lag te slapen was er toch iemand die zijn nieuwsgierigheid niet kon bedwingen. Een eenzame figuur sloop naar de zak toe en begon aan de knoop te sjorren. De knoop ging los en meteen stak er een enorme westenwind op die het schip van koers veranderde. In deze wind was duidelijk het woeste gezicht van Biertank te herkennen. “Dus jullie durven mij te tarten? Dan tart ik jullie!” Het begon ineens enorm te onweren. Biertank lalde: “Het dondert en het bliksemt en het regent meters bier...” Hij was duidelijk dronken. Hij had zo’n schik in zijn werk dat hij ook nog even hier en daar een levensgrote bliksemstraal naar beneden gooide. Hij probeerde een bliksemstraal te gooien op de degene die de zak had opengemaakt, maar er kwam ineens een hand uit het water die de bliksemstraal afketste!! Een tweede stem sprak: ‘Biertank!! Ben je nou alweer bezig?! Ik had je toch zo gezegd dat je je er niet mee moest bemoeien!!’ Er kwam een vrouwelijke figuur uit het water. ‘Hanneke!’ zei Biertank. Hij lachte als een boer met kiespijn. Hanneke was Biertank’s vrouw en koningin van de Goden. Het was algemeen bekend dat Biertank enorm onder de plak zat thuis en daarom probeerde hij zo vaak mogelijk weg te zijn. ‘Wat doe jij nou hier?’ zei Biertank, die eigenlijk het antwoord al kon raden. Hanneke negeerde de vraag en begon een tirade. ‘Ik kan jou ook geen moment alleen laten hé?! Je hebt vast weer een of andere sterfelijke vrouw zwanger gemaakt! En waarom stink je zo naar bier, ben je weer stiekem naar het café geweest?? Ik wil je nooit meer buiten de berg Olympus zien zonder dat ik erbij ben!! Nou maak dat je wegkomt, ik heb het eten klaar.’
Biertank gromde en verdween. Meteen ging de wind weer de goede kant op waaien.

Deelnemers:
1. zoemzoem
2. Heksjuh
3. X-Ray™
4. kleinmeisje
5. Saarah
6. Trass
7. twinkebel
8. Voraz
9. Morri
10. T!ne
11. Flowtje
12. Neiu
13. Ske* (dorpeling)
14. Yerli
15. Tink*
16. TopDrop
17. light fighter
18. TimSengOng
19. @rne
20. Stefanie

Blauw = gedood
Rood = opgegeten

Geluk voor de dorpelingen deze keer. Weten ze deze stemronde een weerwolf te doden, of toch de heks, de verrader, de ziener, de tovenaar, de wolfsbane, de leerling, of doden ze een dorpeling?

We zullen het zien om 1 januari 20:30 uur, tot dan kunnen de stemgerechtigde mensen deze ronde hun stem uitbrengen.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 31-12-2006, 18:54
Morri
Morri is offline
Hmm, dus als ik het goed begrijp zijn de wolven nu óf op de wolfsbane gestuit, of op diegene die beschermt werd door de tovenaar?

Het is iig een goed begin! Zoemzoem was diegene die als eerste zei op Ske* te stemmen. Heksjuh liep meteen achter haar aan. Neiu en X-ray zeiden op T!ne/TimSengOng te stemmen, maar veranderden 'ineens' van mening toen iedereen Zoemzoem leek te volgen. En was Twinkebel's post niet bedoeld om twijfel te zaaien? Hij had het immers over Ske* of Zoemzoem, terwijl iedereen toen nog op Ske* zou stemmen. X-ray had zijn post immers al bewerkt toen Twinkebel stemde. Of is X-ray verdacht met zijn 'vergissing'. Ik weet het niet meer...
Oud 31-12-2006, 18:56
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Yes!
tovenaar bedankt.

EDIT: @spelleider
de goudstukken werden op de ogen gelegd niet in de mond!
Oud 31-12-2006, 19:03
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 31-12-2006 @ 19:56 :
Yes!
tovenaar bedankt.

