Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2002, 16:32
purplerose
Avatar van purplerose
purplerose is offline
Citaat:
Krastain schreef:
Ik erger me de tering aan alle amerikaanse vlaggen op kleren. Wat is dat nou? Okee, als je met een ned. vlag op je schouder gaat lopen zouden mensen je aan kunnen zien voor nationalistische neonaz. Maar hoe zit het dan met die amerikaanse vlaggen?


PTTP
Je heb groot gelijk!! ik erger me er echt dood aan ik bedoel wat isser nou leuk aan ik ga tog ook nietmet de russische vlag lopen ik hoef trouwens niet elke dag aan die nationalistische scheinheilen herinnerd te worden( vast niet alle amerikanen hoor maar tog) tis nog is een lelijke vlag ook....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-12-2002, 19:06
punkrock-bastard
Avatar van punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
drama schreef:
toch vreemd dat zoveel punks met een engels vlaggetje rondhopt...dezelfde oorlog, hetzelfde kapitalisme, zelfde vleesindustrie, alleen de sex pistols
Ik ben er óók geen fan van, de hele achterliggende gedachte ook niet echt!
Hun zogenaamde "vaderland liefde" waarbij de koningin hún land volgens verpeste, en hun de enige waren die dat zagen.
Het hele "anarchisme" van de sex pistols vind ik belachelijk, denkt er nou iemand hier écht dat "Anarchy in the UK" geschreven is uit anarchistiche overtuigingen? Werd er nou echt gedacht dat 4 idioten de hele Engelse staatsvorm omver konden werpen met een klaagzang?
Je zou malcolm Mclaren niet hebben horen klagen als de mythe van de Sex Pistols de hele staat omver hadden geworpen, dat was meer vanwegen het feit dat de mythe van de Pistols dan onsterfelijke vormen aangenomen zou hebben!
__________________
"Preaching revolution, anarchy and change Sucked from the system that had given him his name"
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 20:29
amor
Avatar van amor
amor is offline
Citaat:
bertbart schreef:
sorry, maar ik kots op amerika. Ik snap niet dat mensen met de amerikaanse vlag op hun kleding willen rondlopen...
idd vind als je dr mee loopt ben je net zo'n amerika hielenlikker zoals tony blair.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 10:36
Verwijderd
Citaat:
amor schreef:
idd vind als je dr mee loopt ben je net zo'n amerika hielenlikker zoals tony blair.
mee eens
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio CCN; Comedy Central News
Verwijderd
34 14-09-2007 15:18
Beleidszaken A&N: stop de communisten
Taeke
47 15-06-2003 19:30
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Beeldenstorm
Defenderzzz
35 16-04-2003 16:11
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40
Lifestyle Nederlandse vlag op kleren
Miracle
136 12-02-2003 18:12
Lifestyle De Amerikaanse Vlag=>>ik wordt gek: kleding,strings,oorbellen,schoenen etc
*Finding*Niki*
61 13-10-2002 14:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:22.