EDIT: @spelleider
de goudstukken werden op de ogen gelegd niet in de mond!
Verscheidene demonen en geesten zijn in zijn dienst, zoals Charon de veerman die met zijn bootje de zielen van overledenen de rivier de Styx overzet tegen betaling van een obool (een geldstuk dat voor dit doel in de mond van de overledene werd gelegd).
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 31-12-2006, 19:33
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
@rne schreef op 31-12-2006 @ 19:19 :
Dus degene die het eerst met Ske* kwam is de weerwolf.
Een woord: Nee
Oud 31-12-2006, 19:41
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Ik ga op Neiu stemmen, want die veranderde wel er plotseling haar stem toen 3 mensen op Ske* zouden stemmen en zij + X-ray op iemand anders. Waarom zou je op dat moment wisselen? Van gelijkspel is dan nog lang geen sprake.
En nu ben ik weer een van de eersten die zijn stem uitbrengt, maar dat komt omdat ik morgen allemaal familiebezoekjes heb.
Oud 31-12-2006, 19:49
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
ik ga maar mee met zoemzoem voor neiu dan. zoveel is er nog niet gebeurd in het spel.. beetje gis werk.
Oud 31-12-2006, 19:52
VoRaZ
Avatar van VoRaZ
VoRaZ is offline
Ik vond X-Ray toch al verdacht, nu alleen nog maar meer. Mijn stem gaat naar hem denk ik.
__________________
"Waarheid zit anders vol paradoxen."
Oud 31-12-2006, 20:17
Tim
Avatar van Tim
Tim is offline
Had de tovenaar iemand verdedigt?
Oud 31-12-2006, 20:21
Tim
Avatar van Tim
Tim is offline
Wat neiu deed is idd verdacht Zoemzoem . Ik denk dan wel dat ik ook op haar ga stemmen .
Oud 31-12-2006, 20:34
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Achja, het is nu nog steeds moeilijk om iets te zeggen, ik wacht nog even af. We hebben tenslotte nog een dag.
__________________
Chaos unleashed..
Oud 31-12-2006, 23:38
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Gelukkig nieuwjaar deelnemers! Mogen jullie allen maar niet opgehangen of opgegeten worden in het nieuwe jaar.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 31-12-2006, 23:43
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
En ook de medespelleider wenst iedereen in 2007 het allerbeste voor dit nu al geweldige nieuwe jaar. Dat het maar een overwinning voor jullie mag worden.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 01-01-2007, 12:21
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 31-12-2006 @ 20:41 :
Ik ga op Neiu stemmen, want die veranderde wel er plotseling haar stem toen 3 mensen op Ske* zouden stemmen en zij + X-ray op iemand anders. Waarom zou je op dat moment wisselen? Van gelijkspel is dan nog lang geen sprake.
En nu ben ik weer een van de eersten die zijn stem uitbrengt, maar dat komt omdat ik morgen allemaal familiebezoekjes heb.
Je doet je best maar, maar je begrijpt dat jij wederom de leiding neemt met stemmen en de vorige keer was het ook al een dorpeling die eraan ging? Dat is ook best verdacht. De reden dat ik ben geswitcht is omdat veel mensen niet posten en wel in het topic kijken + stemmen
Ik stem deze keer wel degelijk op T!ne.

Oh ja, en gelukkig nieuwjaar iedereen!
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Oud 01-01-2007, 12:24
Morri
Morri is offline
Ik weet niet wat ik moet doen. Ik vind dat Zoemzoem nu wel weer erg snel initiatief neemt, bovendien was Neiu niet de enige die van stem veranderde, X-ray deed hetzelfde. Waarom dan per se op Neiu stemmen? Misschien houdt ze ons wel verschrikkelijk voor de gek en kunnen we beter op haar stemmen.
Oud 01-01-2007, 12:43
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Gelukkig nieuwjaar iedereen

Ik vind het ook niet verdacht dat Neiu haar stem wijzigde, om dezelfde reden als Morri.

Stemmen tot nu toe volgens eerdere posts:

Op Neiu:
zoemzoem
Twinkebel
TimSengOng
T!ne

Op X-Ray:
Voraz

Op @rne:
Tink*
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.

Laatst gewijzigd op 01-01-2007 om 15:27.
Oud 01-01-2007, 14:44
kleinmeisje
Avatar van kleinmeisje
kleinmeisje is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 01-01-2007 @ 13:43 :
Gelukkig nieuwjaar iedereen

Ik vind het ook niet verdacht dat Neiu haar stem wijzigde, om dezelfde reden als Morri.

Stemmen tot nu toe volgens eerdere posts:

Op Neiu:
zoemzoem
Twinkebel
TimSengOng

Op X-Ray:
Voraz
hmm ik vind neiu niet super verdacht maar wil geen gelijkspel..
ik wacht nog even tot er wat meer mensen wakker zijn denk ik...........
__________________
wie zwijgt stemt toe
Oud 01-01-2007, 14:56
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Omdat ik de afgelopen 2 dagen aan zee zat (zonder een internetverbinding weliswaar) heb ik de vorige keer niet kunnen stemmen.
Ik heb echter geen flauw idee op wie te stemmen. Ik ga de reacties nog eens checken..

edit: Ik ga toch maar mee voor Neiu. Het kan schaapjesgedrag lijken, maar ik heb geen enkel idee. En haar zet van ineens van stem te veranderen is idd wel verdacht. MAAR als nu blijkt dat zij het niet is, dan heb ik een probleem, aangezien zij mij verdenkt..
Mja ik gok toch op Neiu
__________________
Having again my favourite dream.

Laatst gewijzigd op 01-01-2007 om 15:01.
Oud 01-01-2007, 15:10
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik ga voor @rne, gewoon een gevoel en ik heb verder geen idee. Niet dat mijn stem echt iets uitmaakt nu, maar toch. Ik vind de eerste reactie op de eerste pagina gewoon een beetje raar ofzo. Ik weet niet, ik krijg er een raar gevoel bij.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 01-01-2007, 15:19
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Citaat:
Tink* schreef op 01-01-2007 @ 16:10 :
Ik ga voor @rne, gewoon een gevoel en ik heb verder geen idee. Niet dat mijn stem echt iets uitmaakt nu, maar toch. Ik vind de eerste reactie op de eerste pagina gewoon een beetje raar ofzo. Ik weet niet, ik krijg er een raar gevoel bij.
Welke reactie bedoel je?


Ik twijfel nog..
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Oud 01-01-2007, 15:21
Verwijderd
Ik weet nog steeds niet op wie ik moet stemmen. Dacht dat het verhaal hierbij een beetje hielp. Ik wacht wel.
Oud 01-01-2007, 15:24
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Citaat:
@rne schreef op 01-01-2007 @ 16:21 :
Ik weet nog steeds niet op wie ik moet stemmen. Dacht dat het verhaal hierbij een beetje hielp. Ik wacht wel.
Zover ik weet maakt het verhaal mensen niet verdacht of wat dan ook.
Daar kan je dus niet uit halen of bepaalde mensen wel of niet verdacht zijn.
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Oud 01-01-2007, 15:31
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Lijstje aangepast
Ik weet ook nog niet op wie ik moet stemmen. Ik vind Neiu ook niet verdacht, maar het lijkt weinig uit te maken aangezien de meeste tot nu toe op haar stemmen.
Ik wacht de andere stemmers nog even af.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 01-01-2007, 16:30
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Neiu schreef op 01-01-2007 @ 13:21 :
Je doet je best maar, maar je begrijpt dat jij wederom de leiding neemt met stemmen en de vorige keer was het ook al een dorpeling die eraan ging? Dat is ook best verdacht.
Ik stem deze keer wel degelijk op T!ne.
Ik neem niet wederom de leiding, toen ik op Ske* stemde waren er al twee mensen die op iemand anders stemde. Dat degenen die na mijn kwamen mijn stem overnamen en niet jouw of X-ray's stem, daar kan ik ook niks aan doen.
Ik vind het niet zo verdacht dat ik post wie ik verdenk, dat is het spel, en dat ik deze ronde de eerste was, had ermee te maken dat ik vandaag weg was en niet zeker wist of ik ook met het eten/'s avonds weg zou zijn.
Citaat:
De reden dat ik ben geswitcht is omdat veel mensen niet posten en wel in het topic kijken + stemmen
Daarom vind ik jou verdacht, je weet niet op wie de stille mensen stemmen, misschien stemden die wel met jou mee op Tine.
Oud 01-01-2007, 16:59
Morri
Morri is offline
@Zoemzoem: wat maakt Neiu dan verdachter dan X-ray? Die deed dat toch ook?
Oud 01-01-2007, 17:05
VoRaZ
Avatar van VoRaZ
VoRaZ is offline
Citaat:
Morri schreef op 01-01-2007 @ 17:59 :
@Zoemzoem: wat maakt Neiu dan verdachter dan X-ray? Die deed dat toch ook?
Naar mijn mening zijn die dan ook mede daarom beiden verdacht.
__________________
"Waarheid zit anders vol paradoxen."
Oud 01-01-2007, 18:03
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Morri schreef op 01-01-2007 @ 17:59 :
@Zoemzoem: wat maakt Neiu dan verdachter dan X-ray? Die deed dat toch ook?
Ik vind ze beide ook verdacht, en waarom Neiu meer dan X-ray? Geen flauw idee, mijn gevoel denk ik
Oud 01-01-2007, 18:06
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Wat maf om mij te veroordelen aan de hand van 1 ronde, alsof ik het kon weten dat Ske* een dorpeling was. Ik heb ook zomaar iets gedaan (in dit geval achter de meute aanlopen) omdat het de eerste ronde was.
__________________
Chaos unleashed..
Oud 01-01-2007, 18:22
Verwijderd
omg, kzit weer in het verhaal


kmoe nog wel de verhalen lezen though
Oud 01-01-2007, 18:52
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Ik stem op Heksjuh.
Deels gevoel en deels vanwege de dingen die ze post. Nogal afwachtende dingen, lijstjes maken en kijken wat anderen doen. Mja, veel mensen zijn een beetje verdacht en je moet toch op iemand stemmen.
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Oud 01-01-2007, 19:35
Verwijderd
Kut, vergeten te stemmen.
Oud 01-01-2007, 19:36
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Doe het dan nog even, 6 minuten mag denk ik nog wel.
__________________
Chaos unleashed..
Oud 01-01-2007, 19:47
Verwijderd
Done.
Oud 01-01-2007, 20:33
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
X-ray zat op de rand van het schip en keek naar Tink*, die even verderop naar de meeuwen aan het kijken was. ‘Ze is zo mooi’ dacht hij zuchtend bij zichzelf. Haar haar wapperde zo mooi in de wind, haar huid was zo mooi wit. Hij moest op één of andere andere manier vertellen wat hij voor haar voelde. Maar hoe? Ze was immers de dochter van de oppergod. Hoe zou ze ooit verliefd kunnen worden op een gewone sterveling? Toen keek Tink* om en ze leek hem recht aan te kijken. X-ray draaide snel zijn gezicht weg en deed net of hij naar Twinkebel en Topdrop aan het luisteren was.
‘Hoe los jij dat eigenlijk op, met je vrouw thuis bedoel ik?’ vroeg Twinkebel aan Topdrop. Topdrop lachte. ‘Je moet gewoon overwicht hebben. Ik heb thuis nooit problemen. Mijn vrouw weet gewoon wie de baas is thuis. Jij laat gewoon over je heen lopen.’ Twinkebel keek naar de grond. ‘Denk je dat ik haar zou moeten slaan? Zou ze dan naar me luisteren?’ Topdrop begon nog harder te lachen en boog samenzweerderig naar Twinkebel toe. ‘Je vrouw slaan heeft alleen maar zin als je het regelmatig doet. En daar wordt ze niet mooier van.’ Nu moest ook Twinkebel lachen. ‘Als jullie eens aan het werk gaan, stelletje lamlullen!’ gromde kapitein TimSengOng ‘In plaats van hier een beetje sterke verhalen lopen te vertellen’ Twinkebel en Topdrop mompelden wat en stonden op. De kapitein was al de hele dag chagrijnig omdat iemand de zak van Biertank had opengemaakt en omdat hij niet wist wie.
Op dat moment schreeuwde Neiu vanuit het kraaienest: ‘Schip aan stuurboord!’ TimSengOng liep verbaasd naar de reling. ‘Een schip? Hier?’ Hij schermde zijn ogen af van de zon en keek over de zee uit. Er voer inderdaad een schip, niet eens zo heel ver van hun schip vandaan. ‘Neiu, welke vlag voeren ze?’ schreeuwde @rne de Spartaan. Het was duidelijk dat hij hoopte op een strijd. Neiu keek even twijfelend naar het andere schip en riep toen. ‘Er staat SPQR op het zeil! Het is een Romeins schip!’
‘Te wapen!’ brulde TimSengOng. ‘Alle hens aan dek! Roerganger, zet koers naar dat schip! Klaarmaken om te enteren!’ ‘Enteren?’ zei Twinkebel verbaasd. ‘Dat is een Romeins trireem, met minstens 60 man aan boord! En wij zijn met negentien man in een notendop!’ Topdrop mepte Twinkebel tegen zijn achterhoofd. ‘We zijn op weg om met negentien man een Romeinse stad aan te vallen, dan moet zo’n bootje ook geen probleem zijn.’ ‘Ja!’ zei iemand overmoedig. ‘Aantal zegt ook niet alles. @rne alleen kan al 60 man aan’ ‘80’ zei @rne met een halve grijns. Ondertussen hadden de Romeinen het Griekse scheepje ook gezien. ‘Admiraal Dukko, een Griek aan bakboord. Vissers waarschijnlijk, een stuk of twintig’ zei de uitkijk. Dukko grijnsde. ‘Laten we die dan eens goed bang maken. Die Grieken moeten eens leren om van onze vis af te blijven! Zet koers naar dat scheepje!’
‘Het schip begint te draaien!’ schreeuwde Neiu. ‘Ze hebben een ramkoers ingezet!’ TimSengOng knikte. ‘Een taak voor jou Voraz. Laat maar eens zien hoe goed je bent met die slinger van je!’ Voraz pakte zijn slinger en begon te draaien. Zo’n tien seconden draaide hij het ding rond en toen schoot de steen weg. De Grieken zagen het ding door de lucht vliegen. Dukko niet: de steen trof de Romeinse admiraal met een krakend geluid tegen de slaap. Voraz keek bedenkelijk. ‘Hmm, ik mikte eigenlijk op de roerganger.’ Toen waren de schepen dicht genoeg genaderd. De Griekse krijgers zwaaide naar het andere schip met entertouwen en er braken gevechten uit. Er waren drie keer zoveel Romeinen als Grieken, maar het was duidelijk dat aantal inderdaad niet alles zei. De Romeinen waren slecht getraind en verward door het verlies van hun bevelhebber. Al snel waren ze allemaal gedood.
‘Hah, dat doet een mens goed’ zei @rne lachend terwijl hij zijn speer uit een dode legionnair trok. Aan zijn voeten lagen er vijf. ‘Het was inderdaad weer eens goed om een potje te knokken’ zei Topdrop. ‘Wat doen we eigenlijk met het Romeinse schip?’ vroeg iemand. ‘Geef maar aan de galeislaven’ zei TimSengOng. ‘Wij hebben ons eigen schip.’ Ze maakten de slaven los en wilden weer naar hun eigen schip gaan. ‘He, waar is Neiu eigenlijk?’ vroeg Kleinmeisje. En toen zagen ze Neiu in het kraaienest van hun eigen schip liggen. Er zat een Romeinse pijl in haar nek…

Deelnemers:
1. zoemzoem
2. Heksjuh
3. X-Ray™
4. kleinmeisje
5. Saarah
6. Trass
7. twinkebel
8. Voraz
9. Morri
10. T!ne
11. Flowtje
12. Neiu (dorpeling)
13. Ske* (dorpeling)
14. Yerli
15. Tink*
16. TopDrop
17. light fighter
18. TimSengOng
19. @rne
20. Stefanie

Blauw = gedood
Rood = opgegeten

En toen waren de wolven aan de beurt. Ze zullen wel honger hebben want ze hebben nog niemand opgegeten dit spel...
Stemmen kan tot morgenavond 20:30.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 01-01-2007, 20:39
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Mja, jammer
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Oud 01-01-2007, 21:04
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Neiu schreef op 01-01-2007 @ 21:39 :
Mja, jammer
ja, idd
Oud 01-01-2007, 21:08
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Ja, maar het is ook moeilijk om nu al goed te kiezen. Goed, ik zal nu wel de lul zijn omdat ik verdachte nr 2 ( ) was, maar ik ga toch "gewaagd" doen. Ik vermoed dat zoemzoem wolf is, om de manier waarop ze post, maar ook gewoon het gevoel wat ik heb.
__________________
Chaos unleashed..
Oud 01-01-2007, 21:36
Morri
Morri is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 01-01-2007 @ 22:08 :
Ja, maar het is ook moeilijk om nu al goed te kiezen. Goed, ik zal nu wel de lul zijn omdat ik verdachte nr 2 ( ) was, maar ik ga toch "gewaagd" doen. Ik vermoed dat zoemzoem wolf is, om de manier waarop ze post, maar ook gewoon het gevoel wat ik heb.
Ik verdenk Zoemzoem idd ook. Maar ook dat is een gevoel, iedereen is verdacht, lijkt het wel.
Oud 01-01-2007, 21:38
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Tja, ik vind het nog altijd lastig dit spelletje, op een gegeven moment is het meer sociologie dan de psychologie waarvan ik eerst dacht dat het het belangrijkst was bij het wwspel.
__________________
Chaos unleashed..
Oud 01-01-2007, 21:47
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 01-01-2007 @ 22:08 :
Ja, maar het is ook moeilijk om nu al goed te kiezen. Goed, ik zal nu wel de lul zijn omdat ik verdachte nr 2 ( ) was, maar ik ga toch "gewaagd" doen. Ik vermoed dat zoemzoem wolf is, om de manier waarop ze post, maar ook gewoon het gevoel wat ik heb.
Goed, ik had het mis met Ske* en Neiu. Het was niet mijn bedoeling met mijn posts anderen over te halen om ook op hen te stemmen. Maar ik moest toch op iemand stemmen en het is niet mijn schuld dat anderen met mij mee stemmen. Iemand wordt gedood omdat het merendeel van de dorpelingen dat blijkbaar wil, niet omdat 1 persoon met die suggestie komt.

Misschien is je post idd gewaagd. Als ik weerwolf zou zijn, zou ik je nu niet doodmaken, omdat ik dan de volgende ronde het slachtoffer ben. Maar ik ben geen weerwolf dus de weerwolven staan nu voor de keuze (1) ze doden je, volgende ronde word ik gedood door de dorpelingen, omdat jij mij verdacht maakte (2) ze doden je niet, ben ik alsnog verdacht, omdat ik heb gezegd dat ik je niet zou doden als weerwolf zijnde.

Hoe dan ook, wrsl. ben ik snel dood, laat ik maar hopen dat ik tenminste een dood met een leuk verhaal krijg
Oud 01-01-2007, 21:55
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
En nu weet ik het even niet.. Nu verdenk ik X-Ray ook niet, omdat ik dacht dat als Neiu een weerwolf was, X-Ray er ook één zou zijn.. Maar blijkbaar dus niet.

Even afwachten wat de wolven doen..
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 01-01-2007, 22:51
VoRaZ
Avatar van VoRaZ
VoRaZ is offline
Het zou idd makkelijk zijn geweest als neiu weerwolf had blijken te zijn. Dat zou dan ook meteen X-Ray verdacht gemaakt hebben, zoals T!ne al zei...

Ik ben het met zoemzoem eens dat wat ze tot nu toe gedaan heeft haar niet verdacht maakt, hoewel het haar ook niet bepaald vrijspreekt

Desalniettemin blijf ik X-Ray verdacht vinden, maar niet zodanig dat ik zeker weet dat ik volgende ronde op hem ga stemmen (mits de weerwolven me deze beurt niet doden uiteraard ). Nog maar even afwachten dus..
__________________
"Waarheid zit anders vol paradoxen."
Oud 02-01-2007, 10:15
Ske*
Avatar van Ske*
Ske* is offline
Nu ZOU ik op X-Ray voten
__________________
Lang , mijn systeembeheerder | www.google.be | Aspire 3020
Oud 02-01-2007, 10:23
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Ik vind eigelijk niemand verdacht. Iedere keer zette zoemzoem iets neer, en een paar volgden dan deed de rest het ook meteen om geen gelijkspel te maken of zichzelf verdacht te maken. Maar dan is zoemzoem niet meteen verdacht, ze zat alleen fout. Er is toch nog een dag, dus ik beslis morgen wel op wie ik ga stemmen.

Ik ben gisteren en eergisteren maar heel even thuis geweest, dus dat van de weerwolven heb ik gemist. Is er iemand beschermd door tovenaar of hadden de weerwolven de wolfsbane gekozen?
Oud 02-01-2007, 11:25
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Trass schreef op 02-01-2007 @ 11:23 :
Is er iemand beschermd door tovenaar of hadden de weerwolven de wolfsbane gekozen?
Dat is dus de grote vraag. Heeft de tovenaar zijn geluk gebruikt om de juiste persoon te beschermen of kozen de weerwolven de wolfsbane?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel #42 deel 2
Yoshimare
500 15-12-2007 15:35
De Kantine Weerwolfspel #34
Verwijderd
500 06-06-2007 22:17
De Kantine Spel voor 16 mensen >20 jr
Verwijderd
59 11-05-2005 11:41
De Kantine Weerwolfspel #7
dutch gamer
402 11-10-2004 14:42
Beleidszaken Over het wws en andere spellen
owlbeer
27 31-03-2004 23:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32.